JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100729/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-153-generic #163-Ubuntu SMP Thu Aug 7 16:37:18 UTC 2025 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100729/203733-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Wyczechy: Zarządzanie projektem pt.Marzenia się spełniają współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 203733 - 2010; data zamieszczenia: 29.07.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szkoła Podstawowa w Wyczechach , Wyczechy 29, 77-326 Wyczechy, woj. pomorskie, tel. 059 83 33 28, faks 059 83 333 28.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.czarne.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: jednostka administracyjna Gminy Czarne.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zarządzanie projektem pt.Marzenia się spełniają współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie zarządzania projektem tj. pełnienie funkcji Koordynatora Projektu, Asystenta ds. rozliczeń oraz Specjalisty ds. promocji i monitoringu w ramach projektu pt. Marzenia się spełniają realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych.
	
	CZĘŚĆ I. KOORDYNATOR PROJEKTU
1 Terminowe i właściwe realizowanie całości projektu, w szczególności zarządzanie przedsięwzięciami na wszystkich jego etapach
2 Koordynowanie działań projektowych; 
3 Nadzór nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem;
4 Kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego 
i technicznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem  aplikacyjnym i przepisami krajowymi i Unii Europejskiej;
5 Nadzorowanie bieżących postępów w realizacji projektu;
6 Nadzór nad całością prac związanych z realizacją projektu i ich jakością;
7 Zarządzanie planowanymi działaniami projektowymi;
8 Koordynacja prac zespołu projektowego i podejmowanie decyzji;
9 Dokonywanie podziału obowiązków pomiędzy członków zespołu projektowego;
10 Nadzorowanie pracy wszystkich osób zaangażowanych w realizację projektu;
11 Koordynacja działań merytorycznych i logistycznych związanych z projektem;
12 Utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunami projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów;
13 Nadzorowanie  terminowego  sporządzania wniosków o płatność wraz z zebraniem wszystkich załączników;
14 Nadzorowanie przygotowania i realizacji zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych w zakresie działań projektowych;
15 Przygotowywanie i koordynacja korespondencji związanej z projektem do Instytucji Pośredniczącej;
16 Planowanie działań i wywiązywanie się ze wskaźników;
17 Kierowanie bieżącymi sprawami związanymi z realizacją projektu;
18 Poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu;
19 Obecność podczas kontroli projektu;
20 Współpraca z nauczycielami w zakresie przygotowania szczegółowych programów zajęć;
21 Nadzorowanie przebiegu zajęć;
22 Nadzór nad jakością materiałów dydaktycznych;
23 Nadzór nad opracowaniem szczegółowego harmonogramu zajęć;
24 Nadzór nad zaprojektowaniem ankiet ewaluacyjnych dla potrzeb ewaluacji;
25 Nadzór na monitoringiem i ewaluacją projektu oraz jego promocja;
26 Kontrola wydatkowania środków;
27 Aktywne wspieranie działań na rzecz równości płci i angażowanie w nie cały zespół projektowy.
28 Katalogowanie beneficjentów Projektu;
29 Prowadzenie i nadzór nad sprawozdawczością w systemie PEFS;

      CZĘŚĆ II - ASYSTENT DS. ROZLICZEŃ
1 Wspieranie działań Koordynatora w aspekcie księgowym, w odniesieniu do               poszczególnych zadań objętych projektem, a także okresowe dokonywanie przeglądów realizacji projektu;
2 Sporządzenie sprawozdań okresowych;
3 Prowadzenie dokumentacji księgowej projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami finansowymi, w tym opisywanie faktur;
4 Współpraca w zakresie księgowania i realizacji płatności projektu z Głównym Księgowym Szkoły Podstawowej w Wyczechach
5 Współpraca w zakresie księgowości z Instytucją Pośredniczącą;
6 Kontrola poprawności formalnej księgowych i finansowych dokumentów projektu;
7 Odpowiednie opisywanie dokumentów związanych z realizacją projektu, zgodnie z wytycznymi;
8 Zatwierdzanie kosztów projektu pod kątem spełnienia kryteriów dla tzw. wydatków kwalifikowanych, a w szczególności sprawdzenia czy są udokumentowane odpowiednimi i prawidłowo sporządzonymi dokumentami źródłowymi;
9 Sporządzanie zestawień dokumentów rozliczeniowych przedstawiających wykorzystanie środków realizowanego projektu;
10 Przygotowanie raportów o finansowym postępie w realizacji projektu;
11 Zapobieganie powstawaniu nieprawidłowości finansowych i raportowanie ich wystąpienia;
12 Weryfikacja faktur pod względem formalno-rachunkowym i prawidłowości rozliczeń finansowych uwzględniających wszystkie źródła finansowania;
