JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20110607/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20110607/146068-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Biała Piska: DOWOŻENIE DZIECI I UCZNIÓW Z TERENU GMINY BIAŁA PISKA DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH
w roku szkolnym 2011/2012</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 146068 - 2011; data zamieszczenia: 07.06.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Białej Piskiej , ul. Moniuszki 7, 12-230 Biała Piska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 4239014, faks 87 4239058.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.bialapiska.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nie dotyczy</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOWOŻENIE DZIECI I UCZNIÓW Z TERENU GMINY BIAŁA PISKA DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH
w roku szkolnym 2011/2012.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowożenia dzieci i uczniów z terenu gminy Biała Piska do placówek oświatowych w roku szkolnym 2011/2012.
Przewidywana liczba kilometrów - ok. 161 920 km w skali roku szkolnego
Przewidywana ilość uczniów - ok. 610 uczniów dziennie.
3.2 Zakres usługi obejmuje dowożenie i odwożenie dzieci i uczniów do placówek oświatowych  na niżej wymienionych trasach (częściach), na podane odległości i wg podanej liczby osób:

1) Część I - Trasa I. 
Cibory - Świdry Kościelne - SP Kożuchy - Łodygowo - Świdry - SP Kożuchy - Pawłocin -  SP Kożuchy - Danowo - Kożuchy - Kożuchy Małe - PG Biała Piska.
Długość trasy ok. 114 km dziennie, tj. rzeczywisty przebieg km z uczniami w autobusie.
Liczba uczniów SP - 59,
Liczba uczniów PG - 35. 
Placówki docelowe: Szkoła Podstawowa w Kożuchach, Publiczne Gimnazjum w Białej Piskiej.

2) Część II - Trasa II.
Wojny - Włosty - SP Skarżyn - Sokoły Jeziorne - Rogale Wielkie - SP Skarżyn - Myśliki - PG Biała Piska. 
Długość trasy ok. 104 km dziennie, tj. rzeczywisty przebieg km z uczniami w autobusie.
Liczba uczniów SP - 30,
Liczba uczniów PG - 29. 
Placówki docelowe: Szkoła Podstawowa w Skarżynie i Publiczne Gimnazjum w Białej Piskiej.

3) Część III - Trasa III.
Oblewo - Zabielne - Ruda - Giętkie - Orłowo - SP, PG i MP Biała Piska - Kaliszki -   Kol. Kawałek - SP, PG i MP Biała Piska.
Długość trasy ok. 130 km dziennie, tj. rzeczywisty przebieg km z uczniami w autobusie.
Liczba uczniów SP + MP - 55,
Liczba uczniów PG - 22. 
Placówki docelowe: Miejskie Przedszkole Białej Piskiej, Szkoła Podstawowa w Białej Piskiej i Publiczne Gimnazjum w Białej Piskiej.

4) Część IV - Trasa IV. 
1-wszy autobus: Jakuby - Cwaliny - Gruzy - Grodzisko - Guzki - SP Kumielsk - Radysy - SP, PG i MP Biała Piska. 
2-gi autobus: Szymki - Kukły - SP Kumielsk - Kol. Kumielsk - Szkody - SP, PG i MP Biała Piska. 
Długość trasy ok. 131 km dziennie, tj. rzeczywisty przebieg km z uczniami w autobusie. 
Liczba uczniów SP + MP - 63,
Liczba uczniów PG - 50. 
Placówki docelowe: Szkoła Podstawowa w Kumielsku, Miejskie Przedszkole w Białej Piskiej, Szkoła Podstawowa w Białej Piskiej i Publiczne Gimnazjum w Białej Piskiej.

5) Część V - Trasa V. 
Nowe Drygały - ZS Drygały - Myszki - Zalesie - ZS Drygały - Nitki - Pogorzel Wielka Pogorzel Mała - ZS Drygały.
Długość trasy ok. 81 km dziennie, tj. rzeczywisty przebieg km z uczniami w autobusie.
Liczba uczniów SP i PG - 100 (SP-75, PG - 15).
Placówki docelowe: Zespół Szkół w Drygałach: Szkoła Podstawowa i Publiczne Gimnazjum.

6) Część VI - Trasa VI.
Kol. Kózki - Kózki - Długi Kąt - Kowalewo - SP, PG i MP Biała Piska - Komorowo - Bełcząc - SP, PG i MP Biała Piska.
Długość trasy ok. 108 km dziennie, tj. rzeczywisty przebieg km z uczniami w autobusie.
Liczba uczniów SP + MP - 62,
Liczba uczniów PG - 33.
Placówki docelowe: Miejskie Przedszkole Białej Piskiej, Szkoła Podstawowa w Białej Piskiej i Publiczne Gimnazjum w Białej Piskiej.

7) Część VII - Trasa VII. 
Dmusy - Lipińskie - SP Skarżyn - Lipińskie - Dmusy - Lisy - Kruszewo - Konopki -   Kol. Konopki - SP, PG i MP Biała Piska.
Długość trasy ok. 77 km dziennie, tj. rzeczywisty przebieg km z uczniami w autobusie.
Liczba uczniów SP + MP - 43,
Liczba uczniów PG - 23. 
Placówki docelowe: Szkoła Podstawowa w Skarżynie, Miejskie Przedszkole w Białej Piskiej, Szkoła Podstawowa w Białej Piskiej i Publiczne Gimnazjum w Białej Piskiej.