13 Nadzór nad płatnościami dla wykonawców;
14 Przestrzeganie procedur i instrukcji związanych z realizacją projektu;
15 Współpraca z Koordynatorem Projektu w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji;
16 Współpraca z organami kontrolującymi.

CZĘŚĆ III - SPECJALISTA DS. MONITORINGU I PROMOCJI
1 Przygotowanie raportów pokontrolnych oraz zaleceń i rekomendacji mających na celu właściwą realizację merytoryczną Projektu;
2 Przedstawianie Koordynatorowi na bieżąco sprawozdań o stanie realizacji zadań i o wynikłych nieprawidłowościach;
3 Współpraca z nauczycielami w zakresie realizowanych zadań i osiąganych wskaźników;
4 Współpraca z asystentem ds. rozliczeń finansowych w zakresie przygotowania części merytorycznej sprawozdań oraz wniosków o płatność;
5 Współpraca z Koordynatorem w sprawie rekrutacji i promocji 
6 Przygotowanie planu oraz metod i narzędzi monitorowania realizacji Projektu;
7 Przygotowanie, rozprowadzenie i zbieranie kwestionariuszy monitorujących oraz opracowywanie i przedstawianie wyników Koordynatorowi wraz z rekomendacjami zmian; 
8 Katalogowanie i archiwizowanie dokumentów związanych z bieżącym monitorowaniem oraz ewaluacją Projektu;
9 Monitorowanie Beneficjentów Ostatecznych
10 Opracowanie ulotek i plakatów promocyjnych
11 Opracowanie ogłoszeń w prasie;
12 Organizacja spotkania inauguracyjnego i konferencji na zakończenie projektu;
13 Oznakowanie wszelkich materiałów drukowanych, materiałów do zajęć, zakupionego w ramach projektu sprzętu zgodnie z wytycznymi w tym zakresie,
14 Prowadzenie i aktualizacja strony internetowej projektu,
15 Kontrola poprawności prowadzonej dokumentacji (listy obecności, potwierdzenia odbioru, dzienniki zajęć)

Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego przez czas trwania umowy  we wszystkie dni z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, również w godzinach popołudniowych. Wykonawcy przyjmujący obowiązki związane z prowadzeniem Projektu będą zatrudnieni przez Zamawiającego na podstawie umowy zlecenia. Wykonawców obowiązuje należyta staranność w wykonywaniu przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawców podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1, 79.21.10.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów otrzymanych  przez zamawiającego od Wykonawcy za pomocą formuły spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunków wiedzy i doświadczenia z podaniem przedmiotu, dat wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego (referencje lub inne dokumenty), że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 
CZĘŚĆ I - Koordynator projektu- min. 3 usługi świadczone w projektach finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w tym min. 1 usługa polegająca na koordynowaniu projektu realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
CZĘŚĆ II - asystent ds. rozliczeń - udział w realizacji min.1 projektu finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego
CZĘŚĆ III - specjalista ds. promocji i monitoringu - udział w realizacji min.1 projektu finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego
(na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>15.Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże i udokumentuje, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zarządzania projektem na poszczególne części przedmiotu zamówienia spełniającymi następujące wymagania:
CZĘŚĆ I - Koordynator projektu -
1) min. 3 usługi świadczone w projektach finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w tym min. 1 usługa polegająca na koordynowaniu projektu realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
2) wykształcenie wyższe
3) znajomość zasad i procedur realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej
CZĘŚĆ II - Asystent ds. rozliczeń -
1)  udział w realizacji min.1 projektu finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego
2) wykształcenie min. średnie
3) znajomość zasad i procedur realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej
CZĘŚĆ III - Specjalista ds. promocji i monitoringu -
1) udział w realizacji min.1 projektu finansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego
2) wykształcenie min. średnie
Wykonawcy z innych państw członkowskich Unii Europejskiej winni posiadać równoważne uprawnienia uzyskane w swoich krajach pochodzenia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - doświadczenie w pracy w projektach realizowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - 50</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>dokonania zmiany umowy - jego załącznika, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy np. zdarzenia losowe, na pisemny uzasadniony wniosek Wykonawcy. Zmiana może dotyczyć wyłącznie załącznika nr 4 do SIWZ a więc -Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.czarne.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> http://bip.czarne.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.08.2010 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Czarne, ul. Moniuszki 12, 77-330 Czarne - Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> KOORDYNATOR PROJEKTU.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 Terminowe i właściwe realizowanie całości projektu, w szczególności zarządzanie przedsięwzięciami na wszystkich jego etapach
2 Koordynowanie działań projektowych; 
3 Nadzór nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem;
4 Kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego 
i technicznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem  aplikacyjnym i przepisami krajowymi i Unii Europejskiej;
5 Nadzorowanie bieżących postępów w realizacji projektu;
6 Nadzór nad całością prac związanych z realizacją projektu i ich jakością;
7 Zarządzanie planowanymi działaniami projektowymi;
8 Koordynacja prac zespołu projektowego i podejmowanie decyzji;
9 Dokonywanie podziału obowiązków pomiędzy członków zespołu projektowego;
10 Nadzorowanie pracy wszystkich osób zaangażowanych w realizację projektu;
11 Koordynacja działań merytorycznych i logistycznych związanych z projektem;
12 Utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunami projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów;
13 Nadzorowanie  terminowego  sporządzania wniosków o płatność wraz z zebraniem wszystkich załączników;
14 Nadzorowanie przygotowania i realizacji zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych w zakresie działań projektowych;
15 Przygotowywanie i koordynacja korespondencji związanej z projektem do Instytucji Pośredniczącej;
16 Planowanie działań i wywiązywanie się ze wskaźników;
17 Kierowanie bieżącymi sprawami związanymi z realizacją projektu;
18 Poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu;
19 Obecność podczas kontroli projektu;
20 Współpraca z nauczycielami w zakresie przygotowania szczegółowych programów zajęć;
21 Nadzorowanie przebiegu zajęć;
22 Nadzór nad jakością materiałów dydaktycznych;
23 Nadzór nad opracowaniem szczegółowego harmonogramu zajęć;
24 Nadzór nad zaprojektowaniem ankiet ewaluacyjnych dla potrzeb ewaluacji;
25 Nadzór na monitoringiem i ewaluacją projektu oraz jego promocja;
26 Kontrola wydatkowania środków;
27 Aktywne wspieranie działań na rzecz równości płci i angażowanie w nie cały zespół projektowy.
28 Katalogowanie beneficjentów Projektu;
29 Prowadzenie i nadzór nad sprawozdawczością w systemie PEFS;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. doświadczenie w pracy w projektach realizowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ASYSTENT DS. ROZLICZEŃ.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 Wspieranie działań Koordynatora w aspekcie księgowym, w odniesieniu do poszczególnych zadań objętych projektem, a także okresowe dokonywanie przeglądów realizacji projektu;
2 Sporządzenie sprawozdań okresowych;
3 Prowadzenie dokumentacji księgowej projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami finansowymi, w tym opisywanie faktur;
4 Współpraca w zakresie księgowania i realizacji płatności projektu z Głównym Księgowym Szkoły Podstawowej w Wyczechach
5 Współpraca w zakresie księgowości z Instytucją Pośredniczącą;
6 Kontrola poprawności formalnej księgowych i finansowych dokumentów projektu;
7 Odpowiednie opisywanie dokumentów związanych z realizacją projektu, zgodnie z wytycznymi;
8 Zatwierdzanie kosztów projektu pod kątem spełnienia kryteriów dla tzw. wydatków kwalifikowanych, a w szczególności sprawdzenia czy są udokumentowane odpowiednimi i prawidłowo sporządzonymi dokumentami źródłowymi;
9 Sporządzanie zestawień dokumentów rozliczeniowych przedstawiających wykorzystanie środków realizowanego projektu;
10 Przygotowanie raportów o finansowym postępie w realizacji projektu;
11 Zapobieganie powstawaniu nieprawidłowości finansowych i raportowanie ich wystąpienia;
12 Weryfikacja faktur pod względem formalno-rachunkowym i prawidłowości rozliczeń finansowych uwzględniających wszystkie źródła finansowania;
13 Nadzór nad płatnościami dla wykonawców;
14 Przestrzeganie procedur i instrukcji związanych z realizacją projektu;
15 Współpraca z Koordynatorem Projektu w celu zapewnienia prawidłowego przepływu informacji;
16 Współpraca z organami kontrolującymi..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.21.10.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. doświadczenie w pracy w projektach realizowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> SPECJALISTA DS. MONITORINGU I PROMOCJI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 Przygotowanie raportów pokontrolnych oraz zaleceń i rekomendacji mających na celu właściwą realizację merytoryczną Projektu;
2 Przedstawianie Koordynatorowi na bieżąco sprawozdań o stanie realizacji zadań i o wynikłych nieprawidłowościach;
3 Współpraca z nauczycielami w zakresie realizowanych zadań i osiąganych wskaźników;
4 Współpraca z asystentem ds. rozliczeń finansowych w zakresie przygotowania części merytorycznej sprawozdań oraz wniosków o płatność;
5 Współpraca z Koordynatorem w sprawie rekrutacji i promocji 
6 Przygotowanie planu oraz metod i narzędzi monitorowania realizacji Projektu;
7 Przygotowanie, rozprowadzenie i zbieranie kwestionariuszy monitorujących oraz opracowywanie i przedstawianie wyników Koordynatorowi wraz z rekomendacjami zmian; 
8 Katalogowanie i archiwizowanie dokumentów związanych z bieżącym monitorowaniem oraz ewaluacją Projektu;
9 Monitorowanie Beneficjentów Ostatecznych
10 Opracowanie ulotek i plakatów promocyjnych
11 Opracowanie ogłoszeń w prasie;
12 Organizacja spotkania inauguracyjnego i konferencji na zakończenie projektu;
13 Oznakowanie wszelkich materiałów drukowanych, materiałów do zajęć, zakupionego w ramach projektu sprzętu zgodnie z wytycznymi w tym zakresie,
14 Prowadzenie i aktualizacja strony internetowej projektu,
15 Kontrola poprawności prowadzonej dokumentacji (listy obecności, potwierdzenia odbioru, dzienniki zajęć).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.42.10.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 50</li>
<li>2. doświadczenie w pracy w projektach realizowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - 50</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com