8) Część VIII - Trasa VIII.
OSW Łupki - PG Biała Piska - ZS Drygały.
Długość trasy ok. 29 km dziennie, tj. rzeczywisty przebieg km z uczniami w autobusie.
(Punkty zbiorcze: teren szkoły przy Publicznym Gimnazjum w Białej Piskiej i Zespole Szkół  w Drygałach).
3.2.1 Długość każdej trasy mierzona jest:
1) na kursach rannych - od pierwszej miejscowości na trasie, w której wsiadają uczniowie do danej szkoły,
2) na każdym kursie popołudniowym - do ostatniej miejscowości na trasie, w której wysiadają uczniowie.
3.2.2 Podana kolejność wsiadania uczniów z poszczególnych miejscowości dotyczy kursów rannych. Szczegółowy rozkład przewozu uczniów na kursach popołudniowych zostanie przekazany Wykonawcy po ustaleniu tygodniowych planów zajęć w szkołach.
3.2.3 Rozkład przewozu uczniów i miejsca przystankowe na kursach popołudniowych będzie stanowił integralną część umowy.

3.3 Wymagana liczba autobusów niezbędna do obsługi poszczególnych tras, z minimalną liczbą miejsc:
1) Trasa nr  I - 1 autobus z minimalną liczbą miejsc siedzących - 43,
2) Trasa nr  II - 1 autobus z minimalną liczbą miejsc siedzących - 34,
3) Trasa nr  III - 1 autobus z minimalną liczbą miejsc siedzących - 46,
4) Trasa nr  IV - 2 autobusy z minimalną liczbą miejsc siedzących - 41,
5) Trasa nr  V - 1 autobus z minimalną liczbą miejsc siedzących - 44,
6) Trasa nr VI -  1 autobus z minimalną liczbą miejsc siedzących - 49,
7) Trasa nr  VII -  1 autobus z minimalną liczbą miejsc siedzących - 51,
8) Trasa nr VIII - określenie minimalnej liczby miejsc w autobusie nastąpi przed rozpoczęciem usługi dowożenia, tj. do 31.08.2011r.

3.4 Obowiązki wykonawcy:
1) Przewóz uczniów i dzieci do placówek oświatowych w dni powszednie między godziną 6:30 a godziną 7:55 oraz przewóz uczniów i dzieci po zakończeniu zajęć zgodnie z tygodniowym planem zajęć w placówkach. 
2) Przewóz według szczegółowego, godzinowego rozkładu kursów wraz z wyznaczonymi przystankami, według uzgodnień z dyrektorami szkół, po ustaleniu planu zajęć w poszczególnych placówkach.
3) Jeżeli warunki pogodowe lub zdarzenia losowe (np.: znaczne opady śniegu, roztopy, gołoledź przeszkody na drogach, przebudowa drogi, wypadki drogowe itp.) nie  pozwalają na przewóz uczniów ustaloną trasą, Wykonawca może wykonać usługę dowożenia wybierając inną przejezdną, optymalną trasę. O zaistniałej konieczności zmiany trasy Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego tego samego dnia lub najpóźniej w dniu następnym.

4) Wykonawca z chwilą rozpoczęcia realizacji usługi przewozowej przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za czynności przewozowe i przewożone dzieci od punktu zbiorczego do placówki i od placówki do punktu zbiorczego w danej miejscowości, zgodnie z dopuszczalną ilością przewożonych osób. Tym samym Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania Regulaminu sprawowania opieki nad dziećmi i uczniami dowożonymi  z terenu Gminy Biała Piska (Zarządzenie Nr 214/1/09 Burmistrza Białej Piskiej). Regulamin dostępny jest na stronie internetowej www.bip.bialapiska.pl. w zakładce: jednostki organizacyjne - Zespół Obsługi Placówek Oświatowych - zadania i regulamin oraz  w  siedzibie jednostki.
5) Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług przewozowych sprawnymi technicznie autobusami oznakowanymi zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym.
3.5 Zamawiający dopuszcza powierzenie podwykonawcom wykonania części zamówienia objętego niniejszą specyfikacją. Przez część zamówienia należy rozumieć oddzielnie każdą z tras wymienionych w pkt 3.2 ppkt od a do h, obsługiwaną w całości..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.09.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy:
Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie dokumentu określonego w pkt 10.1 SIWZ jak również złożenie oświadczenia określonego w pkt 10.2 SIWZ;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia określonego w pkt 10.2 SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponują potencjałem technicznym. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia określonego w pkt 10.2 SIWZ i pisemnego zobowiązania określonego  w pkt 10.3 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponują kierowcami posiadającymi wymagane uprawnienia i kwalifikacje do wykonywania zamówienia.Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia określonego w pkt 10.2 SIWZ i pisemnego zobowiązania określonego  w pkt 10.3 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia określonego w pkt 10.2 SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
</li>
</ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy w zakresie:
1) liczby kilometrów na danej trasie:
a) po weryfikacji liczby kilometrów przeprowadzonej w ciągu 1-go miesiąca od dnia obowiązywania umowy,
b) w każdym czasie w przypadku konieczności zmiany liczby przystanków (miejscowości)  na danej trasie, 
2) godzin rozpoczęcia i zakończenia przewozu uczniów,
3) kolejności miejscowości na trasie,
4) żądania od Wykonawcy autobusu z mniejszą lub większą ilością miejsc niż wymagana w SIWZ, w związku z możliwą zmianą liczby uczniów dowożonych na poszczególnych trasach.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.bialapiska.pl. (zakładka: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych-plany i zamierzenia)<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Białej Piskiej
12-230 Biała Piska, ul. Moniuszki 7.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 22.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Białej Piskiej
12-230 Biała Piska, ul. Moniuszki 7.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com